BZP: Zakup i wdrożenie rozwiązań zwiększających poziom bezpieczeństwa systemów informacyjnych i sieci teleinformatycznej Starostwa Powiatowego w Kielcach w ramach projektu „Poprawa poziomu cyberbezpie
28.04.2025
2025/BZP 00208068/01
POWIAT KIELECKI
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup i wdrożenie rozwiązań zwiększających poziom bezpieczeństwa systemów informacyjnych i sieci teleinformatycznej Starostwa Powiatowego w Kielcach w ramach projektu „Poprawa poziomu cyberbezpie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT KIELECKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009372
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wrzosowa 44
1.5.2.) Miejscowość: Kielce
1.5.3.) Kod pocztowy: 25-211
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@powiat.kielce.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.powiat.kielce.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i wdrożenie rozwiązań zwiększających poziom bezpieczeństwa systemów informacyjnych i sieci teleinformatycznej Starostwa Powiatowego w Kielcach w ramach projektu „Poprawa poziomu cyberbezpie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4b0f62b3-d174-435c-8dc7-fad0ac055c03
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00208068
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00071912/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa i wdrożenie systemów informatycznych i oprogramowania w ramach projektu pn. Poprawa poziomu cyberbezpieczeństwa (...) / Zakup sprzętu komputerowego i oprogramowania, urządzeń przenośnych (...)
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
ROZWÓJ CYFROWY 2021-2027 (FERC) „Cyberbezpieczny Samorząd”, Priorytet II: Zaawansowane usługi cyfrowe, Działanie 2.2.- Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa.
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4b0f62b3-d174-435c-8dc7-fad0ac055c033.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu bezpłatnej Platformy e-
Zamówienia, która jest dostępna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl oraz adresu poczty elektronicznej Zamawiającego – email:
zamowienia@powiat.kielce.pl.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula Informacyjna RODO zgodnie z rozdziałem XXIV.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: SR-II.272.1.6.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 4
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa oprogramowania (licencja wieczysta) służącego do przeciwdziałania cyberzagrożeniom, oferująca możliwości wykrywania i obsługi zdarzeń, incydentów oraz podatności na potrzeby Starostwa Powiatowego w Kielcach – 1 szt.
Zadanie to obejmuje zakup, dostarczenie i wdrożenie łącznie z przeprowadzonym szkoleniem dla minimum trzech pracowników działu IT, w środowisku informatycznym Zamawiającego systemu przeciwdziałającemu cyberzagrożeniom, umożliwiającego ich wykrywanie przy wsparciu mechanizmów uczenia maszynowego oraz zapewniającego automatyzację i orkiestrację ich obsługi.
4.2.6.) Główny kod CPV: 48730000-4 - Pakiety oprogramowania zabezpieczającego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: - CENA BRUTTO 60% = 60 PKT
- TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA 35% = 35 PKT
- ASPEKT SPOŁECZNY - DEKLARACJA ZATRUDNIENIA OSÓB Z KATALOGU WSKAZANEGO W ART. 96 UST 2 PKT 2 PPKT. E USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH, BEZ WZGLĘDU NA STOPIEŃ WSKAZANY W ORZECZENIU O NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI. 5% = 5 PKT
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA
4.3.6.) Waga: 35
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: ASPEKT SPOŁECZNY
4.3.6.) Waga: 5
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak
4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa systemu zarządzania hasłami i dostępem uprzywilejowanym (licencja wieczysta) na potrzeby Starostwa Powiatowego w Kielcach – 1 szt.
Zadanie to obejmuje zakup, dostarczenie i wdrożenie łącznie z przeprowadzonym szkoleniem dla minimum trzech pracowników działu IT w środowisku informatycznym Zamawiającego systemu zarządzania hasłami i dostępem uprzywilejowanym na potrzeby Starostwa Powiatowego w Kielcach.
4.2.6.) Główny kod CPV: 48730000-4 - Pakiety oprogramowania zabezpieczającego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: - CENA BRUTTO 60% = 60 PKT
- TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA 35% = 35 PKT
- ASPEKT SPOŁECZNY - DEKLARACJA ZATRUDNIENIA OSÓB Z KATALOGU WSKAZANEGO W ART. 96 UST 2 PKT 2 PPKT. E USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH, BEZ WZGLĘDU NA STOPIEŃ WSKAZANY W ORZECZENIU O NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI. 5% = 5 PKT
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA
4.3.6.) Waga: 35
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: ASPEKT SPOŁECZNY
4.3.6.) Waga: 5
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak
4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa i wdrożenie zabezpieczenia sieciowego w postaci rozwiązania typu Firewall z systemem analizy i logowania zdarzeń oraz ochronę poczty na potrzeby Starostwa Powiatowego w Kielcach – 1 szt.
