BZP: Kompleksowa obsługa serwisowa urządzeń drukująco — kopiujących będących własnością Sądu Rejonowego w Radomiu wraz z dostawą i wymianą materiałów eksploatacyjnych.
08.05.2025
2025/BZP 00222598/01
Sąd Rejonowy w Radomiu
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Kompleksowa obsługa serwisowa urządzeń drukująco — kopiujących będących własnością Sądu Rejonowego w Radomiu wraz z dostawą i wymianą materiałów eksploatacyjnych.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Rejonowy w Radomiu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000322436
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Warszawska 1
1.5.2.) Miejscowość: Radom
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-600
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.7.) Numer telefonu: 48 36 80 405
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gospodarczy@radom.sr.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://radom.sr.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Wymiar Sprawiedliwości
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kompleksowa obsługa serwisowa urządzeń drukująco — kopiujących będących własnością Sądu Rejonowego w Radomiu wraz z dostawą i wymianą materiałów eksploatacyjnych.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1682d4e3-2aed-484c-a94e-4385a312e278
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00222598
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00051287/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 „Kompleksowa obsługa serwisowa urządzeń drukująco – kopiujących będących własnością Sądu Rejonowego w Radomiu wraz z dostawą i wymianą materiałów eksploatacyjnych”
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1682d4e3-2aed-484c-a94e-4385a312e2783.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zawarte w Rozdziale XXV Specyfikacji Warunków Zamówienia
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zawarte w Rozdziale XXV Specyfikacji Warunków Zamówienia
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: G.261.2.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie kompleksowej obsługi serwisowej urządzeń drukujących, przeglądy, naprawy i konserwacje, wymianę materiałów eksploatacyjnych użytkowanych w Sądzie Rejonowym w Radomiu z siedzibą przy ul. Warszawskiej 1, 26-600 Radom w ramach opłaty wyliczonej na podstawie liczby wykonanych wydruków.
4.2.6.) Główny kod CPV: 79810000-5 - Usługi drukowania
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
50323000-5 - Naprawa i konserwacja komputerowych urządzeń peryferyjnych
50313100-3 - Usługi w zakresie naprawy fotokopiarek
50313200-4 - Usługi w zakresie konserwacji fotokopiarek
48421000-5 - Pakiety oprogramowania do zarządzania urządzeniami
30192113-6 - Wkłady drukujące
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z kryteriami określonymi w SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie Wykonawcy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
a) Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem niniejszego zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej 150 000,00 zł.b) Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie zrealizował lub realizuje co najmniej dwie usługi kompleksowej obsługi serwisowej urządzeń drukująco-kopiujących - minimum 150 urządzeń drukujących o wartości umowy obsługi serwisowej urządzeń nie mniejszej niż 90.000,00 złotych brutto każda, przy czym każda z nich wykonana/wykonywana na podstawie jednej umowy nie krótszej niż 12 miesięcy oraz wykaże, że zostały wykonane w sposób należyty.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a. Odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji
i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji – w przypadku braku możliwości uzyskania odpisu z ogólnodostępnych źródeł; Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji, ani nie ogłoszono upadłości. Dokument o którym mowa powyżej, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, zastępuje się je w całości lub części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy.
b. Wykaz usług wskazanych w formularzu ofertowym dotyczącym kompleksowej obsługi serwisowej urządzeń drukująco-kopiujących - minimum 150 urządzeń drukujących o wartości umowy obsługi serwisowej urządzeń nie mniejszej niż 90.000,00 złotych brutto każda, przy czym każda z nich wykonana/wykonywana na podstawie jednej umowy nie krótszej niż 12 miesięcy oraz wykaże, że zostały wykonane w sposób należyty. Nie dopuszcza się sumowania kilku usług (umów) w celu osiągnięcia wymaganej kwoty, a w przypadku usług powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat*, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku usług powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku usług powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy *. Wykaz wykonanych usług stanowi Załącznik Nr 5 SWZ.
*Okres wyrażony w latach lub miesiącach liczy się wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert. Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług, wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz, o którym mowa powyżej, dotyczy usług, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych, w których wykonywaniu bezpośrednio uczestniczył lub uczestniczy. Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług, wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz usług, dotyczy usług, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.
c. Dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej 150 000,00 zł (z przedłożonego dokumentu (np. polisy, dowodu opłacenia składki) musi jednoznacznie wynikać, że składka została opłacona).
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
a) aktualny certyfikat potwierdzający, iż Wykonawca wdrożył system zarządzania bezpieczeństwem informacji zgodnie z normą ISO/IEC 27001:2013 i nowszą lub równoważnej normy.b) aktualny certyfikat potwierdzający, iż producent oprogramowania do kontroli wydruku, określonego w pkt. II Opisu Przedmiotu Zamówienia wdrożył i stosuje system zarządzania bezpieczeństwem informacji zgodnie z normą ISO/IEC 27001:2013 i nowszą lub równoważnej normy.
UWAGA: Wymagane certyfikaty potwierdzające bezpieczeństwo informacji muszą być wydane przez jednostkę certyfikującą akredytowaną przez Polskie Centrum Akredytacji (PCA) lub równoważną jednostkę akredytującą uznawaną w ramach systemu EA Multilateral Agreement (EA MLA).
c) dokument potwierdzający, że system winien posiadać aprobatę Biura Cyberbezpieczeństwa Ministerstwa Sprawiedliwości z uwagi na szereg wrażliwych danych znajdujących się na stanowiskach komputerowych Zamawiającego. Program typu „agent” musi przejść testy penetracyjne wykonane przez Biuro Cyberbepieczeństwa lub Agencję Bezpieczeństwa Wewnętrznego.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
a) aktualny certyfikat potwierdzający, iż Wykonawca wdrożył system zarządzania bezpieczeństwem informacji zgodnie z normą ISO/IEC 27001:2013 i nowszą lub równoważnej normy.b) aktualny certyfikat potwierdzający, iż producent oprogramowania do kontroli wydruku, określonego w pkt. II Opisu Przedmiotu Zamówienia wdrożył i stosuje system zarządzania bezpieczeństwem informacji zgodnie z normą ISO/IEC 27001:2013 i nowszą lub równoważnej normy.
UWAGA: Wymagane certyfikaty potwierdzające bezpieczeństwo informacji muszą być wydane przez jednostkę certyfikującą akredytowaną przez Polskie Centrum Akredytacji (PCA) lub równoważną jednostkę akredytującą uznawaną w ramach systemu EA Multilateral Agreement (EA MLA).
c) dokument potwierdzający, że system winien posiadać aprobatę Biura Cyberbezpieczeństwa Ministerstwa Sprawiedliwości z uwagi na szereg wrażliwych danych znajdujących się na stanowiskach komputerowych Zamawiającego. Program typu „agent” musi przejść testy penetracyjne wykonane przez Biuro Cyberbepieczeństwa lub Agencję Bezpieczeństwa Wewnętrznego.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: 2.500,00 złotych (słownie: dwa tysiące pięćset złotych 00/100).2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 16.05.2025 r .do godz. 09:00 - szczegółowe informacje zawarto w Rozdziale XVIII SWZ
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wymagania określone w Specyfikacji Warunków Zamówienia6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień umowy w przypadkach określonych w art. 455 Prawa zamówień publicznych oraz w przypadku wystąpienia niżej wymienionych okoliczności:a) zmiany organizacyjną po stronie Wykonawcy lub Zamawiającego w przypadku, gdy nastąpi zmiana adresu siedziby firmy, siedziby serwisu /jeżeli dotyczy/,
b) w przypadku zmiany obowiązujących przepisów prawnych, treść umowy będzie zmieniała się stosownie do wprowadzanych rozwiązań prawnych, zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub koniecznych zmian wynikających z prawomocnych orzeczeń lub ostatecznych aktów administracyjnych właściwych organów - w takim zakresie, w jakim będzie to niezbędne w celu dostosowania postanowień umowy do zaistniałego stanu prawnego lub faktycznego,
c) obniżenie ceny przedmiotu umowy przez Wykonawcę może nastąpić w każdym czasie i nie wymaga zgody Zamawiającego, z zastrzeżeniem § 6 ust. 6 umowy.
2. Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia terminu obowiązywania umowy
w przypadku niezrealizowania umowy w terminie, na okres do wyczerpania kwoty określonej w § 6 ust.1 nie dłużej jednak niż 3 miesiące.
3. Wyżej wymienione zmiany nie mogą skutkować podwyższeniem ceny jednostkowej netto wskazanej w Formularzu ofertowym, z zastrzeżeniem ust.1.
4. Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem
nieważności.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne