BZP: ZAKUP SPRZĘTU SPECJALISTYCZNEGO: URZĄDZENIE BIOFEEDBACK + ZESTAW KOMPUTEROWY + MEBLE.
30.04.2025
2025/BZP 00211908/01
Szkoła Podstawowa nr 15 z Oddziałami Dwujęzycznymi im. Alfreda Szklarskiego w Mysłowicach
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
ZAKUP SPRZĘTU SPECJALISTYCZNEGO: URZĄDZENIE BIOFEEDBACK + ZESTAW KOMPUTEROWY + MEBLE.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa nr 15 z Oddziałami Dwujęzycznymi im. Alfreda Szklarskiego w Mysłowicach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000721113
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Piastów Śląskich 8
1.5.2.) Miejscowość: Mysłowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-400
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.7.) Numer telefonu: 32 2224718
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sp15@poczta.onet.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: sp15myslowice.szkolnastrona.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ZAKUP SPRZĘTU SPECJALISTYCZNEGO: URZĄDZENIE BIOFEEDBACK + ZESTAW KOMPUTEROWY + MEBLE.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e87eeb13-a02a-439e-8526-6f7a0f86d0fa
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00211908
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00176751/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 ZAKUP SPRZĘTU SPECJALISTYCZNEGO: URZĄDZENIE BIOFEEDBACK + ZESTAW KOMPUTEROWY + MEBLE
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Edukacja dla wszystkich=wysoka jakość kształcenia w ramach: Fundusze Europejskie dla Śląskiego 2021-2027 (Europejski Fundusz Społeczny+) dla Priorytetu: FESL.06.00- Fundusze Europejskie dla edukacji, dla Działania: FESL.06.02 Kształcenie ogólne.
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e87eeb13-a02a-439e-8526-6f7a0f86d0fa3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między
Zamawiającym a Wykonawcami prowadzona jest przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18
lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 344), za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia,
która jest dostępna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl .
Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
Pozostałe postanowienia zgodnie z rozdziałem XIV SWZ. Adres strony internetowej:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e87eeb13-a02a-439e-8526-6f7a0f86d0fa
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia.
Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia
określają: „Regulamin Platformy e-Zamówienia”, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje
zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”. Pozostałe postanowienia zgodnie z rozdziałem XIV SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna została zawarta w rozdziale II SWZ.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Klauzula informacyjna została zawarta w rozdziale II SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 27567,48 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
Zamawiający określił wymagania dotyczące wydajności lub funkcjonalności, zgodnie z art. 101 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZAKUP SPRZĘTU SPECJALISTYCZNEGO: URZĄDZENIE BIOFEEDBACK + ZESTAW KOMPUTEROWY + MEBLE - zakup, dostawa, montaż i konfiguracja niżej wymienionych urządzenia, sprzętów, mebli:
1.1. 1 urządzenie do pomiaru sygnałów fizjologicznych Biofeedback;
1.2. 1 zestaw komputerowy do urządzenia Biofeedback, w tym: Komputer dla terapeuty (laptop 24" lub komputer stacjonarny z monitorem 22-24" FHD) – 1szt., monitor lub telewizor dla trenującego: LED 40-42" Full HD z wyjściem HDMI
oraz kabel HDMI 10 m – 1 szt., drukarka atramentowa kolorowa z tonerem startowym oraz kablem USB – 1 szt., słuchawki 2 pary i zestaw głośników do feedbacku akustycznego, klawiatura i mysz po 2 sztuki – bezprzewodowe;
1.3. Meble do urządzenia i zestawu komputerowego Biofeedback, w tym: Stabilny (nieobrotowy) fotel dla trenującego z
podnóżkiem, podgłówkiem, podłokietnikami i regulacją oparcia – 1 szt., biurko na komputer lub statyw pod laptop dla terapeuty – 1 szt., fotel (krzesło) dla terapeuty – 1 szt., statyw pod telewizor dla trenującego - regulowany, na kółkach z blokadą – 1 szt., szafka – pomocnik na akcesoria: elektrody, pasty, gaziki, itp. – 1 szt., zamykana szafka do przechowywania dokumentacji pacjentów – 1 szt.
4.2.6.) Główny kod CPV: 39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
30200000-1 - Urządzenia komputerowe
32321000-9 - Telewizyjny sprzęt projekcyjny
30232100-5 - Drukarki i plotery
32342100-3 - Słuchawki
32342412-3 - Głośniki
30237460-1 - Klawiatury komputerowe
30237410-6 - Myszka komputerowa
39160000-1 - Meble szkolne
33124100-6 - Urządzenia diagnostyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny oferty został określony w rozdziale XXI. SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji.
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych wrozdziale IX SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie,
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie,
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie,
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
w zakresie zdolności technicznych lub zawodowych, w odniesieniu do każdej części zamówienia odrębnie, Zamawiający
wymaga, aby Wykonawca wykazał, że w ostatnich trzech latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej jedno zamówienie obejmujące swym zakresem
dostawę pomocy dydaktycznych, sprzętu specjalistycznego sprzętu medycznego lub zdrowotnego lub wyposażenia,
o wartości każdego z nich co najmniej 20.000,00 zł brutto (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100 brutto).
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zgodnie z ROZDZIAŁEM IX. PODSTAWY WYKLUCZENIA Z POSTĘPOWANIA SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że w ostatnich trzech latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej jedno zamówienie obejmujące swym zakresem dostawę pomocy dydaktycznych, specjalistycznego sprzętu medycznego lub zdrowotnego lub wyposażenia, o wartości co najmniej 20.000,00 zł brutto (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100 brutto).
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w prowadzonym postępowaniu złożył następujące przedmiotowe środki dowodowe:1) karty katalogowe lub
2) karty techniczne lub
3) certyfikaty lub atesty, które dopuszczają użytkowanie przedmiotu zamówienia w szkole, lub
4) inne równoważne dokumenty, potwierdzające że oferowane sprzęt specjalistyczne, wyposażenie i materiały, pomoce spełniają wymagania określone w „OPISIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA” w zakresie parametrów technicznych oraz gwarancji jakości.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji przedmiotowego zamówienia, wg wzoru określonego w załączniku nr 2 do SWZ, lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.2. Formularz cenowy – załączniki nr 8.
3. Ewentualne pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania Wykonawcy.
4. Dokumenty składane przez Wykonawców zagranicznych:
1) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast odpisu albo informacji, o których mowa w ust. 5 pkt 2 lit. c) SWZ– składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym
Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z
wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.
2) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 1) powyżej, zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym oświadczenie
Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce
zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce
zamieszkania Wykonawcy. Dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Zgodnie z Rozdziałem XI. SWZ.6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanymw art. 454-455 PZP oraz wskazanym w projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących załącznik nr 6 do SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-05-09 08:30
8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e87eeb13-a02a-439e-8526-6f7a0f86d0fa
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-05-09 09:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-06-07
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę w przypadkach określonych w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie
bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 507). Szczegółowe regulacje w tym zakresie zostały zawarte w SWZ.
2. Wartość zamówienia w punkcie 4.1.5. podana jest w kwocie netto uwzględniającej zróżnicowane stawki VAT 8% i 23% dla poszczególnych elementów zamówienia.