Zadanie to obejmuje dostawa dwóch urządzeń do zabezpieczenia ruchu sieciowego w postaci rozwiązań typu Firewall oraz wdrożenie tego systemu. Całościowy system bezpieczeństwa musi być zrealizowany poprzez dwa urządzenia działające w klastrze niezawodnościowym. System realizujący funkcję Firewall musi zapewniać pracę w jednym z trzech trybów: Routera z funkcją NAT, transparentnym oraz monitorowania na porcie SPAN. Poszczególne elementy wchodzące w skład systemu bezpieczeństwa mogą być zrealizowane w postaci osobnych, komercyjnych platform sprzętowych lub komercyjnych aplikacji instalowanych na platformach ogólnego przeznaczenia. W przypadku implementacji programowej muszą być zapewnione niezbędne platformy sprzętowe wraz z odpowiednio zabezpieczonym systemem operacyjnym. System bezpieczeństwa musi realizować wszystkie wymienione w OPZ funkcje sieciowe i bezpieczeństwa niezależnie od dostawcy łącza.
4.2.6.) Główny kod CPV: 48730000-4 - Pakiety oprogramowania zabezpieczającego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: - CENA BRUTTO 60% = 60 PKT
- TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA 35% = 35 PKT
- ASPEKT SPOŁECZNY - DEKLARACJA ZATRUDNIENIA OSÓB Z KATALOGU WSKAZANEGO W ART. 96 UST 2 PKT 2 PPKT. E USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH, BEZ WZGLĘDU NA STOPIEŃ WSKAZANY W ORZECZENIU O NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI. 5% = 5 PKT
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA
4.3.6.) Waga: 35
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: ASPEKT SPOŁECZNY
4.3.6.) Waga: 5
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak
4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup i dostawa urządzeń przenośnych typu tablet wraz z rysikiem i ładowarką na potrzeby Starostwa Powiatowego w Kielcach – 2 szt. Zadanie to obejmuje dostawę urządzeń przenośnych typu tablet wraz z rysikiem i ładowarką.
4.2.6.) Główny kod CPV: 30213200-7 - Komputer tablet
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: - CENA BRUTTO 60% = 60 PKT
- TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA 40% = 40 PKT
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t. j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1616 ), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami, potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – wzór Oświadczenia stanowi Załącznik nr 7 do SWZ;
2) Odpis z Krajowego Rejestru Sądowego lub Informacja z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
3) Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu,
o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp w zakresie odnoszącym się do podstaw wykluczenia wskazanych w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp oraz w zakresie podstaw wykluczenia wskazanych w art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp – wzór Oświadczenia stanowi Załącznik nr 8 do SWZ.
3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w ust. 2) powyżej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji, wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury. Dokument, o którym mowa powyżej, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem.
4. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 3, zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć, nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania osoby, której dokument miał dotyczyć. Dokument, o którym mowa powyżej, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – wzór Oświadczenia stanowi Załącznik nr 5 do SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
1) w zakresie Zadania I :- Próbka systemu, o której mowa w rozdziale II ust. 5 pkt 2) SWZ - (np. w postaci przekierowania do wersji demonstracyjnej systemu – na wskazany w Formularzu oferty link dostępu) z odpowiednią dokumentacją (np. w postaci karty produktu oraz niezbędnych instrukcji) lub załączyć plik do oferty z odpowiednią dokumentacją (np. w postaci karty produktu oraz niezbędnych instrukcji).
2) w zakresie Zadania II:
- Próbka systemu, o której mowa w rozdziale II ust. 6 pkt 4) SWZ - (np. w postaci przekierowania do wersji demonstracyjnej systemu – na wskazany w Formularzu oferty link dostępu) z odpowiednią dokumentacją (np. w postaci karty produktu oraz niezbędnych instrukcji) lub załączyć plik do oferty z odpowiednią dokumentacją (np. w postaci karty produktu oraz niezbędnych instrukcji).
3) w zakresie Zadania III :
- Certyfikat ISO 9001 w zakresie świadczenia usług serwisowych.
Dostarczony system powinien posiadać co najmniej dwa z poniższych certyfikacji:
- VBSpam,
- VB100 rated,
- Common Criteria NDPP,
- FIPS 140-2 Certified.
Zamawiający wymaga wskazania, odpowiednio w osobnym Załączniku do Formularza ofertowego stworzonym przez Wykonawcę, miejsca w dokumentacji, dotyczącej danego urządzenia/oprogramowania, w którym znajduje się potwierdzenie spełnienia danego wymagania (nazwa dokumentu, numer strony dokumentu, pkt, etc. oraz adres strony WWW, pod którym dokument jest opublikowany – publicznie i powszechnie dostępny bez konieczności logowania). W przypadku, jeśli wskazanie opisanego wyżej miejsca nie jest możliwe lub nie jest wystarczające, Wykonawca powinien opisać sposób spełnienia danego wymagania, dołączając inne przedmiotowe środki dowodowe na potwierdzenie spełnienia danego wymagania (np. zrzut konfiguracji, karta katalogowa, specyfikacja techniczna, dokumentacja licencyjna, dokumentacja oprogramowania) lub przedstawić oświadczenie producenta urządzenia/oprogramowania, z którego wynika sposób spełnienia danego wymagania.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
w zakresie Zadania I :- Próbka systemu, o której mowa w rozdziale II ust. 5 pkt 2) SWZ - (np. w postaci przekierowania do wersji demonstracyjnej systemu – na wskazany w Formularzu oferty link dostępu) z odpowiednią dokumentacją (np. w postaci karty produktu oraz niezbędnych instrukcji) lub załączyć plik do oferty z odpowiednią dokumentacją (np. w postaci karty produktu oraz niezbędnych instrukcji).
