BZP: U/12/2025 Organizacja i przeprowadzenie szkoleń wyjazdowych dla Wydziału Chemii i Farmacji
07.05.2025
2025/BZP 00220151/01
UNIWERSYTET OPOLSKI
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
U/12/2025 Organizacja i przeprowadzenie szkoleń wyjazdowych dla Wydziału Chemii i Farmacji
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET OPOLSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001382
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Mikołaja Kopernika 11
1.5.2.) Miejscowość: Opole
1.5.3.) Kod pocztowy: 45-040
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@uni.opole.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zamowienia.uni.opole.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
U/12/2025 Organizacja i przeprowadzenie szkoleń wyjazdowych dla Wydziału Chemii i Farmacji
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-57b75a65-2876-4d45-bdf1-8695b69ab5d0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00220151
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00090101/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 [42a] Usługi edukacyjne i szkoleniowe
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Ze względu na zbyt dużą ilość znaków, pełna nazwa znajduje się w dokumentacji postępowania
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/11015343.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1101534
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej określono w Rozdziale I pkt. 12 SWZ.
2. Ponadto Zamawiający informuje, że adres strony internetowej prowadzonego postępowania, na której udostępniano SWZ oraz na której udostępniane będą zmiany i wyjaśnienia treści SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem o udzielenie zamówienia oraz za pośrednictwem której odbywa się komunikacja pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1101534, zwana dalej platformą zakupową.
3. Jednocześnie wskazuje się, że w Rozdziale I pkt. 16 SWZ ujęto opis sposobu przygotowywania i złożenia oferty.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UEL119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
1. Administratorem Państwa danych osobowych jest Uniwersytet Opolski, Pl. Kopernika 11A, 45-040 Opole.
2. Inspektor ochrony danych osobowych w Uniwersytecie Opolskim, tel. 77 452 7099, email:iod@uni.opole.pl
3. Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit.c RODO – co oznacza, że przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze, w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego nr U/12/2025 prowadzonym w trybie wskazanym w pkt. 2.1 SWZ.
4. Odbiorcami Państwa danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18-19 ustawy.
5. Państwa dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
6. Obowiązek podania przez Państwa danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy.
7. W odniesieniu do Państwa danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany.
8. Posiadają Państwo:− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu dodanych osobowych Państwa dotyczących;− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Państwa danych osobowych ;− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznacie Państwo, że przetwarzanie danych osobowych Państwa dotyczących narusza przepisy RODO.
9. Nie przysługuje Państwu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
−prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacja o ograniczeniach, o których mowa w art. 19 ust. 2 i 3 ustawy. Zgodnie z art. 19 ust. 4 ustawy Zamawiający informuje o ograniczeniach, o których mowa w art. 19 ust. 2 i 3 ustawy:
−Zgodnie z art. 19 ust. 3 ustawy skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 RODO, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą.
− Na mocy art. 19ust. 3 ustawy wystąpienie z żądaniem ograniczenia przetwarzania danych osobowych, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: U/12/2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 1 – Organizacja szkolenia wyjazdowego z tematyki chromatografii gazowej
1. Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1.1 do SWZ.
2. Przedmiot zamówienia zostanie zrealizowany od dnia zawarcia umowy maksymalnie do dnia 15.06.2025 r. – odpowiednio do części.
3. Wskazanie powyższej daty związane jest harmonogramem określonym w projekcie, z którego współfinansowany jest przedmiot zamówienia.
4. W związku z faktem, iż przedmiot zamówienia współfinansowany jest ze środków zewnętrznych, tj. z projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach w ramach projektu pn. „Wsparcie studentów koła naukowego MISCE FIAT w zakresie podniesienia ich kompetencji i umiejętności na arenie międzynarodowej .” Nr W110, (Działanie 01.05 Umiejętności w szkolnictwie wyższym, Program Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego 2021-2027). Realizowany w ramach Projektu niekonkurencyjnego FERS pt.: „Wsparcie studentów w zakresie podniesienia ich kompetencji i umiejętności”. Umowa nr MNiSW/2025/DPI/74.
- w przypadku niewykonania przez Wykonawcę przedmiotu umowy w terminie, o którym mowa w pkt. 4.1 SWZ Zamawiający odstąpi od umowy z winy Wykonawcy bez wyznaczania dodatkowego terminu na jego wykonanie, gdyż wykonanie przedmiotu umowy po terminie, o którym mowa w pkt. 4.1 SWZ, uniemożliwia jego finansowanie z wskazanych wyżej środków zewnętrznych, a Zamawiający nie ma możliwości samodzielnego sfinansowania przedmiotu umowy, tym samym wykonanie przedmiotu umowy po terminie, o którym mowa w pkt. 2 nie ma dla Zamawiającego znaczenia ze względu na zamierzony cel realizacji umowy.
5. Dokładny termin oraz miejsce szkolenia zostanie uzgodniony w porozumieniu pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą po zawarciu umowy.
6. Szkolenie musi odbyć się stacjonarnie - w języku polskim, na terenie Polski.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-06-15
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punktacja badanej oferty = Cena + Doświadczenie osoby skierowanej do realizacji przedmiotu zamówienia
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osoby skierowanej do realizacji przedmiotu zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 2 – Organizacja szkolenia wyjazdowego z tematyki wysokosprawnej chromatografii cieczowej
1. Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1.2 do SWZ.
2. Przedmiot zamówienia zostanie zrealizowany od dnia zawarcia umowy maksymalnie do dnia 15.06.2025 r. – odpowiednio do części.
3. Wskazanie powyższej daty związane jest harmonogramem określonym w projekcie, z którego współfinansowany jest przedmiot zamówienia.
4. W związku z faktem, iż przedmiot zamówienia współfinansowany jest ze środków zewnętrznych, tj. z projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach w ramach projektu pn. „Wsparcie studentów koła naukowego MISCE FIAT w zakresie podniesienia ich kompetencji i umiejętności na arenie międzynarodowej .” Nr W110, (Działanie 01.05 Umiejętności w szkolnictwie wyższym, Program Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego 2021-2027). Realizowany w ramach Projektu niekonkurencyjnego FERS pt.: „Wsparcie studentów w zakresie podniesienia ich kompetencji i umiejętności”. Umowa nr MNiSW/2025/DPI/74.
- w przypadku niewykonania przez Wykonawcę przedmiotu umowy w terminie, o którym mowa w pkt. 4.1 SWZ Zamawiający odstąpi od umowy z winy Wykonawcy bez wyznaczania dodatkowego terminu na jego wykonanie, gdyż wykonanie przedmiotu umowy po terminie, o którym mowa w pkt. 4.1 SWZ, uniemożliwia jego finansowanie z wskazanych wyżej środków zewnętrznych, a Zamawiający nie ma możliwości samodzielnego sfinansowania przedmiotu umowy, tym samym wykonanie przedmiotu umowy po terminie, o którym mowa w pkt. 2 nie ma dla Zamawiającego znaczenia ze względu na zamierzony cel realizacji umowy.
5. Dokładny termin oraz miejsce szkolenia zostanie uzgodniony w porozumieniu pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą po zawarciu umowy.
6. Szkolenie musi odbyć się stacjonarnie - w języku polskim, na terenie Polski.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-06-15
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punktacja badanej oferty = Cena + Doświadczenie osoby skierowanej do realizacji przedmiotu zamówienia
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osoby skierowanej do realizacji przedmiotu zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 3 – Organizacja szkolenia wyjazdowego z metod i technik analizy statystycznej
1. Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1.3 do SWZ.
2. Przedmiot zamówienia zostanie zrealizowany od dnia zawarcia umowy maksymalnie do dnia 15.06.2025 r. – odpowiednio do części.
3. Wskazanie powyższej daty związane jest harmonogramem określonym w projekcie, z którego współfinansowany jest przedmiot zamówienia.
4. W związku z faktem, iż przedmiot zamówienia współfinansowany jest ze środków zewnętrznych, tj. z projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach w ramach projektu pn. „Wsparcie studentów koła naukowego MISCE FIAT w zakresie podniesienia ich kompetencji i umiejętności na arenie międzynarodowej .” Nr W110, (Działanie 01.05 Umiejętności w szkolnictwie wyższym, Program Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego 2021-2027). Realizowany w ramach Projektu niekonkurencyjnego FERS pt.: „Wsparcie studentów w zakresie podniesienia ich kompetencji i umiejętności”. Umowa nr MNiSW/2025/DPI/74.
- w przypadku niewykonania przez Wykonawcę przedmiotu umowy w terminie, o którym mowa w pkt. 4.1 SWZ Zamawiający odstąpi od umowy z winy Wykonawcy bez wyznaczania dodatkowego terminu na jego wykonanie, gdyż wykonanie przedmiotu umowy po terminie, o którym mowa w pkt. 4.1 SWZ, uniemożliwia jego finansowanie z wskazanych wyżej środków zewnętrznych, a Zamawiający nie ma możliwości samodzielnego sfinansowania przedmiotu umowy, tym samym wykonanie przedmiotu umowy po terminie, o którym mowa w pkt. 2 nie ma dla Zamawiającego znaczenia ze względu na zamierzony cel realizacji umowy.
5. Dokładny termin oraz miejsce szkolenia zostanie uzgodniony w porozumieniu pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą po zawarciu umowy.
6. Szkolenie musi odbyć się stacjonarnie - w języku polskim, na terenie Polski.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-06-15
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punktacja badanej oferty = Cena + Doświadczenie osoby skierowanej do realizacji przedmiotu zamówienia
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osoby skierowanej do realizacji przedmiotu zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Warunek będzie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje i skieruje do realizacji przedmiotowego zamówienia jedną [1] osobę*, która:w części nr 1:
- posiada co najmniej tytuł zawodowy magistra w specjalności nauk chemicznych
- która w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie należycie wykonała co najmniej 4 usługi szkolenia** w zakresie chromatografii gazowej.
w części nr 2:
- która w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie należycie wykonała co najmniej 4 usługi szkolenia** w zakresie chromatografii wysokosprawnej chromatografii cieczowej.
w części nr 3:
- posiada co najmniej tytuł zawodowy magistra w specjalności nauk chemicznych lub matematycznych lub statystycznych
- która w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie wykonała należycie co najmniej 4 usługi szkolenia** w zakresie metod i technik analizy statystycznej.
*Osoba skierowana do realizacji przedmiotowego zamówienia, która spełnia powyższe warunki musi być osobą, którą Wykonawca wykazuje się w ramach kryterium oceny ofert i tym samym jest osobą wskazaną w Wykazie zrealizowanych szkoleń – załącznik nr 1A-1C do SWZ (odpowiednio do części).
** Szkolenie jest to forma kształcenia, prowadzona w czasie rzeczywistym, trwająca co najmniej dwadzieścia [20] godzin (1 godzina to co najmniej 45 minut) dla co najmniej 2 osób. Jednocześnie Zamawiający wskazuje, iż Wykonawca może wskazać inną nazwę formy kształcenia, pod warunkiem spełnienia pozostałych wymagań (np. ilość godzin, ilość osób).
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu w terminie składania ofert następujące dokumenty:1. Formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SWZ) wraz z Wykazem zrealizowanych szkoleń (załącznik nr 1A-1C do SWZ - odpowiednio do części)
2. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt. 6.1 SWZ (załącznik nr 2 do SWZ).
3. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego [KRS], Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej [CEiDG] lub innego właściwego rejestru*** – celem potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania.
4. Pełnomocnictwo* dla osoby/osób podpisującej ofertę i oświadczenia (w sytuacji, gdy ofertę podpisuje osoba, której prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z dokumentów załączonych do oferty lub ogólnodostępnych dokumentów rejestrowych).
* Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii.
Wykonawcy korzystający z zasobów podmiotów udostępniających dostarczają dodatkowo – jeżeli dotyczy:
5. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu/z postępowania, o którym mowa w pkt. 6.2 SWZ (załącznik nr 2 do SWZ).
6. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby (załącznik nr 4 do SWZ).
7. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego [KRS], Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej [CEiDG] lub innego właściwego rejestru***– celem potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu podmiotu udostępniającego jest umocowana do jego reprezentowania.
8. Pełnomocnictwo* dla osoby reprezentującej podmiot udostępniający (w sytuacji, gdy ofertę podpisuje osoba, której prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z innych dokumentów załączonych do oferty).
* Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii.
W sytuacji, w której Wykonawcą są podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia dostarczają – jeżeli dotyczy:
9. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt. 6.2 SWZ (załącznik nr 2 do SWZ), składane przez każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (każdego członka spółki, każdego członka konsorcjum).
10. Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia z art. 117 ust. 4 ustawy – dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – (załącznik nr 5 do SWZ).
11. Pełnomocnictwo** dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy – w przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia (np. spółki cywilne, konsorcja), wykonawcy zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Rozdział I pkt. 7.3 SWZ stosuje się.
** Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii.
*** Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia odpisu lub informacji z KRS, CEiDG lub innego właściwego rejestru, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów – dotyczy także Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o zamówienie, jak również podmiotów udostępniających zasoby.
W przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności odpisu lub informacji z KRS, CEiDG lub innego właściwego rejestru, pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, zamawiający może żądać od wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski pobranych samodzielnie przez zamawiającego tych podmiotowych środków dowodowych lub dokumentów.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
W sytuacji, w której Wykonawcą są podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia dostarczają – jeżeli dotyczy:1. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt. 6.2 SWZ (załącznik nr 2 do SWZ), składane przez każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (każdego członka spółki, każdego członka konsorcjum).
2. Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia z art. 117 ust. 4 ustawy – dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – (załącznik nr 5 do SWZ).
3. Pełnomocnictwo** dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy – w przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia (np. spółki cywilne, konsorcja), wykonawcy zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Rozdział I pkt. 7.3 SWZ stosuje się.
** Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Projekt umowy, w tym ewentualne treści dotyczące zmian do umowy, stanowi:załącznik nr 3 do SWZ (odpowiednio do części).
Zmiany, dotyczące w szczególności siły wyższej określono w treści projektu umowy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-05-15 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1101534
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-05-15 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-06-13
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu:1.1. na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy (z zastrzeżeniem art. 110 ust. 2 ustawy).
1.2. na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania
wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2024 poz. 507), dalej jako
ustawa o szczególnych rozwiązaniach. Zamawiający nie przewiduje podstaw wykluczenia, o których mowa w art. 109 ust. 1
ustawy.
2. Zamawiający żąda, aby Wykonawca do oferty dołączył aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o niepodleganiu
wykluczeniu w zakresie wskazanym przez Zamawiającego – zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWZ (sekcja I dotycząca
podstaw wykluczenia składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy oraz sekcja II dotycząca podstaw wykluczenia
określonych w ustawie o szczególnych rozwiązaniach).
3. ZAWARCIE UMOWY
3.1. Termin zawarcia umowy zostanie wyznaczony przez Zamawiającego, niezwłocznie po dokonaniu wyboru
najkorzystniejszej oferty (zgodnie z art. 308 ust. 2-3 ustawy). Miejscem zawarcia umowy będzie siedziba Zamawiającego –
dot. umów zawieranych w formie tradycyjnej (papierowej).
3.2. W przypadku braku możliwości stawiennictwa Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, w
wyznaczonym przez Zamawiającego terminie i miejscu, na wniosek Wykonawcy umowa (podpisana ze strony
Zamawiającego) może zostać przesłana Wykonawcy za pośrednictwem poczty tradycyjnej, a Zamawiający może
dodatkowo za pośrednictwem poczty elektronicznej przesłać Wykonawcy skan umowy podpisanej ze strony
Zamawiającego. Wówczas data zawarcia umowy pozostanie niezmieniona, zgodna z terminem zawarcia umowy
wyznaczonym przez Zamawiającego (zgodnie z pkt. 1).
3.3. Zamawiający zastrzega możliwość zawarcia umowy w formie elektronicznej w ślad za dyspozycją przepisu art. 78 (1) §
2 ustawy Kodeks Cywilny. W takim przypadku datę zawarcia umowy stanowi dzień (data) przesłania Wykonawcy, za
pośrednictwem środków porozumiewania się na odległość, umowy podpisanej przez Zamawiającego.
4. W przypadku złożenia oferty bez użycia załączonego formularza, złożona oferta musi zawierać wszelkie informacje wymagane w SWZ i wynikające z zawartości wzoru formularza oferty.
5.Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia środki finansowe w wysokości:
Część nr 1 – 2 000,00 zł brutto,
Część nr 2 – 2 000,00 zł brutto,
Część nr 3 – 3 000,00 zł brutto.