BZP: „Pełnienie funkcji Nadzoru Autorskiego dla budowy i przebudowy odwodnienia w rejonie: ul. Orkana, ul. Goduli i ul. Nadbrzeżnej, ul. Zachodniej i ul. Słonecznej, ul. Łabędzkiej, wylotu W40 (...)
11.04.2025
2025/BZP 00187532/01
Miasto Gliwice
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„Pełnienie funkcji Nadzoru Autorskiego dla budowy i przebudowy odwodnienia w rejonie: ul. Orkana, ul. Goduli i ul. Nadbrzeżnej, ul. Zachodniej i ul. Słonecznej, ul. Łabędzkiej, wylotu W40 (...)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania
1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Gliwice
1.3.) Oddział zamawiającego: Wydział Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255335
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Zwycięstwa 21
1.5.2.) Miejscowość: Gliwice
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-100
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: za@um.gliwice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gliwice.eu/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.
Podmiot 1
1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Gliwicach
1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 271062577
Adres podmiotu prowadzącego postępowanie:
1.11.3.) Ulica: Rybnicka 47
1.11.4.) Miejscowość: Gliwice
1.11.5.) Kod pocztowy: 44-100
1.11.6.) Województwo: śląskie
1.11.7.) Kraj: Polska
1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@pwik.gliwice.pl
1.11.12.) Adres strony internetowej: https://bip.pwik.gliwice.pl/index.php
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Pełnienie funkcji Nadzoru Autorskiego dla budowy i przebudowy odwodnienia w rejonie: ul. Orkana, ul. Goduli i ul. Nadbrzeżnej, ul. Zachodniej i ul. Słonecznej, ul. Łabędzkiej, wylotu W40 (...)
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-416f10ae-6305-4eb6-832c-f9411d8df341
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00187532
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00002670/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.20 Pełnienie funkcji Nadzoru Autorskiego dla budowy i przebudowy odwodnienia w rejonie: ul. Orkana, ul. Goduli i ul. Nadbrzeżnej, ul. Zachodniej i ul. Słonecznej, ul. Łabędzkiej, wylotu W40 (...)
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Projekt „Wdrożenie zrównoważonego i zaadaptowanego do zmian klimatu systemu gospodarowania wodami opadowymi i roztopowymi na terenie Miasta Gliwice z uwzględnieniem rozwiązań opartych na przyrodzie oraz cyfrowego systemu wizualizacji pracy i gromadzenia danych FENX.01.02-IW.01-0009/23” w ramach działania FENX.01.02 Adaptacja terenów zurbanizowanych do zmian klimatu.
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/10795403.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim na elektronicznej Platformie Zakupowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1079540
2. Zamawiający dopuszcza również komunikację z Wykonawcami, w tym przesyłanie informacji, dokumentów lub oświadczeń za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres:
przetargi@pwik.gliwice.pl, bok@pwik.gliwice.pl - nie dotyczy składania ofert.
Szczegółowe informacje o środkach komunikacji elektronicznej zostały określone w Rozdziale 11 SWZ.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie Internetowej Platformy zakupowej (https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin ).
Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 31 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r. poz. 2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl tj.:
1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
2) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
3) zainstalowana dowolna, inna przeglądarka internetowa niż Internet Explorer (IE nie jest już wspierany przez operatora platformy),
4) włączona obsługa JavaScript ,
5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
6) szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.
7) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
Zamawiający określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych: .pdf, .doc, .docx, .rtf, .xps, .odt, .xls, .xlsx, .ods, .zip, .7z, .rar. Maksymalny rozmiar jednego pliku przesyłanego za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty wynosi 150 MB natomiast przy komunikacji wielkość pliku to maksymalnie 500 MB.
UWAGA: zwraca się uwagę na ograniczenia wielkości plików podpisywanych profilem zaufanym, który wynosi max 10MB, oraz na ograniczenie wielkości plików podpisywanych w aplikacji eDoApp służącej do składania podpisu osobistego, który wynosi max 5MB.