2) w zakresie Zadania II:
- Próbka systemu, o której mowa w rozdziale II ust. 6 pkt 4) SWZ - (np. w postaci przekierowania do wersji demonstracyjnej systemu – na wskazany w Formularzu oferty link dostępu) z odpowiednią dokumentacją (np. w postaci karty produktu oraz niezbędnych instrukcji) lub załączyć plik do oferty z odpowiednią dokumentacją (np. w postaci karty produktu oraz niezbędnych instrukcji).
3) w zakresie Zadania III :
- Certyfikat ISO 9001 w zakresie świadczenia usług serwisowych.
Dostarczony system powinien posiadać co najmniej dwa z poniższych certyfikacji:
- VBSpam,
- VB100 rated,
- Common Criteria NDPP,
- FIPS 140-2 Certified.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. W przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu,w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby – wzory Oświadczeń stanowią Załączniki nr 3a i 4a do SWZ;
2. Pełnomocnictwo złożone w formie, o której mowa w rozdz. XVI ust. 14 SWZ.
3. Zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia niezbędnych zasobów Wykonawcy, podpisane przez podmiot udostępniający zasoby – wzór Zobowiązania stanowi Załącznik nr 9 do SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
W przypadku wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmiotów gospodarczych (konsorcja/spółki cywilne) oferta musi spełniać wymagania określone w art. 58 ustawy Prawo zamówień publicznych, w tym:1) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy Pzp Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. W związku z powyższym niezbędne jest przedłożenie w ofercie dokumentu zawierającego pełnomocnictwo w celu ustalenia podmiotu uprawnionego do występowania w imieniu Wykonawców w sposób umożliwiający ich identyfikację.
2) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika jaki zakres rzeczowy wykonania zamówienia realizować zamierzają poszczególni Wykonawcy.
3) W celu wykazania niepodlegania wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, wymagane jest załączenie do oferty oświadczenia dla każdego konsorcjanta oddzielnie.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego są zawarte w Załączniku nr 6 i 6a do SWZ.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-05-06 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Wykoanwca składa ofertę za pośrednictwem zakladki "Oferty/wnioski", widocznej w pogladzie postepowania po zalogoaniu sie na konto wykoanwcy, dostepnej na portalu : https://ezamowienia.gov.pl/pl, zgodnie z zapisami rozdz. XVI SWZ.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-05-06 12:00
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. W zakresie Zadania I i Zadania II1) Zamawiający wymaga by wraz ofertą Wykonawca dostarczył próbkę systemu (np. w postaci przekierowania do wersji demonstracyjnej systemu – na wskazany w Formularzu oferty link dostępu) z odpowiednią dokumentacją (np. w postaci karty produktu oraz niezbędnych instrukcji) lub załączył plik do oferty z odpowiednią dokumentacją (np. w postaci karty produktu oraz niezbędnych instrukcji). Zamawiający maksymalnie w ciągu dwóch dni roboczych, zweryfikuje zgodność oferowanego systemu na podstawie próbki systemu i dostarczonej dokumentacji, porównując je ze wszystkimi wymaganiami określonymi w powyższych punktach OPZ. W przypadku gdy Zamawiający uzna niezgodność próbki i dokumentacji z wymaganiami OPZ, lub gdy Zamawiający nie odnajdzie określonego wymagania w próbce systemu i dokumentacji, oferta Wykonawcy zostanie odrzucona. W przypadku gdy Wykonawca nie dołączy do oferty próbki systemu wraz z dokumentacją, oferta zostanie odrzucona.
2. W zakresie Zadania III
Zamawiający przewiduje obligatoryjny obowiązek tylko w Zadaniu III odbycia przez Wykonawcę wizji lokalnej w celu sprawdzenia warunków teleinformatycznych i teletechnicznych będących przedmiotem zamówienia (opisanych z dziale konfiguracja i uruchomienie sprzętu).
W celu umówienia wizji lokalnej należy kontaktować się z osobami wyznaczonymi do komunikowania się z Wykonawcami
Wizja ma charakter obligatoryjny tj. zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt. 18 ustawy PZP Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, który jej nie odbył .
Zamawiający podczas wizji, wyda Wykonawcy oświadczenie o odbyciu wizji lokalnej (w formie protokołu), które Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty.
Szczegóły w załączniku nr 1 OPZ do SWZ.