BZP: Budowa sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej w Garkach o wymiarach pola gry min. 12 m x 24 m, Gmina i Miasto Odolanów, woj. wielkopolskie
28.04.2025
2025/BZP 00209222/01
GMINA I MIASTO ODOLANÓW
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Budowa sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej w Garkach o wymiarach pola gry min. 12 m x 24 m, Gmina i Miasto Odolanów, woj. wielkopolskie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: GMINA I MIASTO ODOLANÓW
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250855127
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Rynek 1
1.4.2.) Miejscowość: Odolanów
1.4.3.) Kod pocztowy: 63-430
1.4.4.) Województwo: wielkopolskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.4.7.) Numer telefonu: 62 733-15-81
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@odolanow.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.odolanow.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00209222
2.2.) Data ogłoszenia: 2025-04-28
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00187463
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
4.1. Przedmiotem zamówienia jest Budowa sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej w Garkach o wymiarach pola gry min. 12 m x 24 m, Gmina i Miasto Odolanów, woj. wielkopolskie
4.2. Przedmiot zamówienia współfinansowany z budżetu Państwa w ramach programu Olimpia- Program budowy przyszkolnych hal sportowych na 100-lecie pierwszych występów reprezentacji Polski na Igrzyskach Olimpijskich
Opis przedmiotu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest Budowa sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej w Garkach o wymiarach pola gry min. 12 m x 24 m, Gmina i Miasto Odolanów, woj. wielkopolskie
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej
i wykonanie robót budowlanych polegających na wyburzeniu istniejących budynków oraz budowie na ich miejscu sali gimnastycznej o wymiarach 23x48 m, o konstrukcji stalowej z poszyciem ścian z płyty warstwowej, pokrycie zadaszenia z płyty warstwowej– dopuszcza się zmianę pokrycia dachowego na blachę trapezową z ociepleniem i hydroizolacją z membrany PCV grubości min 1,5 mm. Dopuszcza się wykonanie konstrukcji w technologii żelbetonowej
z możliwością wykorzystania prefabrykatów. Przy Sali gimnastycznej planowane jest wykonanie zaplecza szatniowego o pow. do 165 m2.
Częścią zamówienia jest również kompleksowe wyposażenie obiektu zgodnie
z wytycznymi zawartymi w Programie Funkcjonalno-Użytkowym.
Zamawiający informuje, że w przypadku otrzymania zgody Ministerstwa Sportu i Turystyki w Warszawie zamawiający wydłuży termin realizacji zadania do 16 miesięcy. Zamawiający wystąpił o taką zgodę.
Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
- opracowanie projektu rozbiórki istniejących budynków
− opracowanie koncepcji, a następnie dokumentacji projektowej zawierającej projekty budowlane oraz techniczne w podziale na branże wraz z uzyskaniem wymaganych przepisami prawa uzgodnień i zatwierdzeń opracowanego projektu budowlanego oraz uzyskanie pozwolenia na budowę dla planowanej inwestycji,
− specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót,
− harmonogram rzeczowo-finansowy na realizację robót budowlanych,
− wykonanie rozbiórki istniejących budynków na podstawie opracowanych dokumentacji projektowych,
− wykonanie kompleksowych robót budowlanych na podstawie opracowanych dokumentacji projektowych,
− uzyskanie wszelkich wymaganych badań, uzgodnień, pozwoleń, certyfikatów wynikających z wykonywanej dokumentacji projektowej oraz prowadzonych robót wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie budynku.
- organizację, zagospodarowanie i likwidację placu budowy,
- odbiory z udziałem użytkownika, inwestora i wymaganych instytucji,
- ubezpieczenie budowy na czas trwania realizacji zadania,
- opracowanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ) (jeżeli odrębne przepisy wymagają sporządzenia takiego planu),
- opracowania i uzgodnienia projektu tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót wraz z jego zatwierdzeniem (jeżeli będzie konieczne),
- wykonanie i utrzymanie oznakowania w trakcie prowadzenia robót oraz jego rozbiórki po ukończeniu robót,
- sporządzenie dokumentacji powykonawczej wraz z wymaganymi dokumentami (kosztorys, certyfikaty, atesty) w dwóch egz. w wersji papierowej oraz jednej w wersji elektronicznej (płytaCD/pendrive),
- sporządzenie dokumentacji fotograficznej z przebiegu robót w jednym egz. w wersji elektronicznej (płyta CD/pendrive), przekazanej wraz z dokumentacja powykonawczą,
- inne prace wynikające z uzgodnień branżowych i warunków realizacji kontraktu wraz ze Specyfikacją Techniczną.
