Zarząd Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy zawiadamia, że przygotowany został projekt decyzji o warunkach zabudowy dla inwestycji przy al. Wilanowskiej 269 w Warszawie na terenie Dzielnicy Mokotów
07.05.2025
34375613
URZĄD DZIELNICY MOKOTÓW M. ST. WARSZAWY
ul. RAKOWIECKA 25/27
02-517
WARSZAWA
OBWIESZCZENIE
Działając na podstawie art. 10 §1 i art.49 §1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2024 r. poz. 572, dalej K.p.a.), art. 53 ust. 1c, w związku z art. 64 ust. 1, ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2024 r. poz. 1130),
Zarząd Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy zawiadamia, że
w postępowaniu administracyjnym prowadzonym na wniosek CPM Sp. z o.o., złożony 19 lutego 2025 r., w sprawie ustalenia warunków zabudowy dla inwestycji polegającej na zmianie sposobu użytkowania części usługowej na mieszkalną w istniejącym budynku usługowo-mieszkalnym z garażem w zabudowie bliźniaczej na terenie działki ew. nr 29 w obrębie 0410 przy al. Wilanowskiej 269 w Warszawie na terenie Dzielnicy Mokotów, przygotowany został projekt decyzji o warunkach zabudowy, który przy pismach 3 kwietnia 2025 r. przekazany został do ustawowych uzgodnień wynikających z art. 59 ust.4, w związku z art. 64 ust.1, u.p.z.p.
Zakończenie postępowania dowodowego nastąpi po uzgodnieniu projektu decyzji przez organy właściwe w sprawie.
Obwieszczenie kierowane jest do strony postępowania z nieustalonym adresem do doręczeń, będącej właścicielem nieruchomości sąsiadującej z działką objętą wnioskiem o ustalenie warunków zabudowy.
W terminie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia strona może zapoznać się z aktami sprawy oraz z treścią postanowienia, w Wydziale Architektury i Budownictwa dla Dzielnicy Mokotów Urzędu m.st. Warszawy po telefonicznym (22 44 36 651) lub mailowym (edumala@um.warszawa.pl) uzgodnieniu terminu.
Ewentualne wnioski i uwagi w sprawie można zgłosić bezpośrednio w Wydziale Obsługi Mieszkańców Urzędu Dzielnicy Mokotów, ul. Rakowiecka 25/27, 02-517 Warszawa, za pośrednictwem poczty na adres ul. Marynarska 19A, 02-674 Warszawa, na elektroniczną skrzynkę podawczą lub na adres do doręczeń elektronicznych Urzędu m.st. Warszawy AE:PL-79408-50689-FDSVF-21.
Zgodnie z art. 49 § 2 K.p.a. niniejsze zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie czternastu dni od dnia, w którym nastąpiło jego publiczne ogłoszenie.