BZP: Realizacja usług społecznych w ramach projektu pn. „CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH W ŁAGOWIE”
30.04.2025
2025/BZP 00213867/01
Centrum Usług Społecznych w Łagowie
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Realizacja usług społecznych w ramach projektu pn.
„CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH W ŁAGOWIE”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Usług Społecznych w Łagowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 290635400
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 62
1.5.2.) Miejscowość: Łagów
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-025
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: cus@lagowgmina.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://mgopslagow.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Realizacja usług społecznych w ramach projektu pn.
„CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH W ŁAGOWIE”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dd3db346-1ce8-484b-9855-6b68ea439fc2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00213867
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00070752/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Usługi zdrowotne, usługi z zakresu wsparcia rodzin i pieczy zastępczej w ramach projektu pn.: "Centrum Usług Społecznych w Łagowie"
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
„CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH W ŁAGOWIE”
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://lagowgmina.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Zamawiający będzie komunikował się z Wykonawcami za pośrednictwem Platformy.
4.2. Korzystanie z Platformy jest bezpłatne.
4.3. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie ani logowania.
4.4. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu musi posiadać konto podmiotu „wykonawca” na Platformie.
4.5. Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: cus@lagowgmina.pl (nie dotyczy składania ofert).
4.6. Osobą uprawnioną do komunikacji z Wykonawcami jest Ewelina Biesiada, tel. 41 343 70 59 e-mail cus@lagowgmina.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 5.1. W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający dopuszcza możliwość przekazywania sobie przez strony postępowania oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji za pośrednictwem Platformy znajdującej się pod adresem: https://lagowgmina.ezamawiajacy.pl w zakładce „Korespondencja” lub e-maila cus@lagowgmina.pl
5.2. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia lub informacje, które wpłyną do Zamawiającego, uważa się za dokumenty złożone w terminie, jeśli ich czytelna treść dotrze do Zamawiającego przed upływem tego terminu. Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przekazywanym na adres e-mail Zamawiającego przyjmuje się datę dostarczenia wiadomości na adres e-mail Zamawiającego. W przypadku skorzystania z Platformy za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich złożenia/wysłania na Platformie.
5.3. Ogólne zasady korzystania z Platformy, z zastrzeżeniem Sekcji III pkt 4.7:
1) zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie Nazwa Jednostki; https://lagowgmina.ezamawiajacy.pl/app/login lub https://oneplace.marketplanet.pl
2) Wykonawca po wybraniu opcji „Przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj się”.
3) Rejestracja Wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. W związku z tym Zamawiający zaleca Wykonawcom uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestrację w procesie złożenia Oferty w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej. Wykonawca wraz z potwierdzeniem złożenia wniosku rejestracyjnego otrzyma informację,o możliwości przyspieszenia procedury założenia konta, wówczas należy skontaktować się pod numerem telefonu podanym w ww. potwierdzeniu.
4) Po założeniu konta Wykonawca ma możliwość złożenia Oferty w postępowaniu. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej. Za datę przekazania zaświadczeń oraz informacji przyjmuje się datę ich wysłania za pośrednictwem zakładki „Korespondencja”.
Pozostałe informacje w powyższym zakresie zawarto w Rozdziale 5 Specyfikacji Warunków Zamówienia
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 7.1.1. Zamawiający oświadcza, że spełnia wymogi określone w RODO, tym samym dane osobowe podane przez Wykonawcę będą przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi.
7.1.2. Zamawiający informuje, że:
7.1.2.1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor Centrum Usług Społecznych w Łagowie z adresem i siedzibą ul. Rynek 62, 26 – 025 Łagów, tel. 41 343 70 59 e – mail: cus@lagowgmina.pl (Zamawiający)
7.1.2.2. administratorem danych osobowych jest Burmistrz Miasta i Gminy w Łagowie z adresem i siedzibą Urząd Miasta i Gminy w Łagowie, ul. Rynek 62, 26 – 025 Łagów, tel. 41 343 70 54, e – mail: urzad@lagowgmina.pl (Beneficjent)
7.1.2.3. dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych w Centrum Usług Społecznych w Łagowie ul. Rynek 62, 26 – 025 Łagów - Marek Woźniak, tel: +48 694164023, e-mail: iodo@marwikpoland.pl (Zamawiający)
7.1.2.4. dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych w Urzędzie Miasta i Gminy w Łagowie, ul. Rynek 62, 26 – 025 Łagów – Anna Głowcka, tel: +48 690 616 117 e-mail: iod@lagowgmina.pl (Beneficjent)
7.1.2.5. dane osobowe Wykonawcy będą przetwarzane w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego oraz w celu archiwizacji dokumentacji dotyczącej tego postępowania;
7.1.2.6. odbiorcami przekazanych przez Wykonawcę danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym zostanie udostępniona dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy;
7.1.2.7. dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały okres obowiązywania umowy, - w przypadku zamówień współfinansowanych ze środków UE przez okres, o którym mowa w art. 125 ust. 4 lit. d) w zw. z art. 140 rozporządzenia nr 1303/2013;
7.1.2.8. udostępnianie protokołu i załączników do protokołu ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyjątkiem tych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (tj. danych osobowych ujawniających pochodzenie rasowe lub etniczne, poglądy polityczne, przekonania religijne lub światopoglądowe, przynależność do związków zawodowych oraz przetwarzania danych genetycznych, danych biometrycznych w celu jednoznacznego zidentyfikowania osoby fizycznej lub danych dotyczących zdrowia, seksualności lub orientacji seksualnej tej osoby), zebranych w toku postępowania o udzielenie zamówienia;
Pozostałe informacje w powyższym zakresie zawiera rozdział 7 Specyfikacji Warunków Zamówienia
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 7.2. Ograniczenia stosowania RODO:
7.2.1. Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 RODO, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą.