Dane ogólne (wskaźniki powierzchniowe i kubaturowe):
Budynki do rozbiórki: budynek 1:
− rodzaj obiektu: zaplecze szatniowe
− lokalizacja: ul. Szkolna 2, 63-430 Boników, dz. Nr 505/3, Obręb Boników, Gmina Odolanów
− ilość kondygnacji nadziemnych: 1
− ilość kondygnacji podziemnych: 0
− kubatura ok. 476,00 m3
− powierzchnia użytkowa: ok. 100,00 m2
− powierzchnia zabudowy: ok. 112,00 m2
− wysokość: ok. 3,5 do 5 m
Budynki do rozbiórki: budynek 2:
− rodzaj obiektu: gospodarczy
− lokalizacja: ul. Szkolna 2, 63-430 Boników, dz. Nr 505/3, Obręb Boników, Gmina Odolanów
− ilość kondygnacji nadziemnych: 1
− ilość kondygnacji podziemnych: 0
− kubatura ok. 140,00 m3
− powierzchnia użytkowa: ok. 36,00 m2
− powierzchnia zabudowy: ok. 40,00 m2
− wysokość: ok. 3,5
Budynek projektowany:
− rodzaj obiektu: sala gimnastyczna z zapleczem szatniowo-sanitarnym
− lokalizacja: ul. Szkolna 2, 63-430 Boników, dz. Nr 505/3, Obręb Boników, Gmina Odolanów
− ilość kondygnacji nadziemnych: 1
− ilość kondygnacji podziemnych: 0
− kubatura ok. 9 896,90 m3
− powierzchnia użytkowa: ok. 1067,77 m2
− powierzchnia zabudowy: ok. 1104,00 m2
− wysokość: ok. 3 m do 10 m
Wysokość pomieszczeń hali sportowej w świetle: minimum 7,5 m
Projektowane instalacje i wyposażenie techniczne projektowanego obiektu:
− instalacja centralnego ogrzewania
− instalacja elektryczna,
− instalacja fotowoltaiczna,
− instalacja oświetleniowa,
− instalacja odgromowa,
− instalacja teletechniczna,
− instalacje sanitarne,
− instalacja wentylacji mechanicznej nawiewno-wywiewnej z odzyskiem ciepła,
- instalacja klimatyzacji,
− instalacja przeciwpożarowa.
W ramach budowy sali gimnastycznej z zapleczem szatniowo-sanitarnym przewiduje się wykonanie następujących prac:
- rozbiórka istniejącego budynku,
− budowa Sali gimnastycznej z zapleczem szatniowo-sanitarnym zgodnie z koncepcją stanowiącą załącznik do PFU,
− wykonanie kompleksowych robót wykończeniowych wewnętrznych w tym m.in: nowych podłóg, tynków, gładzi, okładzin podłogowych i ściennych, malowanie niewykończonych innymi materiałami powierzchni sufitów i ścian, montaż drzwi wewnętrznych, montaż stolarki okiennej itd.
