BZP: Dostawa oprogramowania do monitorowania infrastruktury w ramach projektu pn.: Cyberbezpieczny samorząd w Gminie Czersk
25.04.2025
2025/BZP 00205584/01
GMINA CZERSK
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa oprogramowania do monitorowania infrastruktury w ramach projektu pn.: Cyberbezpieczny samorząd w Gminie Czersk
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA CZERSK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092351274
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kościuszki 27
1.5.2.) Miejscowość: Czersk
1.5.3.) Kod pocztowy: 89-650
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL637 - Chojnicki
1.5.7.) Numer telefonu: 523954810
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad_miejski@czersk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/czersk
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa oprogramowania do monitorowania infrastruktury w ramach projektu pn.: Cyberbezpieczny samorząd w Gminie Czersk
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4f3ce744-5d43-4f8f-8b53-c6cb4fcdeef6
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00205584
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00032622/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa sprzętu infrastruktury IT w ramach projektu pn.: „Cyberbezpieczny samorząd w Gminie Czersk” z podziałem na części
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Zadanie finansowane z programu Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (FERC) Priorytet II: Zaawansowane usługi cyfrowe Działanie 2.2. – Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa konkurs grantowy w ramach Projektu grantowego „Cyberbezpieczny Samorząd” o numerze FERC.02.02-CS.01-001/23.
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/czersk3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert,
wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub
oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą odbywać się będzie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za
pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/czersk Zamawiający informuje, że instrukcje
korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania
ofert oraz innych czynności podejmowanych w
niniejszym postępowaniu przy użyciu platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie
internetowej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
W sytuacjach awaryjnych z wyjątkiem składania ofert zamawiający dopuszcza komunikację elektroniczną poprzez email:
zamowieniapubliczne@czersk.pl lub urzad_miejski@czersk.pl
Adres strony internetowej do komunikacji:
https://platformazakupowa.pl/pn/czersk
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zalecenia: 1. Rozszerzenia plików
wykorzystywanych przez Wykonawców powinny być zgodne z zał. nr 2 do „Rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych
Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz
minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych”, zwanego dalej Rozporządzeniem KRI.2. Zamawiający rekomenduje
wykorzystanie formatów: .pdf .doc .docx .xls .xlsx .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf3. W celu ewentualnej kompresji
danych zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z rozszerzeń: 3.1. .zip 3.2. .7Z4. Wśród rozszerzeń powszechnych a
niewystępujących w rozporządzeniu KRI występują: .rar .gif .bmp .numbers .pages. Dokumenty złożone w takich plikach zostaną
uznane za złożone nieskutecznie. 5. Zamawiający zwraca uwagę na ograniczenia wielkości plików podpisywanych profilem
zaufanym, który wynosi maksymalnie 10MB, oraz na ograniczenie wielkości plików podpisywanych w aplikacji eDoApp służącej do
składania podpisu osobistego, który wynosi maksymalnie 5MB. 6. W przypadku stosowania przez wykonawcę kwalifikowanego
podpisu elektronicznego: 6.1. ze względu na niskie ryzyko naruszenia integralności pliku oraz łatwiejszą weryfikację podpisu,
zamawiający zaleca, w miarę możliwości, przekonwertowanie plików składających się na ofertę na rozszerzenie .pdf i opatrzenie ich
podpisem kwalifikowanym w formacie PAdES. 6.2.pliki w innych formatach niż pdf zaleca się opatrzyć podpisem w formacie XAdES
o typie zewnętrznym. Wykonawca powinien pamiętać, aby plik z podpisem przekazywać łącznie z dokumentem podpisywanym. 6.3.
Zamawiający rekomenduje wykorzystanie podpisu z kwalifikowanym znacznikiem czasu.7. Zamawiający zaleca aby w przypadku
podpisywania pliku przez kilka osób, stosować podpisy tego samego rodzaju. Podpisywanie różnymi rodzajami podpisów np.
osobistym i kwalifikowanym może doprowadzić do problemów w weryfikacji plików. 8. Zamawiający zaleca, aby wykonawca z
odpowiednim wyprzedzeniem przetestował możliwość prawidłowego wykorzystania wybranej metody podpisania plików oferty. 9.
Osobą składającą ofertę powinna być osoba kontaktowa podawana w dokumentacji. 10. Ofertę należy przygotować z należytą
starannością dla podmiotu ubiegającego się o udzielenie zamówienia publicznego i zachowaniem odpowiedniego odstępu czasu do
zakończenia przyjmowania ofert. Sugerujemy złożenie oferty na 24 godziny przed terminem składania ofert. 11. Jeśli wykonawca
pakuje dokumenty np. w plik o rozszerzeniu .zip zaleca się wcześniejsze podpisanie każdego ze skompresowanych plików. 12.
Zamawiający zaleca aby nie wprowadzać jakichkolwiek zmian w plikach po podpisaniu ich podpisem kwalifikowanym. Może to
skutkować naruszeniem integralności plików co równoważne będzie z koniecznością odrzucenia
oferty.
13. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:
13.1. akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod
linkiem w zakładce „Regulamin" oraz uznaje go za wiążący,
13.2. zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej
pod linkiem:
https://drive.google.com/file/d/1Kd1DttbBeiNWt4q4slS4t76lZVKPbkyD/view 14. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za
złożenie oferty w sposób niezgodny z Instrukcją korzystania z platformazakupowa.pl 15. Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem
Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 .12.2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań
technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia
publicznego lub konkursie, określa w pkt 7.9 SWZ niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na
platformazakupowa.pl
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych została zawarta w pkt 30 SWZ.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych została zawarta w pkt 30 SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.13.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa oprogramowania do monitorowania infrastruktury w ramach projektu pn.: Cyberbezpieczny samorząd w Gminie Czersk
Zadanie jest dofinansowane w ramach Umowy o powierzenie grantu o numerze FERC.02.02-CS.01-001/23/0836/ FERC.02.02-CS.01-001/23/2024. Zadanie finansowane z programu Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (FERC) Priorytet II: Zaawansowane usługi cyfrowe Działanie 2.2. – Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa konkurs grantowy w ramach Projektu grantowego „Cyberbezpieczny Samorząd” o numerze FERC.02.02-CS.01-001/23.
Przedmiot zamówienia obejmuje:
1. Fabrycznie nowe, nieużywane, wolne od jakichkolwiek wad fizycznych, jak również od jakichkolwiek wad prawnych, nieobciążone jakimikolwiek prawami na rzecz osób trzecich oprogramowanie do zarządzania
i aktualizacji systemów operacyjnych i oprogramowania na stacjach roboczych, serwerach, urządzeniach sieciowych oraz monitorowania infrastruktury informatycznej w łącznej ilości 195 sztuk.
Oprogramowanie do zarzadzania i aktualizacji w łącznej ilości 195 sztuk rozdzielonej na osobne paczki zarządzane oddzielnie w ilościach:
• 70 sztuk,
• 20 sztuk,
• 20 sztuk,
• 35 sztuk,
• 35 sztuk,
• 15 sztuk.
Oprogramowanie musi spełniać następujące wymagania w zakresie zarządzania zasobami IT:
• Zarządza wszystkimi zasobami, za które odpowiada dział IT.
• Pokazuje szczegółowe informacje i ewidencję czynności wykonanych na zasobach w trakcie całego cyklu życia.
• Ma możliwość definiowania statusów i pól oraz generowanie protokołu przekazania sprzętu.
• Potrafi przypisać dokument do wielu zasobów.
• Generuje dokumenty na podstawie szablonów.
• Automatycznie numeruje dodawane zasoby i dokumenty według zdefiniowanego wzorca numeracji.
• Posiada system zarządzania aplikacjami i licencjami.
• System identyfikuje realne zużycie licencji.
• Rozlicza licencje według użytkownika, urządzenia, numeru seryjnego lub na podstawie wersji zainstalowanej aplikacji.
• Posiada historię użycia konkretnych licencji oprogramowania.
• Oprogramowanie robi audyt inwentaryzacji sprzętu i oprogramowania.
• Posiada zdalny dostęp do managera plików z możliwością usuwania plików użytkownika.
• System zbiera informacje o wpisach rejestrowych, plikach, archiwach oraz konfiguracji sprzętowej konkretnych stacji roboczych.
• Zarządza instalacjami/dezinstalacjami oprogramowania w oparciu o menadżera pakietów MSI.
• Ma możliwość archiwizacji i porównywania audytów.
• Monitoruje harmonogram zadań Windows.
Oprogramowanie musi spełniać następujące wymagania w zakresie zarządzania użytkownikami:
• Zarządza użytkownikami, bazując na grupach i politykach bezpieczeństwa.
• Przyporządkowuje dane do konkretnego użytkownika.
• Blokuje niebezpieczne domeny WWW.
• Chroni pracowników przed wiadomościami phishingowymi i atakami APT.
• Rozróżnia wykonywane czynności na poszczególnych urządzeniach.
• Posiada rejestr naruszeń blokad, który agreguje informacje o próbach dostępu do blokowanych stron.
• Posiada dedykowane alarmy dla wszystkich rodzajów incydentów zbieranych przez rejestr naruszeń blokad.
• Ma możliwość blokowania uruchamianych aplikacji.
• Może korzystać z zewnętrznych list blokowania stron takich jak listę ostrzeżeń CERT.PL
• Monitoruje wiadomości e-mail.
• Zbiera informacje o odwiedzanych stronach WWW.
• Monitoruje użycie łącza przez poszczególnych użytkowników.
• Zarządza regułami blokowania aplikacji i stron WWW.
• Ma możliwość wykrywania podejrzanych aktywności użytkowników za pomocą mechanizmu wykrywania jigglerów.
Oprogramowanie musi spełniać następujące wymagania w zakresie pomocy technicznej:
• Posiada tworzenie zgłoszeń serwisowych i zarządza nimi.
• Ma możliwość wskazania osób, które muszą zaakceptować zgłoszenie.
• Tworzy ścieżki akceptacji na podstawie kategorii przypisanej do zgłoszenia.
• Posiada możliwość stworzenia listy aplikacji bezpiecznych do samodzielnej instalacji przez użytkownika.
• Może przetwarzać zgłoszenia w trybie anonimowym.
• Posiada rozbudowany system raportów.
• Ma bazę zgłoszeń z rozbudowaną wyszukiwarką.
• Posiada wewnętrzny komunikator z możliwością przesyłania plików oraz przydzielania uprawnień.
• Oprogramowanie posiada zdalny dostęp do komputerów z możliwością blokowania myszy/klawiatury.
• Ma równoczesny zdalny dostęp kilku administratorów do jednego agenta.
• Posiada integrację bazy użytkowników z Active Directory.
• Zarządza kontami lokalnych użytkowników Windows.
Oprogramowanie musi spełniać następujące wymagania w zakresie kontroli dostępu do danych:
• Automatycznie nadaje użytkownikom domyślną politykę monitorowania i bezpieczeństwa.
• Monitoruje operacje na plikach z zasobów sieciowych udostępnianych przez urządzenia.
• Zabezpiecza sieć przed wirusami instalującymi się automatycznie z pendrive’ów lub dysków zewnętrznych.
• Posiada integrację z Windows Defender, Windows Firewall i Windows Bitlocker.
• Alarmy o podłączonym urządzeniu obcym.
• Możliwość zdalnego szyfrowania dysków.
• Zbiera informacje o urządzeniach podłączonych do danego komputera.
• Posiada bazę wszystkich urządzeń podłączonych do komputerów w sieci.
• Posiada historię połączeń i operacji na urządzeniach przenośnych.
• Zarządza prawami dostępu.
• Ustawia reguły dla całej sieci.
Oprogramowanie musi spełniać następujące wymagania w zakresie zarządzania czasem:
• Posiada statystyki czasu spędzonego przed komputerem.
• Ma możliwość tworzenia grup złożonych z dowolnych pracowników w firmie.
• Posiada listę aplikacji używanych przez poszczególnych pracowników .
• Dodawanie dostępu do odpowiednich aplikacji dla danych grup pracowników.
• Możliwość oznaczania stron internetowych i aplikacji jako produktywne, neutralne lub nieproduktywne.
• Posiada listę kontaktów w danej organizacji.
• Podgląd zrzutu ekrany wybranego użytkownika dostępny dla menadżerów i administratorów.
2. Platforma szkoleniowa – 55 użytkowników
Minimalne wymagania zamawiającego:
• Platforma posiada materiały szkoleniowe od ekspertów z cyberbezpieczeństwa;
• Zawiera testy i praktyczne zadania utrwalające wiedzę;
• Monitoruje postępy, statystyki pracowników i zespołów;
• Posiada aktualne informacje o najnowszych zagrożeniach i sposobach ataków;
• Zawiera comiesięczne newslettery edukacyjne;
• Ma możliwość powrotu do lekcji w dowolnym momencie;
• Platforma posiada zarządzanie grupami i użytkownikami;
• Posiada statystyki wskazujące osoby i zespoły najbardziej podatne na ataki;
• Ma możliwość wglądu przez menadżerów i adminów w cały proces nauki pracowników;
• Posiada raporty prezentujące osiągnięcia działów i zespołów;
• Ma co najmniej 65 lekcji z zakresu cyberbezpieczeństwa;
• Posiada co najmniej 12 modułów podzielonych tematycznie;
• Ma co najmniej 17 testów sprawdzających wiedzę.
W przypadkach, kiedy w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostały znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, co prowadziłoby do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych Wykonawców lub produktów, oznacza to, że Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia
w wystarczająco precyzyjny i zrozumiały sposób i jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia.
W takich sytuacjach ewentualne wskazania na znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, należy odczytywać z wyrazami „lub równoważne”. W sytuacjach, kiedy Zamawiający opisuje przedmiot zamówienia poprzez odniesienie się do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych
i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a wskazane powyżej odniesienia należy odczytywać
z wyrazami „lub równoważne”. Pod pojęciem rozwiązań równoważnych Zamawiający rozumie taki sprzęt, który posiada parametry techniczne i funkcjonalne spełniające co najmniej warunki określone w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany udowodnić w ofercie, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia.
4.2.6.) Główny kod CPV: 72268000-1 - Usługi dostawy oprogramowania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena ofertowa brutto –„C”- 60% Z tytułu niniejszego kryterium max. Ilość punktów: 60 Termin płatności za fakturę – „T”- 40 % Z tytułu niniejszego kryterium max. Ilość punktów: 40, zgodnie z pkt 21 SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności za fakturę
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie wykonawcy,
w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego
2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t. j. - Dz. U. z 2024 r. poz. 1616), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę,
albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi
przygotowanie oferty, niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej, według wzoru stanowiącego
załącznik nr 6 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Nie dotyczy, zamawiający nie stawia warunków udziału w postępowaniu.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Wykonawca wraz z ofertą składa przedmiotowe środki dowodowe w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego:1. Opis techniczny w języku polskim (lub wraz z tłumaczeniem na język polski) m.in. z nazwą producenta i nazwą oraz wersją oferowanego oprogramowania, w celu porównania równoważności funkcjonalnej i technologicznej.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
W przypadku niezłożenia przedmiotowych środków dowodowych wraz z ofertą lub gdy złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, Zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie (art. 107 ust. 2 Pzp).1. Opis techniczny w języku polskim (lub wraz z tłumaczeniem na język polski) m.in. z nazwą producenta i nazwą oraz wersją oferowanego oprogramowania, w celu porównania równoważności funkcjonalnej i technologicznej.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Ofertę składa się na formularzu ofertowym – zgodnie z załącznikiem nr 1 do SWZ. Wraz z ofertą wykonawca jestzobowiązany złożyć:
1.1. oświadczenie, o którym mowa w pkt 11.1.1 SWZ tj. oświadczenie na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp o
niepodleganiu wykluczeniu według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ.
1.2. Opis techniczny w języku polskim (lub wraz z tłumaczeniem na język polski) m.in. z nazwą producenta i nazwą oraz
wersją oferowanego oprogramowania, w celu porównania równoważności funkcjonalnej i technologicznej.
1.3. pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę do występowania w imieniu wykonawcy, jeżeli nie wynika to
bezpośrednio z dokumentów rejestrowych lub w przypadku o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy Prawo zamówień
publicznych.
Oferta powinna być: 1. sporządzona na podstawie załączników niniejszej SWZ w języku polskim, 2. złożona przy użyciu
środków komunikacji elektronicznej tzn. za pośrednictwem platformazakupowa.pl, 2.3. podpisana kwalifikowanym podpisem
elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę/osoby upoważnioną/upoważnione.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówieniapublicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o którym mowa w pkt 11.1.1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia.
3. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
W związku z art. 455 ustawy Prawo Zamówień Publicznych zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian w umowie.Szczegółowy przewidywany zakres zmian zawierają Projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 5 do SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-05-07 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy umieścić na platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/czersk
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-05-07 10:05
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-06-05
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na na podstawie art. 108 ust. 1Pzp oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13.04.2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w
zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
2. Zamawiający zawiera umowę w sprawie zamówienia publicznego, z uwzględnieniem art. 577 Pzp, w terminie nie
krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty, jeżeli zawiadomienie to zostało
przesłane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, albo 10 dni, jeżeli zostało przesłane w inny sposób. 3.
Zamawiający może zawrzeć umowę w sprawie zamówienia publicznego przed upływem terminu, o którym mowa w pkt 2,
jeżeli w postępowaniu o udzielenie zamówienia w trybie podstawowym złożono tylko jedną ofertę. 4. Wykonawca, którego
oferta uznana zostanie za najkorzystniejszą, będzie
zobowiązany zawrzeć umowę w sprawie zamówienia na warunkach określonych w projektowanych postanowieniach
umowy, które stanowią załączniki od nr 5 SWZ. Umowa zostanie uzupełniona o zapisy wynikające ze złożonej oferty. 5.
Wykonawca, przed podpisaniem umowy, powinien przedłożyć: 5.1. w przypadku konsorcjum lub spółki cywilnej - umowę
regulującą współpracę Wykonawców działających wspólnie (umowa konsorcjum lub umowa spółki cywilnej).