BZP: Dostawa sprzętu komputerowego, urządzeń wielofunkcyjnych, skanerów oraz oprogramowania do transkrypcji wraz z tłumaczem na potrzeby Akademii Mazowieckiej w Płocku
05.05.2025
2025/BZP 00215823/01
Akademia Mazowiecka w Płocku
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa sprzętu komputerowego, urządzeń wielofunkcyjnych, skanerów oraz oprogramowania do transkrypcji wraz z tłumaczem na potrzeby Akademii Mazowieckiej w Płocku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademia Mazowiecka w Płocku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611038403
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pl. Dąbrowskiego 2
1.5.2.) Miejscowość: Płock
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-402
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - Płocki
1.5.7.) Numer telefonu: +48 24 366 54 00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mazowiecka.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mazowiecka.edu.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu komputerowego, urządzeń wielofunkcyjnych, skanerów oraz oprogramowania do transkrypcji wraz z tłumaczem na potrzeby Akademii Mazowieckiej w Płocku
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d884335f-0544-4664-be77-ecca5bccb2d0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00215823
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00124446/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Dostawa sprzętu komputerowego, skanerów oraz licencji transkrypcji. do nagrań z tłumaczem.
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Projekt pn. „Dostępność bez granic w Akademii Mazowieckiej w Płocku” nr FERS.03.01-IP.08-0127/24 współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego 2021-2027 (FERS).
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/11014493.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1101449
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Postępowanie prowadzone jest w języku polskim przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1101449
Wymagane jest, aby komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane były przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do zamawiającego” po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do Zamawiającego. Uwaga! Komunikat „Wyślij
wiadomość” nie służy do składania ofert. Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”.
Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny wykonawca, będzie przekazywana przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego Wykonawcy. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na platformazakupowa.pl przesłanych przez zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje. Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty
elektronicznej, email: zamowienia@mazowiecka.edu.pl w sytuacjach awaryjnych np. nie działania platformy zakupowej. Jednakże zaleca się, aby komunikacja z Wykonawcami odbywała się poprzez platformazakupowa.pl, a nie za pośrednictwem email. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w
postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie. Formaty plików wykorzystywanych przez wykonawców powinny być zgodne z “OBWIESZCZENIEM PREZESA RADY MINISTRÓW z dnia 9 listopada 2017 r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych”.
Informacje o środkach komunikacji elektronicznej przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami zostały
szerzej opisane w Rozdziale IX Działu I SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych – RODO) informuję, iż;
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Akademia Mazowiecka w Płocku, Pl. Dąbrowskiego 2.
2. Kontakt z Inspektorem ochrony danych w Akademii Mazowieckiej: tel. 24 366 54 00 wew. 290, e-mail; iod@mazowiecka.edu.pl.
3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu: związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO.
4. Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j Dz. U. z 2024 r. poz. 1320, z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp” oraz kancelaria adwokacka obsługującą Akademię Mazowiecką w Płocku, a także instytucje finansujące i kontrolujące.
5. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres 10 lat albo do upływu terminu możliwości kontroli projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej albo jego trwałości.
6. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych (art. 15 RODO), ich sprostowania* (art. 16 RODO), usunięcia** (art. 17 RODO), ograniczenia przetwarzania*** (art. 18 RODO).
7. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza obowiązujące w tym zakresie przepisy.
8. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym lub umownym lub warunkiem zawarcia umowy oraz czy osoba, której dane dotyczą, jest zobowiązana do ich podania i jakie są ewentualne konsekwencje niepodania danych.
* Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do usunięcia przysługuje po osiągnięciu celu, dla realizacji którego dane były przetwarzane.
*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DA.25.2.1.2025.ER
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W ramach części 1 zamówienia Wykonawca dostarczy:
1. Urządzenie wielofunkcyjne mono A4 – 2 sztuki,
2. Komputer stacjonarny typu All-in-One 27 cali – 2 sztuki.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części zawiera Dział II SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 30213300-8 - Komputer biurkowy
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
30232110-8 - Drukarki laserowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W ramach części 2 zamówienia Wykonawca dostarczy:
1. Skaner przelotowy A3 z modułem skanowania płaskiego A3 – 2 sztuki.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części zawiera Dział II SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 30216110-0 - Skanery komputerowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W ramach części 3 zamówienia Wykonawca dostarczy:
1. Pakiet oprogramowania do transkrypcji nagrań wraz z tłumaczem (licencja na 36 miesięcy) – 1 sztuka licencji.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części zawiera Dział II SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 48314000-2 - Pakiety oprogramowania do rozpoznawania głosu
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowe godziny transkrypcji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
1. Dla części 1 zamówienia:Zamawiający żąda złożenia (wraz z ofertą) przedmiotowych środków dowodowych w odniesieniu do zaoferowanych w ramach części 1 zamówienia:
1.1. dla urządzenia wielofunkcyjnego mono A4, tj.:
a) specyfikacja techniczna proponowanego sprzętu, karty katalogowe oferowanego sprzętu, które będą potwierdzały wszystkie wymagane parametry przedstawione w opisie przedmiotu zamówienia (w języku polskim lub w języku obcym z tłumaczeniem).
