Wójt Gminy Mogilany zawiadamia o ponownym wyłożeniu do publicznego wglądu projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego
08.04.2025
34371310
URZĄD GMINY MOGILANY
ul. RYNEK 2
32-031
MOGILANY
OGŁOSZENIE WÓJTA GMINY MOGILANY
z dnia 8 kwietnia 2025 r.
o ponownym wyłożeniu do publicznego wglądu projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego: miejscowości Buków i Kulerzów, miejscowości Włosań, miejscowości Libertów oraz wschodniej części miejscowości Mogilany - wraz z prognozami oddziaływania na środowisko dla tych projektów
Na podstawie art. 17 pkt 9 i 11 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1130), art. 67 ust. 3 ustawy z dnia 7 lipca 2023 r. o zmianie ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. z 2023 r. poz. 1688), art. 39 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz.U.2024 poz. 1112) oraz Uchwał Rady Gminy Mogilany: Nr XXIII/244/2020 z dnia 26.11.2020 r., Nr XXIII/236/2020 z dnia 26.11.2020 r., Nr XXIII/239/2020 z dnia 26.11.2020 r. i Nr XXIII/240/2020 z dnia 26.11.2020 r.
zawiadamiam o ponownym wyłożeniu do publicznego wglądu projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego: miejscowości Buków i Kulerzów, miejscowości Włosań, miejscowości Libertów oraz wschodniej części miejscowości Mogilany wraz z prognozami oddziaływania na środowisko dla tych projektów
w dniach 16.04.2025 r. – 19.05.2025 r. (z wyjątkiem sobót, niedziel, świąt i dn. 02.05.2025 r.)
- projekt miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego wraz z dokumentacją udostępniony zostanie
do wglądu w budynku Urzędu Gminy Mogilany, Rynek 2, 32-031 Mogilany – pokój nr 13A (w godz. pracy Urzędu), - dodatkowo projekt planu miejscowego udostępniony zostanie w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Mogilany w zakładce PLANOWANIE PRZESTRZENNE – SPORZĄDZANE PLANY oraz na stronie internetowej: www.mogilany.pl
Obszary objęte powtórnym wyłożeniem ww. planów do publicznego wglądu zostaną pokazane na załącznikach graficznych
do obwieszczenia Wójta Gminy Mogilany, umieszczonych na stronie BIP Urzędu Gminy Mogilany, stronie internetowej oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy Mogilany.
Dyskusja publiczna nad rozwiązaniami przyjętymi w projektach planów miejscowych zostanie przeprowadzona 28 KWIETNIA 2025 r.,
w Urzędzie Gminy Mogilany – Rynek 2, sala narad: godz. 15.00.
Dyżur Projektantki odbędzie się w dn.: 28.04.2025 r. w godz. 10.00-14.00 oraz 13.05.2025 r. w godz. 10.00-15.00
Każdy zainteresowany ma prawo złożenia uwag do wyżej wymienionych projektów planów miejscowych oraz prognoz oddziaływania na środowisko.
Uwagi należy składać w nieprzekraczalnym terminie od 16.04.2025 r. do 02.06.2025 r. za pomocą urzędowego FORMULARZA pisma dotyczącego aktu planowania przestrzennego.
Uwagi, na wskazanym FORMULARZU, można wnosić do Wójta Gminy Mogilany w formie:
- papierowej: bezpośrednio na Dziennik Podawczy Urzędu Gminy Mogilany, Rynek 2, 32-031 Mogilany lub drogą pocztową na adres: Urząd Gminy Mogilany, Rynek 2, 32-031 Mogilany;
- elektronicznej: za pomocą środków komunikacji elektronicznej, w szczególności poczty elektronicznej na adres: gmina@mogilany.pl oraz za pośrednictwem platformy usług administracji publicznej ePUAP:/7c1o97cpbw/skrytka.
