BZP: 271.3.2025 Świadczenie usługi door to door
16.04.2025
2025/BZP 00194852/01
Centrum Usług Społecznych w Pruszczu
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
271.3.2025 Świadczenie usługi door to door
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Centrum Usług Społecznych w Pruszczu
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092944117
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Główna 33
1.4.2.) Miejscowość: Pruszcz
1.4.3.) Kod pocztowy: 86-120
1.4.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL618 - Świecki
1.4.7.) Numer telefonu: 525624308
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: cus@cus-pruszcz.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.cus-pruszcz.pl/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00194852
2.2.) Data ogłoszenia: 2025-04-16
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00185886
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
1. Przewóz uczestników codziennie (w dni robocze) od miejsca siedziby CUS w Pruszczu, licząc kilometry na trasie przejazdu pomiędzy kolejnymi uczestnikami do miejsca docelowego
właściwego dla ostatniego z uczestników przewożonych w danym dniu, kończąc trasę odwożąc uczestników do ich miejsca zamieszkania (odbioru), kończąc trasę w miejscu siedziby CUS w Pruszczu.
2. Planowane jest wykorzystanie usługi na poziomie około 80 km dziennie przez 21 dni roboczych (usługa realizowana będzie od ….05.2025r. do 31.08.2027r.) Przewiduje się, że Wykonawca zrealizuje usługę przewozu osób w łącznym wymiarze 47.040 km, średnio 1.680 km miesięcznie. Przy czym Zamawiający nie gwarantuje, że zamówi transport w wymiarze łącznym 47.040 km oraz nie ogranicza zamówienia wyłącznie do liczby 47.040 km. Liczba zamówionych kilometrów usługi transportowej uzależniona będzie od faktycznych potrzeb uczestników projektu w zakresie transportu. Szacunkowa średnia dzienna i średnia miesięczna liczba kilometrów wskazana jest wyłącznie dla celów określenia przez Wykonawcę ceny za realizację przedmiotu zamówienia, do wyboru najkorzystniejszej oferty i uzależniona jest m.in. od wyników rekrutacji uczestników projektu (liczby osób korzystających z transportu, miejsc ich zamieszkania itp.). W cenę kilometra należy wliczyć wszelkie opłaty oraz wszelkie inne koszty związane z realizacją zamówienia (m.in. ubezpieczenie, opłaty parkingowe itp.).
3. Wykonawca co do zasady powinien realizować zamówienie autem umożliwiającym przewóz min. 4 osób jednocześnie oraz zaplanować transport Uczestników w sposób racjonalny ekonomicznie, a także w taki sposób, aby nie doprowadzić do długotrwałego transportu przekraczającego czas 60 min. w przypadku jednorazowej podróży danego uczestnika do/z miejsca zamieszkania (przy braku wystąpienia nieprzewidzianych zdarzeń
drogowych, niezależnych od wpływu Wykonawcy). W przypadku, gdy istnieje ryzyko przekraczania powyższego limitu czasu Wykonawca jest zobowiązany do zagwarantowania dodatkowego pojazdu/pojazdów z kierowcą/kierowcami w celu skrócenia czasu przejazdu i nieprzekraczania limitu 60 minut.
Pełny opis przedmiotu zamówienia zawarto w SWZ
Po zmianie:
1. Przewóz uczestników codziennie (w dni robocze) od miejsca siedziby CUS w Pruszczu, licząc kilometry na trasie przejazdu pomiędzy kolejnymi uczestnikami do miejsca docelowego
właściwego dla ostatniego z uczestników przewożonych w danym dniu, kończąc trasę odwożąc uczestników do ich miejsca zamieszkania (odbioru), kończąc trasę w miejscu siedziby CUS w Pruszczu.
2. Planowane jest wykorzystanie usługi na poziomie około 80 km dziennie przez 21 dni roboczych (usługa realizowana będzie od dnia zawarcia umowy do dnia 31.08.2027r.). Planuje się, że Wykonawca zrealizuje usługę przewozu osób w łącznym wymiarze około 1.680 km miesięcznie, co stanowi wartość całkowitą w wymiarze 47.040 km w ramach zawartej umowy, przy czym Zamawiający nie ogranicza zamówienia wyłącznie do w/w wartości. Liczba zamówionych kilometrów usługi transportowej może okazać się mniejsza lub większa od planowanej, ponieważ jest uzależniona od faktycznych potrzeb uczestników projektu w zakresie transportu. Wykonawca każdorazowo jest zobowiązany do wykonania usługi w pełnym wymiarze faktycznie zamówionych kilometrów. Niezależnie od ilości faktycznie zamówionych kilometrów Wykonawcy przysługuje miesięczne wynagrodzenie gwarantowane nie niższe niż iloczyn 200 km i ceny jednostkowej za 1 km netto plus podatek VAT. Po wykonaniu usługi w wymiarze 200 km w danym miesiącu do wynagrodzenia gwarantowanego Wykonawcy dolicza się wartość kolejnych przejechanych i zamówionych kilometrów w ramach świadczonej usługi pomnożonych przez stawkę jednostkową za 1 km netto plus podatek VAT. Każdorazowo w cenę każdego kilometra należy wliczyć wszelkie opłaty oraz wszelkie inne koszty związane z realizacją zamówienia (m.in. ubezpieczenie, opłaty parkingowe itp.).
3. Wykonawca co do zasady powinien realizować zamówienie autem umożliwiającym przewóz min. 4 osób jednocześnie oraz zaplanować transport Uczestników w sposób racjonalny ekonomicznie, a także w taki sposób, aby nie doprowadzić do długotrwałego transportu przekraczającego czas 60 min. w przypadku jednorazowej podróży danego uczestnika do/z miejsca zamieszkania (przy braku wystąpienia nieprzewidzianych zdarzeń
drogowych, niezależnych od wpływu Wykonawcy). W przypadku, gdy istnieje ryzyko przekraczania powyższego limitu czasu Wykonawca jest zobowiązany do zagwarantowania dodatkowego pojazdu/pojazdów z kierowcą/kierowcami w celu skrócenia czasu przejazdu i nieprzekraczania limitu 60 minut.
Pełny opis przedmiotu zamówienia zawarto w SWZ
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej Przed zmianą:
Data od-do
Po zmianie:
Data do
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Data początkowa okresu obowiązywania Przed zmianą:
2025-05-09
Po zmianie:
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2025-04-18 09:00
Po zmianie:
2025-04-25 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2025-04-18 09:15
Po zmianie:
2025-04-25 09:15