BZP: Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Urzędu Gminy w Kleszczowie Część 1 – Zakup komputerów All in One i laptopów, Część 2 – Zakup komputerów – stacji graficznych i monitorów.
30.04.2025
2025/BZP 00212489/01
Gmina Kleszczów
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Urzędu Gminy w Kleszczowie
Część 1 – Zakup komputerów All in One i laptopów,
Część 2 – Zakup komputerów – stacji graficznych i monitorów.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kleszczów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590647983
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Główna 47
1.5.2.) Miejscowość: Kleszczów
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-410
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia-publiczne@kleszczow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kleszczow.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Urzędu Gminy w Kleszczowie
Część 1 – Zakup komputerów All in One i laptopów,
Część 2 – Zakup komputerów – stacji graficznych i monitorów.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-19a54868-2c14-4d7c-8b8b-c300c1c948d9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00212489
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00040839/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Zakup sprzętu i oprogramowania komputerowego
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://e-zp.kleszczow.pl/procurements3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://e-zp.kleszczow.pl/procurements
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania tech. i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej, a także szczegółowy opis sposobu komunikacji, składania ofert, oświadczeń i dokumentów elektronicznych(formy dokumentów)określono w pkt 18 SWZ dostępnej pod adresem https://e-zp.kleszczow.pl/procurements ,
numer/znak sprawy: IGZP.271.4.2025. Zamawiający wskazuje w szczególności: 1.Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej; 2.W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Systemu E-Zamówienia Publiczne (dalej jako: e-ZP/System e-ZP, lub System) https://e-zp.kleszczow.pl/procurements lub poczty elektronicznej, adres email: zamowienia-publiczne@kleszczow.pl; 3.Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto w Systemie eZP; 4.W Systemie e-ZP znajduje się także instrukcja dla Wykonawcy (Instrukcja obsługi SystemuFINN e-Zamówienia Publiczne) oraz filmy instruktażowe - prezentujące podstawowe czynności dokonywane przez Wykonawców za pomocą Systemu (rejestracja, zadawanie pytań, złożenie oferty, wycofanie oferty). Instrukcja dostępna jest pod adresem: https://pomoc.e-zp.finn.pl/
5.Złożenie oferty poprzez System e-ZP wymaga posiadania przez Wykonawcę kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub podpisu osobistego lub podpisu zaufanego. 6.Specyfikacja połączenia, formatu przesyłanych danych oraz kodowania i oznaczania czasu odbioru danych Systemu E-ZP: a. Format kodowania treści w obrębie Systemu - UTF8,
b. Komunikacja pomiędzy przeglądarką Wykonawcy, a serwerem jest wykonywana przy użyciu bezpiecznego protokołu HTTPS, c. Oznaczeniem czasu odbioru danych przez System jest data oraz dokładny czas (hh:mm:ss) - czas lokalny serwera synchronizowany odpowiednim źródłem czasu. 7.Wymagania techniczne związane z korzystaniem z Systemu (tj. informacje dotyczące specyfikacji połączenia, formatu przesyłanych danych oraz kodowania i oznaczania czasu przekazania danych): a. stały dostęp do sieci Internet i minimalna prędkość połączenia internetowego nie mniejsza niż 512 kb/s; b. zaktualizowana przeglądarka internetowa Chrome w wersji 77 i późniejsze lub Mozilla Firefox w wersji 63 i późniejsze; c. system operacyjny Microsoft Windows 7 i późniejsze lub Apple macOS 10.14 i późniejsze, dystrybucje systemu Linux. d. korzystanie z wbudowanej w System e-ZP funkcjonalności składania podpisu elektronicznego (kwalifikowany podpis
elektroniczny, osobisty i zaufany) możliwe jest pod warunkiem, że system teleinformatyczny, z którego korzysta Wykonawca, wyposażony jest w jeden z poniższych komponentów: - wirtualna maszyna Java firmy Oracle w wersji co najmniej 1.8.0_221 (Java SE JRE 8Update221) z obsługą technologii Java Web Start (JavaWS) lub -wirtualna maszyna OpenJDK w wersji co najmniej 1.8.0_222 z zainstalowanym rozszerzeniem IcedTea Web Start. 8.Powyższe wymagania nie ograniczają możliwości korzystania przez Wykonawcę z zewnętrznego oprogramowania do składania podpisu elektronicznego, a. kwalifikowany podpis elektroniczny (dopuszczalne formaty podpisów: PaDES - format.pdf, XaDES - pozostałe formaty); b. podpis zaufany; c. certyfikat osobisty; d. dopuszczalne formaty danych, w szczególności:
