BZP: ,,Cykliczna dostawa żywności na potrzeby Domu Pomocy Społecznej nr 2 w Zabrzu na 205 r. z podziałem na 8 części" II półrocze
13.05.2025
2025/BZP 00228348/01
Dom Pomocy Społecznej nr 2
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
,,Cykliczna dostawa żywności na potrzeby Domu Pomocy Społecznej nr 2 w Zabrzu na 205 r. z podziałem na 8 części" II półrocze
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Dom Pomocy Społecznej nr 2
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000686658
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jaskółcza 11
1.5.2.) Miejscowość: Zabrze
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-800
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.7.) Numer telefonu: 322714854
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@dps2.zabrze.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://dps2.zabrze.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Dom Pomocy Społecznej
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
,,Cykliczna dostawa żywności na potrzeby Domu Pomocy Społecznej nr 2 w Zabrzu na 205 r. z podziałem na 8 części" II półrocze
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e64d4230-b7c9-438c-94c7-cc1688bc57a1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00228348
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00116634/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 „Cykliczna dostawa żywności na potrzeby Domu Pomocy Społecznej nr 2 w Zabrzu na 2025 r. z podziałem na 8 części II półrocze”
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e64d4230-b7c9-438c-94c7-cc1688bc57a13.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: zamowienia@dps2.zabrze.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: komunikacja elektroniczna
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://dps2.zabrze.pl/
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): RODO oświadczenie
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): nie dotyczy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DPS.261.15.195.2025.MK
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 8
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Nabiał
4.2.6.) Główny kod CPV: 15551000-5 - Jogurt i pozostałe przefermentowane przetwory mleczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-07-01 do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 2. Sposób oceny ofert:
Członkowie komisji oceniając cenę oferty (ocena indywidualna), użyją następującego wzoru:
a) Cena - waga 60 %
C min
C = --------- x 60
Co
Cmin – cena najniższa – biorąc pod uwagę ceny wszystkich otrzymanych ofert niepodlegających odrzuceniu,
Co – cena oferowana,
C – cena
60 – waga kryterium
b) Doświadczenie wykonawcy – waga 40%.
Db
D= --------- x 40
Dn
D – doświadczenie wykonawcy
Db – suma punktów przyznana w kryterium doświadczenie wykonawcy
Dn – suma punktów przyznana w ramach kryterium doświadczenie wykonawcy posiadającego największą liczbę punktów
40% - waga kryterium,
Gdzie doświadczenie wykonawcy będzie liczone w następujący sposób:
Doświadczenie w realizacji 5 dostaw nabiału rocznie 0 pkt na podstawie odrębnych umów
Doświadczenie w realizacji 6 - 10 dostaw nabiału rocznie 10 pkt na podstawie odrębnych umów
Doświadczenie w realizacji 11 - 15 dostaw nabiału rocznie 20 pkt na podstawie odrębnych umów
Doświadczenie w realizacji 16 i więcej dostaw nabiału rocznie 40 pkt na podstawie odrębnych umów
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie wykonawcy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Warzywa i owoce
4.2.6.) Główny kod CPV: 15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-07-01 do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 2. Sposób oceny ofert:
Członkowie komisji oceniając cenę oferty (ocena indywidualna), użyją następującego wzoru:
a) Cena - waga 60 %
C min
C = --------- x 60
Co
Cmin – cena najniższa – biorąc pod uwagę ceny wszystkich otrzymanych ofert niepodlegających odrzuceniu,
Co – cena oferowana,
C – cena
60 – waga kryterium
b) Doświadczenie wykonawcy – waga 40%.
Db
D= --------- x 40
Dn
D – doświadczenie wykonawcy
Db – suma punktów przyznana w kryterium doświadczenie wykonawcy
Dn – suma punktów przyznana w ramach kryterium doświadczenie wykonawcy posiadającego największą liczbę punktów
40% - waga kryterium,
Gdzie doświadczenie wykonawcy będzie liczone w następujący sposób:
Doświadczenie w realizacji 5 dostaw warzyw i owoców rocznie 0 pkt na podstawie odrębnych umów
Doświadczenie w realizacji 6 - 10 dostaw warzyw i owoców rocznie 10 pkt na podstawie odrębnych umów
Doświadczenie w realizacji 11 - 15 dostaw warzyw i owoców rocznie 20 pkt na podstawie odrębnych umów
Doświadczenie w realizacji 16 i więcej dostaw warzyw i owoców rocznie 40 pkt na podstawie odrębnych umów
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie wykonawcy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Mięso i wędliny
4.2.6.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-07-01 do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert:
Członkowie komisji oceniając cenę oferty (ocena indywidualna), użyją następującego wzoru:
a) Cena - waga 60 %
C min
C = --------- x 60
Co
Cmin – cena najniższa – biorąc pod uwagę ceny wszystkich otrzymanych ofert niepodlegających odrzuceniu,
Co – cena oferowana,
C – cena
60 – waga kryterium
b) Termin dostawy – waga 40%.
