BZP: Budowa wielofunkcyjnego boiska sportowego dla filii w Jabłonce, Centrum Kształcenia i Wychowania OHP w Szczawnicy – Jabłonce, w formule „zaprojektuj i wybuduj”
07.05.2025
2025/BZP 00219855/01
Centrum Kształcenia i Wychowania OHP w Szczawnicy-Jabłonce
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa wielofunkcyjnego boiska sportowego dla filii w Jabłonce, Centrum Kształcenia i Wychowania OHP w Szczawnicy – Jabłonce, w formule „zaprojektuj i wybuduj”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Kształcenia i Wychowania OHP w Szczawnicy-Jabłonce
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 492048497
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szlachtowska 75b
1.5.2.) Miejscowość: Szczawnica
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-460
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ckiw-szczawnica.ohp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ckiw-szczawnica.ohp.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
pomoc społeczna z zakwaterowaniem
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa wielofunkcyjnego boiska sportowego dla filii w Jabłonce, Centrum Kształcenia i Wychowania OHP w Szczawnicy – Jabłonce, w formule „zaprojektuj i wybuduj”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c46860d8-7b19-49a6-bf00-e55c17215260
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00219855
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00113576/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Wykonanie wielofunkcyjnego boiska sportowego dla filii w Jabłonce Centrum Kształcenia i Wychowania OHP w Szczawnicy - Jabłonce, w formule "zaprojektuj i wybuduj"
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c46860d8-7b19-49a6-bf00-e55c172152603.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się w sposób następujący:
1. przy użyciu strony internetowej prowadzonego postępowania: https://ezamowienia.gov.pl - dotyczy złożenia oferty wraz z dokumentami składanymi wraz z oferta przetargową,
2. przy użyciu formularzy dostępnych na stronie internetowej prowadzonego postępowania eZamówienia (https://ezamowienia.gov.pl) lub poczty elektronicznej, email: zamowienia@ckiw-szczawnica.ohp.pl - w pozostałych przypadkach (np. zadawanie pytań, składanie wyjaśnień, wzywanie do wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, składanie dokumentów innych niż składane z ofertą, uzupełnienie dokumentów itp.)
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu Wykonawca na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania konta, zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa regulamin dostępny pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl, oraz informacje zamieszczane w zakładce „Centrum Pomocy ” – zawierające interaktywne instrukcje.
Ofertę należy złożyć w języku polskim, sporządzoną pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osoby/osób uprawnionej(ch) do reprezentowania Wykonawcy.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: CSZC.BOZ.271.07.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia w formule „zaprojektuj i wybuduj” jest: wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych polegających na wybudowaniu wielofunkcyjnego boiska sportowegpo dla Filii w Jabłonce Centrum Kształcenia i Wychowania OHP w Szczawnicy – Jabłonce, w miejscowości Jabłonka (34-480) ul. Sobieskiego 78.
Boisko wielofunkcyjne (możliwość gry w piłkę nożną, siatkową i koszykówkę) zostanie zrealizowane przy budynku filii w Jabłonce, Centrum Kształcenia i Wychowania OHP w Szczawnicy – Jabłonce. W zakres robót budowlanych wchodzi w szczególności: wykonanie podbudowy boiska dostosowanej do przyjętej nawierzchni, wykonanie sztucznej nawierzchni boiska, wykonanie ogrodzenia boiska wraz z piłkochwytami, dostawa i montaż urządzeń (bramki, urządzenia do koszykówki i siatkówki, ławki, kosze na śmieci itp.), wykonanie linii i elementów dekoracyjnych np. logo OHP, wykonanie i montaż tablicy z regulaminem korzystania z boiska.
