BZP: Świadczenie usług wsparcia technicznego dla oprogramowania i urządzenia UTM
17.04.2025
2025/BZP 00197043/01
Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Świadczenie usług wsparcia technicznego dla oprogramowania i urządzenia UTM
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 932112482
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Gliniana 20-22
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-525
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.it@pup-wroclaw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://wroclaw.praca.gov.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług wsparcia technicznego dla oprogramowania i urządzenia UTM
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5750007a-85d3-4cbd-be45-321c8fa98bc7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00197043
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00086778/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.5 Zadanie 1: Świadczenie usługi wsparcia technicznego dla urządzeń Barracuda CloudGen Firewall F600 C10 oraz Barracuda Email Security Gateway 400 na okres 12 miesięcy
1.3.6 Zadanie 2: Świadczenie usługi wsparcia technicznego dla oprogramowania OpenTex i SUSE na okres 12 miesięcy
1.3.7 Zadanie 3: Świadczenie usługi wsparcia technicznego dla oprogramowania ESET Protect Entry On-Prem na okres 12 miesięcy
1.3.8 Zadanie 4: Świadczenie usługi wsparcia technicznego dla oprogramowania ESET Endpoint Encryption PRO na okres 12 miesięcy
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://pup-wroclaw.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://pup-wroclaw.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem platformy przetargowej https://pup-wroclaw.logintrade.net/ lub za pomocą poczty elektronicznej na adres poczty elektronicznej: przetargi.it@pup-wroclaw.pl; przy czym składanie ofert, odbywa się wyłącznie za pośrednictwem platformy przetargowej https://pup-wroclaw.logintrade.net/.
2. Wymagania techniczne, jakie musi spełniać sprzęt Wykonawcy, aby mógł korzystać z platformy przetargowej:
1) dopuszczalne przeglądarki internetowe, co najmniej: Edge, Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera;
2) dostęp do sieci internet;
3) obsługa przez przeglądarkę protokołu XMLHttpRequest – Ajax;
4) włączona obsługa JavaScript;
5) zalecana szybkość łącza internetowego powyżej 500 KB/s;
6) zainstalowany Acrobat Reader;
7) zainstalowane środowisko uruchomieniowe Java - Java SE Runtime Environment 6 Update 24 lub nowszy.
3. Zamawiający rekomenduje na format danych przesyłanych plików: pdf.
4. Postępowanie, którego dotyczy niniejszy dokument oznaczone jest znakiem: ZP.OI.3213.2.2025.
5. Wykonawcy winni we wszelkich kontaktach z Zamawiającym powoływać się na wyżej podane oznaczenie sprawy.
6. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych w niniejszej SWZ.
7. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści SWZ. Wyjaśnienia będą udzielane z zachowaniem zasad określonych w art. 284 ustawy Pzp:
1) Zamawiający zobowiązany jest udzielić wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później, niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści SWZ wpłynął do Zamawiającego nie później niż na 4 dni przed upływem terminu składania ofert;
2) w przypadku, gdy wniosek o wyjaśnienie treści SWZ nie wpłynął w terminie, o którym mowa w pkt 1, Zamawiający nie ma obowiązku udzielania wyjaśnień SWZ oraz obowiązku przedłużenia terminu składania ofert;
3) Zamawiający odpowiada na pytania umieszczając treść zapytań wraz z wyjaśnieniami na stronie internetowej prowadzonego postępowania, na której została umieszczona SWZ (bez ujawniania źródła zapytania).
8. Wykonawca może złożyć wniosek o wyjaśnienie treści SWZ za pośrednictwem platformy https://pup-wroclaw.logintrade.net/ poprzez funkcjonalność umożliwiającą zadawanie pytań zgodnie z Instrukcją pn. Zadawanie pytań do przetargu, dostępnej pod adresem https://pup-wroclaw.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html lub za pomocą poczty elektronicznej na adres: przetargi.it@pup-wroclaw.pl.
