BZP: Świadczenie usług społecznych na potrzeby projektu pn. „Utworzenie Centrum Usług Społecznych w Ostrowcu Świętokrzyskim”
05.05.2025
2025/BZP 00215331/01
Centrum Usług Społecznych w Ostrowcu Świętokrzyskim
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług społecznych na potrzeby projektu pn. „Utworzenie Centrum Usług Społecznych w Ostrowcu Świętokrzyskim”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Usług Społecznych w Ostrowcu Świętokrzyskim
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 003675862
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Świętokrzyska 22
1.5.2.) Miejscowość: Ostrowiec Świętokrzyski
1.5.3.) Kod pocztowy: 27-400
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@cus.ostrowiec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mopsostrowiec.4bip.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług społecznych na potrzeby projektu pn. „Utworzenie Centrum Usług Społecznych w Ostrowcu Świętokrzyskim”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3a97fcc2-bc72-4a05-bf6f-00da597edc96
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00215331
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00180828/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Świadczenie usług społecznych na potrzeby projektu pn. „Utworzenie Centrum Usług Społecznych w Ostrowcu Świętokrzyskim”
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Tak
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Utworzenie Centrum Usług Społecznych w Ostrowcu Świętokrzyskim współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021-2027, Działanie 09.04 Zwiększenie dostępności usług społecznych i zdrowotnych
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3a97fcc2-bc72-4a05-bf6f-00da597edc963.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 12. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”).
W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby, podpisem zewnętrznym lub wewnętrznym.
W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się do przesyłanej wiadomości uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny).
13. Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
14. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”.
15. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
16. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e- Zamówienia.
17. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu 32 77 88 999 lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.
18. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: biuro@mopsostrowiec.pl (nie dotyczy składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu).
19. Korespondencja w postępowaniu prowadzona jest w języku polskim. Oznacza to, że wszelka korespondencja w języku obcym winna być złożona wraz z tłumaczeniem na język polski.
W przypadku podmiotów wspólnych wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): informacje zamieszczone są w rozdziale 23 SWZ - Ochrona Danych
Osobowych
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: A.262.2.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 9
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zapewnienie dorosłym uczestnikom projektu wsparcia dwóch asystentów zdrowienia
Łączny okres objęcia usługą: od podpisania umowy do 31.10.2027r. w trzech ramach czasowych:
a) od podpisania umowy do 31.03.2026 r. - 600 godzin po 30 godzin dla każdego z 20 uczestników,
b) od 01.04.2026 r. do 31.01.2027 r. - 600 godzin po 30 godzin dla każdego z 20 uczestników,
c) od 01.02.2027 r. do 31.10.2027 r. – 600 godzin po 30 godzin dla każdego z 20 uczestników.
4.2.6.) Główny kod CPV: 85320000-8 - Usługi społeczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
98133000-4 - Usługi świadczone przez organizacje społeczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2027-10-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Wykonawca może uzyskać maksymalnie 100 pkt. Na ocenę oferty Wykonawcy składa się suma trzech wag punktowych (C+DO+AS).
Oferta z maksymalną liczbą punktów i spełniająca wymogi procedury (nie podlegająca odrzuceniu lub wykluczeniu) uznana zostanie przez Zamawiającego za najkorzystniejszą.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: 2. Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia (DO)
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Aspekt społeczny - skierowanie do realizacji zamówienia w ramach części na którą składa ofertę (w charakterze prowadzącego zajęcia/warsztaty/doradztwo) osoby niepełnoprawnej, w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak
4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zapewnienie dorosłym uczestnikom projektu wsparcia:
a) prawnika
Łączny okres objęcia usługą: od podpisania umowy do 31.10.2027r. w trzech ramach czasowych:
- od podpisania umowy do 31.03.2026 r. – 24 godziny,
- od 01.04.2026 r. do 31.01.2027 r. – 20 godzin,
- od 01.02.2027 r. do 31.10.2027 r. – 16 godzin.
Łączna ilość godzin usługi prawnika – 60.
b) lekarza
Łączny okres objęcia usługą: od podpisania umowy do 31.10.2027r. w trzech ramach czasowych:
- od podpisania umowy do 31.03.2026 r. – 12 godzin,
- od 01.04.2026 r. do 31.01.2027 r. – 10 godzin,
- od 01.02.2027 r. do 31.10.2027 r. – 8 godzin.
