BZP: Dostawa i montaż urządzeń oraz wykonanie instalacji teletechnicznych systemu monitoringu wizyjnego w ramach zadania: „Wykonanie monitoringu wizyjnego na terenie Centrum Gminy Nowiny”
18.04.2025
2025/BZP 00197890/01
GMINA NOWINY
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dostawa i montaż urządzeń oraz wykonanie instalacji teletechnicznych systemu monitoringu wizyjnego w ramach zadania: „Wykonanie monitoringu wizyjnego na terenie Centrum Gminy Nowiny”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: GMINA NOWINY
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010665
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Białe Zagłębie 25
1.4.2.) Miejscowość: Nowiny
1.4.3.) Kod pocztowy: 26-052
1.4.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.4.7.) Numer telefonu: 041 347 50 00
1.4.8.) Numer faksu: 041 347 50 11
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: nowiny@nowiny.com.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowiny.com.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00197890
2.2.) Data ogłoszenia: 2025-04-18
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00194318
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: Dostawa i montaż urządzeń oraz wykonanie instalacji teletechnicznych systemu monitoringu wizyjnego w ramach zadania: „Wykonanie monitoringu wizyjnego na terenie Centrum Gminy Nowiny”.
1. Zakres robót obejmuje wykonanie między innymi:
1) szafy zewnętrznej PTCCTV#1 wraz wyposażeniem oraz zasilaniem z istniejącej szafy oświetleniowej zlokalizowanej przy stacji transformatorowej przy PTCCTV#3 i wprowadzeniem do niej światłowodu;
2) dostawa i montaż dziesięciu kamer wraz z połączeniem z szafą PTCCTV#1 instalacją kablową;
3) szafy zewnętrznej PTCCTV#3 wraz wyposażeniem oraz zasilaniem z istniejącej szafy oświetleniowej zlokalizowanej przy stacji transformatorowej i wprowadzeniem do niej światłowodu;
4) dostawa i montaż ośmiu kamer wraz z połączeniem z szafą PTCCTV#3 instalacją kablową:
5) szafy zewnętrznej PTCCTV#6 wraz wyposażeniem oraz zasilaniem i wprowadzeniem do niej światłowodu;
6) dostawa i montaż ośmiu kamer wraz z połączeniem z szafą PTCCTV#6 instalacją kablową:
7) szafy zewnętrznej PTCCTV#7 wraz wyposażeniem oraz zasilaniem ze złącza zlokalizowanego przy garażach i wprowadzeniem do niej światłowodu;
8) dostawa i montaż dziesięciu kamer wraz z połączeniem z szafą PTCCTV#7 instalacją kablową:
9) szafy zewnętrznej PTCCTV#8 wraz wyposażeniem oraz zasilaniem z istniejącego złącza przy scenie i wprowadzeniem do niej światłowodu;
10) dostawa i montaż trzech kamer wraz z połączeniem z szafą PTCCTV#8 instalacją kablową:
11) badań, prób i uruchomienia systemu;
12) odtworzenia terenu po wykonanych robotach;
13) przeprowadzenia szkolenia dla personelu Zamawiającego.
2. Przedmiot zamówienia szczegółowo opisano w:
a) dokumentacji projektowej, stanowiącej załącznik nr 10 do SWZ, zawierającej:
• projekt techniczny
• specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych,
b) przedmiar robót, który stanowi załącznik nr 11 do SWZ.
Załączony do SWZ przedmiar robót ma jedynie charakter informacyjny. Wykonawca po zapoznaniu się z dokumentacją projektową i innymi dokumentami jest zobowiązany do ustalenia zakresu robót niezbędnych do osiągnięcia rezultatu.
3. Jeżeli Wykonawca stwierdzi, że użyte w SWZ i w załącznikach do SWZ normy krajowe lub normy europejskie lub normy międzynarodowe mogą wskazywać na producentów produktów lub źródła ich pochodzenia to Zamawiający dopuszcza w tym zakresie rozwiązania równoważne.
Oznacza to, że parametry techniczne tak wskazanych produktów, określają wymagane przez Zamawiającego minimalne oczekiwania co do jakości produktów, które mają być użyte do wykonania przedmiotu umowy. Ponadto, w każdym przypadku stwierdzenie, że opis czy też cecha opisanego produktu, która może wskazywać na źródło pochodzenia lub producenta to Wykonawca również jest uprawniony do stosowania produktów równoważnych, przez które rozumie się takie, które posiadają parametry techniczne nie gorsze od tych wskazanych w SWZ i/lub w załącznikach do SWZ. Dopuszcza się również wykazanie tej równoważności normami równoważnymi w stosunku do tych wskazanych w OPZ lub powszechnie obowiązujących. Na Wykonawcy spoczywa ciężar wskazania „równoważności”. Przy doborze materiałów równoważnych Wykonawca zobowiązany jest zapewnić również osiągnięcie wskaźników określonych w OPZ.
4. Zamawiający w oparciu o art. 95 ust. 1 ustawy Pzp wymaga, aby przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia. Wykonawca zatrudniał na umowę o pracę wszystkich pracowników fizycznych bezpośrednio związanych z wykonywaniem robót budowlanych stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia. Ilości pracowników niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia określa Wykonawca uwzględniając termin wykonania oraz złożoność dokumentacji projektowej. Wykonawca na każdym etapie realizacji umowy jest uprawniony do wprowadzenia dodatkowych pracowników lub wymiany tych zgłoszonych przed podpisaniem umowy. Do pracowników podwykonawców zapisy o pracownikach zatrudnionych na umowę o pracę do realizacji przedmiotu zamówienia stosuje się odpowiednio. Sposób kontroli i weryfikacji zatrudnienia uregulowano
w projekcie umowy.
5. Zamawiający nie przewiduje składania ofert częściowych.
Zamawiający nie dokonuje podziału zamówienia na części i tym samym nie dopuszcza składania ofert częściowych o których mowa w art. 7 pkt 15 ustawy Pzp. Zamawiający nie może udzielić niniejszego zamówienia w częściach, z których każda stanowiłaby odrębny przedmiot zamówienia, ponieważ w tej postaci zamówienie jest niepodzielne na części ze względów organizacyjnych i tworzy nierozerwalną całość. Podział zamówienia groziłby nadmiernymi trudnościami technicznymi oraz nadmiernymi kosztami wykonania zamówienia. Ponadto potrzeba skoordynowania działań różnych wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia mogłaby poważnie zagrozić właściwemu wykonaniu zamówienia.
6. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg wspólnego słownika zamówień CPV:
32323500-8 – urządzenia do nadzoru wideo;
45314320-0 – instalowanie okablowania komputerowego;
45314310-7 – układanie kabli;
45310000-3 – roboty instalacyjne elektryczne
7. W przypadku stwierdzenia rozbieżności w wymaganych warunkach podmiotowych
i przedmiotowych oraz wymaganych środkach dowodowych podmiotowych i przedmiotowych
w OPZ i SWZ wiążące są postanowienia SWZ.
Po zmianie:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: Dostawa i montaż urządzeń oraz wykonanie instalacji teletechnicznych systemu monitoringu wizyjnego w ramach zadania: „Wykonanie monitoringu wizyjnego na terenie Centrum Gminy Nowiny”.
1. Zakres robót obejmuje wykonanie między innymi:
1) szafy zewnętrznej PTCCTV#1 wraz wyposażeniem oraz zasilaniem z istniejącej szafy oświetleniowej zlokalizowanej przy stacji transformatorowej przy PTCCTV#3 i wprowadzeniem do niej światłowodu;
2) dostawa i montaż dziesięciu kamer wraz z połączeniem z szafą PTCCTV#1 instalacją kablową;
3) szafy zewnętrznej PTCCTV#3 wraz wyposażeniem oraz zasilaniem z istniejącej szafy oświetleniowej zlokalizowanej przy stacji transformatorowej i wprowadzeniem do niej światłowodu;
4) dostawa i montaż ośmiu kamer wraz z połączeniem z szafą PTCCTV#3 instalacją kablową:
5) szafy zewnętrznej PTCCTV#6 wraz wyposażeniem oraz zasilaniem i wprowadzeniem do niej światłowodu;
6) dostawa i montaż ośmiu kamer wraz z połączeniem z szafą PTCCTV#6 instalacją kablową:
7) szafy zewnętrznej PTCCTV#7 wraz wyposażeniem oraz zasilaniem ze złącza zlokalizowanego przy garażach i wprowadzeniem do niej światłowodu;
8) dostawa i montaż dziesięciu kamer wraz z połączeniem z szafą PTCCTV#7 instalacją kablową:
9) szafy zewnętrznej PTCCTV#8 wraz wyposażeniem oraz zasilaniem z istniejącego złącza przy scenie i wprowadzeniem do niej światłowodu;
10) dostawa i montaż trzech kamer wraz z połączeniem z szafą PTCCTV#8 instalacją kablową:
11) badań, prób i uruchomienia systemu;
12) odtworzenia terenu po wykonanych robotach;
13) przeprowadzenia szkolenia dla personelu Zamawiającego.
2. Przedmiot zamówienia szczegółowo opisano w:
a) dokumentacji projektowej, stanowiącej załącznik nr 10 do SWZ, zawierającej:
• projekt techniczny
• specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych,
b) przedmiar robót, który stanowi załącznik nr 11 do SWZ.
Załączony do SWZ przedmiar robót ma jedynie charakter informacyjny. Wykonawca po zapoznaniu się z dokumentacją projektową i innymi dokumentami jest zobowiązany do ustalenia zakresu robót niezbędnych do osiągnięcia rezultatu.
3. Jeżeli Wykonawca stwierdzi, że użyte w SWZ i w załącznikach do SWZ normy krajowe lub normy europejskie lub normy międzynarodowe mogą wskazywać na producentów produktów lub źródła ich pochodzenia to Zamawiający dopuszcza w tym zakresie rozwiązania równoważne.
Oznacza to, że parametry techniczne tak wskazanych produktów, określają wymagane przez Zamawiającego minimalne oczekiwania co do jakości produktów, które mają być użyte do wykonania przedmiotu umowy. Ponadto, w każdym przypadku stwierdzenie, że opis czy też cecha opisanego produktu, która może wskazywać na źródło pochodzenia lub producenta to Wykonawca również jest uprawniony do stosowania produktów równoważnych, przez które rozumie się takie, które posiadają parametry techniczne nie gorsze od tych wskazanych w SWZ i/lub w załącznikach do SWZ. Dopuszcza się również wykazanie tej równoważności normami równoważnymi w stosunku do tych wskazanych w OPZ lub powszechnie obowiązujących. Na Wykonawcy spoczywa ciężar wskazania „równoważności”. Przy doborze materiałów równoważnych Wykonawca zobowiązany jest zapewnić również osiągnięcie wskaźników określonych w OPZ.
4. Zamawiający w oparciu o art. 95 ust. 1 ustawy Pzp wymaga, aby przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia. Wykonawca zatrudniał na umowę o pracę wszystkich pracowników fizycznych bezpośrednio związanych z wykonywaniem robót budowlanych stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia. Ilości pracowników niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia określa Wykonawca uwzględniając termin wykonania oraz złożoność dokumentacji projektowej. Wykonawca na każdym etapie realizacji umowy jest uprawniony do wprowadzenia dodatkowych pracowników lub wymiany tych zgłoszonych przed podpisaniem umowy. Do pracowników podwykonawców zapisy o pracownikach zatrudnionych na umowę o pracę do realizacji przedmiotu zamówienia stosuje się odpowiednio. Sposób kontroli i weryfikacji zatrudnienia uregulowano
w projekcie umowy.
5. Zamawiający nie przewiduje składania ofert częściowych.
Zamawiający nie dokonuje podziału zamówienia na części i tym samym nie dopuszcza składania ofert częściowych o których mowa w art. 7 pkt 15 ustawy Pzp. Zamawiający nie może udzielić niniejszego zamówienia w częściach, z których każda stanowiłaby odrębny przedmiot zamówienia, ponieważ w tej postaci zamówienie jest niepodzielne na części ze względów organizacyjnych i tworzy nierozerwalną całość. Podział zamówienia groziłby nadmiernymi trudnościami technicznymi oraz nadmiernymi kosztami wykonania zamówienia. Ponadto potrzeba skoordynowania działań różnych wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia mogłaby poważnie zagrozić właściwemu wykonaniu zamówienia.
6. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg wspólnego słownika zamówień CPV:
32323500-8 – urządzenia do nadzoru wideo;
45314320-0 – instalowanie okablowania komputerowego;
45314310-7 – układanie kabli;
45310000-3 – roboty instalacyjne elektryczne
7. W przypadku stwierdzenia rozbieżności w wymaganych warunkach podmiotowych
i przedmiotowych oraz wymaganych środkach dowodowych podmiotowych i przedmiotowych
w OPZ i SWZ wiążące są postanowienia SWZ.
8. Zamawiający przewiduje możliwość odbycia wizji lokalnej. Zamawiający nie wymaga obligatoryjnego udziału Wykonawcy w wizji lokalnej pod rygorem odrzucenia oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 18 ustawy PZP. Termin wizji lokalnej zostanie wyznaczony nie później, niż 5 dni przed upływem terminu składania ofert, z co najmniej 4-dniowym wyprzedzeniem, na stronie internetowej prowadzonego postępowania,
9. Zamawiający informuje, że wizja lokalna, o której mowa rozdziale III ust. 8 SWZ, nie stanowi zebrania wykonawców w celu wyjaśnienia treści SWZ. Przeprowadzenie wizji lokalnej ma na celu jedynie umożliwienie Wykonawcom bezpośredniego zapoznania się z przedmiotem zamówienia. Zamawiający nie przewiduje możliwości zadawania pytań w formie ustnej w trakcie wizji lokalnej. Wszelkie pytania oraz wątpliwości związane z przedmiotem zamówienia należy kierować do Zamawiającego zgodnie z trybem określonym rozdziale IX SWZ, tj. za pośrednictwem Platformy poprzez skorzystanie z zakładki „Wyślij wiadomość do zamawiającego”.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2025-04-25 09:30
Po zmianie:
2025-04-30 09:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2025-04-25 10:30
Po zmianie:
2025-04-30 10:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2025-05-24
Po zmianie:
2025-05-29