BZP: Dostawy opakowań medycznych i wskaźników do kontroli procesu sterylizacji i dezynfekcji dla Szpitala Wielospecjalistycznego w Inowrocławiu.
08.05.2025
2025/BZP 00221668/01
Szpital Wielospecjalistyczny im. dr.L udwika Błażka w Inowrocławiu
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dostawy opakowań medycznych i wskaźników do kontroli procesu sterylizacji i dezynfekcji dla Szpitala Wielospecjalistycznego w Inowrocławiu.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Szpital Wielospecjalistyczny im. dr.L udwika Błażka w Inowrocławiu
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092358780
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Poznańska 97
1.4.2.) Miejscowość: Inowrocław
1.4.3.) Kod pocztowy: 88-100
1.4.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.pub@szpitalino.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pszozino.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00221668
2.2.) Data ogłoszenia: 2025-05-08
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00206277
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.8. Wykaz przedmiotowych środków dowodowych Przed zmianą:
Zamawiający żąda, by wykonawca złożył wraz z ofertą następujące, przedmiotowe środki dowodowe:
1) Dokumenty dopuszczające oferowany przedmiot do obrotu i używania zgodnie z Ustawą z dnia 7 kwietnia 2022r. o wyrobach medycznych (Dz.U. 2022 poz. 974).
2) Dokumenty potwierdzające zgodność oferowanych produktów z Polska Normą PN EN 868 lub PN ISO 11607.
3) Dokumentacja Wytwórcy określająca minimalny czas przechowywania materiału po sterylizacji(dotyczy zadania 1 i 3).
4) Oświadczenie o terminie ważności przedmiotu zamówienia (minimum 12 miesięcy),
UWAGA!
Zamawiający wymaga dostarczenia próbek w ilości wystarczającej do ich rzetelnej oceny:
ZAD. 1
- minimum po 5 arkuszy papieru z każdej pozycji
ZAD. 2
- minimum 5 wkładek absorpcyjnych
ZAD. 3
- około 2-3 metrów rękawów papierowo -foliowych
/ włókninowo- foliowych z każdej pozycji
- minimum 5 torebek papierowo-foliowych, włókninowo- foliowych
ZAD. 4 - 9
- po 10 wskaźników
- po 1 sztuce, rolce (w przypadku taśm, markerów i etykiet)
- po 1 przyrządzie PCD – zwrotnym
- po 1 uchwycie do testów z pozycji 2 i 4 zadania 9 oraz pozycji 3 zadania 8
ZAD. 10
- minimum po 5 arkuszy włókniny z każdego rozmiaru
Próbki należy dostarczyć do Zamawiającego na podany adres:
Szpital Wielospecjalistyczny im. dr. Ludwika Błażka w Inowrocławiu
ul. Poznańska 97, 88-100 Inowrocław
Budynek administracyjny, niski parter, pokój 03 lub 02A
w terminie do dnia 09.05.2025r. godz. 9:30
Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych za wyjątkiem próbek.
Po zmianie:
Zamawiający żąda, by wykonawca złożył wraz z ofertą następujące, przedmiotowe środki dowodowe:
1) Dokumenty dopuszczające oferowany przedmiot do obrotu i używania zgodnie z Ustawą z dnia 7 kwietnia 2022r. o wyrobach medycznych (Dz.U. 2022 poz. 974).
2) Dokumenty potwierdzające zgodność oferowanych produktów z Polska Normą PN EN 868 lub PN ISO 11607.
3) Dokumentacja Wytwórcy określająca minimalny czas przechowywania materiału po sterylizacji(dotyczy zadania 1 i 3).
4) Oświadczenie o terminie ważności przedmiotu zamówienia (minimum 12 miesięcy),
UWAGA!
