BZP: „Zakup wyposażenia do pracowni zawodowych Zespołu Szkół Agrotechniczno – Ekonomicznych w Weryni”.
08.05.2025
2025/BZP 00222829/01
Powiat Kolbuszowski
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
„Zakup wyposażenia do pracowni zawodowych Zespołu Szkół Agrotechniczno – Ekonomicznych w Weryni”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Powiat Kolbuszowski
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690581382
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: 11 Listopada 10
1.4.2.) Miejscowość: Kolbuszowa
1.4.3.) Kod pocztowy: 36-100
1.4.4.) Województwo: podkarpackie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.4.7.) Numer telefonu: 17 2275880
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@kolbuszowski.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.kolbuszowski.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00222829
2.2.) Data ogłoszenia: 2025-05-08
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00218826
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
2. Opis warunków udziału w postępowaniu:
1) Warunek zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – wpis do odpowiedniego rejestru.
Zamawiający nie precyzuje warunków w przedmiotowym zakresie.
2) Warunek posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej – zezwolenia, licencje, koncesje lub wpis do rejestru.
Zamawiający nie precyzuje warunków w przedmiotowym zakresie.
3) Warunki dotyczące określonej sytuacji finansowej lub ekonomicznej.
Zamawiający nie precyzuje warunków w przedmiotowym zakresie.
4) Warunki dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spełnia ten warunek udziału w postępowaniu, jeżeli:
a) dla części 1 zamówienia: w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał co najmniej jedną dostawę wyposażenia pracowni zawodowej lub informatycznej na kwotę co najmniej 130 000,00 zł brutto (a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywaną)
b) dla części 2 zamówienia: w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał co najmniej jedną dostawę wyposażenia pracowni zawodowej lub informatycznej na kwotę co najmniej 40 000,00 zł brutto (a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywaną)
cd zmian umowy
4) zmian korzystnych z punktu widzenia realizacji przedmiotu umowy, w szczególności przyspieszających realizację, obniżających koszt ponoszony przez Zamawiającego na wykonanie lub użytkowanie przedmiotu umowy bądź zwiększających użyteczność przedmiotu ubądź zmian przedmiotu umowy spowodowanych np. wycofaniem z rynku materiałów czy elementów do produkcji lub posiadających korzystniejsze parametry techniczne czy nowszej technologii itp. w zakresie zmian technologicznych w szczególności w sytuacji:
a) pojawienia się na rynku części, materiałów lub urządzeń nowszej generacji, pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji przedmiotu umowy lub osiągnięcia korzystniejszych wskaźników eksploatacyjnych;
b) pojawienie się nowszej technologii wykonania przedmiotu umowy, pozwalającej na szybsze zrealizowanie przedmiotu umowy lub zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji przedmiotu umowy lub osiągnięcia korzystniejszych wskaźników eksploatacyjnych;
c) konieczności zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa;
2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wprowadzenia w życie, po podpisaniu umowy, regulacji prawnych wywołujących potrzebę dostosowania umowy do nowych regulacji prawnych wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany.
3. W przypadku, gdy zmiany, o których mowa w ust. 1 będą miały wpływ na koszty wykonania przedmiotu umowy przez Wykonawcę, ustalenie zmienionej kwoty wynagrodzenia odbywać się będzie na podstawie formularza cenowego Wykonawcy oraz innych dokumentów potwierdzających zmianę kosztów Wykonawcy, wyliczonej odpowiednio do okoliczności powodujących zmianę.
Po zmianie:
2. Opis warunków udziału w postępowaniu:
1) Warunek zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – wpis do odpowiedniego rejestru.
Zamawiający nie precyzuje warunków w przedmiotowym zakresie.
2) Warunek posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej – zezwolenia, licencje, koncesje lub wpis do rejestru.
Zamawiający nie precyzuje warunków w przedmiotowym zakresie.
3) Warunki dotyczące określonej sytuacji finansowej lub ekonomicznej.
Zamawiający nie precyzuje warunków w przedmiotowym zakresie.
4) Warunki dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spełnia ten warunek udziału w postępowaniu, jeżeli:
a) dla części 1 zamówienia: w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał co najmniej jedną dostawę wyposażenia pracowni zawodowej lub informatycznej na kwotę co najmniej 130 000,00 zł brutto (a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywaną)
b) dla części 2 zamówienia: w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał co najmniej jedną dostawę wyposażenia pracowni zawodowej na kwotę co najmniej 40 000,00 zł brutto (a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywaną)
cd zmian umowy
4) zmian korzystnych z punktu widzenia realizacji przedmiotu umowy, w szczególności przyspieszających realizację, obniżających koszt ponoszony przez Zamawiającego na wykonanie lub użytkowanie przedmiotu umowy bądź zwiększających użyteczność przedmiotu ubądź zmian przedmiotu umowy spowodowanych np. wycofaniem z rynku materiałów czy elementów do produkcji lub posiadających korzystniejsze parametry techniczne czy nowszej technologii itp. w zakresie zmian technologicznych w szczególności w sytuacji:
a) pojawienia się na rynku części, materiałów lub urządzeń nowszej generacji, pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji przedmiotu umowy lub osiągnięcia korzystniejszych wskaźników eksploatacyjnych;
b) pojawienie się nowszej technologii wykonania przedmiotu umowy, pozwalającej na szybsze zrealizowanie przedmiotu umowy lub zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji przedmiotu umowy lub osiągnięcia korzystniejszych wskaźników eksploatacyjnych;
c) konieczności zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa;
2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wprowadzenia w życie, po podpisaniu umowy, regulacji prawnych wywołujących potrzebę dostosowania umowy do nowych regulacji prawnych wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany.
3. W przypadku, gdy zmiany, o których mowa w ust. 1 będą miały wpływ na koszty wykonania przedmiotu umowy przez Wykonawcę, ustalenie zmienionej kwoty wynagrodzenia odbywać się będzie na podstawie formularza cenowego Wykonawcy oraz innych dokumentów potwierdzających zmianę kosztów Wykonawcy, wyliczonej odpowiednio do okoliczności powodujących zmianę.