Oferta oraz oświadczenie, o którym mowa w rozdz. 10 ust. 1 pkt 1) SWZ, składane elektronicznie muszą zostać podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W procesie składania oferty na platformie, kwalifikowany podpis elektroniczny lub podpis zaufany lub podpis osobisty Wykonawca składa bezpośrednio na dokumencie, który następnie przesyła za pośrednictwem Platformy Zakupowej.
Sposób sporządzania dokumentów, oświadczeń, wniosków, ofert, pełnomocnictw czy innych informacji winien być zgodny z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r., poz. 2452).
Szczegółowe informacje o środkach komunikacji elektronicznej zostały określone w Rozdziale 11 SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z Rozdziałem 24 SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: TP/FENIKS/1/2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 240503,91 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest:
"Pełnienie funkcji Nadzoru Autorskiego dla zadania pn.: Realizacja działań inwestycyjnych związanych z budową i przebudową odwodnienia w rejonie:
ul. Orkana, ul. Goduli i ul. Nadbrzeżnej, ul. Zachodniej i ul. Słonecznej, ul. Łabędzkiej oraz wylotu W40 do Potoku Guido".
Wykaz zadań inwestycyjnych objętych Nadzorem Autorskim:
a. Zadanie inwestycyjne 1 - Przebudowa odwodnienia od ul. Łabędzkiej do Parku Szwajcaria;
b. Zadanie inwestycyjne 4 - Budowa kanalizacji deszczowej w ul. Orkana;
c. Zadanie inwestycyjne 6 - Odwodnienie ulic: Goduli i Nadbrzeżnej;
d. Zadanie inwestycyjne 10 - Budowa wylotu W40 do Potoku Guido;
e. Zadanie inwestycyjne 11 - Odwodnienie ul. Zachodniej i Słonecznej.
2) Niniejsze zadanie jest dofinansowane: Umowa o dofinansowanie nr FENX.01.02-IW.01-0009/23; Projekt „Wdrożenie zrównoważonego i zaadaptowanego do zmian klimatu systemu gospodarowania wodami opadowymi i roztopowymi na terenie Miasta Gliwice z uwzględnieniem rozwiązań opartych na przyrodzie oraz cyfrowego systemu wizualizacji pracy i gromadzenia danych FENX.01.02-IW.01-0009/23” w ramach działania FENX.01.02 Adaptacja terenów zurbanizowanych do zmian klimatu typ projektów: Wsparcie zrównoważonych systemów gospodarowania wodami opadowymi z udziałem zieleni/zielono-niebieskiej infrastruktury/rozwiązań opartych na przyrodzie priorytetu FENX.01 Wsparcie sektorów energetyka i środowisko z Funduszu Spójności.
3) Nadzór Autorski będzie działał w zakresie uprawnień i obowiązków wynikających z Umowy oraz aktualnych przepisów prawa, ze szczególnym uwzględnieniem ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane.
4) Szczegółowy zakres obowiązków Nadzoru Autorskiego został określony w Opisach przedmiotu zamówienia stanowiących:
- ZAŁĄCZNIK nr 5A do SWZ – dla Części 1,
- ZAŁĄCZNIK nr 5B do SWZ – dla Części 2,
- ZAŁĄCZNIK nr 5C do SWZ - dla Części 3,
oraz we wzorach umowy stanowiących:
- ZAŁĄCZNIK nr 6A do SWZ dla Części 1,
- ZAŁĄCZNIK nr 6B do SWZ dla Części 2,
- ZAŁĄCZNIK nr 6C do SWZ dla Części 3.
5) Szczegółowy zakres rzeczowy robót budowlanych dla poszczególnych Zadań został zawarty w dokumentacji projektowej, która jest zamieszczona pod adresem: https://cirrus2.pwik.gliwice.pl/index.php/s/KpgK3CxieZZoNDt
4.2.5.) Wartość części: 57375,80 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych
71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania
71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów
71244000-0 - Kalkulacja kosztów, monitoring kosztów
71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Na podstawie kryteriów przewidzianych w SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie zawodowe projektanta branży sanitarnej
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest:
"Pełnienie funkcji Nadzoru Autorskiego dla zadania pn.: Realizacja działań inwestycyjnych związanych z budową i przebudową odwodnienia w rejonie: ul. Kniejowej, ul. Las Łabędzki, ul. Świerkowej, ul. Pod Borem, ul. Gajowej, ul. Żeromskiego i ul. Kasprowicza, ul. Azalii i ul. Lewkonii"
Wykaz zadań inwestycyjnych objętych Nadzorem Autorskim:
a. Zadanie inwestycyjne 2 - Budowa kanalizacji deszczowej w ulicach: Kniejowej, Las Łabędzki, Świerkowej, Pod Borem, Gajowej;
b. Zadanie inwestycyjne 5 - Budowa i przebudowa kanalizacji deszczowej w ul. Żeromskiego i Kasprowicza;
c. Zadanie inwestycyjne 12 - Budowa kanalizacji deszczowej w ul. Azalii i Lewkonii.
2) Niniejsze zadanie jest dofinansowane: Umowa o dofinansowanie nr FENX.01.02-IW.01-0009/23; Projekt „Wdrożenie zrównoważonego i zaadaptowanego do zmian klimatu systemu gospodarowania wodami opadowymi i roztopowymi na terenie Miasta Gliwice z uwzględnieniem rozwiązań opartych na przyrodzie oraz cyfrowego systemu wizualizacji pracy i gromadzenia danych FENX.01.02-IW.01-0009/23” w ramach działania FENX.01.02 Adaptacja terenów zurbanizowanych do zmian klimatu typ projektów: Wsparcie zrównoważonych systemów gospodarowania wodami opadowymi z udziałem zieleni/zielono-niebieskiej infrastruktury/rozwiązań opartych na przyrodzie priorytetu FENX.01 Wsparcie sektorów energetyka i środowisko z Funduszu Spójności.
3) Nadzór Autorski będzie działał w zakresie uprawnień i obowiązków wynikających z Umowy oraz aktualnych przepisów prawa, ze szczególnym uwzględnieniem ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane.
4) Szczegółowy zakres obowiązków Nadzoru Autorskiego został określony w Opisach przedmiotu zamówienia stanowiących:
- ZAŁĄCZNIK nr 5A do SWZ – dla Części 1,
- ZAŁĄCZNIK nr 5B do SWZ – dla Części 2,
- ZAŁĄCZNIK nr 5C do SWZ - dla Części 3,
oraz we wzorach umowy stanowiących:
- ZAŁĄCZNIK nr 6A do SWZ dla Części 1,
- ZAŁĄCZNIK nr 6B do SWZ dla Części 2,
- ZAŁĄCZNIK nr 6C do SWZ dla Części 3.
5) Szczegółowy zakres rzeczowy robót budowlanych dla poszczególnych Zadań został zawarty w dokumentacji projektowej, która jest zamieszczona pod adresem: https://cirrus2.pwik.gliwice.pl/index.php/s/KpgK3CxieZZoNDt
4.2.5.) Wartość części: 60875,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania
71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów
71244000-0 - Kalkulacja kosztów, monitoring kosztów
71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych
71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Na podstawie kryteriów przewidzianych w SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie zawodowe projektanta branży sanitarnej
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest:
"Pełnienie funkcji Nadzoru Autorskiego dla zadania pn.: Realizacja działań inwestycyjnych związanych z budową i przebudową odwodnienia w rejonie: ul. Odlewników, ul. Noakowskiego, ul. Wiertniczej, Alei Jana Nowaka Jeziorańskiego, ul. Warzywnej, ul. Siennej, węzła autostrady A4 i autostrady A1, ul. Pszczyńskiej oraz rowu przy ul. Rolników wraz z jego naturalizacją i integracją w zakresie błękitno-zielonej infrastruktury”
Wykaz zadań inwestycyjnych objętych Nadzorem Autorskim:
a. Zadanie inwestycyjne 3 - Przebudowa odwodnienia w rejonie ul. Odlewników;
b. Zadanie inwestycyjne 7 - Budowa kanalizacji deszczowej w ul. S. Noakowskiego, Wiertnicznej i Al. Jana Nowaka Jeziorańskiego;
c. Zadanie inwestycyjne 8 - Przebudowa rowu przy ul. Rolników wraz z jego naturalizacją i integracją w zakresie błękitno-zielonej infrastruktury;
d. Zadanie inwestycyjne 9 - Odwodnienie dla obszaru w rejonie ul. Warzywnej, Siennej, Rolników, węzła autostrady A4 i autostrady A1, ul. Pszczyńskiej.
