BZP: Remont istniejącego boiska oraz zagospodarowania miejsca do grillowania przy ul Morasko w Poznaniu
29.04.2025
2025/BZP 00209860/01
Zarząd Zieleni Miejskiej w Poznaniu
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Remont istniejącego boiska oraz zagospodarowania miejsca do grillowania przy ul Morasko w Poznaniu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Zieleni Miejskiej w Poznaniu
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 006210537
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Strzegomska 3
1.4.2.) Miejscowość: Poznań
1.4.3.) Kod pocztowy: 60-194
1.4.4.) Województwo: wielkopolskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zzmzp@zzmpoznan.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zzmpoznan.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00209860
2.2.) Data ogłoszenia: 2025-04-29
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00196220
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.8. Wykaz przedmiotowych środków dowodowych Przed zmianą:
a) Aktualne badania lub wyniki badań na zgodność z normą PN-EN 14877:2014, potwierdzające minimalne parametry określone przez Zamawiającego.
b) Kartę techniczną nawierzchni poświadczoną przez producenta z określeniem nazwy inwestycji, potwierdzające minimalne parametry określone przez Zamawiającego.
c) Autoryzację producenta nawierzchni wystawioną na wykonawcę z określeniem nazwy zadania i gwarancji producenta na oferowaną nawierzchnię.
Po zmianie:
1) Karta techniczna oferowanej nawierzchni, poświadczona przez jej producenta, potwierdzająca wymagane przez Zamawiającego minimalne parametry dla nawierzchni.
2) Atest PZH lub równoważny dla oferowanej nawierzchni i wypełnienia.
3) Badanie na zgodność z normą EN 15330-1:2013 lub PN-EN 15330-1:2014
4) Autoryzacja producenta trawy syntetycznej, wystawiona dla wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na nawierzchnię
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2025-05-08 11:30
Po zmianie:
2025-05-16 11:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2025-05-08 12:00
Po zmianie:
2025-05-16 12:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2025-05-31
Po zmianie:
2025-06-10