7.2.2. Zgłoszenie w postępowaniu żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: CUS.26.5.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 4
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2.1. Krótki opis przedmiotu Części 1 zamówienia: Realizacja usług z zakresu wsparcia rodziny i pieczy zastępczej, w tym indywidualne konsultacje specjalistyczne dla rodziny, spotkania warsztatowe „Jestem / będę rodzicem”, warsztaty edukacyjne dla dzieci / młodzieży pn.: „Problemy XXI wieku i ich konsekwencje” wraz z rodzinnymi popołudniami jako warsztaty kreatywnego wspólnego spędzanie czasu wolnego w rodzinie.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego
85312320-8 - Usługi doradztwa
85311300-5 - Usługi opieki społecznej dla dzieci i młodzieży
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2027-03-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 2.6.1. Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która w sumie uzyska najwyższą liczbę punktów na podstawie określonych przez Zamawiającego kryteriów oceny.
2.6.2. Do oceny i wyboru oferty najkorzystniejszej Zamawiający stosuje kryterium ceny oraz kryteria jakościowe.
2.6.3. Kryterium cena – waga 58%. Maksymalna liczba punktów – 58.
2.6.3.1. Liczba punktów poznawanych ocenianej ofercie w tym kryterium zostanie obliczona według następującego wzoru:
Pc= (Cmin:Coc) x 0,58 x 100 pkt
gdzie:
Pc – liczba punktów w kryterium cena
Cmin – najniższa cena spośród ofert podlegających ocenie
Coc – cena oferty ocenianej
2.6.3.2. W celu oceny oferty w tym kryterium Wykonawca zobowiązany jest podać w formularzu oferty (załącznik nr 2 do SWZ) cenę brutto. Sposób obliczenia ceny oraz wypełnienia formularza ofertowego wskazano w Sekcji VIII w pkt 1 SWZ.
2.6.4. Kryterium jakościowe – doświadczenie Koordynatora – waga 40%. Maksymalna liczba punktów – 40.
2.6.4.1. W kryterium „Doświadczenie Koordynatora” badane będzie doświadczenie osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia (Koordynatora), o której mowa w sekcji V – Kwalifikacja wykonawców w pkt 3 ppkt 3.1.4.2 SWZ. Ocenie w kryterium będzie podlegać dodatkowe doświadczenie osoby wskazanej na potwierdzenie warunku udziału w postępowaniu (tej samej osoby, która zostanie wskazana w Wykazie osób na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu).
2.6.4.2. Liczba punktów poznawanych ocenianej ofercie w tym kryterium zostanie obliczona według następujących zasad:
- za skierowanie do realizacji zamówienia osoby, która wykaże się spełnieniem warunku z w sekcji V – Kwalifikacja wykonawców w pkt 3 ppkt 3.1.4.2 SWZ, tj. w zakresie minimalnym, Wykonawca otrzyma 0 pkt;
- za dodatkowe doświadczenie, tj. za każdą kolejną umowę spełniającą wymagania zawarte w sekcji V – Kwalifikacja wykonawców w pkt 3 ppkt 3.1.4.2 SWZ, którą Wykonawca wykazał w Formularzu ofertowym jako doświadczenie Koordynatora, Wykonawca otrzyma 10 pkt, ale łącznie nie więcej niż – 40 pkt;
2.6.4.3. Opis doświadczenia Koordynatora należy podać w treści Formularza ofertowego. Ocenie będą podlegały jedynie informacje zawarte Formularzu ofertowym, Wykonawca powinien więc dokonać starannego opisu doświadczenia Koordynatora, z uwzględnieniem wszystkich informacji niezbędnych do oceny w tym kryterium. W przypadku niepodania informacji niezbędnych do oceny oferty w tym kryterium, w zakresie w którym stwierdzono braki, ofercie zostanie przyznanych – 0 pkt.