− wykonanie kompleksowych robót instalacyjnych w tym: wykonanie nowej instalacji elektrycznej, instalacji sanitarnych w tym wod-kan. oraz centralnego ogrzewania, wykonanie nowej instalacji wentylacji i klimatyzacji, wykonanie nowej instalacji oświetleniowej, montaż na dachu instalacji fotowoltaicznej na potrzeby nowoprojektowanej sali gimnastycznej itd.,
− wykonanie kompleksowych robót wykończeniowych zewnętrznych w tym: wykonanie izolacji termicznej nowych posadzek w części sanitarnej, wykonanie konstrukcji ścian nośnych wraz z zadaszeniem itd.,
− dostawa i montaż kompletnego wyposażenia poszczególnych pomieszczeń obejmującego minimum elementy ujęte w zestawieniu zamieszczonym w dalszej części PFU,
− zagospodarowanie terenu wokół budynku w zakresie wykonania nawierzchni z kostki brukowej, w tym dojść i dojazdów do budynku również w zakresie drogi pożarowej, opasek wokół budynku, miejsc parkingowych w ilości: 1 miejsce postojowe na każde rozpoczęte 50 m2 nowo lokalizowanej powierzchni użytkowej usług, oraz urządzenia trawników i wykonania nasadzeń. (należy przyjąć łączną powierzchnię utwardzeń w ilości około 600 mkw)
Zestawienie pomieszczeń i funkcji dla projektowanej Sali gimnastycznej z zapleczem szatniowo-sanitarnym wraz z wymaganymi powierzchniami użytkowymi przedstawiono w tabeli umieszonej poniżej oraz graficznie na załączonej do PFU koncepcji architektonicznej.
Dopuszcza się zmianę wielkości powierzchni użytkowej poszczególnych pomieszczeń z tolerancją wynoszącą do ± 10% po uprzednim uzyskaniu akceptacji ze strony Zamawiającego.
ZESTAWIENIE POWIERZCHNI
Nr Nazwa pomieszczenia Powierzchnia [m2]
1 KOMUNIKACJA 19,47
2 KOTŁOWNIA 9,78
3 WC N.P. 5,32
4 SZATNIA MĘSKA 24,82
5 ŁAZIENKA MĘSKA, WC MESKI 13,80
6 SZATNIA DAMSKA 24,82
7 ŁAZIENKA DAMSKA, WC DAMSKI 14,66
8 MAGAZYN 17,83
9 POM. PORZĄDKOWE 7,19
10 POKÓJ TRENERA 11,89
11 HALA SPORTOWA 918,19
SUMA 1067,77
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisany został w Programie funkcjonalno-użytkowym wraz z załącznikami do niego, który stanowi załącznik do niniejszej SWZ.
Wykonawca odpowiedzialny jest za powstałe w toku własnych prac odpady oraz za właściwy sposób postępowania z nimi, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz. U. z 2023 r. poz. 1587 ze zm.) oraz ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2024r. poz. 399). Wywóz odpadów budowlanych odbywa się na koszt Wykonawcy.
UWAGA!
Przyjęte typy materiałów i urządzeń (wskazane w dokumentacji technicznej) zostały użyte wyłącznie przykładowo, w celu opisania przedmiotu zamówienia. Wykonawca uprawniony jest do przedstawienia w ofercie materiałów i urządzeń równoważnych, o nie gorszych parametrach.
Wykonawca powinien określić ich parametry, celem wykazania, że spełniają warunki określone w opisie przedmiotu zamówienia. Rozwiązania równoważne, zgodnie ze swoją definicją, muszą posiadać parametry oraz spełniać standardy nie gorsze niż produkty podane przykładowo.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisany został w pkt 4 SWZ.
Po zmianie:
4.1. Przedmiotem zamówienia jest Budowa sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej w Garkach o wymiarach pola gry min. 12 m x 24 m, Gmina i Miasto Odolanów, woj. wielkopolskie
4.2. Przedmiot zamówienia współfinansowany z budżetu Państwa w ramach programu Olimpia- Program budowy przyszkolnych hal sportowych na 100-lecie pierwszych występów reprezentacji Polski na Igrzyskach Olimpijskich
Opis przedmiotu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest Budowa sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej w Garkach o wymiarach pola gry min. 12 m x 24 m, Gmina i Miasto Odolanów, woj. wielkopolskie
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej
i wykonanie robót budowlanych polegających na wyburzeniu istniejących budynków oraz budowie na ich miejscu sali gimnastycznej o wymiarach 23x48 m, o konstrukcji stalowej z poszyciem ścian z płyty warstwowej, pokrycie zadaszenia z płyty warstwowej– dopuszcza się zmianę pokrycia dachowego na blachę trapezową z ociepleniem i hydroizolacją z membrany PCV grubości min 1,5 mm. Dopuszcza się wykonanie konstrukcji w technologii żelbetonowej
z możliwością wykorzystania prefabrykatów. Przy Sali gimnastycznej planowane jest wykonanie zaplecza szatniowego o pow. do 165 m2.