9. Zaleca się, by Wykonawcy na bieżąco obserwowali stronę internetową prowadzonego postępowania / platformę przetargową, ponieważ w uzasadnionych przypadkach Zamawiający może przed upływem terminu składania ofert zmienić treść SWZ. Dokonaną zmianę SWZ Zamawiający udostępniani na stronie internetowej prowadzonego postępowania / platformie przetargowej.
10. Osobą upoważnioną do kontaktów z Wykonawcami jest:
1) w sprawach proceduralnych: Magdalena Abramczyk, e-mail: przetargi.it@pup-wroclaw.pl;
2) w sprawach merytorycznych: Daniel Łasicki, e-mail: przetargi.it@pup-wroclaw.pl.
11. Oświadczenia lub dokumenty przekazywane za pośrednictwem środka komunikacji elektronicznej przesyła się w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie § 2 ust. 1 i 2 Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. W związku z realizacją wymogów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (zwanego dalej RODO) Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu niniejszym informuje, że:
1) Administratorem danych osobowych jest Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu z siedzibą: 50-525 Wrocław, ul. Gliniana 20-22, w imieniu którego działa Dyrektor Powiatowego Urzędu Pracy we Wrocławiu;
2) Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych (IOD). We wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych można kontaktować się z IOD poprzez pocztę elektroniczną, którą należy kierować na adres: iod@pup-wroclaw.pl lub pisemnie na adres siedziby Urzędu;
3) Administrator przetwarza dane osobowe w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz późniejszej realizacji zamówienia publicznego zgodnie z przepisami prawa z zakresu zamówień publicznych oraz finansów publicznych;
4) podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak jest wymogiem niezbędnym do wzięcia udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
5) dane osobowe przetwarzane przez Administratora, podlegają zabezpieczeniom zapobiegającym nadużyciom lub niezgodnemu z prawem dostępowi lub przekazywaniu;
6) dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 5 lat, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; jeżeli w powyższych okresach, zostanie wytoczone powództwo lub zostanie wszczęte postępowanie, w którym przetwarzane dane osobowe stanowią dowód, okres przetwarzania, przedłuża się do czasu prawomocnego zakończenia tego postępowania;
7) dane przetwarzane przez Administratora mogą być udostępnione podmiotom upoważnionym na podstawie przepisów prawa oraz podmiotom realizującym usługi dla Powiatowego Urzędu Pracy we Wrocławiu, którym powierzono przetwarzanie danych osobowych w zakresie niezbędnym o realizacji ich zadań, a także podmiotom, którym w oparciu o przepisy ustawy Pzp zostanie udostępniona dokumentacja postępowania. W zakresie stanowiącym informację publiczną dane będą ujawniane każdemu zainteresowanemu taką informacją lub publikowane w BIP Urzędu;
8) prawo dostępu do treści danych oraz ich sprostowania przysługuje zgodnie z art. 15 oraz art. 16 RODO; pozostałe prawa mogą być ograniczone, w sytuacjach kiedy Administrator jest prawnie zobowiązany do przetwarzania danych w celu realizacji obowiązków wynikających z przepisów prawa;
9) zgodnie z RODO oraz ustawą o ochronie danych osobowych, w przypadku gdy przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO, przysługuje prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
2. Wykonawca jest zobowiązany do przekazania klauzuli informacyjnej pracownikom, których dane osobowe będą udostępniane Zamawiającemu w celu przygotowania i złożenia oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.OI.3213.2.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 164447,76 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 4
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usługi wsparcia technicznego dla urządzenia Barracuda CloudGen Firewall F600d C10 obejmującego serwis EU oraz IR wraz z modułami: Advanced Threat Protection, Malware Protection przez okres 12 miesięcy od daty wygaśnięcia posiadanego wsparcia technicznego
4.2.5.) Wartość części: 41875,52 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 72611000-6 - Usługi w zakresie wsparcia technicznego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty najkorzystniejszej na każde zadanie Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagami:
Lp.