2.6.4.4. Jeżeli Wykonawca na potrzeby spełniania warunku udziału określonego w sekcji V – Kwalifikacja wykonawców w pkt 3 ppkt 3.1.4.2 SWZ wskaże inną osobę niż w Formularzu ofertowym albo w toku postępowania dokonana zostanie zmiana osoby wykazywanej na potrzeby ww. warunku udziału w postępowaniu, Wykonawca otrzyma w tym kryterium - 0 pkt.
Pozostałe informacje w tym zakresie - SEKCJA IV SWZ PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 58,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie Koordynatora – waga 40%.
4.3.6.) Waga: 40
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy
4.3.5.) Nazwa kryterium: Klauzula społeczna
4.3.6.) Waga: 2,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak
4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2.11. Krótki opis przedmiotu Części 2 zamówienia: Realizacja usług z zakresu wsparcia rodziny i pieczy zastępczej w ramach jednodniowych i wielodniowych warsztatów dla rodzin.
4.2.6.) Główny kod CPV: 63511000-4 - Organizacja wycieczek
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2027-03-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 2.16.1. Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która w sumie uzyska najwyższą liczbę punktów na podstawie określonych przez Zamawiającego kryteriów oceny.
2.16.2. Do oceny i wyboru oferty najkorzystniejszej Zamawiający stosuje kryterium ceny oraz kryteria jakościowe.
2.16.3. Kryterium cena – waga 58%. Maksymalna liczba punktów – 58.
2.16.3.1. Liczba punktów poznawanych ocenianej ofercie w tym kryterium zostanie obliczona według następującego wzoru:
Pc = ( Cmin : Coc ) x 0,58 x 100 pkt
gdzie:
Pc – liczba punktów w kryterium cena
Cmin – najniższa cena spośród ofert podlegających ocenie
Coc – cena oferty ocenianej
2.16.3.2. W celu oceny oferty w tym kryterium Wykonawca zobowiązany jest podać w formularzu oferty (załącznik nr 2 do SWZ) cenę brutto. Sposób obliczenia ceny oraz wypełnienia formularza ofertowego wskazano w Sekcji VIII w pkt 1 SWZ.
2.16.4. Kryterium jakościowe – doświadczenie Koordynatora – waga 40%. Maksymalna liczba punktów – 40.
2.16.4.1. W kryterium „Doświadczenie Koordynatora” badane będzie doświadczenie osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia (Koordynatora), o której mowa w sekcji V – Kwalifikacja wykonawców w pkt 3 ppkt 3.1.4.4. SWZ. Ocenie w kryterium będzie podlegać dodatkowe doświadczenie osoby wskazanej na potwierdzenie warunku udziału w postępowaniu (tej samej osoby, która zostanie wskazana w Wykazie osób na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu).
2.16.4.2. Liczba punktów poznawanych ocenianej ofercie w tym kryterium zostanie obliczona według następujących zasad:
- za skierowanie do realizacji zamówienia osoby, która wykaże się spełnieniem warunku z w sekcji V – Kwalifikacja wykonawców w pkt 3 ppkt 3.1.4.4. SWZ, tj. w zakresie minimalnym, Wykonawca otrzyma 0 pkt;
- za dodatkowe doświadczenie, tj. za każdą kolejną umowę spełniającą wymagania zawarte w sekcji V – Kwalifikacja wykonawców w pkt 3 ppkt 3.1.4.4. SWZ, którą Wykonawca wykazał w Formularzu ofertowym jako doświadczenie Koordynatora, Wykonawca otrzyma 10 pkt, ale łącznie nie więcej niż - 40 pkt;
2.16.4.3. Opis doświadczenia Koordynatora należy podać w treści Formularza ofertowego. Ocenie będą podlegały jedynie informacje zawarte Formularzu ofertowym, Wykonawca powinien więc dokonać starannego opisu doświadczenia Koordynatora, z uwzględnieniem wszystkich informacji niezbędnych do oceny w tym kryterium. W przypadku niepodania informacji niezbędnych do oceny oferty w tym kryterium, w zakresie w którym stwierdzono braki, ofercie zostanie przyznanych – 0 pkt.
