Prezydent Miasta Płocka zaprasza do udziału w konsultacjach społecznych projektu uchwały w sprawie ustalenia zasad i warunków sytuowania obiektów małej architektury, tablic reklamowych i urządzeń reklamowych oraz ogrodzeń
29.04.2025
34374439
osoba kontaktowa: tel. 24 367-17-68 oraz 24 367-14-53; e-mail: estetyka@plock.eu
OGŁOSZENIE
Na podstawie art. 37b ust. 2 pkt 8, w związku z art. 8h ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2024 r. poz. 1130 ze zm.) Prezydent Miasta Płocka zaprasza do udziału w konsultacjach społecznych projektu uchwały w sprawie zmiany Uchwały Nr 381/XXII/2020 Rady Miasta Płocka z dnia 27 sierpnia 2020 r. w sprawie ustalenia zasad i warunków sytuowania obiektów małej architektury, tablic reklamowych i urządzeń reklamowych oraz ogrodzeń, ich gabarytów, standardów jakościowych oraz rodzajów materiałów budowlanych, z jakich mogą być wykonane na obszarze Miasta Płocka (tj. Dz. Urz. Woj. Mazow. z dnia 19.04.2023 r. poz. 4916).
Konsultacje społeczne prowadzone będą od dnia 5 maja 2025 r. do dnia 5 czerwca 2025 r.
Projekt uchwały oraz formularz konsultacyjny dostępny będzie:
- w wersji elektronicznej na stronie internetowej Urzędu Miasta Płocka w Biuletynie Informacji Publicznej pod adresem: https://nowybip.plock.eu/ w zakładce komunikaty, ogłoszenia i obwieszczenia / Obwieszczenia Wydziału Strategii, Architektury i Urbanistyki;
- w wersji elektronicznej na stronie internetowej Urzędu Miasta Płocka https://nowy.plock.eu/ w zakładce ROZWÓJ MIASTA / uchwała krajobrazowa / zmiana uchwały krajobrazowej;
- w wersji papierowej w siedzibie Urzędu Miasta Płocka, w Biurze Obsługi Klienta, na stanowisku Nr 7 i 8 (wejście od ul. Zduńskiej), od poniedziałku do środy w godzinach od 8.00 do 15.00, w czwartki od 8.00 do 16.00 oraz w piątki od 8.00 do 14.00.
Konsultacje społeczne zostaną przeprowadzone w następujących formach:
- zbierania uwag;
- spotkanie otwarte;
- prowadzenie punktu konsultacyjnego;
- dyżury projektanta.
Uwagi do projektu uchwały można będzie wnosić w następujących formach:
- na piśmie drogą korespondencyjną na adres: Urząd Miasta Płocka, Referat Rewitalizacji i Estetyzacji Miasta, pl. Stary Rynek 1, 09-400 Płock lub za pośrednictwem Biura Obsługi Klienta Urzędu Miasta Płocka;
- za pomocą środków komunikacji elektronicznej na adres estetyka@plock.eu;
- za pomocą elektronicznej skrzynki podawczej w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2024 r. poz. 1557 ze zm., poz. 1222, poz. 1717) opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym albo podpisem potwierdzonym profilem zaufanym ePUAP;
- ustnie do protokołu w siedzibie Urzędu Miasta Płocka przy pl. Stary Rynek 1, w pokoju C-316.
Uwagi do projektu uchwały należy zgłaszać w nieprzekraczalnym terminie do dnia 5 czerwca 2025 r. (decyduje data wpływu do Urzędu), w tym z wykorzystaniem formularza konsultacyjnego.
Spotkanie otwarte odbędzie się w dniu 27 maja 2025 roku o godzinie 17:00 w siedzibie Urzędu Miasta Płocka pl. Stary Rynek 1, w Auli zlokalizowanej na I piętrze (wejście od placu Stary Rynek).
Punkt konsultacyjny prowadzony będzie w siedzibie Urzędu Miasta Płocka, w Biurze Obsługi Klienta, na stanowisku Nr 7 i 8 (wejście od ul. Zduńskiej), od poniedziałku do środy w godzinach od 8.00 do 15.00, w czwartki od 8.00 do 16.00 oraz w piątki od 8.00 do 14.00. Szczegółowe informacje na temat przyjętych w projekcie uchwały ustaleń będą udzielane w okresie konsultacji także pod numerem telefonu 24 367-17-68 oraz 24 367-14-53.
Dyżury projektanta odbędą się w siedzibie Urzędu Miasta Płocka przy ul. Synagogalnej 4 w godzinach 16.00 – 17.00 w następujących dniach: 6 maja 2025 r., 13 maja 2025 r., 20 maja 2025 r.