Kryterium:
Waga (pkt):
1.Cena (C)=60
2.Termin dostarczenia potwierdzenia nabycia przez Zamawiającego prawa do korzystania z usługi wsparcia technicznego (T)=40
1. Kryterium nr 1: Cena (C), waga = 60 pkt
Oferta o najniższej cenie w ramach danego zadnia otrzyma 60 punktów. Pozostałe oferty zdobędą odpowiednią liczbę punktów wyliczoną według poniższego wzoru:
C = (Cn/Cb) x W
gdzie:
C - liczba punktów przyznana danej ofercie w kryterium „Cena”
Cn - najniższa cena ofertowa
Cb – cena badanej oferty
W - waga = 60 pkt
Maksymalna liczba punktów jaką może uzyskać Wykonawca w tym kryterium to 60 pkt.
2. Kryterium nr 2:
Termin dostarczenia potwierdzenia nabycia przez Zamawiającego prawa do korzystania z usługi wsparcia technicznego (T), waga = 40 pkt
Dla zadania nr 1
Oferta z terminem dostarczenia potwierdzenia nabycia przez Zamawiającego prawa do korzystania z usługi wsparcia technicznego do 3 dni od daty podpisania umowy w danym zadaniu otrzyma 40 punktów. Pozostałe oferty zdobędą odpowiednią liczbę punktów według poniższej tabeli:
Lp.
Zaoferowany przez Wykonawcę termin dostarczenia potwierdzenia nabycia przez Zamawiającego prawa do korzystania z usługi wsparcia technicznego
Liczba pkt w kryterium termin dostarczenia potwierdzenia nabycia przez Zamawiającego prawa do korzystania z usługi wsparcia technicznego (pkt)
1) do 3 dni od daty podpisania umowy 40
2) od 4 do 6 dni od daty podpisania umowy 25
3) 7 dni od daty podpisania umowy 10
1. W przypadku, gdy Wykonawca nie poda w Formularzu oferty informacji dotyczącej terminu dostarczenia potwierdzenia nabycia przez Zamawiającego praw do korzystania z usługi wsparcia technicznego, jego oferta otrzyma 10 punktów. Zamawiający przyjmie jako deklarowany maksymalny termin realizacji usługi 7 dni od daty podpisania umowy.
2. W przypadku zaś, gdy Wykonawca zaproponuje termin realizacji usługi powyżej 7 dni od daty podpisania umowy oferta jego zostanie odrzucona jako niespełniająca wymagań Zamawiającego.
3. Maksymalna liczba punktów jaką może uzyskać Wykonawca w tym kryterium to 40 pkt.
3. Suma punktów (S)
Całkowita liczba punktów uzyskanych przez ofertę w danym zadaniu zostanie obliczona jako suma punktów otrzymanych w każdym kryterium według wzoru:
S = C + T
gdzie:
S – całkowita liczba punktów badanej oferty
C – liczna punktów przyznana ofercie w kryterium „Cena”
T – liczna punktów przyznana ofercie w kryterium „Termin dostarczenia potwierdzenia nabycia przez Zamawiającego prawa do korzystania z usługi wsparcia technicznego”
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostarczenia potwierdzenia nabycia przez Zamawiającego prawa do korzystania z usługi wsparcia technicznego
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi wsparcia technicznego dla oprogramowania OpenText GroupWise i SUSE, wymienionego w poniższej tabeli, na okres 12 miesięcy od daty wygaśnięcia posiadanego wsparcia.
4.2.5.) Wartość części: 99500,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 72611000-6 - Usługi w zakresie wsparcia technicznego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty najkorzystniejszej na każde zadanie Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagami:
Lp.
Kryterium:
Waga (pkt):
1. Cena (C)=60
2.Termin dostarczenia potwierdzenia nabycia przez Zamawiającego prawa do korzystania z usługi wsparcia technicznego (T)=40
1. Kryterium nr 1: Cena (C), waga = 60 pkt
Oferta o najniższej cenie w ramach danego zadnia otrzyma 60 punktów. Pozostałe oferty zdobędą odpowiednią liczbę punktów wyliczoną według poniższego wzoru:
C = (Cn/Cb) x W
gdzie:
C - liczba punktów przyznana danej ofercie w kryterium „Cena”
Cn - najniższa cena ofertowa
Cb – cena badanej oferty
W - waga = 60 pkt
Maksymalna liczba punktów jaką może uzyskać Wykonawca w tym kryterium to 60 pkt.
2. Kryterium nr 2:
Termin dostarczenia potwierdzenia nabycia przez Zamawiającego prawa do korzystania z usługi wsparcia technicznego (T), waga = 40 pkt
Dla zadań nr 2-4
Oferta z terminem dostarczenia potwierdzenia nabycia przez Zamawiającego prawa do korzystania z usługi wsparcia technicznego do 3 dni od daty podpisania umowy w danym zadaniu otrzyma 40 punktów. Pozostałe oferty zdobędą odpowiednią liczbę punktów według poniższej tabeli:
Zaoferowany przez Wykonawcę termin dostarczenia potwierdzenia nabycia przez Zamawiającego prawa do korzystania z usługi wsparcia technicznego
Liczba pkt w kryterium termin dostarczenia potwierdzenia nabycia przez Zamawiającego prawa do korzystania z usługi wsparcia technicznego (pkt)
1) do 3 dni od daty podpisania umowy 40
2) od 4 do 7 dni od daty podpisania umowy 30
3) od 8 do 13 dni od daty podpisania umowy 20
4) 14 dni od daty podpisania umowy 10
1. W przypadku, gdy Wykonawca nie poda w Formularzu oferty informacji dotyczącej terminu dostarczenia potwierdzenia nabycia przez Zamawiającego praw do korzystania z usługi wsparcia technicznego, jego oferta otrzyma 10 punktów. Zamawiający przyjmie jako deklarowany maksymalny termin realizacji usługi 14 dni od daty podpisania umowy.
2. W przypadku zaś, gdy Wykonawca zaproponuje termin realizacji usługi powyżej 14 dni od daty podpisania umowy oferta jego zostanie odrzucona jako niespełniająca wymagań Zamawiającego.
3. Maksymalna liczba punktów jaką może uzyskać Wykonawca w tym kryterium to 40 pkt.
3. Suma punktów (S)
Całkowita liczba punktów uzyskanych przez ofertę w danym zadaniu zostanie obliczona jako suma punktów otrzymanych w każdym kryterium według wzoru:
S = C + T
gdzie:
S – całkowita liczba punktów badanej oferty
C – liczna punktów przyznana ofercie w kryterium „Cena”
T – liczna punktów przyznana ofercie w kryterium „Termin dostarczenia potwierdzenia nabycia przez Zamawiającego prawa do korzystania z usługi wsparcia technicznego”
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostarczenia potwierdzenia nabycia przez Zamawiającego prawa do korzystania z usługi wsparcia technicznego
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usługi wsparcia technicznego dla oprogramowania ESET Protect Entry On-Prem (280 licencji) przez okres 12 miesięcy od daty wygaśnięcia posiadanego wsparcia technicznego.
4.2.5.) Wartość części: 20324,24 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 72611000-6 - Usługi w zakresie wsparcia technicznego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty najkorzystniejszej na każde zadanie Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagami:
Lp.
Kryterium:
Waga (pkt):
1. Cena (C)=60
2.Termin dostarczenia potwierdzenia nabycia przez Zamawiającego prawa do korzystania z usługi wsparcia technicznego (T)=40
1. Kryterium nr 1: Cena (C), waga = 60 pkt
Oferta o najniższej cenie w ramach danego zadnia otrzyma 60 punktów. Pozostałe oferty zdobędą odpowiednią liczbę punktów wyliczoną według poniższego wzoru:
C = (Cn/Cb) x W
gdzie:
C - liczba punktów przyznana danej ofercie w kryterium „Cena”
Cn - najniższa cena ofertowa
Cb – cena badanej oferty
W - waga = 60 pkt
Maksymalna liczba punktów jaką może uzyskać Wykonawca w tym kryterium to 60 pkt.