1.2. dla komputera stacjonarnego typu All-in-One 27 cali, tj.:
a) specyfikacja techniczna proponowanego sprzętu, karty katalogowe oferowanego sprzętu, które będą potwierdzały wszystkie wymagane parametry przedstawione w opisie przedmiotu zamówienia (w języku polskim lub w języku obcym z tłumaczeniem),
b) Certyfikat ISO 9001 dla producenta sprzętu lub równoważny (w języku polskim lub w języku obcym z tłumaczeniem na język polski),
c) Deklaracja zgodności CE lub deklaracja zgodności z normami EU (w języku polskim lub w języku obcym z tłumaczeniem na język polski),
d) Certyfikat ISO 14001 lub równoważny (w języku polskim lub w języku obcym z tłumaczeniem na język polski),
e) wydruk potwierdzający wynik procesora ze strony https://www.cpubenchmark.net, który został wskazany jako minimum w opisie przedmiotu zamówienia (dopuszcza się dokument w języku obcym).
2. Dla części 2 zamówienia:
Zamawiający żąda złożenia (wraz z ofertą) przedmiotowych środków dowodowych w odniesieniu do zaoferowanego w ramach części 2 zamówienia skanera przelotowego A3 z modułem skanowania płaskiego A3, tj.:
Specyfikacja techniczna proponowanego sprzętu, karty katalogowe oferowanego sprzętu, które będą potwierdzały wszystkie wymagane parametry przedstawione w opisie przedmiotu zamówienia (w języku polskim lub w języku obcym z tłumaczeniem).
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
1. Dla części 1 zamówienia:1.1. dla urządzenia wielofunkcyjnego mono A4, tj.:
a) specyfikacja techniczna proponowanego sprzętu, karty katalogowe oferowanego sprzętu, które będą potwierdzały wszystkie wymagane parametry przedstawione w opisie przedmiotu zamówienia (w języku polskim lub w języku obcym z tłumaczeniem).
1.2. dla komputera stacjonarnego typu All-in-One 27 cali, tj.:
a) specyfikacja techniczna proponowanego sprzętu, karty katalogowe oferowanego sprzętu, które będą potwierdzały wszystkie wymagane parametry przedstawione w opisie przedmiotu zamówienia (w języku polskim lub w języku obcym z tłumaczeniem),
b) Certyfikat ISO 9001 dla producenta sprzętu lub równoważny (w języku polskim lub w języku obcym z tłumaczeniem na język polski),
c) Deklaracja zgodności CE lub deklaracja zgodności z normami EU (w języku polskim lub w języku obcym z tłumaczeniem na język polski),
d) Certyfikat ISO 14001 lub równoważny (w języku polskim lub w języku obcym z tłumaczeniem na język polski),
e) wydruk potwierdzający wynik procesora ze strony https://www.cpubenchmark.net, który został wskazany jako minimum w opisie przedmiotu zamówienia (dopuszcza się dokument w języku obcym).
2. Dla części 2 zamówienia:
w odniesieniu do zaoferowanego w ramach części 2 zamówienia skanera przelotowego A3 z modułem skanowania płaskiego A3, tj.:
Specyfikacja techniczna proponowanego sprzętu, karty katalogowe oferowanego sprzętu, które będą potwierdzały wszystkie wymagane parametry przedstawione w opisie przedmiotu zamówienia (w języku polskim lub w języku obcym z tłumaczeniem).
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Formularz Oferty, którego wzór stanowi Załącznik nr 1 do SWZ.2. Tabela dotyczącą zaoferowanego sprzętu i oprogramowania - Załącznik nr 2 do SWZ.
3. Formularz cenowy - Załącznik nr 3 do SWZ.
4. Oświadczenie dot. kryterium pozacenowego - Załącznik nr 5 do SWZ.
Ponadto do oferty należy dołączyć:
1) W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, Zamawiający żąda od Wykonawcy odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji). Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia ww. dokumentów, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów w formularzu oferty.
2) Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik (jeżeli w imieniu Wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w ust. 1), Zamawiający może żądać od Wykonawcy pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania Wykonawcy;
3) Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
4) Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania – Załącznik nr 4 do SWZ;
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o niepoleganiu wykluczeniu (Załącznik nr 4 do SWZ) składa każdy z Wykonawców (na oddzielnym formularzu) lub pełnomocnik (umocowany do składania oświadczeń woli) w imieniu każdego z wykonawców osobno.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1) W przypadku złożenia oferty wspólnej Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.2) Oferta wspólna musi spełniać wymagania: oświadczenie o niepoleganiu wykluczeniu (Załącznik nr 4 do SWZ) składa: - każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (na oddzielnym formularzu) lub - pełnomocnik (umocowany do składania oświadczeń woli) w imieniu każdego z wykonawców osobno.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z zapisami Projektowanych postanowień umowy (stanowiących Dział III SWZ) dla poszczególnych części zamówienia.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-05-14 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1101449
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-05-14 09:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-06-12
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Gwarancja jako kryterium poza cenowe:Dla części 1 zamówienia okres gwarancji na komputer stacjonarny typu All-in-One 27 cali stanowi poza cenowe kryterium oceny ofert (uzależniona jest od oferty Wykonawcy), nie może być jednak krótsza niż 2 lata i dłuższa niż 3 lata.
Dla części 2 zamówienia okres gwarancji na skaner przelotowy A3 z modułem skanowania płaskiego A3 stanowi poza cenowe kryterium oceny ofert (uzależniona jest od oferty Wykonawcy), nie może być jednak krótsza niż 12 miesięcy i dłuższa niż 24 miesiące.
Szerszy opis kryteriów oceny ofert został zawarty w Rozdziale XX Działu I SWZ.
Ponadto Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę w stosunku do którego zachodzą okoliczności wskazane w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (przesłanka obligatoryjna) tj.:
1) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
2) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. Z 2023 r. poz. 1124, 1285, 1723 i 1843) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
3) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2023 r. poz. 120, 295 i 1598) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3.