txt,.pdf,.xls,.doc,.docx,.rtf, .odt,.zip,.xml,.rar (zalecany.pdf); e. Maksymalny rozmiar przesyłanych plików złożenia, wycofania: oferty w trybie podstawowym oraz innych wiadomości-wynosi 150 MB; f. w zakresie dotyczącym kodowania i czasu odbioru danych Zamawiający informuje, że złożona przez Wykonawcę za pomocą Systemu e-ZP oferta jest widoczna w systemie, jako zaszyfrowana, a możliwość jej odszyfrowania i otworzenia przez Zamawiającego możliwa jest po upływie terminu składania ofert. Szerszy zakres inf. o wymaganiach tech. i org. dot. korespondencji elektronicznej - pkt 18 SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): INFORMACJA DOTYCZĄCA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH: a)Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Kleszczów, mająca swoją siedzibę w Urzędzie Gminy w Kleszczowie,
przy ul. Głównej 47, 97-410 Kleszczów.
b) Wyznaczyliśmy Inspektora ochrony danych, od którego można uzyskać więcej informacji o przetwarzaniu danych osobowych.
Kontakt do Inspektora: e-mail: iod@kleszczow.pl, adres: Inspektor ochrony danych, ul. Główna 47, 97-410 Kleszczów.
c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO w związku z udziałem w postępowaniu o
udzielenie zamówienia publicznego IGZP.271.4.2025 prowadzonym w trybie podstawowym określonym w art. 275 pkt 1 ustawy Pzp.
d) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania
w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych, dalej „ustawa Pzp” oraz ustawy z
dnia 6 września 2001 roku – o dostępie do informacji publicznej.
e) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia
postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przetwarzania obejmuje cały czas
trwania umowy. Zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej,
jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych dokumentacja
zamówień publicznych posiada kategorię archiwalną B5 (okres przechowywania 5 lat) natomiast umowa zawarta w wyniku
postępowania w trybie zamówień publicznych posiada kategorię archiwalną B10 (okres przechowywania 10 lat).
f) Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp,
związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych
wynikają z ustawy Pzp.
g) W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany.
h) Posiada Pani/Pan:
− prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
− prawo żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2
RODO;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych
osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
W przypadku, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1–3 RODO, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku,
zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie
żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu
zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania
lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie
zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą. Zgłoszenie
żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych
osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: IGZP.271.4.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Urzędu Gminy w Kleszczowie:
Część 1 – Zakup komputerów All in One – 17 kpl. i laptopów – 4 kpl,
Sprzęt komputerowy dostarczony w ramach niniejszego zamówienia ma być sprzętem fabrycznie nowym, tj. nieużywanym, nieuszkodzonym, nieregenerowanym, nieobciążonym prawami osób lub podmiotów trzecich i wyprodukowanym nie wcześniej niż na 6 miesięcy od ogłoszenia przetargu oraz pochodzić z legalnego kanału sprzedaży producenta. Sprzęt powinien być dostarczony do siedziby Zamawiającego w nienaruszonych oryginalnych opakowaniach bez śladów ingerencji, winien posiadać odpowiednią jakość, sprawność i wydajność. Sprzęt komputerowy musi być dopuszczony do obrotu na terenie Polski.
Wykonawca zapewni co najmniej 24 miesięczną gwarancję.
4.2.6.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
30213100-6 - Komputery przenośne
30213000-5 - Komputery osobiste
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która nie zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 Pzp oraz uzyska najwyższą liczbę punktów na podstawie kryteriów oceny.