Zamawiający wymaga dostarczenia próbek w ilości wystarczającej do ich rzetelnej oceny:
ZAD. 1
- minimum po 5 arkuszy papieru z każdej pozycji
ZAD. 2
- minimum 5 wkładek absorpcyjnych
ZAD. 3
- około 2-3 metrów rękawów papierowo -foliowych
/ włókninowo- foliowych z każdej pozycji
- minimum 5 torebek papierowo-foliowych, włókninowo- foliowych
ZAD. 4 - 9
- po 10 wskaźników
- po 1 sztuce, rolce (w przypadku taśm, markerów i etykiet)
- po 1 przyrządzie PCD – zwrotnym
- po 1 uchwycie do testów z pozycji 2 i 4 zadania 9 oraz pozycji 3 zadania 8
ZAD. 10
- minimum po 5 arkuszy włókniny z każdego rozmiaru
Próbki należy dostarczyć do Zamawiającego na podany adres:
Szpital Wielospecjalistyczny im. dr. Ludwika Błażka w Inowrocławiu
ul. Poznańska 97, 88-100 Inowrocław
Budynek administracyjny, niski parter, pokój 03 lub 02A
w terminie do dnia 13.05.2025r. godz. 9:30
Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych za wyjątkiem próbek.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.4.1. Informacje dotyczące wadium Przed zmianą:
1) Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie:
Zadanie nr 1- 400,00 zł
Zadanie nr 2- 40,00 zł
Zadanie nr 3- 500,00 zł
Zadanie nr 4- 14,00 zł
Zadanie nr 5- 200,00 zł
Zadanie nr 6- 180,00 zł
Zadanie nr 7- 29,00 zł
Zadanie nr 8- 230,00 zł
Zadanie nr 9- 240,00 zł
Zadanie nr10- 110,00 zł
Zadanie nr11- 990,00 zł
2) Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą tj. do dnia 07.06.2025r.
3) Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp.
4) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy w banku Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski S.A. ul. Puławska 15, 02-515 Warszawa PKO Bank Polski Regionalne Centrum Korporacyjne w Bydgoszczy ul. Gdańska 23, 85-005 Bydgoszcz. Nr rachunku: 43 1020 1462 0000 7302 0358 9496 z dopiskiem na przelewie: „M-14/2025”. Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (decyduje data wpływu na rachunek bankowy zamawiającego).
5) Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach należy załączyć do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu i powinno zawierać następujące elementy:
a) nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta/poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib. Beneficjentem wskazanym w gwarancji lub poręczeniu musi być Szpital Wielospecjalistyczny im. dr. Ludwika Błażka w Inowrocławiu,
b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem,
c) kwotę gwarancji/poręczenia,
d) termin ważności gwarancji/poręczenia,
e) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia bezwarunkowo, na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
6) W przypadku, gdy wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.
7) Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1–5 ustawy Pzp.
8) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
Po zmianie:
1) Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie:
Zadanie nr 1- 400,00 zł
Zadanie nr 2- 40,00 zł
Zadanie nr 3- 500,00 zł
Zadanie nr 4- 14,00 zł
Zadanie nr 5- 200,00 zł
Zadanie nr 6- 180,00 zł
Zadanie nr 7- 29,00 zł
Zadanie nr 8- 230,00 zł
Zadanie nr 9- 240,00 zł
Zadanie nr10- 110,00 zł
Zadanie nr11- 990,00 zł
2) Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą tj. do dnia 11.06.2025r.
3) Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp.
4) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy w banku Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski S.A. ul. Puławska 15, 02-515 Warszawa PKO Bank Polski Regionalne Centrum Korporacyjne w Bydgoszczy ul. Gdańska 23, 85-005 Bydgoszcz. Nr rachunku: 43 1020 1462 0000 7302 0358 9496 z dopiskiem na przelewie: „M-14/2025”. Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (decyduje data wpływu na rachunek bankowy zamawiającego).
5) Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach należy załączyć do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu i powinno zawierać następujące elementy:
a) nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta/poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib. Beneficjentem wskazanym w gwarancji lub poręczeniu musi być Szpital Wielospecjalistyczny im. dr. Ludwika Błażka w Inowrocławiu,
b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem,
c) kwotę gwarancji/poręczenia,
d) termin ważności gwarancji/poręczenia,
e) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia bezwarunkowo, na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
6) W przypadku, gdy wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.
7) Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1–5 ustawy Pzp.
8) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2025-05-09 10:00
Po zmianie:
2025-05-13 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2025-05-09 10:05
Po zmianie:
2025-05-13 10:05