2) Niniejsze zadanie jest dofinansowane: Umowa o dofinansowanie nr FENX.01.02-IW.01-0009/23; Projekt „Wdrożenie zrównoważonego i zaadaptowanego do zmian klimatu systemu gospodarowania wodami opadowymi i roztopowymi na terenie Miasta Gliwice z uwzględnieniem rozwiązań opartych na przyrodzie oraz cyfrowego systemu wizualizacji pracy i gromadzenia danych FENX.01.02-IW.01-0009/23” w ramach działania FENX.01.02 Adaptacja terenów zurbanizowanych do zmian klimatu typ projektów: Wsparcie zrównoważonych systemów gospodarowania wodami opadowymi z udziałem zieleni/zielono-niebieskiej infrastruktury/rozwiązań opartych na przyrodzie priorytetu FENX.01 Wsparcie sektorów energetyka i środowisko z Funduszu Spójności.
3) Nadzór Autorski będzie działał w zakresie uprawnień i obowiązków wynikających z Umowy oraz aktualnych przepisów prawa, ze szczególnym uwzględnieniem ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane.
4) Szczegółowy zakres obowiązków Nadzoru Autorskiego został określony w Opisach przedmiotu zamówienia stanowiących:
- ZAŁĄCZNIK nr 5A do SWZ – dla Części 1,
- ZAŁĄCZNIK nr 5B do SWZ – dla Części 2,
- ZAŁĄCZNIK nr 5C do SWZ - dla Części 3,
oraz we wzorach umowy stanowiących:
- ZAŁĄCZNIK nr 6A do SWZ dla Części 1,
- ZAŁĄCZNIK nr 6B do SWZ dla Części 2,
- ZAŁĄCZNIK nr 6C do SWZ dla Części 3.
5) Szczegółowy zakres rzeczowy robót budowlanych dla poszczególnych Zadań został zawarty w dokumentacji projektowej, która jest zamieszczona pod adresem: https://cirrus2.pwik.gliwice.pl/index.php/s/KpgK3CxieZZoNDt
4.2.5.) Wartość części: 122253,11 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych
71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania
71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów
71244000-0 - Kalkulacja kosztów, monitoring kosztów
71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Na podstawie kryteriów określonych w SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie zawodowe projektanta branży sanitarnej
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. Zdolność do występowania w obrocie gospodarczymOkreślenie warunków:
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
2. Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
3. Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
4. Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Część 1:
O zamówienie może ubiegać się Wykonawca, który wykaże, że:
1) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował minimum dwie usługi, polegające na pełnieniu funkcji nadzoru autorskiego nad projektem obejmującym swoim zakresem (dla każdego takiego projektu) budowę lub przebudowę kanalizacji deszczowej o długości co najmniej 0,8 km wraz z budową/przebudową/odtworzeniem nawierzchni drogowej,
2) dysponuje lub będzie dysponować następującymi osobami, które zostaną skierowane do realizacji zamówienia:
a) co najmniej jednym projektantem, który posiada uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń oraz posiada co najmniej 3 - letnie doświadczenie zawodowe w pełnieniu samodzielnej funkcji technicznej licząc od daty uzyskania uprawnień;
b) co najmniej jednym projektantem, który posiada uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności inżynieryjnej drogowej oraz posiada co najmniej 3 - letnie doświadczenie zawodowe w pełnieniu samodzielnej funkcji technicznej licząc od daty uzyskania uprawnień.
Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji osób wymienionych w pkt a) – b) pod warunkiem łącznego spełnienia wymogów stawianych łączonym funkcjom.
Spośród powyższych osób Wykonawca wyznaczy Kierownika Zespołu.