2. Kryterium nr 2:
Termin dostarczenia potwierdzenia nabycia przez Zamawiającego prawa do korzystania z usługi wsparcia technicznego (T), waga = 40 pkt
Dla zadań nr 2-4
Oferta z terminem dostarczenia potwierdzenia nabycia przez Zamawiającego prawa do korzystania z usługi wsparcia technicznego do 3 dni od daty podpisania umowy w danym zadaniu otrzyma 40 punktów. Pozostałe oferty zdobędą odpowiednią liczbę punktów według poniższej tabeli:
Zaoferowany przez Wykonawcę termin dostarczenia potwierdzenia nabycia przez Zamawiającego prawa do korzystania z usługi wsparcia technicznego
Liczba pkt w kryterium termin dostarczenia potwierdzenia nabycia przez Zamawiającego prawa do korzystania z usługi wsparcia technicznego (pkt)
1) do 3 dni od daty podpisania umowy 40
2) od 4 do 7 dni od daty podpisania umowy 30
3) od 8 do 13 dni od daty podpisania umowy 20
4) 14 dni od daty podpisania umowy 10
1. W przypadku, gdy Wykonawca nie poda w Formularzu oferty informacji dotyczącej terminu dostarczenia potwierdzenia nabycia przez Zamawiającego praw do korzystania z usługi wsparcia technicznego, jego oferta otrzyma 10 punktów. Zamawiający przyjmie jako deklarowany maksymalny termin realizacji usługi 14 dni od daty podpisania umowy.
2. W przypadku zaś, gdy Wykonawca zaproponuje termin realizacji usługi powyżej 14 dni od daty podpisania umowy oferta jego zostanie odrzucona jako niespełniająca wymagań Zamawiającego.
3. Maksymalna liczba punktów jaką może uzyskać Wykonawca w tym kryterium to 40 pkt.
3. Suma punktów (S)
Całkowita liczba punktów uzyskanych przez ofertę w danym zadaniu zostanie obliczona jako suma punktów otrzymanych w każdym kryterium według wzoru:
S = C + T
gdzie:
S – całkowita liczba punktów badanej oferty
C – liczna punktów przyznana ofercie w kryterium „Cena”
T – liczna punktów przyznana ofercie w kryterium „Termin dostarczenia potwierdzenia nabycia przez Zamawiającego prawa do korzystania z usługi wsparcia technicznego”
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostarczenia potwierdzenia nabycia przez Zamawiającego prawa do korzystania z usługi wsparcia technicznego
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usługi wsparcia technicznego dla oprogramowania ESET Endpoint Encryption PRO (20 licencji) przez okres 12 miesięcy od daty wygaśnięcia posiadanego wsparcia technicznego.
4.2.5.) Wartość części: 2748,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 72611000-6 - Usługi w zakresie wsparcia technicznego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty najkorzystniejszej na każde zadanie Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagami:
Lp.
Kryterium:
Waga (pkt):
1. Cena (C)=60
2.Termin dostarczenia potwierdzenia nabycia przez Zamawiającego prawa do korzystania z usługi wsparcia technicznego (T)=40
1. Kryterium nr 1: Cena (C), waga = 60 pkt
Oferta o najniższej cenie w ramach danego zadnia otrzyma 60 punktów. Pozostałe oferty zdobędą odpowiednią liczbę punktów wyliczoną według poniższego wzoru:
C = (Cn/Cb) x W
gdzie:
C - liczba punktów przyznana danej ofercie w kryterium „Cena”
Cn - najniższa cena ofertowa
Cb – cena badanej oferty
W - waga = 60 pkt
Maksymalna liczba punktów jaką może uzyskać Wykonawca w tym kryterium to 60 pkt.
2. Kryterium nr 2:
Termin dostarczenia potwierdzenia nabycia przez Zamawiającego prawa do korzystania z usługi wsparcia technicznego (T), waga = 40 pkt
Dla zadań nr 2-4
Oferta z terminem dostarczenia potwierdzenia nabycia przez Zamawiającego prawa do korzystania z usługi wsparcia technicznego do 3 dni od daty podpisania umowy w danym zadaniu otrzyma 40 punktów. Pozostałe oferty zdobędą odpowiednią liczbę punktów według poniższej tabeli:
Zaoferowany przez Wykonawcę termin dostarczenia potwierdzenia nabycia przez Zamawiającego prawa do korzystania z usługi wsparcia technicznego
Liczba pkt w kryterium termin dostarczenia potwierdzenia nabycia przez Zamawiającego prawa do korzystania z usługi wsparcia technicznego (pkt)
1) do 3 dni od daty podpisania umowy 40
2) od 4 do 7 dni od daty podpisania umowy 30
3) od 8 do 13 dni od daty podpisania umowy 20
4) 14 dni od daty podpisania umowy 10
1. W przypadku, gdy Wykonawca nie poda w Formularzu oferty informacji dotyczącej terminu dostarczenia potwierdzenia nabycia przez Zamawiającego praw do korzystania z usługi wsparcia technicznego, jego oferta otrzyma 10 punktów. Zamawiający przyjmie jako deklarowany maksymalny termin realizacji usługi 14 dni od daty podpisania umowy.
2. W przypadku zaś, gdy Wykonawca zaproponuje termin realizacji usługi powyżej 14 dni od daty podpisania umowy oferta jego zostanie odrzucona jako niespełniająca wymagań Zamawiającego.
3. Maksymalna liczba punktów jaką może uzyskać Wykonawca w tym kryterium to 40 pkt.
3. Suma punktów (S)
Całkowita liczba punktów uzyskanych przez ofertę w danym zadaniu zostanie obliczona jako suma punktów otrzymanych w każdym kryterium według wzoru:
S = C + T
gdzie:
S – całkowita liczba punktów badanej oferty
C – liczna punktów przyznana ofercie w kryterium „Cena”
T – liczna punktów przyznana ofercie w kryterium „Termin dostarczenia potwierdzenia nabycia przez Zamawiającego prawa do korzystania z usługi wsparcia technicznego”
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostarczenia potwierdzenia nabycia przez Zamawiającego prawa do korzystania z usługi wsparcia technicznego
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy:1) wobec których nie zachodzi podstawa do wykluczenia z postępowania, o których mowa w art. 108 ust. 1 i art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp oraz w rozporządzeniu, o którym mowa w dziale X ust. 4 SWZ;
2) którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 112 ust. 2 ustawy Pzp dotyczące:
a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku,
b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku,
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej – Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku,
d) zdolności technicznej lub zawodowej – Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym przez Zamawiającego we wzorze oświadczenia, który stanowi Załącznik nr 3 do SWZ. Oświadczenie stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert. Stanowi dowód tymczasowo zastępujący wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe, o którym w ust. 2 pkt 1; i tak w przypadku:
a) wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie na wzorze Załącznik nr 3 do SWZ składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu;
b) Wykonawcy polegającego na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby oraz Wykonawcy, który powierzył realizację części przedmiotu zamówienia podwykonawcom – oświadczenie na wzorze Załącznik nr 3 do SWZ składają również.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby (w przypadku Wykonawcy, który polega na zasobach lub sytuacji podmiotu udostępniającego zasoby) potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu wg wzoru określonego w Załączniku nr 3 do SWZ, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby (wg wzoru określonego w Załączniku nr 4 do SWZ);
b) oświadczenia, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia), tj. oświadczenie, z którego wynika, jaki zakres przedmiotu zamówienia wykonują poszczególni Wykonawcy (wg wzoru Załącznik nr 5 do SWZ);
c) pełnomocnictwo (w przypadku, gdy oferta jest podpisana przez Pełnomocnika).
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 58 ustawy Pzp;2) przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie obiegających się o udzielenie zamówienia publicznego; w takim przypadku Wykonawcy ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;
3) W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego:
a) oświadczenie na wzorze Załącznik nr 3 do SWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie obiegających się o udzielenie zamówienia,
b) w odniesieniu do warunku kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie obiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonują te usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane; w takim przypadku Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonują poszczególni Wykonawcy (wg wzoru określonego w Załączniku nr 5 do SWZ) (jeśli dotyczy).