2.16.4.4. Jeżeli Wykonawca na potrzeby spełniania warunku udziału określonego w sekcji V – Kwalifikacja wykonawców w pkt 3 ppkt 3.1.4.4. SWZ wskaże inną osobę niż w Formularzu ofertowym albo w toku postępowania dokonana zostanie zmiana osoby wykazywanej na potrzeby ww. warunku udziału w postępowaniu, Wykonawca otrzyma w tym kryterium - 0 pkt
2.16.5. Kryterium jakościowe – klauzula społeczna – waga 2%. Maksymalna liczba punktów – 2.
2.16.5.1. W kryterium „Klauzula społeczna” 2 pkt zostanie przyznane za zaoferowanie zatrudnienia (udostępniania) na podstawie umowy o pracę (w wymiarze min. 1/20 etatu) bezpośrednio do realizacji zamówienia, jednej osoby spośród osób zagrożonych wykluczeniem społecznym, w rozumieniu art. 2 pkt 6 ustawy z dnia 5 sierpnia 2022 r. o ekonomii społecznej (t.j. Dz.U. z 2024r. poz. 113).
2.16.5.2. Zobowiązanie zatrudnienia osoby, o której mowa powyżej, należy zamieścić w treści Formularza ofertowego. W przypadku braku zaznaczenia przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym potwierdzenia zobowiązania zatrudnienia takiej osoby, Zamawiający nie przyzna wykonawcy punktów w tym kryterium.
2.16.6. Punktacja w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 58
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie koordynatora
4.3.6.) Waga: 40
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy
4.3.5.) Nazwa kryterium: Klauzula społeczna
4.3.6.) Waga: 2
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak
4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2.21. Krótki opis przedmiotu Części 3 zamówienia: Profilaktyka zdrowotna dla dzieci poprzez kompleksowe działania diagnostyczno-profilaktyczne, w tym usługi w zakresie profilaktyki wad podstawy, badania przesiewowe optometryczne, diagnostyka dietetyczna, stomatologiczna, logopedyczna i audiologiczna.
4.2.6.) Główny kod CPV: 85311300-5 - Usługi opieki społecznej dla dzieci i młodzieży
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
85148000-8 - Usługi analizy medycznej
80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej
85130000-9 - Usługi stomatologiczne i podobne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2027-03-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 2.26.1. Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która w sumie uzyska najwyższą liczbę punktów na podstawie określonych przez Zamawiającego kryteriów oceny.
2.26.2. Do oceny i wyboru oferty najkorzystniejszej Zamawiający stosuje kryterium ceny oraz kryteria jakościowe.
2.26.3. Kryterium cena – waga 58%. Maksymalna liczba punktów – 58.
2.26.3.1. Liczba punktów poznawanych ocenianej ofercie w tym kryterium zostanie obliczona według następującego wzoru:
Pc = ( Cmin : Coc ) x 0,58 x 100 pkt
gdzie:
Pc – liczba punktów w kryterium cena
Cmin – najniższa cena spośród ofert podlegających ocenie
Coc – cena oferty ocenianej
2.26.3.2. W celu oceny oferty w tym kryterium Wykonawca zobowiązany jest podać w formularzu oferty (załącznik nr 2 do SWZ) cenę brutto. Sposób obliczenia ceny oraz wypełnienia formularza ofertowego wskazano w Sekcji VIII w pkt 1 SWZ.
2.26.4. Kryterium jakościowe – doświadczenie Koordynatora – waga 40%. Maksymalna liczba punktów – 40.
2.26.4.1. W kryterium „Doświadczenie Koordynatora” badane będzie doświadczenie osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia (Koordynatora), o której mowa w sekcji V – Kwalifikacja wykonawców w pkt 3 ppkt 3.1.4.6. SWZ. Ocenie w kryterium będzie podlegać dodatkowe doświadczenie osoby wskazanej na potwierdzenie warunku udziału w postępowaniu (tej samej osoby, która zostanie wskazana w Wykazie osób na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu).
2.26.4.2. Liczba punktów poznawanych ocenianej ofercie w tym kryterium zostanie obliczona według następujących zasad:
- za skierowanie do realizacji zamówienia osoby, która wykaże się spełnieniem warunku z w sekcji V – Kwalifikacja wykonawców w pkt 3 ppkt 3.1.4.6. SWZ, tj. w zakresie minimalnym, Wykonawca otrzyma 0 pkt;
- za dodatkowe doświadczenie, tj. za każdą kolejną umowę spełniającą wymagania zawarte w sekcji V – Kwalifikacja wykonawców w pkt 3 ppkt 3.1.4.6. SWZ, którą Wykonawca wykazał w Formularzu ofertowym jako doświadczenie Koordynatora, Wykonawca otrzyma 10 pkt, ale łącznie nie więcej niż - 40 pkt;
2.26.4.3. Opis doświadczenia Koordynatora należy podać w treści Formularza ofertowego. Ocenie będą podlegały jedynie informacje zawarte Formularzu ofertowym, Wykonawca powinien więc dokonać starannego opisu doświadczenia Koordynatora, z uwzględnieniem wszystkich informacji niezbędnych do oceny w tym kryterium. W przypadku niepodania informacji niezbędnych do oceny oferty w tym kryterium, w zakresie w którym stwierdzono braki, ofercie zostanie przyznanych – 0 pkt.
2.26.4.4. Jeżeli Wykonawca na potrzeby spełniania warunku udziału określonego w sekcji V – Kwalifikacja wykonawców w pkt 3 ppkt 3.1.4.6. SWZ wskaże inną osobę niż w Formularzu ofertowym albo w toku postępowania dokonana zostanie zmiana osoby wykazywanej na potrzeby ww. warunku udziału w postępowaniu, Wykonawca otrzyma w tym kryterium - 0 pkt
2.26.5. Kryterium jakościowe – klauzula społeczna – waga 2%. Maksymalna liczba punktów – 2.
2.26.5.1. W kryterium „Klauzula społeczna”2 pkt zostanie przyznane za zaoferowanie zatrudnienia (udostępniania) na podstawie umowy o pracę (w wymiarze min. 1/20 etatu) bezpośrednio do realizacji zamówienia, jednej osoby spośród osób zagrożonych wykluczeniem społecznym, w rozumieniu art. 2 pkt 6 ustawy z dnia 5 sierpnia 2022 r. o ekonomii społecznej (t.j. Dz.U. z 2024r. poz. 113).
2.26.5.2. Zobowiązanie zatrudnienia osoby, o której mowa powyżej, należy zamieścić w treści Formularza ofertowego.W przypadku braku zaznaczenia przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym potwierdzenia zobowiązania zatrudnienia takiej osoby, Zamawiający nie przyzna wykonawcy punktów w tym kryterium.
2.26.6. Punktacja w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 58
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie koordynatora
4.3.6.) Waga: 40
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy
4.3.5.) Nazwa kryterium: Klauzula społeczna
4.3.6.) Waga: 2
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak
4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Krótki opis przedmiotu Części 4 zamówienia: Profilaktyka zdrowotna dla dorosłych, w tym zajęcia o charakterze usprawniającym ruchowo (zajęcia sportowe, zajęcia usprawniające przy muzyce, zajęcia relaksacyjne, ćwiczenia kinezyterapii zachowawczej, ćwiczenia rozciągające, nordicwalking, aerobik, zumba, pilates) realizowane w świetlicach wiejskich Gminy Łagów oraz indywidualne konsultacje medyczne dla dorosłych.
4.2.6.) Główny kod CPV: 92000000-1 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
85140000-2 - Różne usługi w dziedzinie zdrowia
85148000-8 - Usługi analizy medycznej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2027-03-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 2.36.1. Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która w sumie uzyska najwyższą liczbę punktów na podstawie określonych przez Zamawiającego kryteriów oceny.
2.36.2. Do oceny i wyboru oferty najkorzystniejszej Zamawiający stosuje kryterium ceny oraz kryteria/kryterium jakościowe.
2.36.3. Kryterium cena – waga 58%. Maksymalna liczba punktów – 58.
2.36.3.1. Liczba punktów poznawanych ocenianej ofercie w tym kryterium zostanie obliczona według następującego wzoru:
Pc = ( Cmin : Coc ) x 0,58 x 100 pkt
gdzie:
Pc – liczba punktów w kryterium cena
Cmin – najniższa cena spośród ofert podlegających ocenie
Coc – cena oferty ocenianej
2.36.3.2. W celu oceny oferty w tym kryterium Wykonawca zobowiązany jest podać w formularzu oferty (załącznik nr 2 do SWZ) cenę brutto. Sposób obliczenia ceny oraz wypełnienia formularza ofertowego wskazano w Sekcji VIII w pkt 1 SWZ.
2.36.4. Kryterium jakościowe – doświadczenie Koordynatora – waga 40%. Maksymalna liczba punktów – 40.
2.36.4.1. W kryterium „Doświadczenie Koordynatora” badane będzie doświadczenie osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia (Koordynatora), o której mowa w sekcji V – Kwalifikacja wykonawców w pkt 3 ppkt 3.1.4.8. SWZ. Ocenie w kryterium będzie podlegać dodatkowe doświadczenie osoby wskazanej na potwierdzenie warunku udziału w postępowaniu (tej samej osoby, która zostanie wskazana w Wykazie osób na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu).
