BZP: Kompleksowy nadzór inwestorski nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. „Rozbudowa trzech skrzydeł dydaktycznych wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą.
15.04.2025
2025/BZP 00191316/01
MARECKIE INWESTYCJE MIEJSKIE SP. Z O.O.
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Kompleksowy nadzór inwestorski nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. „Rozbudowa trzech skrzydeł dydaktycznych wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: MARECKIE INWESTYCJE MIEJSKIE SP. Z O.O.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 146071277
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wspólna 40
1.5.2.) Miejscowość: Marki
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-270
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.publiczne@mareckieinwestycje.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mareckieinwestycje.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Spółka prawa handlowego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kompleksowy nadzór inwestorski nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. „Rozbudowa trzech skrzydeł dydaktycznych wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6493f48f-0548-474c-b801-390ad6daadf9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00191316
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://mareckieinwestycje.logintrade.net/zapytania_email,195946,45ce2099ecb349d15b334ea3bb9d61b9.html3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://mareckieinwestycje.logintrade.net/zapytania_email,195946,45ce2099ecb349d15b334ea3bb9d61b9.html
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia w tym, składanie ofert, odbywa się za pośrednictwem platformy zakupowej https:// mareckieinwestycje.logintrade.net/rejestracja/przetargi.html. Wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem platformy zakupowej https://mareckieinwestycje.logintrade.net/rejestracja/przetargi.html lub za pomocą poczty elektronicznej, na adres poczty elektronicznej: zam.publiczne@mareckieinwestycje.pl .
2. Zamawiający określa informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych: przekazywany przez wykonawcę plik zawierający ofertę jest zaszyfrowany przez platformę zakupową bez możliwości jego otwarcia przez zamawiającego przed upływem terminu otwarcia ofert.
3. Za datę przekazania wymienionych oświadczeń lub dokumentów przyjmuje się datę i godzinę zarejestrowania ich na platformie zakupowej po stronie zamawiającego lub datę i godzinę wpływu wiadomości na skrzynkę poczty elektronicznej.
4. Zamawiający dopuszcza następujący format przesyłanych danych: .pdf, .doc,.docx, .rtf.
5. Zamawiający informuje, że platforma zakupowa umożliwia jednorazowe przesłanie plików o łącznej wielkości nie przekraczającej 150 MB. W związku z tym większe pliki zaleca się skompresować do jednego pliku archiwum (ZIP) w celu nieprzekroczenia tej wielkości.
6. W przypadku przekazywania w postępowaniu dokumentu elektronicznego w formacie poddającym dane kompresji, opatrzenie pliku zawierającego skompresowane dokumenty kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, jest równoznaczne z opatrzeniem wszystkich dokumentów zawartych w tym pliku odpowiednio kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
7. Wnioski o wyjaśnienie treści SWZ należy przesyłać za pośrednictwem platformy zakupowej lub za pomocą poczty elektronicznej. Wyjaśnienia, odpowiedzi, modyfikacje, przy spełnieniu odpowiednich przesłanek, zostaną opublikowane na platformie zakupowej. W przypadku rozbieżności pomiędzy treścią SWZ, a treścią udzielonych odpowiedzi lub wprowadzonych zmian, jako obowiązującą należy przyjąć treść późniejszego oświadczenia zamawiającego.
8. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych w niniejszej SWZ.
9. Postępowanie, którego dotyczy niniejszy dokument, oznaczone jest symbolem MIM.2.2025
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z zapisami SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z zapisami SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: MIM.2.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.1. Wielobranżowy nadzór inwestorski obejmuje obowiązek sprawowania w pełnym zakresie nadzoru inwestorskiego dla robót branży: konstrukcyjno-budowlanej, sieci i instalacji sanitarnych, elektrycznej i elektroenergetycznej, elektrycznej - teletechnicznej i niskoprądowej oraz prowadzenie koordynacji prac branżowych inspektorów nadzoru przez inspektora branży budowlanej dotyczących robót budowlanych związanych z wykonaniem inwestycji pn. „Rozbudowa trzech skrzydeł dydaktycznych wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą Szkoły Podstawowej nr 4 przy ul. Wspólnej w Markach dz. ew. 74/45 obręb 04-03”.
4.2.6.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-07-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
W zakresie zdolności technicznej lub zawodowej. Wykonawca spełni ten warunek jeżeli wykaże, że:a) w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał należycie co najmniej 2 kompleksowe nadzory budowlane polegające na przebudowie, rozbudowie budynku użyteczności publiczne w zakresie odpowiadającym swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia o wartości minimum 300 000,00 zł brutto;
b) dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadającymi następujące kwalifikacje i doświadczenie, co najmniej po 1 osobie dla każdej z branż:
Inspektor nadzoru w specjalności konstrukcyjno-budowlane który będzie pełnił funkcję Koordynatora zespołu Nadzoru Inwestorskiego - posiadający wykształcenie wyższe techniczne, wymagane uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz posiadający/a doświadczenie zawodowe polegające na:
pełnieniu funkcji na stanowisku nadzoru minimum 5 lat ;
sprawowaniu nadzoru inwestorskiego w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, tj. co najmniej przy realizacji nadzoru dla jednego budynku użyteczności publiczne (z wyłączeniem budynków mieszkaniowych i przemysłowych) o powierzchni użytkowej min. 2000m2, która została zakończona, rozliczona i oddana do użytkowania.
Inspektor w zakresie nadzoru robót sieci i instalacji sanitarnych posiadający wykształcenie wyższe techniczne, uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności instalacji w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, sieci i instalacji gazowych, instalacji wentylacyjnych, wodociągowych o kanalizacyjnych oraz posiadający doświadczenie zawodowe polegające na:
pełnieniu funkcji na stanowisku inspektora nadzoru minimum 5 lat;
sprawowaniu nadzoru inwestorskiego w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, co najmniej przy realizacji jednego budynku użyteczności publicznej (z wyłączeniem budynków mieszkalnych i przemysłowych) o powierzchni minimum 2000m2, wyposażonego w pompy ciepła oraz instalację klimatyzacji, która została zakończona, rozliczona i przekazana do użytkowania,
Inspektor nadzoru w specjalności elektrycznej i elektroenergetycznej posiadający wykształcenie wyższe techniczne, uprawnienia budowlane bez ograniczeń w zakresie robót elektrycznych i elektroenergetycznych oraz posiadający doświadczenie zawodowe polegające na:
Pełnieniu funkcji na stanowisku inspektora nadzoru minimum 5 lat,
Sprawowaniu nadzoru inwestorskiego w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, co najmniej przy realizacji jednego budynku użyteczności publicznej (z włączeniem budynków mieszkalnych i przemysłowych) o powierzchni minimum 2000m2, która została zakończona, rozliczona i oddana do użytkowania,
Inspektor nadzoru w specjalności teletechnicznej i niskoprądowej posiadający wykształcenie wyższe techniczne, wymagane uprawniania budowlane be ograniczeń w zakresie robót teletechnicznych, niskoprądowych raz podający doświadczenie zawodowe polegające na:
Pełnienie funkcji na stanowisku nadzoru minimum 5 lat
Sprawowanie nadzoru inwestorskiego w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, co najmniej przy realizacji jednego budynku użyteczności publicznej (z wyłączeniem budynków mieszkalnych i przemysłowych) o powierzchni 2000m2, wyposażonego w instalacje automatyki HVAC, BMS, KD, SSP, CCTV, LAN, która została zakończona, rozliczona i oddana do użytkowania.
Inspektor nadzoru o specjalności geotechnicznej, posiadający uprawnienia w specjalności geotechnicznej, posiadający doświadczenie zawodowe polegające
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru w zakresie geotechnicznym minimum 3 lata.