BZP: Usługa drukowania publikacji książkowych dla Muzeum II Wojny Światowej w Gdańsku – II postępowanie
09.05.2025
2025/BZP 00224989/01
Muzeum II Wojny Światowej w Gdańsku
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa drukowania publikacji książkowych dla Muzeum II Wojny Światowej
w Gdańsku – II postępowanie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Muzeum II Wojny Światowej w Gdańsku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 367011290
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: pl. Władysława Bartoszewskiego 1
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-862
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@muzeum1939.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeum1939.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa drukowania publikacji książkowych dla Muzeum II Wojny Światowej
w Gdańsku – II postępowanie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-eea1ed01-8ac6-4f42-bf51-d5d45db3f764
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00224989
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00130916/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.10 Usługa druku publikacji książkowych i czasopism
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/muzeum19393.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Nie
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/muzeum1939
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja w postępowaniu, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, tj. za pośrednictwem Platformy zakupowej https://platformazakupowa.pl/pn/muzeum1939. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 344).
2. Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 Pzp., podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt . Ofertę, oświadczenia składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3. Wymagane w SWZ dokumenty należy przesłać za pośrednictwem platformy.
4. Wymagana forma składanych dokumentów:
a) poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje w formie elektronicznej,
b) za dokumenty złożone w oryginale lub w kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem rozumie się dokumenty złożone w formie elektronicznej opatrzone podpisem elektronicznym, podpisane przez osoby umocowane do reprezentacji.
5. Zawiadomienia, oświadczenia, wnioski lub informacje Wykonawcy przekazują poprzez Platformę, dostępną pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/muzeum1939 . Formularz „Wyślij wiadomość do zamawiającego”.
6. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia lub informacje, które wpłyną do Zamawiającego, uważa się za dokumenty złożone w terminie, jeśli ich czytelna treść dotrze do Zamawiającego przed upływem tego terminu (godziny pracy Zamawiającego: 8.15-16.15 w dni robocze). Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich złożenia/wysłania na Platformie.
7. Ogólne zasady korzystania z Platformy określa Regulamin.
8. Wykonawca zamierzający wziąć udział w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na Platformie. Korzystanie z Platformy przez Wykonawcę jest bezpłatne.
9. Wymagania techniczne i organizacyjne sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej, zostały opisane w Regulaminie Internetowej Platformy zakupowej platformazakupowa.pl Open Nexus Sp. z o.o., zwany dalej Regulaminem na Platformie. Sposób sporządzenia, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu wydanym na podstawie art. 70 Ustawy.
10. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, akceptuje warunki korzystania z Platformy określone w Regulaminie oraz zobowiązuje się, korzystając z Platformy, przestrzegać postanowień Regulaminu.
Pozostałe informacje zostały zawarte w Rozdziale 7 SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.10.) Przyczyny odstąpienia od komunikacji elektronicznej:
zamawiający wymaga przedstawienia modelu fizycznego, modelu w skali lub próbki, których nie można przekazać przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (art. 65 ust. 1 pkt 4 ustawy)
3.11.) Sposób nieelektronicznego składania ofert, wniosków, oświadczeń oraz innych dokumentów: Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych.
Do oferty każdy Wykonawca musi dołączyć przedmiotowe środki dowodowe na
potwierdzenie, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia określone przez
Zamawiającego wymagania. Wykonawca zobowiązany jest złożyć próbki o parametrach
wskazanych w OPZ w niżej wymienionym asortymencie i ilościach w celu dokonania
oceny jakości :
1 egzemplarz książki w formacie minimum A5 lub większym, w oprawie twardej, szytej
z grzbietem wyokrąglonym, z uszlachetnieniem (np. foliowanie, lakier punktowy),
środek: druk 4/4 CMYK, o liczbie stron co najmniej 800, druk offsetowy;
1 egzemplarz książki w formacie minimum B5 lub większym, w oprawie miękkiej,
szyto-klejonej, z uszlachetnieniem (np. foliowanie, lakier punktowy), środek: druk 4/4
CMYK, o liczbie stron co najmniej 144, druk offsetowy;
Zamawiający informuje, że przedmiotowe środki dowodowe o których mowa w ust. 6.
powyżej nie podlegają uzupełnieniu, ponieważ służą potwierdzeniu zgodności
z kryteriami określonymi w opisie kryteriów oceny ofert. Brak złożenia próbek, złożenie
próbek po terminie składania ofert, złożenie próbek w innym miejscu niż wskazane
poniżej bądź złożenie próbek niezgodnych z wymaganiami Zamawiającego skutkować
będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy Prawo
zamówień publicznych.