Część 2:
O zamówienie może ubiegać się Wykonawca, który wykaże, że:
1) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował minimum dwie usługi, polegające na pełnieniu funkcji nadzoru autorskiego nad projektem obejmującym swoim zakresem (dla każdego takiego projektu) budowę lub przebudowę kanalizacji deszczowej o długości co najmniej 1 km wraz z budową/przebudową/odtworzeniem nawierzchni drogowej.
2) dysponuje lub będzie dysponować następującymi osobami, które zostaną skierowane do realizacji zamówienia:
a) co najmniej jednym projektantem, który posiada uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń oraz posiada co najmniej 3 - letnie doświadczenie zawodowe w pełnieniu samodzielnej funkcji technicznej licząc od daty uzyskania uprawnień;
b) co najmniej jednym projektantem, który posiada uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności inżynieryjnej drogowej oraz posiada co najmniej 3 - letnie doświadczenie zawodowe w pełnieniu samodzielnej funkcji technicznej licząc od daty uzyskania uprawnień.
Spośród powyższych osób Wykonawca wyznaczy Kierownika Zespołu.
Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji osób wymienionych w pkt a) – b) pod warunkiem łącznego spełnienia wymogów stawianych łączonym funkcjom.
Część 3:
O zamówienie może ubiegać się Wykonawca, który wykaże, że:
1) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował minimum dwie usługi, polegające na pełnieniu funkcji nadzoru autorskiego nad projektem obejmującym swoim zakresem (dla każdego takiego projektu) budowę lub przebudowę kanalizacji deszczowej o średnicy nie mniejszej niż DN2000 i długości co najmniej 0,5 km, wraz z budową/przebudową/odtworzeniem nawierzchni drogowej.
2) dysponuje lub będzie dysponować następującymi osobami, które zostaną skierowane do realizacji zamówienia:
a) co najmniej jednym projektantem, który posiada uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń oraz posiada co najmniej 3 - letnie doświadczenie zawodowe w pełnieniu samodzielnej funkcji technicznej licząc od daty uzyskania uprawnień;
b) co najmniej jednym projektantem, który posiada uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności inżynieryjnej drogowej oraz posiada co najmniej 3 - letnie doświadczenie zawodowe w pełnieniu samodzielnej funkcji technicznej licząc od daty uzyskania uprawnień.
Spośród powyższych osób Wykonawca wyznaczy Kierownika Zespołu.
Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji osób wymienionych w pkt a) – b) pod warunkiem łącznego spełnienia wymogów stawianych łączonym funkcjom.
UWAGA:
• Pojęciu „budowy”, „przebudowy” Zamawiający przypisuje znaczenie zgodne z art. 3 pkt 6 oraz pkt 7a Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r - Prawo budowlane.
• Poprzez pełnienie nadzoru autorskiego Zamawiający rozumie działania określone w art. 20 ust. 1 pkt 4 Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane.
• Przez „projekt” Zamawiający rozumie dokumentację projektową składającą się co najmniej z: projektu budowlanego, przedmiaru robót, kosztorysu inwestorskiego, STWiORB.
Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę Części.
W przypadku, gdy Wykonawca złoży ofertę na więcej niż jedną Część:
- spełnianie warunku w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia dla jednej części Zamawiający uzna za spełnianie warunku dla każdej z części, o której udzielenie Wykonawca się ubiega,
- Zamawiający dopuszcza, by w celu wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu w zakresie doświadczenia, Wykonawca wykazał różne usługi dla każdej Części lub te same usługi dla wszystkich Części, pod warunkiem, że usługi te potwierdzają spełnianie warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w Rozdziale 8 ust. 4 pkt 1) dla Części, o udzielenie której Wykonawca się ubiega.
Uwaga!!!
Warunek w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia dla podmiotów występujących wspólnie będzie oceniany łącznie dla wszystkich podmiotów.
Przez uprawnienia wymagane pod lit. a)-b) należy rozumieć uprawnienia budowlane, o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane („ustawa p.b.”) oraz w Rozporządzeniu Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa. Dopuszcza się także równoważne kwalifikacje zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art. 12a ustawy p.b. z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej, a także ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa.