Tb
T= --------- x 40
Tn
T – termin dostawy
Tb – suma punktów przyznana w kryterium terminu dostawy
Tn – suma punktów przyznana w ramach kryterium terminu dostawy posiadającego największą liczbę punktów
40% - waga kryterium,
Termin wskazany przez Wykonawcę, za który może on otrzymać maksymalną ilość 40 punktów liczony będzie na poniżej przyjętych kryteriach:
Realizacja dostawy do 1 dnia roboczego od dnia złożenia zamówienia - 40 pkt
Realizacja dostawy do 2 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia - 20 pkt
Realizacja dostawy do 3 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia - 10 pkt
Realizacja dostawy powyżej 4 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia - 0 pkt
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Artykuły spożywcze
4.2.6.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-07-01 do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 2. Sposób oceny ofert:
Członkowie komisji oceniając cenę oferty (ocena indywidualna), użyją następującego wzoru:
a) Cena - waga 60 %
C min
C = --------- x 60
Co
Cmin – cena najniższa – biorąc pod uwagę ceny wszystkich otrzymanych ofert niepodlegających odrzuceniu,
Co – cena oferowana,
C – cena
60 – waga kryterium
b) Doświadczenie wykonawcy – waga 40%.
Db
D= --------- x 40
Dn
D – doświadczenie wykonawcy
Db – suma punktów przyznana w kryterium doświadczenie wykonawcy
Dn – suma punktów przyznana w ramach kryterium doświadczenie wykonawcy posiadającego największą liczbę punktów
40% - waga kryterium,
Gdzie doświadczenie wykonawcy będzie liczone w następujący sposób:
Doświadczenie w realizacji 5 dostaw art. spożywczych rocznie 0 pkt na podstawie odrębnych umów
Doświadczenie w realizacji 6 - 10 dostaw art. spożywczych rocznie 10 pkt na podstawie odrębnych umów
Doświadczenie w realizacji 11 - 15 dostaw art. spożywczych rocznie 20 pkt na podstawie odrębnych umów
Doświadczenie w realizacji 16 i więcej dostaw art. spożywczych rocznie 40 pkt na podstawie odrębnych umów
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie wykonawcy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pieczywo i wyroby ciastkarskie
4.2.6.) Główny kod CPV: 15811000-6 - Pieczywo
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-07-01 do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 2. Sposób oceny ofert:
Członkowie komisji oceniając cenę oferty (ocena indywidualna), użyją następującego wzoru:
a) Cena - waga 60 %
C min
C = --------- x 60
Co
Cmin – cena najniższa – biorąc pod uwagę ceny wszystkich otrzymanych ofert niepodlegających odrzuceniu,
Co – cena oferowana,
C – cena
60 – waga kryterium
b) Doświadczenie wykonawcy – waga 40%.
Db
D= --------- x 40
Dn
D – doświadczenie wykonawcy
Db – suma punktów przyznana w kryterium doświadczenie wykonawcy
Dn – suma punktów przyznana w ramach kryterium doświadczenie wykonawcy posiadającego największą liczbę punktów
40% - waga kryterium,
Gdzie doświadczenie wykonawcy będzie liczone w następujący sposób:
Doświadczenie w realizacji 5 dostaw pieczywa i wyrobów ciastkarskich rocznie 0 pkt na podstawie odrębnych umów
Doświadczenie w realizacji 6 - 10 dostaw pieczywa i wyrobów ciastkarskich rocznie 10 pkt na podstawie odrębnych umów
Doświadczenie w realizacji 11 - 15 dostaw pieczywa i wyrobów ciastkarskich rocznie 20 pkt na podstawie odrębnych umów
Doświadczenie w realizacji 16 i więcej dostaw pieczywa i wyrobów ciastkarskich rocznie 40 pkt na podstawie odrębnych umów
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie wykonawcy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Ryby przetworzone i konserwowane
4.2.6.) Główny kod CPV: 03311000-2 - Ryby
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-07-01 do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert:
Członkowie komisji oceniając cenę oferty (ocena indywidualna), użyją następującego wzoru:
a) Cena - waga 60 %
C min
C = --------- x 60
Co
Cmin – cena najniższa – biorąc pod uwagę ceny wszystkich otrzymanych ofert niepodlegających odrzuceniu,
Co – cena oferowana,
C – cena
60 – waga kryterium
b) Termin dostawy – waga 40%.
