BZP: Usługa zaprojektowania strony internetowej o nazwie" Matchmaking Platform" wraz z wdrożeniem, przeprowadzeniem testów, uruchomieniem, gwarancją i wsparciem technicznym
26.04.2024
2024/BZP 00303773/01
Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Usługa zaprojektowania strony internetowej o nazwie" Matchmaking Platform" wraz z wdrożeniem, przeprowadzeniem testów, uruchomieniem, gwarancją i wsparciem technicznym
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001844
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Wojska Polskiego 28
1.4.2.) Miejscowość: Poznań
1.4.3.) Kod pocztowy: 60-637
1.4.4.) Województwo: wielkopolskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: agnieszka.polak@up.poznan.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.up.poznan.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00303773
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-04-26
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00295267
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej.
2. Zamawiający uzna spełnienie warunku posiadania zdolności zawodowej, jeżeli Wykonawca wykaże dysponowanie zespołem specjalistów zdolnych do realizacji zamówienia.
Wykonawca musi dysponować łącznie wszystkimi osobami zdolnymi do realizacji zamówienia, wymienionymi poniżej, które będą pełnić następujące funkcje:
a) Kierownik wdrożenia – 1 osoba:
-posiadający wykształcenie wyższe magisterskie oraz
-uczestniczący w minimum 3 zakończonych wdrożeniach projektów informatycznych, o wartości min. 100 000 zł brutto każdy, na stanowisku kierownika projektu, w ciągu 5 lat, licząc od upływu terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie.
b) Deweloper 1 – 1 osoba:
-posiadający wykształcenie wyższe oraz
-posiadający co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego we wdrożeniach stron lub portali informatycznych oraz
-uczestniczący w minimum 3 zakończonych wdrożeniach stron lub portali internetowych, w ciągu 5 lat, licząc od upływu terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie.
c) Deweloper 2– 1 osoba:
-posiadający wykształcenie wyższe oraz
-uczestniczący w minimum 3 zakończonych wdrożeniach stron lub portali internetowych, w ciągu 5 lat, licząc od upływu terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie.
d) Grafik– 1 osoba:
-posiadający wykształcenie wyższe magisterskie oraz
-posiadający doświadczenie wykonania min. 2 zakończonych projektów polegających na opracowaniu layoutu (układu graficznego) strony internetowej, w ciągu 5 lat, licząc od upływu terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie.
2) Weryfikacja spełnienia warunku udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie oświadczenia złożonego na wezwanie Zamawiającego, przygotowanego zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ – Wykaz osób.
Po zmianie:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej.
2. Zamawiający uzna spełnienie warunku posiadania zdolności zawodowej, jeżeli Wykonawca wykaże dysponowanie zespołem specjalistów zdolnych do realizacji zamówienia.
Wykonawca musi dysponować łącznie wszystkimi osobami zdolnymi do realizacji zamówienia, wymienionymi poniżej, które będą pełnić następujące funkcje:
a) Kierownik wdrożenia – 1 osoba:
-posiadający wykształcenie wyższe magisterskie oraz
-uczestniczący w minimum 3 zakończonych wdrożeniach projektów informatycznych, o wartości min. 100 000 zł brutto każdy, na stanowisku kierownika projektu, w ciągu 5 lat, licząc od upływu terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie.
b) Deweloper 1 – 1 osoba:
-posiadający wykształcenie wyższe oraz
-posiadający co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego we wdrożeniach stron lub portali informatycznych oraz
-uczestniczący w minimum 3 zakończonych wdrożeniach stron lub portali internetowych, w ciągu 5 lat, licząc od upływu terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie.
c) Deweloper 2– 1 osoba:
-posiadający wykształcenie wyższe oraz
-uczestniczący w minimum 3 zakończonych wdrożeniach stron lub portali internetowych, w ciągu 5 lat, licząc od upływu terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie.
d) Grafik– 1 osoba:
-posiadający wykształcenie wyższe oraz
-posiadający doświadczenie wykonania min. 2 zakończonych projektów polegających na opracowaniu layoutu (układu graficznego) strony internetowej, w ciągu 5 lat, licząc od upływu terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie.
2) Weryfikacja spełnienia warunku udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie oświadczenia złożonego na wezwanie Zamawiającego, przygotowanego zgodnie ze wzorem stanowiącym ZMIENIONY załącznik nr 7 do SWZ – Wykaz osób.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.7. Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
1. Wykaz osób – zgodnie z załącznikiem nr 7 do SWZ, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, składany na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w Rozdziale 9 SWZ.
Po zmianie:
1. Wykaz osób – zgodnie ze ZMIENIONYM załącznikiem nr 7 do SWZ, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, składany na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w Rozdziale 9 SWZ.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2024-04-30 09:00
Po zmianie:
2024-05-08 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2024-04-30 09:30
Po zmianie:
2024-05-08 09:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2024-05-29
Po zmianie:
2024-06-06