Łączna ilość godzin usługi lekarza – 30.
c) terapeuty zajęciowego
Łączny okres objęcia usługą: od podpisania umowy do 31.10.2027r. w trzech ramach czasowych:
- od podpisania umowy do 31.03.2026 r. – 52 godziny,
- od 01.04.2026 r. do 31.01.2027 r. – 43 godziny,
- od 01.02.2027 r. do 31.10.2027 r. – 35 godzin.
Łączna ilość godzin usługi terapeuty zajęciowego – 130.
d) Interwenienta kryzysowego
Łączny okres objęcia usługą: od podpisania umowy do 31.10.2027r. w trzech ramach czasowych:
- od podpisania umowy do 31.03.2026 r. – 12 godzin,
- od 01.04.2026 r. do 31.01.2027 r. – 10 godzin,
- od 01.02.2027 r. do 31.10.2027 r. – 8 godzin.
Łączna ilość godzin usługi interwenienta kryzysowego – 30.
4.2.6.) Główny kod CPV: 85320000-8 - Usługi społeczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
98133000-4 - Usługi świadczone przez organizacje społeczne
85121100-4 - Ogólne usługi lekarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2027-10-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Wykonawca może uzyskać maksymalnie 100 pkt. Na ocenę oferty Wykonawcy składa się suma trzech wag punktowych (C+DO+AS).
Oferta z maksymalną liczbą punktów i spełniająca wymogi procedury (nie podlegająca odrzuceniu lub wykluczeniu) uznana zostanie przez Zamawiającego za najkorzystniejszą.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: 2. Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia (DO)
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Aspekt społeczny - skierowanie do realizacji zamówienia w ramach części na którą składa ofertę (w charakterze prowadzącego zajęcia/warsztaty/doradztwo) osoby niepełnoprawnej, w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak
4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zapewnienie uczestnikom projektu w Szkole Rodzin wsparcia:
a) logopedy
Łączny okres objęcia usługą: od podpisania umowy do 31.10.2027r. w trzech ramach czasowych:
- od podpisania umowy do 31.03.2026 r. – 52 godziny,
- od 01.04.2026 r. do 31.01.2027 r. – 44 godziny,
- od 01.02.2027 r. do 31.10.2027 r. – 36 godzin.
Łączna ilość godzin usługi logopedy – 132.
b) fizjoterapeuty
Łączny okres objęcia usługą: od podpisania umowy do 31.10.2027r. w trzech ramach czasowych:
- od podpisania umowy do 31.03.2026 r. – 16 godzin,
- od 01.04.2026 r. do 31.01.2027 r. – 10 godzin,
- od 01.02.2027 r. do 31.10.2027 r. – 8 godzin.
Łączna ilość godzin usługi fizjoterapeuty – 34.
c) dietetyka
Łączny okres objęcia usługą: od podpisania umowy do 31.10.2027r. w trzech ramach czasowych:
- od podpisania umowy do 31.03.2026 r. – 16 godzin,
- od 01.04.2026 r. do 31.01.2027 r. – 12 godzin,
- od 01.02.2027 r. do 31.10.2027 r. – 8 godzin.
Łączna ilość godzin usługi dietetyka – 36.
d) Specjalisty z zakresy autoprezentacji/wizerunku
Łączny okres objęcia usługą: od podpisania umowy do 31.10.2027r. w trzech ramach czasowych:
- od podpisania umowy do 31.03.2026 r. – 8 godzin,
- od 01.04.2026 r. do 31.01.2027 r. – 8 godzin,
- od 01.02.2027 r. do 31.10.2027 r. – 8 godzin.
Łączna ilość godzin usługi specjalisty z zakresu autoprezentacji/ wizerunku – 24.
e) pielęgniarki
Łączny okres objęcia usługą: od podpisania umowy do 31.10.2027r. w trzech ramach czasowych:
- od podpisania umowy do 31.03.2026 r. – 4 godziny,
- od 01.04.2026 r. do 31.01.2027 r. – 6 godzin,
- od 01.02.2027 r. do 31.10.2027 r. – 4 godziny.
Łączna ilość godzin usługi pielęgniarki – 14.