W przypadku składania uwagi w tej formie konieczne jest podpięcie wypełnionego FORMULARZA jako załącznika stanowiącego uwagę do projektu planu.
Formularz dostępny jest na dzienniku podawczym w Urzędzie Gminy Mogilany, Rynek 2, 32-031 Mogilany oraz zamieszczony
w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Mogilany na stronie internetowej Urzędu Gminy Mogilany.
Zgodnie z art. 8g ust. 2 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym uwaga powinna zawierać:
imię i nazwisko albo nazwę oraz adres zamieszkania albo siedziby wnioskodawcy oraz adres poczty elektronicznej, o ile taki posiada; oznaczenie nieruchomości której dotyczy wniosek wraz z informacją czy jest właścicielem lub użytkownikiem wieczystym nieruchomości objętej wnioskiem. Dodatkowo można podać dane do kontaktu takie jak adres do korespondencji lub numer telefonu. Pisma niespełniające powyżej wskazanych warunków pozostawione będą bez rozpatrzenia.
Uwagi zostaną rozpatrzone przez Wójta Gminy Mogilany w terminie 21 dni od dnia upływu terminu ich składania. Rozpatrzenie uwag nastąpi w formie Zarządzenia Wójta Gminy publikowanego na stronie BIP Urzędu Gminy Mogilany w zakładce zarządzenia.
Wójt Gminy Mogilany
Jerzy Przeworski
Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w ramach procedury planistycznej w sprawie składania uwag do wyłożonego do publicznego wglądu projektu planu.
Niezależnie od obowiązków organów administracji publicznej przewidzianych w Kodeksie postępowania administracyjnego niniejszym realizuję obowiązek informacyjny, o którym mowa w art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia 2016/679. Powyższy obowiązek nie wpływa na tok i wynik postępowania administracyjnego. Zgodnie z art.13 ust.1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne Rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE. L. z 2016r. Nr 119, str. 1 z późn zm. zwanego dalej RODO), informujemy iż:
- Administratorem danych osobowych jest Wójt Gminy Mogilany, mający siedzibę: Rynek 2, 32-031 Mogilany , tel. 12 2701013, email: gmina@mogilany.pl.
- Jeśli mają Państwo pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania Państwa danych osobowych, a także przysługujących Państwu uprawnień, mogą się Państwo skontaktować z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych odo.dmarek@admarek.pl. Szczegółowa klauzula informacyjna znajduje się na stronie internetowej Administratora: http://mogilany.pl/rodo w zakładce RODO.
- Dane osobowe przetwarzane są na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO - w celu wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. e) RODO - w celu wykonania zadań realizowanych w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej Administratorowi.
- Dane udostępniane są wyłącznie podmiotom upoważnionym na mocy przepisów prawa.
- Dane będą przechowywane do chwili realizacji zadania, do którego zostały zebrane, a następnie jeśli chodzi o materiały archiwalne przez czas wynikający z Ustawy z dnia 14 lipca 1983r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.
- Osoba, której dane są przetwarzane, ma prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie, w zakresie w jakim zgoda została udzielona, bez wpływu na przetwarzanie przed cofnięciem zgody.
- Administrator nie planuje przekazywać Państwa danych do krajów trzecich, czy też poddawać ich profilowaniu. Dane będą przetwarzane w sposób częściowo zautomatyzowany w systemach informatycznych.
- W przypadku zbierania danych niezbędnych do realizacji zadań nałożonych na Gminę podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym. Osoba, której dane dotyczą jest zobowiązana do ich podania, w pozostałych przypadkach podanie danych jest dobrowolne, jednak ich nie podanie może skutkować ograniczeniem form komunikacji. O dobrowolności podania danych zostaną Państwo poinformowani przez merytorycznego pracownika prowadzącego postępowanie.
- Osoba, której dane są przetwarzane, ma prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych na adres Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
- Osoba, której dane są przetwarzane, ma prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych na adres Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.