Częścią zamówienia jest również kompleksowe wyposażenie obiektu zgodnie
z wytycznymi zawartymi w Programie Funkcjonalno-Użytkowym.
Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
- opracowanie projektu rozbiórki istniejących budynków
− opracowanie koncepcji, a następnie dokumentacji projektowej zawierającej projekty budowlane oraz techniczne w podziale na branże wraz z uzyskaniem wymaganych przepisami prawa uzgodnień i zatwierdzeń opracowanego projektu budowlanego oraz uzyskanie pozwolenia na budowę dla planowanej inwestycji,
− specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót,
− harmonogram rzeczowo-finansowy na realizację robót budowlanych,
− wykonanie rozbiórki istniejących budynków na podstawie opracowanych dokumentacji projektowych,
− wykonanie kompleksowych robót budowlanych na podstawie opracowanych dokumentacji projektowych,
− uzyskanie wszelkich wymaganych badań, uzgodnień, pozwoleń, certyfikatów wynikających z wykonywanej dokumentacji projektowej oraz prowadzonych robót wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie budynku.
- organizację, zagospodarowanie i likwidację placu budowy,
- odbiory z udziałem użytkownika, inwestora i wymaganych instytucji,
- ubezpieczenie budowy na czas trwania realizacji zadania,
- opracowanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ) (jeżeli odrębne przepisy wymagają sporządzenia takiego planu),
- opracowania i uzgodnienia projektu tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót wraz z jego zatwierdzeniem (jeżeli będzie konieczne),
- wykonanie i utrzymanie oznakowania w trakcie prowadzenia robót oraz jego rozbiórki po ukończeniu robót,
- sporządzenie dokumentacji powykonawczej wraz z wymaganymi dokumentami (kosztorys, certyfikaty, atesty) w dwóch egz. w wersji papierowej oraz jednej w wersji elektronicznej (płytaCD/pendrive),
- sporządzenie dokumentacji fotograficznej z przebiegu robót w jednym egz. w wersji elektronicznej (płyta CD/pendrive), przekazanej wraz z dokumentacja powykonawczą,
- inne prace wynikające z uzgodnień branżowych i warunków realizacji kontraktu wraz ze Specyfikacją Techniczną.
Dane ogólne (wskaźniki powierzchniowe i kubaturowe):
Budynki do rozbiórki: budynek 1:
− rodzaj obiektu: zaplecze szatniowe
− lokalizacja: ul. Szkolna 2, 63-430 Boników, dz. Nr 505/3, Obręb Boników, Gmina Odolanów
− ilość kondygnacji nadziemnych: 1
− ilość kondygnacji podziemnych: 0
− kubatura ok. 476,00 m3
− powierzchnia użytkowa: ok. 100,00 m2
− powierzchnia zabudowy: ok. 112,00 m2
− wysokość: ok. 3,5 do 5 m
Budynki do rozbiórki: budynek 2:
− rodzaj obiektu: gospodarczy
− lokalizacja: ul. Szkolna 2, 63-430 Boników, dz. Nr 505/3, Obręb Boników, Gmina Odolanów
− ilość kondygnacji nadziemnych: 1
− ilość kondygnacji podziemnych: 0
− kubatura ok. 140,00 m3
− powierzchnia użytkowa: ok. 36,00 m2
− powierzchnia zabudowy: ok. 40,00 m2
− wysokość: ok. 3,5
Budynek projektowany:
− rodzaj obiektu: sala gimnastyczna z zapleczem szatniowo-sanitarnym
− lokalizacja: ul. Szkolna 2, 63-430 Boników, dz. Nr 505/3, Obręb Boników, Gmina Odolanów
− ilość kondygnacji nadziemnych: 1
− ilość kondygnacji podziemnych: 0
− kubatura ok. 9 896,90 m3
− powierzchnia użytkowa: ok. 1067,77 m2
− powierzchnia zabudowy: ok. 1104,00 m2
− wysokość: ok. 3 m do 10 m
Wysokość pomieszczeń hali sportowej w świetle: minimum 7,5 m
Projektowane instalacje i wyposażenie techniczne projektowanego obiektu:
− instalacja centralnego ogrzewania
− instalacja elektryczna,
− instalacja fotowoltaiczna,
− instalacja oświetleniowa,
− instalacja odgromowa,
− instalacja teletechniczna,
− instalacje sanitarne,
− instalacja wentylacji mechanicznej nawiewno-wywiewnej z odzyskiem ciepła,
- instalacja klimatyzacji,
− instalacja przeciwpożarowa.