4.2.6.) Główny kod CPV: 85320000-8 - Usługi społeczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
98133000-4 - Usługi świadczone przez organizacje społeczne
85142100-7 - Usługi fizjoterapii
85141220-7 - Usługi doradcze świadczone przez pielęgniarki
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2027-10-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Wykonawca może uzyskać maksymalnie 100 pkt. Na ocenę oferty Wykonawcy składa się suma trzech wag punktowych (C+DO+AS).
Oferta z maksymalną liczbą punktów i spełniająca wymogi procedury (nie podlegająca odrzuceniu lub wykluczeniu) uznana zostanie przez Zamawiającego za najkorzystniejszą.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: 2. Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia (DO)
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Aspekt społeczny - skierowanie do realizacji zamówienia w ramach części na którą składa ofertę (w charakterze prowadzącego zajęcia/warsztaty/doradztwo) osoby niepełnoprawnej, w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak
4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zapewnienie dorosłym uczestnikom projektu wsparcia w osobie animatora społecznego
Łączny okres objęcia usługą: od podpisania umowy do 31.10.2027r. w trzech ramach czasowych:
- od podpisania umowy do 31.03.2026 r. – 960 godzin,
- od 01.04.2026 r. do 31.01.2027 r. – 800 godzin,
- od 01.02.2027 r. do 31.10.2027 r. – 720 godzin.
Łączna ilość godzin usługi animatora społecznego – 2480 (średnio 4 godziny dziennie przez 20 dni w miesiącu).
4.2.6.) Główny kod CPV: 85320000-8 - Usługi społeczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
98133000-4 - Usługi świadczone przez organizacje społeczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2027-10-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Wykonawca może uzyskać maksymalnie 100 pkt. Na ocenę oferty Wykonawcy składa się suma trzech wag punktowych (C+DO+AS).
Oferta z maksymalną liczbą punktów i spełniająca wymogi procedury (nie podlegająca odrzuceniu lub wykluczeniu) uznana zostanie przez Zamawiającego za najkorzystniejszą.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: 2. Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia (DO)
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Aspekt społeczny - skierowanie do realizacji zamówienia w ramach części na którą składa ofertę (w charakterze prowadzącego zajęcia/warsztaty/doradztwo) osoby niepełnoprawnej, w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak
4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zapewnienie dorosłym uczestnikom projektu (członkom rodzin) wsparcia w osobie mediatora
Łączny okres objęcia usługą: od podpisania umowy do 31.10.2027r. w trzech ramach czasowych:
- od podpisania umowy do 31.03.2026 r. – 60 godzin,
- od 01.04.2026 r. do 31.01.2027 r. – 60 godzin,
- od 01.02.2027 r. do 31.10.2027 r. – 60 godzin.
Łączna ilość godzin usługi mediatora – 180 (średnio 10 godzin dla jednej rodziny).
4.2.6.) Główny kod CPV: 85320000-8 - Usługi społeczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
98133000-4 - Usługi świadczone przez organizacje społeczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2027-10-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Wykonawca może uzyskać maksymalnie 100 pkt. Na ocenę oferty Wykonawcy składa się suma trzech wag punktowych (C+DO+AS).
Oferta z maksymalną liczbą punktów i spełniająca wymogi procedury (nie podlegająca odrzuceniu lub wykluczeniu) uznana zostanie przez Zamawiającego za najkorzystniejszą.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: 2. Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia (DO)
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Aspekt społeczny - skierowanie do realizacji zamówienia w ramach części na którą składa ofertę (w charakterze prowadzącego zajęcia/warsztaty/doradztwo) osoby niepełnoprawnej, w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak
4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zapewnienie wsparcia dzieciom i młodzieży poprzez zajęcia socjoterapeutyczne, terapeutyczne, korekcyjno-kompensacyjne oraz logopedyczne zajęcia socjoterapeutyczne, terapeutyczne, korekcyjno – kompensacyjne:
Łączny okres objęcia usługą: od podpisania umowy do 31.10.2027r. w trzech ramach czasowych:
- od podpisania umowy do 31.03.2026 r. – 68 godzin,
- od 01.04.2026 r. do 31.01.2027 r. – 40 godzin,
- od 01.02.2027 r. do 31.10.2027 r. – 32 godziny.
Łączna ilość godzin usługi (socjoterapeuty, terapeuty, zajęć korekcyjno- kompensacyjnych) – 140 godzin.
