Urząd Miasta Lublin poszukuje lokalu biurowego na potrzeby Biura Obsługi Mieszkańców do wynajęcia na okres do 5 lat z możliwością przedłużenia, na terenie miasta Lublin
04.04.2024
30.04.2024 1 dni do końca
34311075
osoba kontaktowa: tel. 81 466 12 00
Urząd Miasta Lublin
poszukuje lokalu biurowego na potrzeby Biura Obsługi Mieszkańców do wynajęcia na okres do 5 lat z możliwością przedłużenia, na terenie miasta Lublin.
Wymagania dotyczące lokalu:
- lokalizacja w dzielnicy:
- Czechów Południowy: Osiedle im. Henryka Wieniawskiego – w obszarze/okolicy ulic: Braci Wieniawskich, Kaprysowej, Smyczkowej,
lub
-
- Czechów Północny:
- Osiedle im. Fryderyka Chopina – w obszarze/okolicy ulic: Wojciecha Żywnego, Poturzyńskiej, Żelazowej Woli
- Czechów Północny:
lub
-
-
- Osiedle im. Karola Szymanowskiego – w obszarze/okolicy ulic: Harnasie, Króla Rogera;
-
- powierzchnia użytkowa lokalu:
- w dzielnicy Czechów Południowy ok. 90 – 120 m2
lub
-
- w dzielnicy Czechów Północny ok. 90 – 150 m2,
w obszarach wskazanych powyżej;
- lokal jako wydzielona część budynku lub budynek wolnostojący;
- lokal (budynek) z pozwoleniem na użytkowanie najpóźniej w dniu zawarcia umowy;
- lokal dostosowany do korzystania przez osoby ze szczególnymi potrzebami, bez barier architektonicznych i komunikacyjnych – w szczególności zgodnie z ustawą z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami;
- lokal zlokalizowany na parterze, z bezpośrednim wejściem z poziomu terenu lub
- lokal z wydzieloną powierzchnią na potrzeby:
- sali obsługi klientów ok. 50 – 80 m2 – możliwość rozlokowania 5 – 6 stanowisk pracy w sali obsługi klientów,
- poczekalnia do sali obsługi klientów ok. 20 m2,
- pomieszczania socjalno-technicznego ok. 6 – 7 m2,
- magazynku ok. 5 – 6 m2,
- toalety (damskiej/męskiej/dla osób z niepełnosprawnościami),
- w przypadku lokalizacji w dzielnicy Czechów Północny dodatkowym atutem będzie wydzielona przestrzeń ok. 30 m2 (z pomieszczeniem biurowym ok. 10 m2 i salą konferencyjną ok. 20 m2) – oferty lokali bez tej powierzchni będą również rozpatrywane;
- lokal spełniający obowiązujące przepisy prawa, w szczególności:
- przepisy prawa budowlanego,
- przepisy bezpieczeństwa i higieny pracy (m. in. sala obsługi klientów i pomieszczenia biurowe z dostępem do światła dziennego),
- przepisy ochrony przeciwpożarowej;
- lokal wyposażony w następujące instalacje:
- inst. wodociągową, kanalizacji sanitarnej i centralnego ogrzewania,
- inst. elektryczną,
- wentylację grawitacyjną lub mechaniczną,
- inst. alarmową SSWiN (lub zapewniony całodobowy dozór fizyczny obiektu),
- inst. teleinformatyczne - okablowanie sieci LAN zakończone punktami PEL przy każdym stanowisku pracy, szafa teleinformatyczna w odrębnym pomieszczeniu np. socjalno-technicznym z ograniczonym dostępem dla osób z zewnątrz, możliwość podłączenia łącza operatora zewnętrznego drogą radiową (maszt lub uchwyt na dachu obiektu) lub kablową;
- zapewnienie min. 1 miejsca postojowego dla Urzędu Miasta Lublin oraz miejsca postojowego dla osób z niepełnosprawnościami przy lokalu;
- zapewnienie miejsca do gromadzenia odpadów umożliwiające ich odbiór;
- oświetlenie terenu wokół budynku;
- pełny zasięg do sieci komórkowej operatorów telefonii komórkowych;
- wymagania szczególne dla lokalu (sali obsługi klientów i pozostałych pomieszczeń):
- ściany w kolorze jasnym z kontrastami,
- podłoga zmywalna, antypoślizgowa we wszystkich pomieszczeniach,
- drzwi do lokalu zabezpieczone min. 2 zamkami.
Wymagania zalecane dotyczące lokalu:
inst. klimatyzacyjna w sali obsługi klientów i pomieszczeniach biurowych;
Oferty w formie pisemnej z podaniem:
- lokalizacji budynku/lokalu;
- łącznej powierzchni oferowanej do wynajęcia;
- informacji o poszczególnych pomieszczeniach proponowanych do wynajęcia wraz z podaniem ich powierzchni i stanu oraz ewentualnie rzut lokalu;
- stawki czynszu najmu za 1 m2 brutto;
- całkowitego miesięcznego czynszu najmu brutto wraz z wyszczególnieniem dodatkowych kosztów eksploatacyjnych za 1 m2 brutto z podaniem sposobu rozliczania (ryczałt lub na podstawie odczytów liczników/podliczników oraz faktur od dostawcy usługi);
- możliwego terminu udostępnienia powierzchni biurowej dla potrzeb Urzędu Miasta Lublin;
- oświadczenia o posiadanym prawie do nieruchomości uprawniającym do zawarcia umowy najmu ze wskazaniem rodzaju tego prawa;
- innych istotnych zdaniem składającego ofertę informacji;
należy składać w:
Urzędzie Miasta Lublin w Wydziale Organizacji Urzędu, ul. Dolna 3-go Maja 5 (sekretariat) z dopiskiem „Oferta na wynajem lokalu biurowego – BOM”.
Termin składania ofert upływa w dniu 30 kwietnia 2024 r. o godzinie 15:30.
Informacje dotyczące ogłoszenia udzielane są pod numerem telefonu: 81 466 12 00.
Odrzuceniu podlegają oferty przygotowane przez biura obrotu nieruchomościami, jeżeli korzystanie z takiego pośrednictwa wiąże się z koniecznością ponoszenia dodatkowych opłat. Nie będą również rozpatrywane oferty złożone (przekazane) w inny sposób niż przewidziano w niniejszym ogłoszeniu.
Urząd Miasta Lublin przeprowadzi negocjacje warunków najmu pomieszczeń i treści umowy ze wszystkimi oferentami, których oferty nie zostaną odrzucone w ocenie formalnej.
Urząd Miasta Lublin zastrzega, że w ramach rozpatrywania złożonych ofert, może przeprowadzić wizję lokalną oferowanego lokalu.
Urząd Miasta Lublin zastrzega, iż wymagania wskazane w ogłoszeniu są wymaganiami ogólnymi i mogą zostać doprecyzowane w kolejnym etapie postępowania.
Urząd Miasta Lublin zastrzega możliwość odstąpienia w każdym czasie od zamiaru wynajęcia lokalu biurowego bez podania przyczyny oraz niewybrania żadnej z otrzymanych ofert.