BZP: Kompleksowe utrzymanie czystości ulic, poboczy, przystanków, chodników i ciągów pieszo-rowerowych na terenie Gminy Białe Błota
06.05.2025
2025/BZP 00218058/01
Gmina Białe Błota
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Kompleksowe utrzymanie czystości ulic, poboczy, przystanków, chodników i ciągów pieszo-rowerowych na terenie Gminy Białe Błota
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Białe Błota
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350636
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Szubińska 7
1.4.2.) Miejscowość: Białe Błota
1.4.3.) Kod pocztowy: 86-005
1.4.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.4.7.) Numer telefonu: 523111700
1.4.8.) Numer faksu: 523111733
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@bialeblota.eu
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.bialeblota.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00218058
2.2.) Data ogłoszenia: 2025-05-06
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00205793
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie.
2) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie.
3) zdolności technicznej lub zawodowej:
a) Wykonawcy:
Wiedza i doświadczenie
Wykonawca musi wykazać się wiedzą i doświadczeniem, w wykonaniu lub wykonywaniu, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dwóch usług, obejmujących swym zakresem utrzymanie czystości ulic i/lub chodników o wartości min. 100 000,00 zł brutto każda.
W przypadku, o którym mowa w art. 117 ust. 2 i 3, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
b) osób:
Potencjał kadrowy
Wykonawca musi wskazać osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia.
Wykonawca, na każdą funkcję wymienioną poniżej, wskaże osoby, które musi mieć dostępne na etapie realizacji zamówienia, spełniające następujące wymagania:
1) Brygada interwencyjna – koszenie poboczy
wymagana liczba brygad: 3
wymagana liczba osób w jednym zespole: minimum 2 (dwie),
c) zdolności technicznej:
Wykonawca zobowiązany jest dysponować odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia. Zamawiający wymaga dysponowania następującym potencjałem technicznym:
Lp. Wymagany potencjał techniczny Minimalna wymagana ilość (szt.)
1 Samojezdna duża zamiatarka do nawierzchni ulic 2
2 Lekka zamiatarka (max. DMC 1400 kg) do chodników i ciągów pieszo-rowerowych 1
3 Mobilna myjka ciśnieniowa do oczyszczania wiat przystankowych 1
4 Pojazd dostawczy dla brygady interwencyjnej 3
5 Kosy spalinowe do koszenia ręcznego 6
6 Kosiarka bijakowa do koszenia poboczy 1
UWAGA:
1. Zamawiający wymaga, aby Wszystkie pojazdy przeznaczone do wykonywania prac związanych z realizacją zamówienia, w tym również niewymagane w pkt. 7.2.3.c), najpóźniej do dnia podpisania umowy były wyposażone w urządzenia zapewniające bieżący monitoring pracy, tj. odbiorniki GPS. Urządzenia mają rejestrować dane związane z pracą pojazdów dotyczące aktualnego położenia pojazdu na e-mapie. Aktualizacja położenia winna być rejestrowana z częstotliwością nie mniejszą niż co do 1 minuty.
2. Wykonawca, najpóźniej w dniu podpisania umowy, dostarczy Zamawiającemu kod, nazwę użytkownika i hasło celem logowania do systemu GPS przez przeglądarkę stron internetowych oraz dostęp do danych historycznych za cały okres trwania umowy, oraz kopię umowy zawartej przez Wykonawcę z podmiotem udostępniającym korzystanie z systemu GPS przez Wykonawcę.
3. System GPS będzie funkcjonował przez cały okres trwania umowy. Wyposażenie pojazdów w odbiorniki GPS będzie służyć Zamawiającemu jako system kontroli realizacji zamówienia.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia mogą polegać na zdolnościach tych Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których zdolności te są wymagane (art. 117 ust 3 ustawy Pzp). Oceniając zdolność techniczną lub zawodową, Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia (art. 116 ust 2 ustawy Pzp).
Po zmianie:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie.
2) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie.
3) zdolności technicznej lub zawodowej:
a) Wykonawcy:
Wiedza i doświadczenie
Wykonawca musi wykazać się wiedzą i doświadczeniem, w wykonaniu lub wykonywaniu, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dwóch usług, obejmujących swym zakresem utrzymanie czystości ulic i/lub chodników o wartości min. 100 000,00 zł brutto każda.
W przypadku, o którym mowa w art. 117 ust. 2 i 3, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
b) osób:
Potencjał kadrowy
Wykonawca musi wskazać osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia.
Wykonawca, na każdą funkcję wymienioną poniżej, wskaże osoby, które musi mieć dostępne na etapie realizacji zamówienia, spełniające następujące wymagania:
1) Brygada interwencyjna – koszenie poboczy
wymagana liczba brygad: 3
wymagana liczba osób w jednym zespole: minimum 2 (dwie),
c) zdolności technicznej:
Wykonawca zobowiązany jest dysponować odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia. Zamawiający wymaga dysponowania następującym potencjałem technicznym:
Lp. Wymagany potencjał techniczny Minimalna wymagana ilość (szt.)
1 Samojezdna duża zamiatarka do nawierzchni ulic 2
2 Lekka zamiatarka (max. DMC 1400 kg) do chodników i ciągów pieszo-rowerowych 1
3 Mobilna myjka ciśnieniowa do oczyszczania wiat przystankowych 1
4 Pojazd dostawczy dla brygady interwencyjnej 3
5 Kosy spalinowe do koszenia ręcznego 6
6 Kosiarka bijakowa do koszenia poboczy 1
UWAGA:
1. Zamawiający wymaga, aby Wszystkie pojazdy przeznaczone do wykonywania prac związanych z realizacją zamówienia, w tym również niewymagane w pkt. 7.2.3.c), najpóźniej do dnia podpisania umowy były wyposażone w urządzenia zapewniające bieżący monitoring pracy, tj. odbiorniki GPS. Urządzenia mają rejestrować dane związane z pracą pojazdów dotyczące aktualnego położenia pojazdu na e-mapie. Aktualizacja położenia winna być rejestrowana z częstotliwością nie mniejszą niż co do 1 minuty.
2. Wykonawca, najpóźniej w dniu podpisania umowy dostarczy Zamawiającemu kod, nazwę użytkownika i hasło celem logowania do systemu GPS przez przeglądarkę stron internetowych oraz dostęp do danych historycznych za cały okres trwania umowy, oraz oświadczenie Wykonawcy w zakresie podpisania umowy z podmiotem udostępniającym system GPS.
3. System GPS będzie funkcjonował przez cały okres trwania umowy. Wyposażenie pojazdów w odbiorniki GPS będzie służyć Zamawiającemu jako system kontroli realizacji zamówienia.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia mogą polegać na zdolnościach tych Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których zdolności te są wymagane (art. 117 ust 3 ustawy Pzp). Oceniając zdolność techniczną lub zawodową, Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia (art. 116 ust 2 ustawy Pzp).
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2025-05-08 10:00
Po zmianie:
2025-05-09 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2025-05-08 10:15
Po zmianie:
2025-05-09 10:15
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2025-06-06
Po zmianie:
2025-06-07