BZP: Przebudowa dróg na terenie Gminy Nowa Sucha
08.05.2025
2025/BZP 00221143/01
Gmina Nowa Sucha
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa dróg na terenie Gminy Nowa Sucha
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Nowa Sucha
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750148377
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Nowa Sucha
1.5.2.) Miejscowość: Nowa Sucha
1.5.3.) Kod pocztowy: 96-513
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL926 - Żyrardowski
1.5.7.) Numer telefonu: 468612051
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@nowasucha.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: nowasucha.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa dróg na terenie Gminy Nowa Sucha
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-74f2e2f5-4506-4e46-ab71-6d2b235fba08
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00221143
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00012348/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Przebudowa dróg na terenie Gminy Nowa Sucha
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-74f2e2f5-4506-4e46-ab71-6d2b235fba083.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej na Platformie e-Zamówienia dostępnej pod adresem https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu platformy e-Zamówienia, która dostępna jest pod adresem: https://ezamowiania.gov.pl oraz poczty elektronicznej pod adresem: gmina@nowasucha.pl
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; Zamawiający może żądać od osoby występującej z żądaniem wskazania dokładnych informacji, mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych; skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą, a także nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników;
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych; zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania*;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP:271.3.1.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego pn. Przebudowa dróg na terenie Gminy Nowa Sucha, polegająca na przebudowie ulicy Sadowej w miejscowości Kozłów Biskupi, przebudowie ul. Akacjowej w miejscowości Kozłów Biskupi, przebudowie fragmentu drogi w miejscowości Okopy, przebudowie drogi w miejscowości Stary Białynin.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje swoim zakresem:
1) Przebudowa ulicy Sadowej w granicach działek nr 323/5, 323/15, 323/16, 323/22 z połączeniem z jej ciągiem w granicach działki nr 322/7 obręb 0008 Kozłów Biskupi w miejscowości Kozłów Biskupi.
Parametry projektowe:
- Długość odcinka 163,44 m (143,48 m + 19,96 m);
- Prędkość projektowana V = 40 km/h;
- Kategoria ruchu: KR-2
- Szerokość jezdni: od 4,00 m do 5,50 m
- Szerokość pobocza: 0,75 m
W ramach zadania należy wykonać:
- obsługę geodezyjną
- koryta,
- roboty pozwalające na wykorzystanie istniejącego podłoża jako warstwy odsączającej i elementu składowego konstrukcji drogi,
- profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne,
- warstwę pomocniczą z kruszywa łamanego gr. 10 cm,
- warstwę zasadniczą z kruszywa łamanego gr. 10 cm,
- regulacje wysokościową elementów infrastruktury podziemnej,
- skropienie emulsją asfaltową w ilości 0,7 kg/ m3,
- warstwę wiążącą z betonu asfaltowego AC16W gr. 4 cm,
- skropienie emulsją asfaltową w ilości 0,3 kg/m2,
- warstwy ścieralne z betonu asfaltowego AC8S gr. 4 cm,
- pobocza z kruszywa łamanego.
2) Przebudowa ulicy Akacjowej w pasie drogowym działki nr 8/23 obręb 0008 Kozłów Biskupi z połączeniem z jej ciągiem w pasie drogowym działki nr 236 w miejscowości Kozłów Biskupi.
Parametry projektowe:
- Długość odcinka 187,84 m;
- Prędkość projektowana V = 40 km/h;
- Kategoria ruchu”: KR-2
- Szerokość jezdni: 5,00 m (zawrotka 10,00 m )
- Szerokość pobocza: 0,75 m
W ramach zadania należy wykonać:
- obsługę geodezyjną,
- koryta,
- roboty pozwalające na wykorzystanie istniejącego podłoża jako warstwy odsączającej i elementu składowego konstrukcji drogi,
- profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne,
- warstwę pomocniczą z kruszywa łamanego gr. 10 cm,
- warstwę zasadniczą z kruszywa łamanego gr. 10 cm,
- regulacje wysokościową elementów infrastruktury podziemnej,
- skropienie emulsją asfaltową w ilości 0,7 kg/ m3,
- warstwę wiążącą z betonu asfaltowego AC16W gr. 4 cm,
- skropienie emulsją asfaltową w ilości 0,3 kg/m2,
- warstwy ścieralne z betonu asfaltowego AC8S gr. 4 cm,
- pobocza z kruszywa łamanego.
3) Przebudowa odcinka drogi gminnej nr 380408W zlokalizowanego na działkach nr ew. 51 obręb 0024 Stary Białynin oraz nr ew. 123 obręb 0014 Nowy Białynin polegająca na wykonaniu poszerzenia istniejącej drogi do szerokości 5,50 m. Długość odcinka drogi- 990,00m. Miejsca łączenia istniejącej i projektowanej nawierzchni należy zabezpieczyć przez zastosowanie siatek przeciwspękaniowych. Obecnie droga posiada jezdnie o nawierzchni asfaltowej szerokości śr. 3,6 m i przekroju daszkowym oraz pobocza ziemne o nieregularnej geometrii. Lokalnie występują zjazdy do posesji głównie o nawierzchni gruntowej oraz płytkie rowy przydrożne o zaburzonym przekroju poprzecznym. Droga klasy L, prędkość projektowa 40 km/h.
4) Przebudowa fragmentu drogi wewnętrznej zlokalizowanej na działce nr ew. 116 w miejscowości Okopy (odcinek od granicy działki nr 2 obręb Glinki do działki nr 117 obręb Okopy.
Parametry projektowe:
- Długość odcinka: 295,68 m;
- Prędkość projektowana V= 40 km/h;
- Kategoria ruchu: KR-1
- Szerokość podstawowa jezdni o nawierzchni z betonu asfaltowego: 5,00 m
- Szerokość pobocza z mieszanki niezwiązanej z kruszywem C 90/3 gr. 15 cm: 0,75m.
W ramach zadania należy wykonać:
- obsługę geodezyjną,
- koryto mechaniczne,
- podłoże na którym zostaną ułożone warstwy podbudowy;
- podbudowa zasadnicza z mieszanki niezwiązanej z kruszywem C90/3 gr. 20 cm
- regulacje wysokościową elementów infrastruktury podziemnej,
- skropienie emulsją asfaltową w ilości 0,7 kg/ m3,
- warstwę wiążącą z betonu asfaltowego AC16W gr. 5 cm,
- skropienie emulsją asfaltową w ilości 0,3 kg/m2,
- warstwy ścieralne z betonu asfaltowego AC11S gr. 4 cm,
- pobocza z kruszywa łamanego,
- zjazdy zwykłe klasy D,
- ustawienie barier ochronnych stalowych jednostronnych- przekładkowych (wg. specyfikacji technicznej w projekcie stałej organizacji ruchu);
- wprowadzenie oznakowania pionowego zgodnie z projektem stałej organizacji ruchu.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45233140-2 - Roboty drogowe
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena będzie dokonywana według skali punktowej, poprzez sumowanie punktów uzyskanych w kryteriach oceny; maksymalnie można osiągnąć 100 punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c
Art. 109 ust. 1 pkt 3
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. Zamawiający określa następujące warunki udziału w postępowaniu:1) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;
Zamawiający nie precyzuje tego warunku.
2) Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;
Zamawiający nie precyzuje tego warunku.
3) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
a) posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie niższej niż
500 000,00 zł.(słownie złotych: pięćset tysięcy ).
W przypadku składania oferty wspólnej ww. warunek muszą spełniać wykonawcy łącznie.
b) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższą niż 500 000,00 zł (słownie złotych: pięćset tysięcy).
4) Zdolności technicznej lub zawodowej;
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
a) wykonał w okresie 3 ostatnich lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy niż trzy lata, to za okres prowadzenia działalności, wykonał zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył co najmniej 2 prace polegające na budowie/ przebudowie drogi w zakresie zbliżonym do niniejszego zamówienia na potwierdzenie tego przedstawi dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie oraz zgodnie z prawem budowlanym.
b) dysponuje osobami zdolnymi do realizacji zamówienia w tym:
• co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie tj. uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności drogowej.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych
1) Na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia:
a) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2024 r. poz.1616 ze.zm.), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek do udziału w postępowaniu, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej- Załącznik nr 4 do SWZ.
b) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłaty tych należności,
c) zaświadczenia albo innego dokumentu właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłaty tych należności,
d) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
e) Oświadczenie o aktualności informacji złożonych w oświadczeniu wstępnym o którym mowa w art. 125 ust. 1 Ustawy Pzp.- Załącznik nr 3 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty składane wraz z ofertą:
1) Formularz cenowo- ofertowy składany jest pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem kwalifikowanym, zaufanym lub podpisem osobistym (zaawansowany podpis elektroniczny) - Załącznik nr 1 do SWZ. Dokument nie podlega uzupełnieniu.
2) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnieniu warunków udziału w postępowaniu składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp . Oświadczenie to stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane podmiotowe środki dowodowe - Załącznik nr 2 do SWZ.
Oświadczenie składane jest pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem kwalifikowanym, zaufanym, lub podpisem osobistym (zaawansowany podpis elektroniczny).
3) Kosztorys ofertowy sporządzony metodą szczegółową lub uproszczoną. Kosztorys niniejszy ma rolę istotną i ma na celu przede wszystkim rozliczenie ewentualnych robót zamiennych, oraz zbadanie przez Zamawiającego czy zastosowane do wyceny materiały spełniają wymogi co do ich jakości. Kosztorys ofertowy wykonany na podstawie dokumentacji technicznej w tym w Projekcie budowlano-wykonawczym, oraz przedmiarze robót. W cenie przedmiotu zamówienia należy uwzględnić roboty nie ujęte w przedmiarze robót, a wynikające ze specyfiki i technologii robót. Kosztorys Wykonawca składa wraz z ofertą wstępną.
4) Dowód wniesienia wadium
Do oferty wykonawca załącza również:
5) Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy)
6) Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (jeżeli dotyczy)
7) Zobowiązanie podmiotu trzeciego (jeżeli dotyczy)
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości:10 000 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100);
Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 26/05/2025 r. do godziny 9:00.
Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2025 r. poz. 98 ze zm.).
Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku: Bank Spółdzielczy w Sochaczewie nr rachunku 73 9283 0006 0031 0095 2000 0030 z dopiskiem „Wadium – nr postępowania”.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.2. W przypadku, o którym mowa w ust. 1, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3. Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.
4. Jeżeli została wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia