BZP: Modernizacja boiska szkolnego - ETAP II: Boisko do piłki ręcznej/nożnej.
05.05.2025
2025/BZP 00214643/01
Zespół Państwowych Szkół Muzycznych im. Grażyny Bacewicz w Koszalinie
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Modernizacja boiska szkolnego - ETAP II: Boisko do piłki ręcznej/nożnej.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Państwowych Szkół Muzycznych im. Grażyny Bacewicz w Koszalinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000280643
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Juliana Fałata 32
1.5.2.) Miejscowość: Koszalin
1.5.3.) Kod pocztowy: 75-434
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński
1.5.7.) Numer telefonu: 94-347-80-20
1.5.8.) Numer faksu: brak
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zpsm.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/zpsmkoszalin
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja boiska szkolnego - ETAP II: Boisko do piłki ręcznej/nożnej.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d4244c48-e653-463e-a3dc-013523484dc7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00214643
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00131549/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Modernizacja boiska szkolnego - ETAP II: Boisko do piłki ręcznej/nożnej.”
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d4244c48-e653-463e-a3dc-013523484dc73.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu portalu e-Zamówienia, który dostępny jest pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/,
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w https://ezamowienia.gov.pl/pl/instrukcje/
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://ezamowienia.gov.pl/pl/
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony
osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia
dyrektywy 95/46/WE informujemy, że:
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zespół Państwowych Szkół Muzycznych im. G. Bacewicz w Koszalinie
reprezentowany przez dyrektora szkoły, (ul. Fałata 32, 75-434 Koszalin, tel. (94) 347 80 20, e-mail: sekretariat@zpsm.pl).
Inspektorem Ochrony Danych Osobowych jest Krzysztof Czarnecki , e-mail: redakcja@zpsm.pl)
Celem przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest postępowanie związane z udzieleniem zamówienia publicznego (numer,
nazwa zamówienia)
Znak sprawy: KG.26.2.2025 „Modernizacja boiska szkolnego - ETAP II: Boisko do piłki ręcznej/nożnej.”
Podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest Pani/Pana zgoda wyrażona poprzez uczestnictwo w
postępowaniu oraz przepisy prawa: art. 6 ust. 1 lit. c ) - RODO, ustawa z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych
(t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018 ze zm.), rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów
dokumentów, jakie może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U. 2022 poz. 902).
Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania
w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3, 3a, 3b ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2024 poz.
1320). Dane Pani/Pana będą przekazywane wszystkim osobom i podmiotom zainteresowanym w związku prowadzeniem
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (postępowanie jest jawne).
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp,
przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres
przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
Podanie przez Panią/Pana danych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy „Prawo zamówień publicznych”
związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych
wynikają z powyższej ustawy.
posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do UODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących
narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO nie przysługuje Pani/Panu prawo do usunięcia danych osobowych
nie przysługuje Panu/Pani prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO.
na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: KG.26.2.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 1600807,04 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie zadania pn. „Modernizacja boiska szkolnego - ETAP II: Boisko do piłki
ręcznej/nożnej”.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje kompleksowe wykonanie boiska do piłki ręcznej/nożnej
przy Zespole Państwowych Szkół Muzycznych im. Grażyny Bacewicz w Koszalinie polegający na:
1) Roboty budowlane polegać będą na:
a) roboty pomiarowe,
b) roboty rozbiórkowe,
c) usunięcie warstwy humusu i darniny,
d) wykonanie wykopów,
e) profilowanie i zagęszczanie podłoża gruntowego,
f) wykonanie drenażu,
g) wykonanie nasypów,
h) ustawienie obrzeży betonowych na ławie betonowej z oporem,
i) wykonanie schodów terenowych,
j) ułożenie warstw podbudowy,
k) ułożenie warstw wierzchnich:
l) humusowanie terenu,
m) montaż ogrodzenia,
n) montaż wyposażenia sportowego,
o) uporządkowanie terenu.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-07-01 do 2025-08-29
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Cena oferty - 60 %.
2. Okres rękojmi w miesiącach – 30 % - nie krócej niż 48 miesięcy i nie dłużej niż 72 miesiące:
1) Zamawiający ustala maksymalny okres rękojmi na 72 miesiące. W przypadku zadeklarowania w formularzu ofertowym okresu rękojmi powyżej 72 miesięcy do obliczenia punktacji w kryterium okresu rękojmi (Xmax) zamawiający przyjmie okres 72 miesiące.
3. Doświadczenie kierownika budowy – 1% - 10% - zamawiający przyjmuje 1% - 1 rok.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny, kosztu oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie kierownika budowy
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c
Art. 109 ust. 1 pkt 3
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;
Zamawiający nie stawia w tym zakresie szczegółowego warunku.
2) Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;
Zamawiający nie stawia w tym zakresie szczegółowego warunku.
3) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
Warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej oceniony zostanie na podstawie aktualnego ubezpieczenia
odpowiedzialności cywilnej na kwotę minimum 2 000 000,00 zł
4) Zdolności technicznej lub zawodowej;
a) Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia i posiadają następujące
kwalifikacje (załącznik nr 7 do SWZ), tj.:
• co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie obejmującym zakres
zamówienia (minimum 1 osoba bez ograniczeń); na podstawie Rozporządzenie Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29
kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w
budownictwie (Dz.U. 2019 poz. 831) lub inne odpowiednie wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub
odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru
Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art.12a oraz innych przepisów Obwieszczenia Marszałka
Sejmu Rzeczypospolitej Polskiej z dnia 21 marca 2024 r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu ustawy - Prawo
budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (Dz.U. 2024 poz. 725) oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania
kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016 r., poz. 65 ).
b) Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej 3 roboty na kwotę minimum 2 000 000,00 zł
każda w zakresie (załącznik nr 6 do SWZ), tj.:
• profilowanie i zagęszczanie podłoża gruntowego,
• wykonanie drenażu,
• wykonanie nasypów,
• ustawienie obrzeży betonowych na ławie betonowej z oporem,
• ułożenie warstw podbudowy do warstw wierzchnich.
c) W przypadku podwykonawcy, zgodnie z art. 118 ust. 3 i 4 ustawy Pzp, Wykonawca musi załączyć do oferty zobowiązanie
podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danej części zamówienia lub inny
podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi
zasobami tych podmiotów. Musi również wykazać co najmniej 3 robót budowlanych odpowiadającym zakresem ujętym w umowie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem składania ofert:
• ułożenie warstw wierzchnich EPDM do boisk sportowych.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. O
udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;
Zamawiający nie stawia w tym zakresie szczegółowego warunku.
2) Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;
Zamawiający nie stawia w tym zakresie szczegółowego warunku.
3) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
Warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej oceniony zostanie na podstawie aktualnego ubezpieczenia
odpowiedzialności cywilnej na kwotę minimum 2 000 000,00 zł
4) Zdolności technicznej lub zawodowej;
a) Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia i posiadają następujące
kwalifikacje (załącznik nr 7 do SWZ), tj.:
• co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie obejmującym zakres
zamówienia (minimum 1 osoba bez ograniczeń); na podstawie Rozporządzenie Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia
2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. 2019
poz. 831) lub inne odpowiednie wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiadające im uprawnienia
budowlane, które zostały wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z
zastrzeżeniem art.12a oraz innych przepisów Obwieszczenia Marszałka Sejmu Rzeczypospolitej Polskiej z dnia 21 marca 2024 r. w
sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu ustawy - Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (Dz.U. 2024 poz. 725) oraz ustawy z dnia 22
grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z
2016 r., poz. 65 ).
b) Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej 3 roboty na kwotę minimum 2 000 000,00 zł każda w zakresie
(załącznik nr 6 do SWZ), tj.:
• profilowanie i zagęszczanie podłoża gruntowego,
• wykonanie drenażu,
• wykonanie nasypów,
• ustawienie obrzeży betonowych na ławie betonowej z oporem,
• ułożenie warstw podbudowy do warstw wierzchnich.
c) W przypadku podwykonawcy, zgodnie z art. 118 ust. 3 i 4 ustawy Pzp, Wykonawca musi załączyć do oferty zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danej części zamówienia lub inny
podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami
tych podmiotów. Musi również wykazać co najmniej 3 robót budowlanych odpowiadającym zakresem ujętym w umowie w okresie
ostatnich 5 lat przed upływem składania ofert:
• ułożenie warstw wierzchnich EPDM do boisk sportowych.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. O udzielenie zamówienia
mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;
Zamawiający nie stawia w tym zakresie szczegółowego warunku.
2) Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;
Zamawiający nie stawia w tym zakresie szczegółowego warunku.
3) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
Warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej oceniony zostanie na podstawie aktualnego ubezpieczenia
odpowiedzialności cywilnej na kwotę minimum 2 000 000,00 zł
4) Zdolności technicznej lub zawodowej;
a) Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia i posiadają następujące
kwalifikacje (załącznik nr 7 do SWZ), tj.:
• co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie obejmującym zakres
zamówienia (minimum 1 osoba bez ograniczeń); na podstawie Rozporządzenie Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia
2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. 2019
poz. 831) lub inne odpowiednie wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiadające im uprawnienia
budowlane, które zostały wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z
zastrzeżeniem art.12a oraz innych przepisów Obwieszczenia Marszałka Sejmu Rzeczypospolitej Polskiej z dnia 21 marca 2024 r. w
sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu ustawy - Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (Dz.U. 2024 poz. 725) oraz ustawy z dnia 22
grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z
2016 r., poz. 65 ).
b) Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej 3 roboty na kwotę minimum 2 000 000,00 zł każda w zakresie
(załącznik nr 6 do SWZ), tj.:
• profilowanie i zagęszczanie podłoża gruntowego,
• wykonanie drenażu,
• wykonanie nasypów,
• ustawienie obrzeży betonowych na ławie betonowej z oporem,
• ułożenie warstw podbudowy do warstw wierzchnich.
c) W przypadku podwykonawcy, zgodnie z art. 118 ust. 3 i 4 ustawy Pzp, Wykonawca musi załączyć do oferty zobowiązanie
podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danej części zamówienia lub inny
podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami
tych podmiotów. Musi również wykazać co najmniej 3 robót budowlanych odpowiadającym zakresem ujętym w umowie w okresie
ostatnich 5 lat przed upływem składania ofert:
• ułożenie warstw wierzchnich EPDM do boisk sportowych.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Wymagane dokumenty dotyczące nawierzchni typu EPDM:a) wyniki badań na zgodność z normą PN-EN 14877:2014 (obowiązujące parametry nawierzchni pu),
b) wyniki badań na zgodność z normą DIN 18035-6:2014 (bezpieczeństwo ekologiczne – zawartość pierwiastków
śladowych),
c) wyników badań WWA,
d) atest higieniczny PZH,
e) karta techniczna potwierdzona przez producenta,
f) autoryzacja producenta nawierzchni poliuretanowej, wystawiona dla wykonawcy/podwykonawcy na realizowaną
inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tą nawierzchnię.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Protokół przeprowadzonej wizji lokalnej terenu będącego przedmiotem postępowania przetargowegoSEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Wadium w wysokości 30 000,00 zł (słownie: osiemnaście tysięcy zł 00/100) powinno być wniesione przed upływemterminu składania ofert. Okres ważności wadium powinien być zgodny z terminem związania ofertą.
2. Za datę wniesienia wadium przyjmuję się datę jego wpływu na konto Zamawiającego.
3. Wadium może być wniesione w następujących formach:
1) pieniądzu - na konto: NBP Odział okręgowy Szczecin nr 02 1010 1599 0166 2313 9120 0000
z adnotacją: Wadium: „Modernizacja boiska szkolnego - ETAP II: Boisko do piłki ręcznej/nożnej””,
2) gwarancjach bankowych,
3) gwarancjach ubezpieczeniowych,
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r.
Obwieszczenie Marszałka Sejmu Rzeczypospolitej Polskiej z dnia 11 marca 2024 r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu
ustawy o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. 2024 poz. 419).
4. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, Wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał
gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą ubiegać się wspólnie o udzielenie zamówienia, w takim przypadku złożona oferta spełniać musinastępujące wymagania:
1) w odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego, Wykonawcy muszą udokumentować, że łącznie
spełniają warunki określone w art. 112 ust 2 Pzp oraz warunki udziału w postępowaniu przyjęte przez Zamawiającego i
każdy z Wykonawców musi wykazać brak podstaw do wykluczenia na podstawie art. 108 ust. 1 i art. 109 ust. 1 Pzp,
2) Wykonawcy występujący wspólnie ustanawiają spośród siebie pełnomocnika
do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania
w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego,
3) wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z przedsiębiorcą występującym, jako pełnomocnik.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zmiana umowy na korzyść Zamawiającego może być dokonana tylko za zgodą obu stron.2. Niedopuszczalna jest zmiana umowy na niekorzyść Zamawiającego, chyba, że zachodzą okoliczności, o których mowa w
art. 455 ust.1 pkt 4) ustawy PZP.
3. Wszystkie zmiany umowy dokonywane są w formie pisemnej i muszą być dokonane przez upoważnionych przedstawicieli
obu stron.
4. Zamawiający nie przewiduje zmian treści umowy.
5. Określa się następujący tryb dokonywania zmian postanowień umowy (sposób inicjowania zmian):
1) Zamawiający wnioskuje do Wykonawcy w sprawie możliwości dokonania wskazanej zmiany,
2) Zamawiający wnioskuje, aby Wykonawca przedłożył propozycję zmiany,
3) Wykonawca wnioskuje do Zamawiającego o dokonanie wskazanej zmiany,
4) podpisanie aneksu do umowy.
6. Przyczyny dokonania zmian postanowień umowy oraz uzasadnienie takich zmian należy opisać w stosownych
dokumentach (notatka służbowa, pismo wykonawcy, protokół konieczności, itp.). Protokół konieczności wymaga
zatwierdzenia przez Zamawiającego.