4.2.6.) Główny kod CPV: 85320000-8 - Usługi społeczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
98133000-4 - Usługi świadczone przez organizacje społeczne
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2027-10-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Wykonawca może uzyskać maksymalnie 100 pkt. Na ocenę oferty Wykonawcy składa się suma trzech wag punktowych (C+DO+AS).
Oferta z maksymalną liczbą punktów i spełniająca wymogi procedury (nie podlegająca odrzuceniu lub wykluczeniu) uznana zostanie przez Zamawiającego za najkorzystniejszą.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: 2. Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia (DO)
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Aspekt społeczny - skierowanie do realizacji zamówienia w ramach części na którą składa ofertę (w charakterze prowadzącego zajęcia/warsztaty/doradztwo) osoby niepełnoprawnej, w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak
4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przeprowadzenie warsztatów dla dorosłych uczestników projektu z zakresu pobudzania aktywności obywatelskiej.
Łączny okres objęcia usługą: od podpisania umowy do 31.10.2027r. w trzech ramach czasowych:
- od podpisania umowy do 31.03.2026 r. – 60 godzin (10 warsztatów po 6 godzin każdy dla grupy 23 osób ),
- od 01.04.2026 r. do 31.01.2027 r. – 30 godzin (5 warsztatów po 6 godzin każdy dla grupy 23 osób),
- od 01.02.2027 r. do 31.10.2027 r. – 30 godzin (5 warsztatów po 6 godzin każdy dla grupy 24 osób).
Łączna ilość godzin przeprowadzenia warsztatów wynosi 120 godzin.
4.2.6.) Główny kod CPV: 85320000-8 - Usługi społeczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
98133000-4 - Usługi świadczone przez organizacje społeczne
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2027-10-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Wykonawca może uzyskać maksymalnie 100 pkt. Na ocenę oferty Wykonawcy składa się suma trzech wag punktowych (C+DO+AS).
Oferta z maksymalną liczbą punktów i spełniająca wymogi procedury (nie podlegająca odrzuceniu lub wykluczeniu) uznana zostanie przez Zamawiającego za najkorzystniejszą.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: 2. Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia (DO)
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Aspekt społeczny - skierowanie do realizacji zamówienia w ramach części na którą składa ofertę (w charakterze prowadzącego zajęcia/warsztaty/doradztwo) osoby niepełnoprawnej, w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak
4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
Część 8
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przeprowadzenie grupowych zajęć z zakresu postaw antydyskryminacyjnych
Łączny okres objęcia usługą: od podpisania umowy do 31.10.2027r. w trzech ramach czasowych:
- od podpisania umowy do 31.03.2026 r. – 50 godzin (10 zajęć po 5 godzin każde dla grupy 21 osób ),
- od 01.04.2026 r. do 31.01.2027 r. – 70 godzin (14 zajęć po 5 godzin każde dla grupy 21 osób),
- od 01.02.2027 r. do 31.10.2027 r. – 60 godzin (12 zajęć w po 5 godzin każde dla grupy 23 osób).
Łączna ilość godzin przeprowadzenia zajęć grupowych wynosi 180 godzin.
4.2.6.) Główny kod CPV: 85320000-8 - Usługi społeczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
98133000-4 - Usługi świadczone przez organizacje społeczne
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2027-10-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Wykonawca może uzyskać maksymalnie 100 pkt. Na ocenę oferty Wykonawcy składa się suma trzech wag punktowych (C+DO+AS).
Oferta z maksymalną liczbą punktów i spełniająca wymogi procedury (nie podlegająca odrzuceniu lub wykluczeniu) uznana zostanie przez Zamawiającego za najkorzystniejszą.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: 2. Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia (DO)
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Aspekt społeczny - skierowanie do realizacji zamówienia w ramach części na którą składa ofertę (w charakterze prowadzącego zajęcia/warsztaty/doradztwo) osoby niepełnoprawnej, w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak
4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
Część 9
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przeprowadzenie grupowych warsztatów dla osób dorosłych oraz dzieci i młodzieży z zakresu profilaktyki uzależnień przez specjalistę do spraw profilaktyki zachowań ryzykownych.