W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takim przypadku Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wraz z ofertą należy złożyć:
a) odpis lub informację z KRS, CEiDG lub innego właściwego rejestru, w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania. Jeżeli możliwe jest pozyskanie takich dokumentów bezpośrednio przez Zamawiającego za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, Wykonawca nie musi ich składać o ile wskaże dane (adres strony internetowej) umożliwiające dostęp do tych dokumentów.
2. Wykaz podmiotowych środków dowodowych, które Wykonawca składa w postępowaniu na wezwanie Zamawiającego na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia:
1) oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp o treści ZAŁĄCZNIKA NR 3 do SWZ. Jeżeli Wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego, składa również to oświadczenie sporządzone i podpisane przez podmiot trzeci w zakresie podstaw wykluczenia w odniesieniu do tego podmiotu.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz podmiotowych środków dowodowych, które Wykonawca składa w postępowaniu na wezwanie Zamawiającego na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
1) wykaz usług wykonanych, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane o treści ZAŁĄCZNIKA NR 9 do SWZ, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy.
UWAGA: Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz zawiera usługi, w wykonaniu których wykonawca bezpośrednio uczestniczył.
2) wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych
i uprawnień/dyplomów niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego wraz z doświadczeniem, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – o treści ZAŁĄCZNIKA NR 10 do SWZ.
Wykonawca wpisany do urzędowego wykazu zatwierdzonych wykonawców lub wykonawca certyfikowany przez jednostki certyfikujące spełniające wymogi europejskich norm certyfikacji może, zamiast odpowiednich podmiotowych środków dowodowych, złożyć zaświadczenie o wpisie do urzędowego wykazu wydane przez właściwy organ lub certyfikat wydany przez właściwą jednostkę certyfikującą kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wskazujące na podmiotowe środki dowodowe stanowiące podstawę wpisu lub uzyskania certyfikacji, chyba że zamawiający ma uzasadnione podstawy do zakwestionowania informacji wynikających z zaświadczenia lub certyfikatu.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Wykaz oświadczeń, które wykonawca składa wraz z ofertą w celu potwierdzenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu:1) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o treści ZAŁĄCZNIKA NR 2 do SWZ,
a) Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa powyżej, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby,
b) w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (np. konsorcjum, wspólnicy spółki cywilnej). Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia;
2) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.
Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdza, że stosunek łączący wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów.
Przykładowy wzór zobowiązania podmiotu udostępniającego zasoby stanowi ZAŁĄCZNIK NR 8 do SWZ. Zobowiązanie lub inne dokumenty muszą zawierać w szczególności:
a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasób,
b) sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia,
c) informację, czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców:- oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o treści ZAŁĄCZNIKA NR 2 do SWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (np. konsorcjum, wspólnicy spółki cywilnej). Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia;
- pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie;
- w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takim przypadku Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Projektowane postanowienia umowy wraz z warunkami jej zmiany zawiera:ZAŁĄCZNIK nr 6A do SWZ dla Części 1
ZAŁĄCZNIK nr 6B do SWZ dla Części 2
ZAŁĄCZNIK nr 6C do SWZ dla Części 3
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-04-23 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1079540
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-04-23 10:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-05-22
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Pełna nazwa zamówienia brzmi: „Pełnienie funkcji Nadzoru Autorskiego dla budowy i przebudowy odwodnienia w rejonie: ul. Orkana, ul. Goduli i ul. Nadbrzeżnej, ul. Zachodniej i ul. Słonecznej, ul. Łabędzkiej, wylotu W40 do Potoku Guido, ul. Kniejowej, ul. Las Łabędzki, ul. Świerkowej, ul. Pod Borem, ul. Gajowej, ul. Żeromskiego i ul. Kasprowicza, ul. Azalii i ul. Lewkonii, ul. Odlewników, ul. Noakowskiego, ul. Wiertniczej, Alei Jana Nowaka Jeziorańskiego, ul. Warzywnej, ul. Siennej, węzła autostrady A4 i autostrady A1, ul. Pszczyńskiej oraz rowu przy ul. Rolników wraz z jego naturalizacją i integracją w zakresie błękitno-zielonej infrastruktury w podziale na trzy części”1. Przedmiot zamówienia będzie realizowany od daty podpisania umowy, z zastrzeżeniem następujących terminów częściowych:
Część 1: okres 28 miesięcy od daty zawarcia umowy, lecz nie później niż do dnia 31.10.2027 r., z zastrzeżeniem następujących terminów częściowych:
a. Usługi dotyczące Zadania inwestycyjnego 1 - Przebudowa odwodnienia od ul. Łabędzkiej do Parku Szwajcaria – przez okres 23 miesięcy od daty podpisania umowy;
b. Usługi dotyczące Zadania inwestycyjnego 4 - Budowa kanalizacji deszczowej w ul. Orkana – przez okres 23 miesięcy od daty podpisania umowy;
c. Usługi dotyczące Zadania inwestycyjnego 6 - Odwodnienie ulic: Goduli i Nadbrzeżnej – przez okres 26 miesięcy od daty podpisania umowy;
d. Usługi dotyczące Zadania inwestycyjnego 10 - Budowa wylotu W40 do Potoku Guido – przez okres 20 miesięcy od daty podpisania umowy;
e. Usługi dotyczące Zadania inwestycyjnego 11 - Odwodnienie ul. Zachodniej i Słonecznej – przez okres 28 miesięcy od daty podpisania umowy;
oraz z zastrzeżeniem uprawnień Zamawiającego do wstrzymania świadczenia usług wchodzących w zakres Przedmiotu Umowy lub ograniczenia zakresu Przedmiotu Umowy na zasadach określonych w Umowie.
Część 2: okres 28 miesięcy od daty zawarcia umowy, lecz nie później niż do dnia 31.10.2027 r., z zastrzeżeniem następujących terminów częściowych:
a. Usługi dotyczące Zadania inwestycyjnego 2 - Budowa kanalizacji
deszczowej w ulicach: Kniejowej, Las Łabędzki, Świerkowej, Pod Borem, Gajowej – przez okres 28 miesięcy od daty podpisania umowy;
b. Usługi dotyczące Zadania inwestycyjnego 5 - Budowa i przebudowa kanalizacji deszczowej w ul. Żeromskiego i Kasprowicza – przez okres 26 miesięcy od daty podpisania umowy;
c. Usługi dotyczące Zadania inwestycyjnego 12 - Budowa kanalizacji deszczowej w ul. Azalii i Lewkonii – przez okres 28 miesięcy od daty podpisania umowy;
oraz z zastrzeżeniem uprawnień Zamawiającego do wstrzymania świadczenia usług wchodzących w zakres Przedmiotu Umowy lub ograniczenia zakresu Przedmiotu Umowy na zasadach określonych w Umowie.
Część 3: okres 28 miesięcy od daty zawarcia umowy, lecz nie później niż do dnia 31.10.2027 r., z zastrzeżeniem następujących terminów częściowych:
a. Usługi dotyczące Zadania inwestycyjnego 3 - Przebudowa odwodnienia w rejonie ul. Odlewników – przez okres 28 miesięcy od daty podpisania umowy;
b. Usługi dotyczące Zadania inwestycyjnego 7 - Budowa kanalizacji deszczowej w ul. S. Noakowskiego, Wiertnicznej i Al. Jana Nowaka Jeziorańskiego – przez okres 28 miesięcy od daty podpisania umowy;
c. Usługi dotyczące Zadania inwestycyjnego 8 - Przebudowa rowu przy ul. Rolników wraz z jego naturalizacją i integracją w zakresie błękitno-zielonej infrastruktury – przez okres 14 miesięcy od daty podpisania umowy;
d. Usługi dotyczące Zadania inwestycyjnego 9 - Odwodnienie dla obszaru w rejonie ul. Warzywnej, Siennej, Rolników, węzła autostrady A4 i autostrady A1, ul. Pszczyńskiej – przez okres 28 miesięcy od daty podpisania umowy;
oraz z zastrzeżeniem uprawnień Zamawiającego do wstrzymania świadczenia usług wchodzących w zakres Przedmiotu Umowy lub ograniczenia zakresu Przedmiotu Umowy na zasadach określonych w Umowie.