BZP: Wycieczka do Czarnogóry dla pracowników Powiatowego Zespołu Szkół nr 4 w Wejherowie
23.04.2025
2025/BZP 00201591/01
Powiatowy Zespół Szkół nr 4 im. Jakuba Wejhera
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Wycieczka do Czarnogóry dla pracowników Powiatowego Zespołu Szkół nr 4 w Wejherowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Zespół Szkół nr 4 im. Jakuba Wejhera
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000198918
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sobieskiego 344
1.5.2.) Miejscowość: Wejherowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 84-200
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@pzs4-samochodowka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzs4-samochodowka.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wycieczka do Czarnogóry dla pracowników Powiatowego Zespołu Szkół nr 4 w Wejherowie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6879fd82-93b4-4458-9596-db33d76a0346
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00201591
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00028678/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.6 Wycieczka do Czarnogóry dla pracowników Powiatowego Zespołu Szkół nr 4 w Wejherowie.
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/pzs4_wejherowo3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/pzs4_wejherowo
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Sposób złożenia oferty i dokumentów
elektronicznych, w tym podpisywanie dokumentów, a także zasady korzystania z portalu, opisane zostały w „Instrukcji dla
wykonawców” oraz w „Regulaminie Internetowej Platformy zakupowej www.platformazakupowa.pl Open Nexus Sp. z o.o.”
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: PZS4.271.2.1.2025.EC
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zorganizowane wycieczki do Czarnogóry dla pracowników Powiatowego Zespołu szkół nr 4 im. J. Wejhera w Wejherowie, uprawnionych do korzystania z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych.
4.2.6.) Główny kod CPV: 63500000-4 - Usługi biur podróży, podmiotów turystycznych i pomocy turystycznej
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
63511000-4 - Organizacja wycieczek
55100000-1 - Usługi hotelarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zastosowania prawa opcji w zakresie zwiększenia zamówienia w trakcie trwania umowy o maksymalnie 10 uczestników w przypadku dostępności miejsc (w samolocie, hotelu, autokarze). Wykonawca będzie zobowiązany zrealizować zamówienie opcjonalne na warunkach wynikających z zawartej umowy i po cenach określonych w złożonej przez Wykonawcę ofercie. Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie w stosunku do Zamawiającego w przypadku, gdy Zamawiający z prawa opcji nie skorzysta. Zamawiający podejmie decyzję co do możliwości i woli skorzystania z zastrzeżonego prawa opcji zgodnie z zapotrzebowaniem. Wartość zamówienia zostanie zwiększona o wartość wynikającą z iloczynu ilości osób oraz ceny za 1 uczestnika.Zamawiający może z prawa opcji nie skorzystać lub skorzystać w części. Zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego.
Zamawiający przewiduje zmniejszenie zamówienia:
a) w szczególnie uzasadnionych przypadkach (wystąpienie zdarzeń losowych, nie przewidzianych, które bezpośrednio wpływałyby na pracę szkoły, bezpieczeństwo uczniów i pracowników, stan zagrożenia wojny, epidemię i tp.) Zamawiający zastrzega sobie możliwość całkowitej rezygnacji - anulowania wyjazdu całej grupy na 61 dni i więcej przed planowanym wylotem bez ponoszenia kosztów, oprócz kosztu jednorazowej opłaty rezerwacyjnej.
b) w okresie od 60 do 22 dni przed wylotem Zamawiający może zredukować 20% miejsc bezpłatnie , natomiast w przypadku większej niż 20% ilości anulowanych miejsc w tym okresie , Zamawiający poniesie koszt 25% udziału za 1 uczestnika , za każde anulowane miejsce ponad 20%.
c) w okresie od 21 dni przed wylotem za każde anulowane miejsce obowiązuje opłata w wysokości 100 % udziału 1 uczestnika.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-10-09 do 2025-10-13
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie polskojęzycznego pilota w organizacji wycieczek zagranicznych dla grupy min. 30 osobowej, który będzie brał udział w wycieczce
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie
uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca przedstawi aktualne zaświadczenie o wpisie do Centralnej Ewidencji Organizatorów Turystyki i Przedsiębiorców Ułatwiających Nabywanie Powiązanych Usług Turystycznych zgodnie z wymogami zawartymi w ustawie z dnia 24 listopada 2017r. o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 2211 ze zm.) i w ustawie z dnia 29 sierpnia 1997r. o usługach hotelarskich oraz usługach pilotów wycieczek i przewodników turystycznych (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1944 ze zm.).