BZP: Zakup tonerów dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Bielsku-Białej
29.04.2025
2025/BZP 00210689/01
Powiat Bielski
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Zakup tonerów dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Bielsku-Białej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Powiat Bielski
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072181706
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Piastowska 40
1.4.2.) Miejscowość: Bielsko-Biała
1.4.3.) Kod pocztowy: 43-300
1.4.4.) Województwo: śląskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@powiat.bielsko.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.powiat.bielsko.pl/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00210689
2.2.) Data ogłoszenia: 2025-04-29
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00201630
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.8. Wykaz przedmiotowych środków dowodowych Przed zmianą:
Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych, z zastrzeżeniem oferty równoważnej. W takim wypadku Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie kryteriów oceny równoważności i/lub oceny czy proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia tj. oświadczenia producenta (producenta urządzenia drukującego lub producenta danego materiału drukującego) o dopuszczalności zastosowania materiału drukującego do określonego urządzenia.
Po zmianie:
Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych, z zastrzeżeniem oferty równoważnej. W takim wypadku Zamawiający wymaga od Wykonawcy złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie kryteriów oceny równoważności i/lub oceny czy proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia tj.: a) potwierdzenie, że wskazany materiał drukujący jest dostosowany do danego urządzenia drukującego, b) złożenie oświadczenia o posiadaniu aktualnego certyfikatu dotyczącego wydajności zgodnie z normą ISO/IEC 19752 lub równoważne dla kaset z tonerem do drukarek monochromatycznych, ISO/IEC 19798 lub równoważne dla kaset z tonerem do kolorowych drukarek laserowych, oraz ISO/IEC 24711 lub równoważne, ISO/IEC 24712 lub równoważne dla wkładów atramentowych; ISO 11798 lub równoważne dotyczącego jakości wydruku.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia Przed zmianą:
1. Zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
2. Wykonawca wnioskujący o zmianę umowy, przedłoży Zamawiającemu pisemne uzasadnienie konieczności wprowadzenia zmian do umowy.
3. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień niniejszej umowy w następujących przypadkach:
1) zmiany adresu/siedziby Wykonawcy oraz adresów/ siedzib Zamawiającego;
2) Wykonawcy – tylko i wyłącznie w przypadku sukcesji generalnej, przekształcenia, spółek handlowych zgodnie z Kodeksem spółek handlowych, sukcesji z mocy prawa;
3) zmiany przepisów prawnych mających wpływ na treść zawartej umowy;
4) zmiany danych, które mogą wpływać na wystawianie i obieg faktur oraz ich księgowanie i rozliczanie dla celów podatkowych, takich jak nazwa firmy, numer konta, numer NIP;
5) zwiększenia kwoty w planie finansowym Zamawiającego w trakcie roku budżetowego, o której mowa w §5 ust. 4;
6) konieczności wprowadzenia nieistotnej zmiany; istotność zmiany rozpatrywana będzie w odniesieniu do art. 454 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
4. Dopuszcza się możliwość zmiany treści umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru
Wykonawcy, w zakresie dotyczącym zmiany wysokości wynagrodzenia należnego wykonawcy, w przypadku zmiany ceny
materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia, przy założeniach szczegółowo opisanych w projektowanych
postanowieniach umowy.
5. Wykonawca, którego wynagrodzenie zostało zmienione zgodnie z ust. 4, zobowiązany jest do zmiany wynagrodzenia przysługującego podwykonawcy, z którym zawarł umowę, w zakresie odpowiadającym zmianom cen materiałów lub kosztów dotyczących zobowiązania podwykonawcy, jeżeli łącznie spełnione są następujące warunki:
a) przedmiotem umowy są dostawy lub usługi;
b) okres obowiązywania umowy przekracza 6 miesięcy.
6. W przypadku o którym mowa w ust. 5, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu potwierdzenie dokonania zmiany umowy, o której mowa w §8 ust. 6.
Po zmianie:
1. Zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
2. Wykonawca wnioskujący o zmianę umowy, przedłoży Zamawiającemu pisemne uzasadnienie konieczności
wprowadzenia zmian do umowy.
3. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień niniejszej umowy w następujących przypadkach:
1) zmiany adresu/siedziby Wykonawcy oraz adresów/ siedzib Zamawiającego;
2) Wykonawcy – tylko i wyłącznie w przypadku sukcesji generalnej, przekształcenia, spółek handlowych zgodnie z
Kodeksem spółek handlowych, sukcesji z mocy prawa;
3) zmiany przepisów prawnych mających wpływ na treść zawartej umowy;
4) zmiany danych, które mogą wpływać na wystawianie i obieg faktur oraz ich księgowanie i rozliczanie dla celów
podatkowych, takich jak nazwa firmy, numer konta, numer NIP;
5) konieczności wprowadzenia nieistotnej zmiany; istotność zmiany rozpatrywana będzie w odniesieniu do art. 454 ust. 2
ustawy Prawo zamówień publicznych.
4. Dopuszcza się możliwość zmiany treści umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w zakresie dotyczącym zmiany wysokości wynagrodzenia należnego wykonawcy, w przypadku zmiany ceny
materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia, przy założeniach szczegółowo opisanych w projektowanych postanowieniach umowy.
5. Wykonawca, którego wynagrodzenie zostało zmienione zgodnie z ust. 4, zobowiązany jest do zmiany wynagrodzenia przysługującego podwykonawcy, z którym zawarł umowę, w zakresie odpowiadającym zmianom cen materiałów lub kosztów dotyczących zobowiązania podwykonawcy, jeżeli łącznie spełnione są następujące warunki:
a) przedmiotem umowy są dostawy lub usługi;
b) okres obowiązywania umowy przekracza 6 miesięcy.
6. W przypadku o którym mowa w ust. 5, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu potwierdzenie dokonania zmiany umowy, o której mowa w §8 ust. 6.
7. W przypadku zwiększenia w planie finansowym kwoty, o której mowa w § 5 ust. 1 oraz potrzebą zapewnienia ciągłości działania Zamawiającego, polegającą na konieczności zakupu materiałów będących przedmiotem umowy, Zamawiający może zaproponować Wykonawcy na adres e-mail zawarcie aneksu zwiększającego kwotę wynagrodzenia, maksymalnie do wysokości łącznej ceny zaoferowanej w ofercie Wykonawcy.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2025-05-06 09:00
Po zmianie:
2025-05-07 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2025-05-06 09:15
Po zmianie:
2025-05-07 09:15
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2025-06-04
Po zmianie:
2025-06-05