2.36.4.2. Liczba punktów poznawanych ocenianej ofercie w tym kryterium zostanie obliczona według następujących zasad:
- za skierowanie do realizacji zamówienia osoby, która wykaże się spełnieniem warunku z w sekcji V – Kwalifikacja wykonawców w pkt 3 ppkt 3.1.4.8. SWZ, tj. w zakresie minimalnym, Wykonawca otrzyma 0 pkt;
- za dodatkowe doświadczenie, tj. za każdą kolejną umowę spełniającą wymagania zawarte w sekcji V – Kwalifikacja wykonawców w pkt 3 ppkt 3.1.4.8. SWZ, którą Wykonawca wykazał w Formularzu ofertowym jako doświadczenie Koordynatora, Wykonawca otrzyma 10 pkt, ale łącznie nie więcej niż - 40 pkt;
2.36.4.3. Opis doświadczenia Koordynatora należy podać w treści Formularza ofertowego. Ocenie będą podlegały jedynie informacje zawarte Formularzu ofertowym, Wykonawca powinien więc dokonać starannego opisu doświadczenia Koordynatora, z uwzględnieniem wszystkich informacji niezbędnych do oceny w tym kryterium. W przypadku niepodania informacji niezbędnych do oceny oferty w tym kryterium, w zakresie w którym stwierdzono braki, ofercie zostanie przyznanych – 0 pkt.
2.36.4.4. Jeżeli Wykonawca na potrzeby spełniania warunku udziału określonego w sekcji V – Kwalifikacja wykonawców w pkt 3 ppkt 3.1.4.8. SWZ wskaże inną osobę niż w Formularzu ofertowym albo w toku postępowania dokonana zostanie zmiana osoby wykazywanej na potrzeby ww. warunku udziału w postępowaniu, Wykonawca otrzyma w tym kryterium - 0 pkt
2.36.5. Kryterium jakościowe – klauzula społeczna – waga 2%. Maksymalna liczba punktów – 2.
2.36.5.1. W kryterium „Klauzula społeczna”2 pkt zostanie przyznane za zaoferowanie zatrudnienia (udostępniania) na podstawie umowy o pracę (w wymiarze min. 1/20 etatu) bezpośrednio do realizacji zamówienia, jednej osoby spośród osób zagrożonych wykluczeniem społecznym, w rozumieniu art. 2 pkt 6 ustawy z dnia 5 sierpnia 2022 r. o ekonomii społecznej (t.j. Dz.U. z 2024r. poz. 113).
2.36.5.2. Zobowiązanie zatrudnienia osoby, o której mowa powyżej, należy zamieścić w treści Formularza ofertowego.W przypadku braku zaznaczenia przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym potwierdzenia zobowiązania zatrudnienia takiej osoby, Zamawiający nie przyzna wykonawcy punktów w tym kryterium.
2.36.6. Punktacja w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 58
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie koordynatora
4.3.6.) Waga: 40
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy
4.3.5.) Nazwa kryterium: Klauzula społeczna
4.3.6.) Waga: 2
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak
4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Część 1 zamówieniaWykonawca w celu potwierdzenia posiadania zdolności technicznej lub zawodowej dla części 1 zamówienia musi wykazać, że:
3.1.4.1. wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje), w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, jedną umowę o wartości brutto co najmniej 200 000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych), której przedmiotem była realizacja usług organizacji i przeprowadzenia szkoleń i/lub doradztwa z co najmniej 1 (jednego) spośród poniżej wymienionych 4 (czterech) zakresów:
a) indywidualne konsultacje specjalistyczne dla rodziny, w tym konsultacje psychologa i/lub psychologa dziecięcego i/lub specjalistyczne ds. SI/FAS i/lub fizjoterapeutyczne / rehabilitacyjne i/lub dietetyczne,
b) spotkania warsztatowe przygotowujące do rodzicielstwa i/lub trening kompetencji rodzicielskich,
c) warsztaty edukacyjne dla dzieci / młodzieży zawierające co najmniej 1 (jedno) z poniższych zagadnień: fonoholizm, patostreaming, przemoc rówieśnicza, presja dotycząca nauki, nieakceptowanie siebie, problemy w relacjach z rówieśnikami, dziewczyną, chłopakiem, brak uwagi ze strony rodziców / zaniedbanie emocjonalne dzieci, członków rodziny, depresja, stres, frustracja i złość – czyli pierwsze kroki do agresji i przemocy (sygnały ostrzegawcze przy różnych rodzajach przemocy, jak sobie radzić / reagować w sytuacjach trudnych, relacje bez przemocy)
d) kreatywne wspólne spędzanie czasu wolnego w rodzinie,
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek musi spełnić co najmniej jeden z Wykonawców.
3.1.4.2. wyznaczy do realizacji zamówienia w roli Koordynatora jedną osobę, która posiada doświadczenie, nabyte w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, w koordynowaniu w imieniu wykonawcy, przez co najmniej 6 miesięcy, czynności/obowiązków wynikających z umowy o wartości brutto co najmniej 200 000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych), której przedmiotem była realizacja usług organizacji i przeprowadzenia szkoleń i/lub doradztwa z co najmniej 1 (jednego) spośród poniżej wymienionych 4 (czterech) zakresów:
a) indywidualne konsultacje specjalistyczne dla rodziny, w tym konsultacje psychologa i/lub psychologa dziecięcego i/lub specjalistyczne ds. SI/FAS i/lub fizjoterapeutyczne / rehabilitacyjne i/lub dietetyczne,
b) spotkania warsztatowe przygotowujące do rodzicielstwa i/lub trening kompetencji rodzicielskich,
c) warsztaty edukacyjne dla dzieci / młodzieży zawierające co najmniej 1 (jedno) z poniższych zagadnień: fonoholizm, patostreaming, przemoc rówieśnicza, presja dotycząca nauki, nieakceptowanie siebie, problemy w relacjach z rówieśnikami, dziewczyną, chłopakiem, brak uwagi ze strony rodziców / zaniedbanie emocjonalne dzieci, członków rodziny, depresja, stres, frustracja i złość – czyli pierwsze kroki do agresji i przemocy (sygnały ostrzegawcze przy różnych rodzajach przemocy, jak sobie radzić / reagować w sytuacjach trudnych, relacje bez przemocy)
d) kreatywne wspólne spędzanie czasu wolnego w rodzinie.
Część 2 zamówienia
Wykonawca w celu potwierdzenia posiadania zdolności technicznej lub zawodowej dla części 2 zamówienia musi wykazać, że:
3.1.4.3. w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert w Postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje, co najmniej 1 zamówienie objęte 1 umową o wartości brutto co najmniej 50.000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych) obejmujące organizację wyjazdu szkoleniowego, obejmującego minimum 2 dni, w skład którego wchodziło co najmniej zapewnienie 1 noclegu, przejazdów, trenerów, sal szkoleniowych i materiałów szkoleniowych dla rodzin tj. grupy obejmującej co najmniej 30 osób w tym rodziców i dzieci
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek musi spełnić co najmniej jeden z Wykonawców.
3.1.4.4. wyznaczy do realizacji zamówienia co najmniej 1 osobą do pełnienia funkcji koordynatora (zatrudnioną przez wykonawcę na podstawie dowolnego stosunku prawnego, przy czym funkcję tę może pełnić także osobiście wykonawca będący przedsiębiorcą prowadzącym jednoosobową działalność gospodarczą), która w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert organizowała i realizowała lub bezpośrednio nadzorowała organizację i realizację a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych organizuje i realizuje lub bezpośrednio nadzoruje organizację i realizację co najmniej 1 zamówienia objętego jedną umową o wartości brutto co najmniej 50.000 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych) / obejmującego organizację wyjazdu szkoleniowego, obejmującego minimum 2 dni, w skład którego wchodziło co najmniej zapewnienie 1 noclegu, przejazdów, trenerów, sal szkoleniowych i materiałów szkoleniowych dla rodzin tj. grupy obejmującej co najmniej 30 osób w tym rodziców i dzieci.
Część 3 zamówienia
Wykonawca w celu potwierdzenia posiadania zdolności technicznej lub zawodowej dla części 3 zamówienia musi wykazać, że:
3.1.4.5. wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje), w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, jedną umowę o wartości brutto co najmniej 300 000,00 zł (słownie: trzysta tysięcy złotych), której przedmiotem była realizacja usług z co najmniej 1 (jednego) spośród poniżej wymienionych 6 (sześciu) zakresów:
a) Usługi w zakresie profilaktyki wad podstawy u dzieci,
b) Usługi w zakresie badań przesiewowych optometrycznych u dzieci,
c) Usługi w zakresie diagnostyki dietetycznej u dzieci,
d) Usługi w zakresie diagnostyki stomatologicznej u dzieci,
e) Usługi w zakresie diagnostyki logopedycznej u dzieci,
f) Usługi w zakresie diagnostyki audiologicznej u dzieci,
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek musi spełnić co najmniej jeden z Wykonawców.
3.1.4.6. wyznaczy do realizacji zamówienia w roli Koordynatora jedną osobę, która posiada doświadczenie, nabyte w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, w koordynowaniu w imieniu wykonawcy, przez co najmniej 6 miesięcy, czynności/obowiązków wynikających z umowy o wartości brutto co najmniej 300 000,00 zł (słownie: trzysta tysięcy złotych), której przedmiotem była realizacja usług z co najmniej 1 (jednego) spośród poniżej wymienionych 6 (sześciu) zakresów:
a) Usługi w zakresie profilaktyki wad podstawy u dzieci,
b) Usługi w zakresie badań przesiewowych optometrycznych u dzieci,
c) Usługi w zakresie diagnostyki dietetycznej u dzieci,
d) Usługi w zakresie diagnostyki stomatologicznej u dzieci,
e) Usługi w zakresie diagnostyki logopedycznej u dzieci,
f) Usługi w zakresie diagnostyki audiologicznej u dzieci,
Część 4 zamówienie
Wykonawca w celu potwierdzenia posiadania zdolności technicznej lub zawodowej dla części 4 zamówienia musi wykazać, że:
3.1.4.7. wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje), w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, jedną umowę o wartości brutto co najmniej 200 000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych), której przedmiotem była realizacja usług z co najmniej 1 (jednego) spośród poniżej wymienionych 2 (dwóch) zakresów:
a) zajęcia usprawniająco – ruchowe tj. zajęcia sportowe i/lub zajęcia usprawniające przy muzyce i/lub zajęcia relaksacyjne i/lub ćwiczenia kinezyterapii zachowawczej i/lub ćwiczenia rozciągające i/lub nordic walking i/lub aerobik i/lub zumba i/lub pilates skierowane dla osób dorosłych,
b) indywidualne konsultacje medyczne, w tym konsultacje ginekologa i/lub kardiologa i/lub diabetologa i/lub neurologa i/lub reumatologa i/lub pulmonologa i/lub terapeuty uzależnień skierowane dla osób dorosłych.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek musi spełnić co najmniej jeden z Wykonawców.
3.1.4.8. wyznaczy do realizacji zamówienia w roli Koordynatora jedną osobę, która posiada doświadczenie, nabyte w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, w koordynowaniu w imieniu wykonawcy, przez co najmniej 6 miesięcy, czynności/obowiązków wynikających z umowy o wartości brutto co najmniej 200 000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych), której przedmiotem była realizacja usług z co najmniej 1 (jednego) spośród poniżej wymienionych 2 (dwóch) zakresów:
a) zajęcia usprawniająco – ruchowe tj. zajęcia sportowe i/lub zajęcia usprawniające przy muzyce i/lub zajęcia relaksacyjne i/lub ćwiczenia kinezyterapii zachowawczej i/lub ćwiczenia rozciągające i/lub nordic walking i/lub aerobik i/lub zumba i/lub pilatess kierowane dla osób dorosłych,
b) indywidualne konsultacje medyczne, w tym konsultacje ginekologa i/lub kardiologa i/lub diabetologa i/lub neurologa i/lub reumatologa i/lub pulmonologa i/lub terapeuty uzależnień skierowane dla osób dorosłych.
Pozostałe informacje w zakresie warunków udziału w postępowaniu zawarto w Sekcji V SWZ - kwalifikacja wykonawców.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 5.1. Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych, na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu:
5.1.1. oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej. Wzór oświadczenia stanowi załącznik do SWZ.
5.1.2. oświadczenia o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy.Wzór oświadczenia stanowi załącznik do SWZ.
5.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenia, o których mowa w pkt 5.1.1.. i 5.1.2. składa każdy z Wykonawców.
5.3. Jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotu udostępniającego zasoby, składa oświadczenie, o którym mowa w pkt 5.1.2., tego podmiotu.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6.1. Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych, na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu:
Część 1 zamówienia
6.1.1. wykazu usług, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie. Wzór wykazu usług stanowi załącznik do SWZ.
6.1.2. wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu osób stanowi załącznik do SWZ.
Część 2 zamówienia
6.1.3. wykazu usług, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie. Wzór wykazu usług stanowi załącznik do SWZ.
6.1.4. wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu osób stanowi załącznik do SWZ.
Część 3 zamówienia
6.1.5. wykazu usług, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie. Wzór wykazu usług stanowi załącznik do SWZ.
6.1.6. wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu osób stanowi załącznik do SWZ.
Część 4 zamówienia
6.1.7. wykazu usług, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie. Wzór wykazu usług stanowi załącznik do SWZ.
6.1.8. wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu osób stanowi załącznik do SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
nie dotyczy5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
6.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia publicznego.6.2. Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy załączyć do oferty.
6.3. Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.
6.4. W przypadku spółki cywilnej Zamawiający przyjmuje, że Wykonawcami w rozumieniu art. 7 pkt 30 ustawy, są wspólnicy spółki cywilnej, których udział w postępowaniu traktowany jest jako wspólne ubieganie się o udzielenie zamówienia w rozumieniu art. 58 ust. 1 ustawy.
6.5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
6.6. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia (o ile zostały sformułowane) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
6.7. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzieleniezamówienia dołączają do oferty oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. Wzór oświadczenia stanowi załącznik do SWZ.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
3.1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie uregulowanym w art. 454 i art. 455 ustawy.3.2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy na podstawie przesłanek zmiany wskazanych we Wzorze umowy stanowiącym załącznik do SWZ.