Zamawiający przy wyborze oferty będzie kierował się następującymi kryteriami oceny:
Cena (C) – 60 %
Gwarancja (G) – 40 %
2. Sposób oceniania ofert:
2.1. Kryterium „Cena” (C)
W kryterium cena (C), w którym Zamawiającemu zależy, aby Wykonawca złożył ofertę z najniższą ceną, zostanie zastosowany następujący wzór:
C = Comin / Cobad x Kp x Wc
Przy czym:
Comin – najniższa oferowana cena brutto poddana ocenie, tj. spośród wszystkich ofert niepodlegających odrzuceniu
Cobad – cena ofertowa brutto badanej oferty
Kp – współczynnik proporcjonalności – stały wskaźnik = 100
Wc – waga kryterium cena – 60 %
– liczba punktów możliwa do uzyskania – 60 pkt (C)
2.2. Kryterium „gwarancja” (G):
Minimalny obowiązkowy okres gwarancji na całość zamówienia (dostawy) wynosi 24 miesięcy i nie jest dodatkowo punktowany. Punkty przyznawane za kryterium Gwarancja będą liczone wg następujących zasad:
Lp. Nazwa kryterium Liczba punktów
1 Zaoferowanie gwarancji na cały przedmiot zamówienia na okres 24 miesięcy 0,00 pkt
2 Zaoferowanie gwarancji na cały przedmiot zamówienia na okres 36 miesięcy 20,00 pkt
3 Zaoferowanie gwarancji na cały przedmiot zamówienia na okres 48 miesięcy lub więcej 40,00 pkt
Maksymalna liczba punktów, jakie może uzyskać Wykonawca „G” 40,00 pkt
Wszystkie obliczenia będą dokonywane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Oferowany okres gwarancji na sprzęt komputerowy będący przedmiotem zamówienia należy podać w miesiącach, zgodnie z podanymi zasadami przez Zamawiającego.
Zaoferowanie gwarancji poniżej minimalnych gwarancji wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia (poniżej 24 miesięcy) spowoduje odrzucenie oferty jako niezgodnej z treścią specyfikacji warunków zamówienia i minimalnymi wymaganiami.
Zaoferowanie gwarancji powyżej okresów wskazanych powyżej nie spowoduje przyznania dodatkowych punktów.
Okres oferowanej gwarancji równy jest okresowi rękojmi. Za podanie okresu powyżej 24 miesięcy i mniej niż 36 miesięcy Zamawiający przyzna punkty jak za 24 miesiące.
Za podanie okresu powyżej 36 miesięcy i mniej niż 48 miesięcy Zamawiający przyzna punkty jak za 36 miesięcy.
Zasady wyboru oferty i udzielenia zamówienia:
Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w ustawie Pzp i niniejszej SWZ oraz uzyska najwyższą liczbę punktów obliczoną według powyższego wzoru.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Urzędu Gminy w Kleszczowie:
Część 2 – Zakup komputerów – stacji graficznych - 4 szt. i monitorów – 4 szt.
4.2.6.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Kryteria oceny ofert:
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która nie zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 Pzp oraz uzyska najwyższą liczbę punktów na podstawie kryteriów oceny.
Zamawiający przy wyborze oferty będzie kierował się następującymi kryteriami oceny:
Cena (C) – 60 %
Gwarancja (G) – 40 %
2. Sposób oceniania ofert:
2.1. Kryterium „Cena” (C)
W kryterium cena (C), w którym Zamawiającemu zależy, aby Wykonawca złożył ofertę z najniższą ceną, zostanie zastosowany następujący wzór:
C = Comin / Cobad x Kp x Wc
Przy czym:
Comin – najniższa oferowana cena brutto poddana ocenie, tj. spośród wszystkich ofert niepodlegających odrzuceniu
Cobad – cena ofertowa brutto badanej oferty
Kp – współczynnik proporcjonalności – stały wskaźnik = 100
Wc – waga kryterium cena – 60 %
– liczba punktów możliwa do uzyskania – 60 pkt (C)
2.2. Kryterium „gwarancja” (G):
Minimalny obowiązkowy okres gwarancji na całość zamówienia (dostawy) wynosi 24 miesięcy i nie jest dodatkowo punktowany. Punkty przyznawane za kryterium Gwarancja będą liczone wg następujących zasad:
Lp. Nazwa kryterium Liczba punktów
1 Zaoferowanie gwarancji na cały przedmiot zamówienia na okres 24 miesięcy 0,00 pkt
2 Zaoferowanie gwarancji na cały przedmiot zamówienia na okres 36 miesięcy 20,00 pkt
3 Zaoferowanie gwarancji na cały przedmiot zamówienia na okres 48 miesięcy lub więcej 40,00 pkt
Maksymalna liczba punktów, jakie może uzyskać Wykonawca „G” 40,00 pkt
Wszystkie obliczenia będą dokonywane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Oferowany okres gwarancji na sprzęt komputerowy będący przedmiotem zamówienia należy podać w miesiącach, zgodnie z podanymi zasadami przez Zamawiającego.
Zaoferowanie gwarancji poniżej minimalnych gwarancji wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia (poniżej 24 miesięcy) spowoduje odrzucenie oferty jako niezgodnej z treścią specyfikacji warunków zamówienia i minimalnymi wymaganiami.
Zaoferowanie gwarancji powyżej okresów wskazanych powyżej nie spowoduje przyznania dodatkowych punktów.
Okres oferowanej gwarancji równy jest okresowi rękojmi. Za podanie okresu powyżej 24 miesięcy i mniej niż 36 miesięcy Zamawiający przyzna punkty jak za 24 miesiące.
Za podanie okresu powyżej 36 miesięcy i mniej niż 48 miesięcy Zamawiający przyzna punkty jak za 36 miesięcy.
Zasady wyboru oferty i udzielenia zamówienia:
Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w ustawie Pzp i niniejszej SWZ oraz uzyska najwyższą liczbę punktów obliczoną według powyższego wzoru.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający nie żąda podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający nie żąda podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
1. Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie zgodności oferowanych dostaw z wymaganiami określonymi w Załączniku nr 1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia (dostępnej: https://e-zp.kleszczow.pl/procurements), tj.:1.1. W zakresie Części 1
1.1.1. Załącznik nr 3 do Formularza oferty - wzór wykazu parametrów oferowanych – składany wraz z ofertą w celu potwierdzenia parametrów wymaganych w OPZ;
1.1.2. Wydruk wyniku testu PassMark CPU Benchmarks, w kategorii CPU Mark opublikowanych na stronie https://www.cpubenchmark.net , nie starszy niż z dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu, potwierdzający, że procesor zaoferowanego sprzętu komputerowego osiąga w tym teście wynik co najmniej 26 000 punktów – dot. komputerów All in One;
1.1.3. Wydruk wyniku testu PassMark CPU Benchmarks, w kategorii CPU Mark opublikowanych na stronie https://www.cpubenchmark.net , nie starszy niż z dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu, potwierdzający, że procesor zaoferowanego sprzętu komputerowego osiąga w tym teście wynik co najmniej 17 500 punktów – dot. Laptopów.
