BZP: Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" - edycja 2024 w Jarosławcu
08.05.2025
2025/BZP 00222105/01
Gmina Sitno
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" - edycja 2024 w Jarosławcu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sitno
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950368575
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sitno 73
1.5.2.) Miejscowość: Sitno
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-424
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.7.) Numer telefonu: 846113940
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugsitno@sitno.gmina.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sitno.gmina.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" - edycja 2024 w Jarosławcu
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-971f5a5a-8d00-4020-959e-91de0cbc6439
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00222105
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00046448/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" w Jarosławcu
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://sitno.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://sitno.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z SWZ pkt. VI. Informacja o
sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów, a także wskazanie
osób uprawnionych do porozumiewania się z wykonawcami.
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://sitno.ezamawiajacy.pl
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z SWZ pkt. XXIV. Ochrona danych osobowych
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RI.271.9.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Nazwa zadania: ”Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" - edycja 2024 w Jarosławcu”.
Rodzaj zamówienia: wykonanie robót budowlanych.
Przedmiotem zamówienia jest modernizacja / remont kompleksu sportowego typu „ORLIK” na działce nr 1414/7w
miejscowości Jarosławiec, gmina Sitno i obejmuje między innymi wymianę nawierzchni na boisku do koszykówki,
uzupełnienie nawierzchni na boisku ze sztuczna murawą, modernizację istniejącego zaplecza szatniowo-sanitarnego,
wymianę siatek na bramkach, wymianę siatki wokół boiska - piłkochwytów,
Podstawę zadania stanowi Program modernizacji kompleksów sportowych 'Orlik' 2024. Inwestycja współfinansowana będzie
ze środków budżetu państwa. Wykonawca podejmujący się realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązany będzie do
wykonania zamówienia oraz przekazania go do użytkowania zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają:
Projekt umowy – Załącznik nr 4 do SWZ.
Projekt zgłoszeniowy – Załącznik nr 5 do SWZ,
Przedmiar robót - Załącznik nr 6 do SWZ (pomocniczo),
Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - Załącznik nr 7 do SWZ
Kosztorys ofertowy - Załącznik nr 8 do SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: O wyborze najkorzystniejszej oferty będzie decydować następujące kryterium:
1. Cena brutto / wraz z podatkiem VAT - waga kryterium 60% wartości kryterium, co odpowiada 60 punktom przeliczeniowym
maksymalnie,
2. Okres gwarancji i rękojmi na wykonane roboty – waga kryterium 40% wartości kryterium, co odpowiada 40 punktom
przeliczeniowym.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rękojmi na wykonane roboty
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
W zakresie zdolności technicznej lub zawodowej:Warunek zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że:
a) wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo
wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie,
wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących
najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały
wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone; w załączonych dokumentach poświadczających
należy potwierdzić wykonanie co najmniej jednego zadania o charakterze i zakresie porównywalnym do przedmiotowego
zamówienia o wartości min. 100 000,00 zł brutto.
b) Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej jedną osobą zdolną do wykonania zamówienia,
posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej w
zakresie umożliwiającym pełnienie funkcji kierownika budowy podczas realizacji przedmiotu zamówienia.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zgodnie z SWZ pkt. V.
Warunki udziału w postępowaniu oraz podstawy wykluczenia
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z SWZ pkt. V.
Warunki udziału w postępowaniu oraz podstawy wykluczenia
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zgodnie z SWZ pkt. V.Warunki udziału w postępowaniu oraz podstawy wykluczenia
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Zgodnie z SWZ pkt. V.Warunki udziału w postępowaniu oraz podstawy wykluczenia