Łączny okres objęcia usługą: od podpisania umowy do 31.10.2027r. w trzech ramach czasowych:
- od podpisania umowy do 31.03.2026 r. – 156 godzin ( 12 godzin warsztatów dla 13 grup złożonych średnio z 9 osób),
- od 01.04.2026 r. do 31.01.2027 r. – 120 godzin ( 12 godzin warsztatów dla 10 grup złożonych średnio z 9 osób),
- od 01.02.2027 r. do 31.10.2027 r. – 144 godziny ( 12 godzin warsztatów dla 12 grup złożonych średnio z 9 osób).
Łączna ilość godzin przeprowadzenia zajęć grupowych wynosi 420 godzin.
4.2.6.) Główny kod CPV: 85320000-8 - Usługi społeczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
98133000-4 - Usługi świadczone przez organizacje społeczne
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2027-10-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Wykonawca może uzyskać maksymalnie 100 pkt. Na ocenę oferty Wykonawcy składa się suma trzech wag punktowych (C+DO+AS).
Oferta z maksymalną liczbą punktów i spełniająca wymogi procedury (nie podlegająca odrzuceniu lub wykluczeniu) uznana zostanie przez Zamawiającego za najkorzystniejszą.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: 2. Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia (DO)
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Aspekt społeczny - skierowanie do realizacji zamówienia w ramach części na którą składa ofertę (w charakterze prowadzącego zajęcia/warsztaty/doradztwo) osoby niepełnoprawnej, w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak
4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1. Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym.
Warunek zostaje spełniony jeżeli Wykonawcy wykażą, że spełniają warunek określony w art. 361 ust. 1 PZP (łącznie) tj.
a) celem ich działalności jest realizacja zadań w zakresie użyteczności publicznej związanej ze świadczeniem tych usług oraz społeczna i zawodowa integracja osób, o których mowa w art. 94;
b) nie działają w celu osiągnięcia zysku, przeznaczają całość dochodu na realizację celów statutowych oraz nie przeznaczają zysku do podziału między swoich udziałowców, akcjonariuszy i pracowników;
c) struktura zarządzania nimi lub ich struktura własnościowa opiera się na współzarządzaniu w przypadku spółdzielni, akcjonariacie pracowniczym lub zasadach partycypacji pracowników, co wykonawca określa w swoim statucie;
d) w ciągu ostatnich 3 lat poprzedzających dzień wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia na usługi społeczne i inne szczególne usługi nie udzielono im zamówienia na podstawie tego przepisu przez tego samego zamawiającego.
Ocena warunku nastąpi na zasadzie spełnia/nie spełnia w oparciu o wstępne oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu a następnie poprzez podmiotowe środki dowodowe złożone przez wykonawcę: statut lub akt założycielski lub zaświadczenie, o którym mowa w art. 27 ustawy z dnia 5 sierpnia 2022 r. o ekonomii społecznej (Dz. U. z 2024 r. poz. 113) lub inny dokument, w którym uregulowane cel oraz sposób działania Wykonawcy, jego zadania, strukturę organizacyjną oraz sposób dystrybucji dochodu. Takimi dowodami mogą być również inne dokumenty stanowiące podstawę działalności np. umowa spółki, a także akty wewnętrzne podmiotu (np. uchwały odpowiednich organów).
W przypadku wykonawców składających wspólną ofertę wszyscy wykonawcy muszą spełniać warunki wskazane w art. 361 ust. 1 ustawy pzp.
2. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej.Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
4. Zdolności technicznej lub zawodowej.
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że:
Dysponuje osobami skierowanymi do realizacji zamówienia publicznego, tj.:
- Części od 1 do 9:
Wykonawca dysponuje prowadzącymi, którzy spełniają wymagania określone w OPZ w zakresie każdej z części zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 10 do SWZ tj. :
1) Część nr 1
Zamawiający wymaga by Wykonawca ubiegający się o wykonanie zamówienia dysponował
2 osobami posiadającymi uprawnienia asystenta zdrowienia tj.
- doświadczyły własnego kryzysu psychicznego,
- ukończyły specjalistyczny kurs asystentów zdrowienia,
- posiadają certyfikat asystenta zdrowienia.
2) Część nr 2
Zapewnienie dorosłym uczestnikom projektu wsparcia:
a) prawnika
Zamawiający wymaga by Wykonawca ubiegający się o wykonanie zamówienia dysponował:
- osobą posiadającą wyższe wykształcenie prawnicze
b) lekarza
Zamawiający wymaga by Wykonawca ubiegający się o wykonanie zamówienia dysponował:
- osobą posiadającą prawo wykonywania zawodu lekarza oraz aktualny wpis do Centralnego Rejestru Lekarzy
c) terapeuty zajęciowego
Zamawiający wymaga by Wykonawca ubiegający się o wykonanie zamówienia dysponował:
- osobą posiadającą prawo wykonywania zawodu medycznego terapeuty zajęciowego – zgodnie z wymogami ustawy z dnia z dnia 17 sierpnia 2023 r. o niektórych zawodach medycznych.
d) Interwenienta kryzysowego
Zamawiający wymaga by Wykonawca ubiegający się o wykonanie zamówienia dysponował:
- osobą posiadającą wykształcenie wyższe oraz dyplom ukończenia studiów podyplomowych w zakresie interwencji kryzysowej
3) Część nr 3
Zapewnienie uczestnikom projektu w Szkole Rodzin wsparcia:
a) logopedy
Zamawiający wymaga by Wykonawca ubiegający się o wykonanie zamówienia dysponował:
- osobą posiadającą wykształcenie wyższe lub studia podyplomowe w zakresie logopedii
b) fizjoterapeuty
Zamawiający wymaga by Wykonawca ubiegający się o wykonanie zamówienia dysponował:
- osobą posiadającą uprawnienia do wykonywania zawodu fizjoterapeuty potwierdzone wpisem do Krajowego Rejestru Fizjoterapeutów.
c) dietetyka
Zamawiający wymaga by Wykonawca ubiegający się o wykonanie zamówienia dysponował osobą, która posiada :
- tytuł zawodowy dietetyk lub dyplom potwierdzający kwalifikacje zawodowe w zawodzie dietetyk lub tytuł zawodowy technika technologii żywienia w specjalności dietetyka, lub tytuł zawodowy magistra lub licencjata na kierunku dietetyka lub ukończyła studia wyższe na kierunku technologia żywności i żywienie człowieka o specjalności żywienie człowieka i uzyskała tytułu magistra lub magistra inżyniera na tym kierunku
d) specjalista z zakresy autoprezentacji/wizerunku
Zamawiający wymaga by Wykonawca ubiegający się o wykonanie zamówienia dysponował osobą, która posiada :
- studia wyższe na kierunku kosmetologii z zakresu estetyka, kosmetologia upiększająca i pielęgnacyjna lub
- szkołę policealną z zakresu: wizażu, sztuki stylizacji ubioru i fryzur,
- kursem z zakresu autoprezentacji/ wizerunku.
e) pielęgniarki
Zamawiający wymaga by Wykonawca ubiegający się o wykonanie zamówienia dysponował osobą, która posiada:
- wykształcenie wyższe na kierunku pielęgniarstwo,
- posiada czynne prawo wykonywania zawodu pielęgniarki.
4) Część nr 4
Zamawiający wymaga by Wykonawca ubiegający się o wykonanie zamówienia dysponował osobą, która posiada:
- wykształcenie średnie lub wyższe lub posiadanie dyplomu ukończenia kursu/szkolenia w zakresie animacji społecznej, pedagogiki zabawy, animacji dla dzieci i młodzieży oraz dorosłych.
5) Część nr 5
Zapewnienie dorosłym uczestnikom projektu (członkom rodzin) wsparcia w osobie mediatora
Zamawiający wymaga by Wykonawca ubiegający się o wykonanie zamówienia dysponował osobą, która:
- posiada wpis na listę mediatorów prowadzoną przez prezesa sądu okręgowego, w okręgu w którym prowadzi działalność mediacyjną
6) Część nr 6
Zapewnienie wsparcia dzieciom i młodzieży poprzez zajęcia socjoterapeutyczne, terapeutyczne, korekcyjno-kompensacyjne oraz logopedyczne
Prowadzący zajęcia socjoterapeutyczne, terapeutyczne, korekcyjno – kompensacyjne:
Zamawiający wymaga by Wykonawca ubiegający się o wykonanie zamówienia dysponował osobą, która posiada:
- studia podyplomowe lub kurs kwalifikacyjny w zakresie terapii pedagogicznej lub
- studia wyższe lub podyplomowe na kierunku socjoterapia lub pedagogika resocjalizacyjna lub
- kurs kwalifikacyjny w zakresie resocjalizacji lub socjoterapii
Prowadzący zajęcia logopedyczne:
Zamawiający wymaga by Wykonawca ubiegający się o wykonanie zamówienia dysponował:
- osobą posiadającą wykształcenie wyższe lub studia podyplomowe w zakresie logopedii
7) Część nr 7
Przeprowadzenie warsztatów dla dorosłych uczestników projektu z zakresu pobudzania aktywności obywatelskiej
Zamawiający wymaga by Wykonawca ubiegający się o wykonanie zamówienia dysponował osobą:
- posiadającą wykształcenie wyższe oraz
- doświadczenie w przeprowadzeniu minimum 3 warsztatów lub szkoleń z ww. tematyki.