1.2. W zakresie Części 2
1.2.1.Załącznik nr 4 do Formularza oferty - wzór wykazu parametrów oferowanych – składany wraz z ofertą w celu potwierdzenia parametrów wymaganych w OPZ;
1.2.2. Wydruk wyniku testu PassMark CPU Benchmarks, w kategorii CPU Mark opublikowanych na stronie https://www.cpubenchmark.net , nie starszy niż z dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu, potwierdzający, że procesor zaoferowanego sprzętu komputerowego osiąga w tym teście wynik co najmniej 52 000 punktów – dot. komputerów – stacji graficznych;
1.2.3. Wydruk wyniku testu PassMark Videocard Benchmarks, w kategorii Passmark G3D Mark opublikowanych na stronie https://www.videocardbenchmark.net, nie starszy niż z dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu, potwierdzający, że karta graficzna zaoferowanego sprzętu komputerowego osiąga w tym teście wynik co najmniej 22 700 punktów – dot. kart graficznych zastosowanych w komputerach – stacjach graficznych. 2.Zamawiający informuje, że tam, gdzie w SWZ opisał przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą słowa „lub równoważne”. W przypadku gdy wymagania w opisie przedmiotu zamówienia odnoszą się do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Pzp, Zamawiający wymaga, aby wykonawca przedstawił już w jego ofercie dowody równoważności w sposób określony w art. 101 ust. 5 i 6 Pzp. Zamawiający wskazuje, że obowiązek zgłoszenia w ofercie rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w opisie przedmiotu zamówienia i wykazania równoważności leży po stronie wykonawcy.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
1. Jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne, Zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.2. Postanowienia pkt 1. powyżej nie stosuje się, gdy pomimo złożenia przedmiotowego środka dowodowego oferta podlega odrzuceniu albo zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.
3. Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych środków dowodowych.
4. W przypadku, gdy Wykonawca poinformował zamawiającego w ofercie o stosowaniu rozwiązań równoważnych oraz nie
złożył przedmiotowych środków dowodowych niezbędnych do weryfikacji równoważności, lub złożone przedmiotowe środki
dowodowe są niekompletne (zgodnie z opisem zamieszczonym w pkt 6.5.-6.7. SWZ), zamawiający wzywa do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Do oferty wykonawca dołącza:1) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie/oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu w postępowaniu
2) dokumenty wskazane w pkt 6 SWZ,
3) uzasadnienie zastrzeżenia tajemnicy przedsiębiorstwa, jeżeli wykonawca zastrzegł w ofercie informacje jako tajemnicę przedsiębiorstwa;
4) pełnomocnictwo, jeżeli dotyczy;
5) dowody równoważności, o których mowa w pkt 6 SWZ, w związku z pkt 6.5.-6.7. SWZ - jeżeli dotyczą.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
WYKONAWCY WSPÓLNIE UBIEGAJĄCY SIĘ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
2. W przypadku, o którym mowa w pkt 1., wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3. Jeżeli zostanie wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy/ów regulującej/ych współpracę tych wykonawców.
4. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez poszczególnych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia kluczowych zadań dotyczących prac związanych z rozmieszczeniem i instalacją, w ramach zamówienia na dostawy.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia określono w projekcie umowy.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-05-13 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://e-zp.kleszczow.pl/procurements/87/documents
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-05-13 12:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-06-11
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
ciąg dalszy Ogłoszenia o zamówienia, Sekcja V - kwalifikacje wykonawców, pkt 5.8.) - wykaz przedmiotowych środków dowodowych :3. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne w zakresie opisywanym przez Zamawiającego, jest zobowiązany wskazać w ofercie, że stosuje rozwiązania równoważne oraz jest zobowiązany udowodnić, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104-107 ustawy Pzp, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia lub odpowiednio spełniają wymagania dotyczące wydajności lub funkcjonalności określone przez Zamawiającego. W przypadku, gdy Wykonawca poinformował zamawiającego w ofercie o stosowaniu rozwiązań równoważnych oraz nie złożył przedmiotowych środków dowodowych niezbędnych do weryfikacji równoważności, lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, zamawiający wzywa do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.
4. Za rozwiązanie równoważne Zamawiający uzna rozwiązanie, które w przypadku norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych gwarantuje osiągnięcie poziomów parametrów, funkcjonalności i właściwości niezbędnych do uzyskania certyfikacji w zakresie podanych w opisie przedmiotu zamówienia norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, przy czym w przypadku podania norm zamawiający za równoważne uzna automatycznie nowsze wersje tych samych norm które podane są w opisie przedmiotu zamówienia (dokumentacji projektowej, technicznej). W przypadku wymogów dotyczących funkcjonalności i wydajności gwarantuje uzyskanie wartości przyjętych w dokumentach opisujących przedmiot zamówienia w zakresie wskazanych tam cech, parametrów i właściwości.