W ramach budowy sali gimnastycznej z zapleczem szatniowo-sanitarnym przewiduje się wykonanie następujących prac:
- rozbiórka istniejącego budynku,
− budowa Sali gimnastycznej z zapleczem szatniowo-sanitarnym zgodnie z koncepcją stanowiącą załącznik do PFU,
− wykonanie kompleksowych robót wykończeniowych wewnętrznych w tym m.in: nowych podłóg, tynków, gładzi, okładzin podłogowych i ściennych, malowanie niewykończonych innymi materiałami powierzchni sufitów i ścian, montaż drzwi wewnętrznych, montaż stolarki okiennej itd.
− wykonanie kompleksowych robót instalacyjnych w tym: wykonanie nowej instalacji elektrycznej, instalacji sanitarnych w tym wod-kan. oraz centralnego ogrzewania, wykonanie nowej instalacji wentylacji i klimatyzacji, wykonanie nowej instalacji oświetleniowej, montaż na dachu instalacji fotowoltaicznej na potrzeby nowoprojektowanej sali gimnastycznej itd.,
− wykonanie kompleksowych robót wykończeniowych zewnętrznych w tym: wykonanie izolacji termicznej nowych posadzek w części sanitarnej, wykonanie konstrukcji ścian nośnych wraz z zadaszeniem itd.,
− dostawa i montaż kompletnego wyposażenia poszczególnych pomieszczeń obejmującego minimum elementy ujęte w zestawieniu zamieszczonym w dalszej części PFU,
− zagospodarowanie terenu wokół budynku w zakresie wykonania nawierzchni z kostki brukowej, w tym dojść i dojazdów do budynku również w zakresie drogi pożarowej, opasek wokół budynku, miejsc parkingowych w ilości: 1 miejsce postojowe na każde rozpoczęte 50 m2 nowo lokalizowanej powierzchni użytkowej usług, oraz urządzenia trawników i wykonania nasadzeń. (należy przyjąć łączną powierzchnię utwardzeń w ilości około 600 mkw)
Zestawienie pomieszczeń i funkcji dla projektowanej Sali gimnastycznej z zapleczem szatniowo-sanitarnym wraz z wymaganymi powierzchniami użytkowymi przedstawiono w tabeli umieszonej poniżej oraz graficznie na załączonej do PFU koncepcji architektonicznej.
Dopuszcza się zmianę wielkości powierzchni użytkowej poszczególnych pomieszczeń z tolerancją wynoszącą do ± 10% po uprzednim uzyskaniu akceptacji ze strony Zamawiającego.
ZESTAWIENIE POWIERZCHNI
Nr Nazwa pomieszczenia Powierzchnia [m2]
1 KOMUNIKACJA 19,47
2 KOTŁOWNIA 9,78
3 WC N.P. 5,32
4 SZATNIA MĘSKA 24,82
5 ŁAZIENKA MĘSKA, WC MESKI 13,80
6 SZATNIA DAMSKA 24,82
7 ŁAZIENKA DAMSKA, WC DAMSKI 14,66
8 MAGAZYN 17,83
9 POM. PORZĄDKOWE 7,19
10 POKÓJ TRENERA 11,89
11 HALA SPORTOWA 918,19
SUMA 1067,77
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisany został w Programie funkcjonalno-użytkowym wraz z załącznikami do niego, który stanowi załącznik do niniejszej SWZ.
Wykonawca odpowiedzialny jest za powstałe w toku własnych prac odpady oraz za właściwy sposób postępowania z nimi, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz. U. z 2023 r. poz. 1587 ze zm.) oraz ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2024r. poz. 399). Wywóz odpadów budowlanych odbywa się na koszt Wykonawcy.
UWAGA!
