BZP: Naprawy , przeglądy, konserwacje, usługi wulkanizacyjne oraz badania techniczne ambulansów systemowych, transportowych oraz pojazdów administracyjnych
25.04.2024
2024/BZP 00301287/01
Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej W Ostrowie Wielkopolskim
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Naprawy , przeglądy, konserwacje, usługi wulkanizacyjne oraz badania techniczne ambulansów systemowych, transportowych oraz pojazdów administracyjnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej W Ostrowie Wielkopolskim
1.2.) Oddział zamawiającego: Dział Zakupów
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000314187
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Limanowskiego 20/22
1.4.2.) Miejscowość: Ostrów Wielkopolski
1.4.3.) Kod pocztowy: 63-400
1.4.4.) Województwo: wielkopolskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@szpital.osw.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.osw.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00301287
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-04-25
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00300136
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
- sytuacji ekonomicznej lub finansowej,-
• Zamawiający uzna za spełniony warunek udziału w postępowaniu dotyczący sytuacji ekonomicznej lub finansowej, jeśli Wykonawca będzie ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej 200 000,00 zł;
- zdolności technicznej lub zawodowej-
• Zamawiający uzna za spełniony warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, jeśli Wykonawca wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności krótszy - w tym okresie co najmniej jedną usługę napraw ambulansów medycznych o łącznej wartości co najmniej:
Pakiet nr 1- 70 000,00 zł
Pakiet nr 2- 60 000,00 zł
Pakiet nr 3- 55 000,00 zł
Pakiet nr 4 – 30 000,00 zł
warunek dotyczy pakietu nr 1, 2, 3, 4.
Dla pakietu nr 5 nie wyznacza się szczegółowych wymagań.
UWAGA: W przypadku złożenia oferty na większą liczbę pakietów wystarczające będzie wykazanie się jedną lub wielością usług, przy czym wymagana wartość musi stanowić sumę wartości z poszczególnych warunków odnoszących się do poszczególnych pakietów, na które składana jest oferta.
Po zmianie:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
- sytuacji ekonomicznej lub finansowej,-
• Zamawiający uzna za spełniony warunek udziału w postępowaniu dotyczący sytuacji ekonomicznej lub finansowej, jeśli Wykonawca będzie ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej 200 000,00 zł;
- zdolności technicznej lub zawodowej-
• Zamawiający uzna za spełniony warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, jeśli Wykonawca wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności krótszy - w tym okresie co najmniej jedną usługę napraw ambulansów medycznych ( dotyczy pakietu nr 1,2,3) lub pojazdów osobowych ( dotyczy pakietu nr 4) o łącznej wartości co najmniej:
Pakiet nr 1- 70 000,00 zł
Pakiet nr 2- 60 000,00 zł
Pakiet nr 3- 55 000,00 zł
Pakiet nr 4 – 30 000,00 zł
Dla pakietu nr 5 nie wyznacza się szczegółowych wymagań.
UWAGA: W przypadku złożenia oferty na większą liczbę pakietów wystarczające będzie wykazanie się jedną lub wielością usług, przy czym wymagana wartość musi stanowić sumę wartości z poszczególnych warunków odnoszących się do poszczególnych pakietów, na które składana jest oferta.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.7. Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
1.1. W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej Zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych:
a) dokumentów (np. polisa) potwierdzających, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną równą co najmniej 200 000,00 zł
1.2. W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych :
a) wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch usług na naprawy ambulansów medycznych wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane- dotyczy pakietu nr 1, 2, 3, 4- załącznik nr 4 do SWZ
b) dowodów potwierdzających należyte wykonanie usług na naprawy ambulansów medycznych, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz, którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy- dotyczy pakietu nr 1, 2, 3, 4.
Po zmianie:
1.1. W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej Zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych:
a) dokumentów (np. polisa) potwierdzających, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną równą co najmniej 200 000,00 zł
1.2. W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych :
a) wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej usługi na naprawy ambulansów medycznych ( dotyczy pakietu nr 1,2,3) lub pojazdów osobowych ( dotyczy pakietu nr 4) wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane- załącznik nr 4 do SWZ
b) dowodów potwierdzających należyte wykonanie usług na naprawy ambulansów medycznych lub pojazdów osobowych, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz, którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy -( dotyczy pakietów nr 1,2,3,4)