W przypadku powyższych próbek Zamawiający odstępuje od wymagania użycia
środków komunikacji elektronicznej, zgodnie z art. 65 ust. 1 pkt 4) Pzp.
Próbki należy dostarczyć do dnia terminu składania ofert do siedziby
Zamawiającego:
Muzeum II Wojny Światowej w Gdańsku, pl. Władysława Bartoszewskiego 1,
80-862 Gdańsk, Dział Zamówień Publicznych pokój numer 26
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna zawarta została w Rozdziale 26 SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Klauzula informacyjna zawarta została w Rozdziale 26 SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.280.17.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa wydruku 1 publikacji książkowej i czasopisma dla Muzeum II Wojny Światowej w Gdańsku
4.2.6.) Główny kod CPV: 22100000-1 - Drukowane książki, broszury i ulotki
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
79800000-2 - Usługi drukowania i powiązane
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 25 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert według następujących kryteriów i ich wag:
Kryterium Waga kryterium Maksymalna ilość punktów jakie może otrzymać oferta za dane kryterium
A Łączna oferowana cena brutto 60% 60 pkt.
B Poziom edytorski –ocena na podstawie próbki publikacji wykonanych przez Wykonawcę 40% 40 pkt.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników4.3.5.) Nazwa kryterium: poziom edytorski
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Opis spełnienia warunku:a) Wiedza i doświadczenie
Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat
przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest
krótszy – w tym okresie wykonał usługi druku publikacji książkowych dla
państwowych lub samorządowych instytucji kultury wpisanych do rejestru
instytucji kultury zgodnie z ustawą z dnia 25 października 1991 r.
o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej (t. j. Dz. U. z 2024 r.
poz. 87 ) lub instytucji administracji państwowej lub samorządowej lub dla
wydawnictw, z wyłączeniem drukarni i podobnych podmiotów, którym
Wykonawca zlecał część lub całość prac drukarskich (np. w ramach
podwykonawstwa):
- jednej (1) publikacji w formacie minimum A5 lub większym, w oprawie
twardej, szytej, z grzbietem wyokrąglonym, środek: druk 4/4 CMYK, z
uszlachetnieniem (np. foliowanie, lakier punktowy); wielkości nakładu co najmniej
1000 egz.;
oraz
- jednej (1) publikacji w formacie minimum B5 lub większym, w oprawie
miękkiej, szyto-klejonej, środek: druk 4/4 CMYK, z uszlachetnieniem (np.
foliowanie, lakier punktowy); wielkość nakładu co najmniej 1000 egz.;
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt
4 ustawy Pzp:
a) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej
Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1
pkt 4 ustawy PZP, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej
złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,
z zastrzeżeniem pkt 8 poniżej, chyba że Wykonawca wskaże dane
umożliwiające dostęp do tych odpisów w treści Formularza ofertowego;
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
a)wykazu usług wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich
wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi
zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów
określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie,
przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty
sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli
wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych
dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń
powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne
dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione
w okresie ostatnich 3 miesięcy– zgodnie z załącznikiem nr 8 do SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Do oferty każdy Wykonawca musi dołączyć przedmiotowe środki dowodowe napotwierdzenie, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia określone przez
Zamawiającego wymagania. Wykonawca zobowiązany jest złożyć próbki o parametrach
wskazanych w OPZ w niżej wymienionym asortymencie i ilościach w celu dokonania
oceny jakości :
1 egzemplarz książki w formacie minimum A5 lub większym, w oprawie twardej, szytej
z grzbietem wyokrąglonym, z uszlachetnieniem (np. foliowanie, lakier punktowy),
środek: druk 4/4 CMYK, o liczbie stron co najmniej 800, druk offsetowy;
1 egzemplarz książki w formacie minimum B5 lub większym, w oprawie miękkiej,
szyto-klejonej, z uszlachetnieniem (np. foliowanie, lakier punktowy), środek: druk 4/4
CMYK, o liczbie stron co najmniej 144, druk offsetowy;
Zamawiający informuje, że przedmiotowe środki dowodowe o których mowa w ust. 6.
powyżej nie podlegają uzupełnieniu, ponieważ służą potwierdzeniu zgodności
z kryteriami określonymi w opisie kryteriów oceny ofert. Brak złożenia próbek, złożenie
próbek po terminie składania ofert, złożenie próbek w innym miejscu niż wskazane
poniżej bądź złożenie próbek niezgodnych z wymaganiami Zamawiającego skutkować
będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy Prawo
zamówień publicznych.