W ramach przedmiotu zamówienia, na podstawie SWZ oraz Programu funkcjonalno-użytkowego, stanowiącego załącznik nr 7 do SWZ, Wykonawca zobowiązany jest również do wykonania kompletnej Dokumentacji projektowej, będącej podstawą dla uzyskania wymaganych decyzji administracyjnych oraz realizacji robót budowanych, zgodnej co do zakresu i formy z właściwymi przepisami.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45212220-4 - Roboty budowlane związane z wielofunkcyjnymi obiektami sportowymi
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45212221-1 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych
71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów
71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45212140-9 - Obiekty rekreacyjne
45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg
45236119-7 - Naprawa boisk sportowych
45262210-6 - Fundamentowanie
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych
45421160-3 - Instalowanie wyrobów metalowych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja jakości na roboty budowlane
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja jakości na materiały i urządzenia
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej (minimalny poziom zdolności). Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada zdolności techniczne lub zawodowe, jeżeli wykonał, w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej 1 robotę o wartości min. 500 000 zł brutto, której przedmiotem było wykonanie obiektu sportowego (boisko, kort itp.) ze sztuczną nawierzchnią,5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp
Oświadczenie wykonawcy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2024 r. poz. 594 ze zm.), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty potwierdzające posiadanie zdolności technicznych lub zawodowych tj.:
Wykaz robót - W okresie ostatnich 5 lat przed, upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zgodnie z załącznikiem nr 5 do SWZ wraz z dokumentami potwierdzającymi, że wykazane roboty budowlane zostały wykonane w sposób należyty.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający, zgodnie z art. 455 ust. 1 pkt 1 Ustawy, dopuszcza zmianę umowy bez przeprowadzenia nowego postępowania o udzielenie zamówienia ze względu na:1. zmianę podwykonawcy wskazanego w ofercie na innego podwykonawcę, jak również powierzenie podwykonawcom innej części zamówienia niż wskazana w ofercie Wykonawcy, za uprzednią zgodą Zamawiającego. Wprowadzenie Podwykonawcy robót w przypadku, gdy oferta Wykonawcy nie zawierała wskazania części, którą na etapie realizacji zamówienia zamierza on powierzyć Podwykonawcy;
2. działanie Siły Wyższej uniemożliwiającej wykonanie Przedmiotu Umowy zgodnie
z zasadami określonymi w Umowie. W przypadku wystąpienia Siły Wyższej, Strona dotknięta jej działaniem zobowiązana jest powiadomić drugą Stronę o jej wystąpieniu. W zawiadomieniu należy podać również, o ile jest już wiadome, przewidywany termin jej trwania oraz propozycję modyfikacji zapisów Umowy. Umowa może ulec zmianie w zakresie sposobu realizacji umowy, przy czym obowiązkiem Strony jest wskazanie innego sposobu realizacji Przedmiotu Umowy, który umożliwi realizację Umowy, pomimo wystąpienia Siły Wyższej. Wpływ wystąpienia siły wyższej na realizację Umowy będzie odpowiednio udokumentowany.
3. konieczność zrealizowania jakiejkolwiek części robót, objętych Przedmiotem umowy, przy zastosowaniu odmiennych rozwiązań technicznych lub technologicznych niż wskazane w dokumentacji technicznej, a wynikających ze stwierdzonych wad tej dokumentacji, których nie można było stwierdzić przed rozpoczęciem prac. Zmiana sposobu realizacji Przedmiotu umowy będzie adekwatna do konieczności wprowadzenia odmiennych rozwiązań technicznych lub technologicznych. W tej sytuacji Strony dopuszczają również zmianę wysokości wynagrodzenia, jak również terminu realizacji wynikającą z konieczności zastosowania odmiennych rozwiązań technicznych lub technologicznych, jak również z konieczności wprowadzenia zmian w dokumentacji technicznej,
4. pojawienie się możliwości zrealizowania Umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych / technologicznych lub innych metod budowy niż wskazane w dokumentacji projektowej w sytuacji, gdyby mogło to przynieść oszczędności Zamawiającemu lub gdyby zastosowanie przewidzianych w dokumentacji projektowej rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem Przedmiotu Umowy,
5. przyczyny, z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie terminu zakończenia robót będące następstwem okoliczności, za które odpowiedzialność ponosi Zamawiający, w szczególności będą następstwem nieterminowego przekazania terenu budowy, konieczności zmian dokumentacji projektowej w zakresie, w jakim ww. okoliczności miały lub będą mogły mieć wpływ na dotrzymanie terminu zakończenia robót.
6. zlecenie w trakcie realizacji umowy robót dodatkowych lub zamiennych niezawinionych przez Wykonawcę, termin zakończenia robót bądź ich poszczególnych etapów a także wysokość wynagrodzenia Wykonawcy może ulec zmianie. Przesunięcie terminu nastąpi a także zmiana wysokości wynagrodzenia nastąpi w drodze pisemnego aneksu do Umowy.
7. zmianę wynagrodzenia wynikającej ze zmiany obowiązującej stawki podatku od towarów i usług VAT.
W przypadkach, o których mowa powyżej w ust. 2 pkt 2.1. – 2.7., Strona występująca o zmianę postanowień umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia okoliczności, o których mowa powyżej. Wniosek o zmianę postanowień umowy musi być sporządzony pisemnie.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy