Ogłoszenie Wójta Gminy Masłów o przystąpieniu do sporządzenia planu ogólnego gminy Masłów wraz z prognozą odziaływania na środowisko
08.04.2025
16.05.2025 15 dni do końca
34370513
osoba kontaktowa: e-mail: gmina@maslow.pl
OGŁOSZENIE
Wójta Gminy Masłów
z dnia 8 kwietnia 2025 r.
o przystąpieniu do sporządzenia planu ogólnego gminy Masłów
wraz z prognozą odziaływania na środowisko
Na podstawie art. 13i ust. 3 pkt 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1130 ze zm.),
zawiadamiam
o podjęciu przez Radę Gminy Masłów Uchwały Nr X/75/224 z dnia 31 października 2024 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia planu ogólnego Gminy Masłów.
Zainteresowani mogą składać wnioski do projektu ww. planu ogólnego w terminie do dnia 16 maja 2025 r.
Wnioski do projektu ww. planu ogólnego składa się do Wójta Gminy Masłów na formularzu, którego wzór został określony w rozporządzeniu Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 13 listopada 2023 r. w sprawie wzoru formularza pisma dotyczącego aktu planowania przestrzennego (Dz. U. z 2023 r., poz. 2509) na adres: ul. Spokojna 2, 26-001 Masłów lub drogą elektroniczną, w szczególności poprzez pocztę elektroniczną na adres: gmina@maslow.pl.
Formularz w wersji edytowalnej dostępny jest w Biuletynie Informacji Publicznej gminy Masłów pod adresem: https://maslow.biuletyn.net
Składający wniosek do projektu ww. planu ogólnego wskazuje przedmiot wniosku i oznaczenie nieruchomości, której dotyczy oraz podaje swoje imię i nazwisko albo nazwę oraz adres zamieszkania albo siedziby oraz adres poczty elektronicznej, o ile taki posiada, a także wskazuje, czy jest właścicielem lub użytkownikiem wieczystym nieruchomości objętej wnioskiem oraz może podać dodatkowe dane do kontaktu takie jak adres do korespondencji lub numer telefonu.
Na podstawie art. 39 ust. 1, art. 40, art. 41, art. 42, art. 46 ust. 1 pkt 1 oraz art. 54 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1881 ze zm.), zostało wszczęte postępowanie w sprawie przeprowadzenia strategicznej oceny oddziaływania na środowisko skutków realizacji ustaleń projektu ww. planu ogólnego.
Wnioski do prognozy oddziaływania na środowisko w ramach strategicznej oceny oddziaływania na środowisko skutków realizacji ustaleń projektu ww. planu ogólnego składa się do Wójta Gminy Masłów w formie pisemnej na adres: ul. Spokojna 2, 26-001 Masłów lub ustnie do protokołu w siedzibie Urzędu Gminy Masłów, ul. Spokojna 2, 26-001 Masłów, bądź za pomocą środków komunikacji elektronicznej bez konieczności opatrywania ich kwalifikowanym podpisem elektronicznym, w szczególności poprzez pocztę elektroniczną na adres: gmina@maslow.pl, do dnia 16 maja 2025 r. Wniosek powinien zawierać nazwisko, imię, nazwę i adres wnioskodawcy, przedmiot wniosku oraz oznaczenie nieruchomości, której dotyczy.
Organem właściwym do rozpatrzenia wniesionych wniosków jest Wójt Gminy Masłów.
…………………..……………
Wójt Gminy Masłów
Klauzula informacyjna
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2, art. 14 ust. 1 i ust. 2 oraz art. 15 ust. 1 lit. g Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, dalej: RODO), informuję, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Masłów z siedzibą na ul. Spokojna 2, 26-001 Masłów , reprezentowana przez Wójta Gminy Masłów.
2. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji ustawowych zadań gminy określonych w ustawie z dnia 8 marca 1990 r.
o samorządzie gminnym oraz ustawie z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym - na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c i e, oraz art. 9 ust. 2 lit. g Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady Europy z dnia 27 kwietnia 2016 r.
3. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa.
4. Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą w czasie określonym przepisami prawa, tj. Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów
z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji
i zakresu działania archiwów zakładowych
5. W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych posiada Pani/Pan prawo do:
• żądania od Administratora dostępu Pani/Pana danych osobowych
• żądania od Administratora sprostowania Pani/Pana danych osobowych
• żądania od Administratora usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych osobowych,
6. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi go organu nadzorczego
7. Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym i jest obligatoryjne.
8. Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych – e-mail: inspektor@cbi24.pl.
Zgodnie z art. 8a ust. 1 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym w związku z przetwarzaniem przez Wójta Gminy Masłów danych osobowych, uzyskanych w toku prowadzenia postępowań dotyczących sporządzania aktów planistycznych, prawo, o którym mowa w art. 15 ust. 1 lit. g rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) przysługuje, jeżeli nie wpływa na ochronę praw i wolności osoby, od której dane te pozyskano.
…………………..……………
Wójt Gminy Masłów