W przypadku powyższych próbek Zamawiający odstępuje od wymagania użycia
środków komunikacji elektronicznej, zgodnie z art. 65 ust. 1 pkt 4) Pzp.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Dokumenty stanowiące ofertę, które składa każdy Wykonawca:1) Formularz ofertowy, zgodny co do treści ze wzorem zawartym w załączniku nr 2 do
SWZ;
2) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania zgodnie z załącznikiem
nr 3 do SWZ
Oświadczenie składają odrębnie:
- wykonawca
- każdy spośród wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w zakresie, w jakim
każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu (jeżeli dotyczy)
- podmiot trzeci, na którego potencjał powołuje się wykonawca celem potwierdzenia spełnienia
warunków udziału w postępowaniu, w zakresie w jakim podmiot udostępnia swoje zasoby wykonawcy
(jeżeli dotyczy)
3) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z
załącznikiem nr 4 do SWZ
Oświadczenie składają odrębnie:
- wykonawca
- każdy spośród wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w zakresie, w jakim
każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu (jeżeli dotyczy)
- podmiot trzeci, na którego potencjał powołuje się wykonawca celem potwierdzenia spełnienia
warunków udziału w postępowaniu, w zakresie w jakim podmiot udostępnia swoje zasoby wykonawcy
(jeżeli dotyczy)
4) Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie z art. 117 ust.
4 ustawy Pzp zgodnie z załącznikiem nr 5 do SWZ; (jeżeli dotyczy)
5) Zobowiązanie podmiotu udostepniającego zasoby na podst. art. 118 ust.3 do
oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zgodnie
z załącznikiem nr 6 do SWZ; (jeżeli dotyczy)
6) Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę, o ile fakt ten nie wynika
z przedstawionych dokumentów rejestrowych; obejmujące swym zakresem
umocowanie do złożenia oferty lub do złożenia oferty i podpisania umowy (jeżeli
dotyczy)
7) Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu
Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert
składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
obejmujące swym zakresem umocowanie reprezentowania w postępowaniu, złożenia
oferty lub do złożenia oferty i podpisania umowy (jeżeli dotyczy)
8) Do oferty każdy Wykonawca składa PRÓBKĘ tj.:
1 egzemplarz książki w formacie minimum A5 lub większym, w oprawie twardej,
szytej z grzbietem wyokrąglonym, z uszlachetnieniem (np. foliowanie, lakier
punktowy), środek: druk 4/4 CMYK, o liczbie stron co najmniej 800; druk offsetowy.
1 egzemplarz książki w formacie minimum B5 lub większym, w oprawie miękkiej,
szyto-klejonej, z uszlachetnieniem (np. foliowanie, lakier punktowy), środek: druk 4/4
CMYK, o liczbie stron co najmniej 144; druk offsetowy.
Zamawiający wymaga, aby wyżej wymienione próbki były wykonane przez Wykonawcę
składającego próbkę (i zarazem ofertę).
Zamawiający zastrzega, że próbka nie podlega uzupełnieniu, a oferta Wykonawcy,
który nie złożył próbek będzie podlegała odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt.
5 ustawy Pzp.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Oświadczenie potwierdzające, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z udziałuw postępowaniu, będące załącznikiem nr 3 do SWZ, oświadczenie potwierdzające
spełnianie warunków udziału w postępowaniu, będące załącznikiem nr 4 do SWZ oraz
oświadczenie, o którym mowa w pkt 3 niniejszego Rozdziału, składa oddzielnie każdy
z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
2. Oświadczenia i dokumenty składane przez Wykonawcę, którego oferta została najwyżej
oceniona, Formularz ofertowy, są składane przez pełnomocnika Wykonawców
wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
3. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub
doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą
polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji
których te zdolności są wymagane. W takim przypadku, Wykonawcy wspólnie
ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, według
wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ z którego wynika, które usługi wykonają
poszczególni Wykonawcy (art. 117 ust. 4 ustawy).
4. Poza oświadczeniami i dokumentami wymienionymi w pkt 1 - 3 Wykonawcy wspólnie
ubiegający się o udzielenie zamówienia winni załączyć do oferty pełnomocnictwo,
o którym mowa w pkt 5.
5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, zobowiązani są do
ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie
zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie
zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres
umocowania. Dokument pełnomocnictwa powinien zostać podpisany przez wszystkich
Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym Wykonawcę
pełnomocnika. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania
oświadczeń woli. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą
wyłącznie z pełnomocnikiem. Oferta musi być podpisana w taki sposób, aby prawnie
zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Wzór umowy stanowi załącznik nr 7 do SWZ.2. Umowa zostanie zawarta w formie pisemnej.
3. Do umowy mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego, jeżeli przepisy ustawy
PZP nie stanowią inaczej.
4. Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień umowy w zakresie uregulowanym
w art. 454-455 ustawy PZP oraz określonym we wzorze umowy stanowiącym załącznik
nr 7 do SWZ.