8) Część nr 8
Przeprowadzenie grupowych zajęć z zakresu postaw antydyskryminacyjnych
Zamawiający wymaga by Wykonawca ubiegający się o wykonanie zamówienia dysponował osobą:
- psychologiem lub pedagogiem lub radcą prawnych lub adwokatem lub
- trenerem posiadającym doświadczenie w organizowaniu zajęć z zakresu postaw antydyskryminacyjnych (co najmniej 1 usługa).
9) Część nr 9
Przeprowadzenie grupowych warsztatów dla osób dorosłych oraz dzieci i młodzieży z zakresu profilaktyki uzależnień przez specjalistę do spraw profilaktyki zachowań ryzykownych
Zamawiający wymaga by Wykonawca ubiegający się o wykonanie zamówienia dysponował osobą:
- wykształcenie wyższe oraz ukończone szkolenie specjalistyczne lub studia podyplomowe z zakresu profilaktyki zdrowia lub profilaktyki zachowań ryzykownych lub terapii uzależnień
Zamawiający będzie wymagał od Wykonawcy, którego oferta zostanie najwyżej oceniona wskazania imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
W przypadku zmiany osób lub dopuszczenia dodatkowych osób do podanych w ofercie podczas realizacji zamówienia nowe osoby skierowane muszą spełniać warunki wskazane powyżej w Rozdziale 5 pkt 4 SWZ.
W odniesieniu do obywateli państw członkowskich zastosowanie będzie miała ustawa z dnia 22 grudnia 2015r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (tekst jednolity Dz.U.2023.334 t.j. z dnia 2023.02.23). Zamawiający wymaga, aby każda z wymienionych osób posiadała znajomość języka polskiego stopniu umożliwiającym swobodną komunikację.
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek osobowy jest spełniony jeżeli wykonawcy samodzielnie bądź wspólnie dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (możliwość łączenia potencjałów).
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie wymagane od wszystkich Wykonawców, które należy złożyć wraz z ofertą:
1. Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, stanowiące Załącznik Nr 3 i 3a do SWZ oraz Załącznik nr 3b i 3c w przypadku polegania na zasobach podmiotu trzeciego.
2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie, o którym mowa w ust. 1 składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału
w postępowaniu, stanowiące Załącznik Nr 3 i 3a do SWZ oraz Załącznik nr 3b i 3c w przypadku polegania na zasobach podmiotu trzeciego.
2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie, o którym mowa w ust. 1 składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
1. Wykonawca może polegać w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu na zdolnościach technicznych lub zawodowych (ust. 4 rozdziału 5) innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te prowadzą działalność lub świadczą usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
2. Zobowiązanie podmiotu, którego wzór stanowi Załącznik Nr 8 do SWZ, potwierdza, że stosunek łączący wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności:
2.1. zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;
2.2. sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
2.3. czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
3. Zamawiający ocenia, czy udostępniane wykonawcy przez podmioty udostępniające zasoby zdolności techniczne lub zawodowe pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu, a także bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, które zostały przewidziane względem wykonawcy.
4. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 118 ust. 1 PZP zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą:
4.1. oświadczenie podmiotu trzeciego o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (w zakresie warunku, w stosunku do którego udostępnia swój potencjał) i braku podstaw do wykluczenia (załącznik Nr 3b i 3c do SWZ).
4.2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów (załącznik Nr 8 do SWZ).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowaniai zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają oświadczenie wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 4 do SWZ, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Przewidywane zmiany treści umowy, oprócz przewidzianych w art. 455 ustawy PZP, zawarte są w § 13 wzoru umowy7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne