BZP: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych bezpośrednio sprzed budynków Urzędu Miasta Józefowa oraz pochodzących z terenów publicznych Józefowa (dróg, skwerów i terenów zielonych)
16.04.2025
2025/BZP 00193602/01
Miasto Józefów
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych bezpośrednio sprzed budynków Urzędu Miasta Józefowa oraz pochodzących z terenów publicznych Józefowa (dróg, skwerów i terenów zielonych)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Józefów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013268729
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kardynała Wyszyńskiego 1
1.5.2.) Miejscowość: Józefów
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-420
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@jozefow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://jozefow.bip.eur.pl/public/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych bezpośrednio sprzed budynków Urzędu Miasta Józefowa oraz pochodzących z terenów publicznych Józefowa (dróg, skwerów i terenów zielonych)
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3c2cbf62-3850-4d5e-bbbb-b82ae7c08283
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00193602
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00031998/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Odbiór odpadów komunalnych z Urzędu Miasta i terenów publicznych
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://jozefow.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://jozefow.ezamawiajacy.pl/pn/jozefow/demand/205487/notice/public/details
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W przedmiotowym postępowaniu
Zamawiający dopuszcza możliwość przekazywania sobie przez strony postępowania oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz
informacji: Elektronicznie za pośrednictwem Platformy znajdującej się pod adresem:
https://jozefow.ezamawiajacy.pl
Dokładna informacja o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z
wykonawcami, oraz informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji
elektronicznej. została określona w SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Ochrona danych osobowych osób fizycznych i
klauzula informacyjna z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia
27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego
przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE
(ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), zwane dalej
„rozporządzeniem 2016/679”.
Dalej w SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą , z uprawnienia do sprostowania
lub uzupełnienia o których mowa w art 16 rozporządzenia 2016/679 , nie może skutkować zmiana wyniku postępowania o udzielenie
zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawa8.W postępowaniu
o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania , o którym mowa w art 18 ust 1 rozporządzenia 206/679,
nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: POŚ.271.17.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
A. Zadanie 1.
Odbiór i zagospodarowanie odpadów pochodzących z budynków Urzędu Miasta Józefowa
1. Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów pochodzących z budynków Urzędu Miasta Józefowa w okresie od 1 lipca 2025r. do
31 grudnia 2026r.
2. Szczegółowe informacje dotyczące zamówienia
2.1 Odpady pochodzące z budynków Urzędu Miasta Józefowa gromadzone są na parkingu pomiędzy budynkiem A i B przy ul. Kard. Wyszyńskiego 1 oraz przy budynku C przy ul. Kard. Wyszyńskiego 11.
2.2 Rodzaje odpadów przewidziane do odbioru i zagospodarowania w ramach zamówienia:
niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne (20 03 01) – bud. A, B i C
metale i tworzywa sztuczne (15 01 06, 15 01 02, 15 01 04, 20 01 39) – bud A, B i C
szkło (15 01 07, 20 01 02) – bud. A i B
papier (15 01 01, 20 01 01) – bud. A, B i C
odpady ulegające biodegradacji (20 01 08) – bud. A i B
B. Zadanie 2.
Odbiór i zagospodarowanie odpadów z terenów publicznych Miasta Józefowa (dróg, skwerów, terenów zielonych)
1. Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest odbiór i zagospodarowanie odpadów pochodzących z terenów publicznych Miasta Józefowa (dróg, skwerów, terenów zielonych) w okresie od 1 lipca 2025r. do 31 grudnia 2026r.
2. Szczegółowe informacje dotyczące zamówienia
2.1. Rodzaj odpadów przewidzianych do odbioru i zagospodarowania w ramach zamówienia:
niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne (20 03 01)
metale i tworzywa sztuczne (15 01 06, 15 01 02, 15 01 04, 20 01 39)
szkło (15 01 07, 20 01 02)
papier (15 01 01, 20 01 01)
odpady ulegające biodegradacji (20 02 01)
inne odpady nieulegające biodegradacji (20 02 03)
odpady wielkogabarytowe (20 03 07)
4.2.6.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90512000-9 - Usługi transportu odpadów
90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-07-01 do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. Wykonawca spełni warunek w zakresie kompetencji lub uprawnień do prowadzenia działalności, jeżeli posiada:1) aktualny wpis do rejestru działalności regulowanej prowadzonego przez Burmistrza Miasta Józefowa w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości -
2) wpis do rejestru, o którym mowa w art. 49 ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (Dz. U. z 2023 r. poz. 1587.) w zakresie transportu oraz zbierania lub zbierania i przetwarzania wszystkich odpadów lub poszczególnych rodzajów selektywnie zbieranych odpadów,
2. Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności zawodowej, jeżeli wykaże, że dysponuje:
1) co najmniej 2 samochodami do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych, spełniającymi wymagania obowiązującego Rozporządzenia Ministra Środowiska w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości;
2) co najmniej 2 samochodami do zbiórki odpadów segregowanych, spełniającym wymagania obowiązującego Rozporządzenia Ministra Środowiska w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości;
3) co najmniej 1 samochodem bez funkcji kompaktującej (tzw. kontenerowcem), spełniającymi wymagania obowiązującego Rozporządzenia Ministra Środowiska w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości ;
4) samochody muszą być trwale i czytelnie oznakowane (nazwa firmy, dane adresowe i numery telefonu). Wszystkie samochody muszą być zarejestrowane, dopuszczone do ruchu, posiadać aktualne badania techniczne i świadectwa dopuszczenia do ruchu.
3. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1) Wpis do rejestru działalności regulowanej winien posiadać każdy z podmiotów, który będzie odbierał odpady od właścicieli nieruchomości
2) Wpis do rejestru, o którym mowa w art. 49 ust. 1 ustawy o odpadach powinien posiadać podmiot, który będzie wykonywał czynności w zakresie gospodarowania odpadami; zakres wpisu winien być zgodny z zakresem wykonywanych czynności.