Przyjęte typy materiałów i urządzeń (wskazane w dokumentacji technicznej) zostały użyte wyłącznie przykładowo, w celu opisania przedmiotu zamówienia. Wykonawca uprawniony jest do przedstawienia w ofercie materiałów i urządzeń równoważnych, o nie gorszych parametrach.
Wykonawca powinien określić ich parametry, celem wykazania, że spełniają warunki określone w opisie przedmiotu zamówienia. Rozwiązania równoważne, zgodnie ze swoją definicją, muszą posiadać parametry oraz spełniać standardy nie gorsze niż produkty podane przykładowo.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisany został w pkt 4 SWZ.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
9.1. Informacje dodatkowe Przed zmianą:
8.2. Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcę, wobec którego zachodzą podstawy wykluczenia określone w art. 7 ust 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz.U. z 2023r. poz. 1497).
Po zmianie:
8.2. Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcę, wobec którego zachodzą podstawy wykluczenia określone w art. 7 ust 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz.U. z 2023r. poz. 1497).
Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej
Zamówienie musi zostać zrealizowane w terminie: 12 miesięcy od daty udzielenia zamówienia.
Szczegółowy termin wykonania zamówienia określa projekt umowy stanowiący załącznik do SWZ.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.4.1. Informacje dotyczące wadium Przed zmianą:
15.1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości:
50 000.00 PLN (słownie: pięćdziesiąt tysięcy zł 00/100 PLN).
15.2. Wadium musi zostać wniesione przed upływem terminu składania ofert, według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz.U. z 2023r. poz. 462).
15.3. Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą tj. do dnia 2025-06-05.
15.4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Dobrzycy oddział w Odolanowie 49 8409 0001 0100 0228 2000 0008 (w tytule przelewu zaleca się wpisać nazwę i sygnaturę postępowania). Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (decyduje data wpływu na rachunek bankowy Zamawiającego).
15.5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji należy załączyć do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę poręczenia lub gwarancji oraz powinno zawierać:
1) wskazanie Beneficjenta poręczenia lub gwarancji, którym musi być Gmina i Miasto Odolanów, Rynek 1 , 63-430 Odolanów;
2) nazwę i adres siedziby Wykonawcy;
3) kwotę i termin ważności gwarancji/poręczenia;
4) bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy poręczenia lub gwarancji do zapłaty kwoty wadium, na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
15.6. Zamawiający zwróci wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1-5 ustawy Pzp.
15.7. W przypadku, gdy Wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.
15.8. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, a w przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji lub poręczenia, wystąpi odpowiednio do gwaranta lub poręczyciela z żądaniem zapłaty wadium, w przypadkach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
Po zmianie:
15.1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości:
50 000.00 PLN (słownie: pięćdziesiąt tysięcy zł 00/100 PLN).
15.2. Wadium musi zostać wniesione przed upływem terminu składania ofert, według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz.U. z 2023r. poz. 462).
15.3. Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą tj. do dnia 2025-06-06.
15.4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Dobrzycy oddział w Odolanowie 49 8409 0001 0100 0228 2000 0008 (w tytule przelewu zaleca się wpisać nazwę i sygnaturę postępowania). Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (decyduje data wpływu na rachunek bankowy Zamawiającego).
15.5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji należy załączyć do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę poręczenia lub gwarancji oraz powinno zawierać:
1) wskazanie Beneficjenta poręczenia lub gwarancji, którym musi być Gmina i Miasto Odolanów, Rynek 1 , 63-430 Odolanów;
2) nazwę i adres siedziby Wykonawcy;
3) kwotę i termin ważności gwarancji/poręczenia;
4) bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy poręczenia lub gwarancji do zapłaty kwoty wadium, na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
15.6. Zamawiający zwróci wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1-5 ustawy Pzp.
15.7. W przypadku, gdy Wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.
15.8. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, a w przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji lub poręczenia, wystąpi odpowiednio do gwaranta lub poręczyciela z żądaniem zapłaty wadium, w przypadkach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2025-05-07 10:00
Po zmianie:
2025-05-08 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2025-05-07 11:00
Po zmianie:
2025-05-08 11:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2025-06-05
Po zmianie:
2025-06-06