Tb
T= --------- x 40
Tn
T – termin dostawy
Tb – suma punktów przyznana w kryterium terminu dostawy
Tn – suma punktów przyznana w ramach kryterium terminu dostawy posiadającego największą liczbę punktów
40% - waga kryterium,
Termin wskazany przez Wykonawcę, za który może on otrzymać maksymalną ilość 40 punktów liczony będzie na poniżej przyjętych kryteriach:
Realizacja dostawy do 1 dnia roboczego od dnia złożenia zamówienia - 40 pkt
Realizacja dostawy do 2 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia - 20 pkt
Realizacja dostawy do 3 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia - 10 pkt
Realizacja dostawy powyżej 4 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia - 0 pkt
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Mrożonki
4.2.6.) Główny kod CPV: 15896000-5 - Produkty głęboko mrożone
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-07-01 do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert:
Członkowie komisji oceniając cenę oferty (ocena indywidualna), użyją następującego wzoru:
a) Cena - waga 60 %
C min
C = --------- x 60
Co
Cmin – cena najniższa – biorąc pod uwagę ceny wszystkich otrzymanych ofert niepodlegających odrzuceniu,
Co – cena oferowana,
C – cena
60 – waga kryterium
b) Termin dostawy – waga 40%.
Tb
T= --------- x 40
T
T – termin dostawy
Tb – suma punktów przyznana w kryterium terminu dostawy
Tn – suma punktów przyznana w ramach kryterium terminu dostawy posiadającego największą liczbę punktów
40% - waga kryterium,
Termin wskazany przez Wykonawcę, za który może on otrzymać maksymalną ilość 40 punktów liczony będzie na poniżej przyjętych kryteriach:
Realizacja dostawy do 1 dnia roboczego od dnia złożenia zamówienia - 40 pkt
Realizacja dostawy do 2 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia - 20 pkt
Realizacja dostawy do 3 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia - 10 pkt
Realizacja dostawy powyżej 4 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia - 0 pkt
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 8
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Jajka kurze
4.2.6.) Główny kod CPV: 03142500-3 - Jaja
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-07-01 do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert:
Członkowie komisji oceniając cenę oferty (ocena indywidualna), użyją następującego wzoru:
a) Cena - waga 60 %
C min
C = --------- x 60
Co
Cmin – cena najniższa – biorąc pod uwagę ceny wszystkich otrzymanych ofert niepodlegających odrzuceniu,
Co – cena oferowana,
C – cena
60 – waga kryterium
b) Termin dostawy – waga 40%.
Tb
T= --------- x 40
Tn
T – termin dostawy
Tb – suma punktów przyznana w kryterium terminu dostawy
Tn – suma punktów przyznana w ramach kryterium terminu dostawy posiadającego największą liczbę punktów
40% - waga kryterium,
Termin wskazany przez Wykonawcę, za który może on otrzymać maksymalną ilość 40 punktów liczony będzie na poniżej przyjętych kryteriach:
Realizacja dostawy do 1 dnia roboczego od dnia złożenia zamówienia - 40 pkt
Realizacja dostawy do 2 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia - 20 pkt
Realizacja dostawy do 3 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia - 10 pkt
Realizacja dostawy powyżej 4 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia - 0 pkt
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 3
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu tj.:A. nie podlegają wykluczeniu;
B. spełniają warunki udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej - ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie:
a) przedstawionego przez wykonawcę wykazu minimum 5 wykonanych dostaw, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz, których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie o tematyce będącej przedmiotem postępowania lub podobnej o minimalnej wartości:
Dla części 1 nabiał i tłuszcze: 12000,00 zł brutto każda,
Dla części 2 warzywa i owoce: 7000,00 zł brutto każda,
Dla części 3 mięso i wędliny: 13500,00 zł brutto każda,
Dla części 4 art. spożywcze: 5000,00 brutto każda,
Dla części 5 pieczywo i wyroby ciastkarskie: 11000,00 zł brutto każda,
Dla części 6 ryby przetworzone i konserwowane: 2500,00 zł brutto każda,
Dla części 7 mrożonki: 1000,00 zł brutto każda,
Dla części 8 jaja kurze: 1400,00 zł brutto każda,
Na potwierdzenie należytego wykonania należy załączyć dokument potwierdzający, że dostawa ta została wykonana należycie np. referencje lub inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz, którego dostawy były wykonywane a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca
nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.– załącznik nr 5 do SWZ. W przypadku, gdy Wykonawca świadczył dostawy na rzecz Zamawiającego referencje nie są wymagane.
UWAGA – NALEŻY WYKAZAĆ MINIMUM 5 DOSTAW O PODANEJ WARTOŚCI KAŻDA. (dla każdej z części zamówienia)
Pod pojęciem dostaw o tematyce będącej przedmiotem postępowania lub podobnej Zamawiający rozumie dostawy zrealizowane na podstawie odrębnych umów, które obejmowały cykliczne dostawy żywności objętych daną częścią postępowania.
b) przedstawionego przez wykonawcę oświadczenia o dysponowaniu specjalistycznym środkiem transportu dostosowanych do przewozu artykułów spożywczych określonych w poszczególnych częściach zamówienia– załącznik nr 6
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z udziału w postępowaniu na podstawie:
A. Przesłanek obligatoryjnych z art. 125 ust. 1 ustawy PZP,
B. Zamawiający nie stosuje w postępowaniu podstaw wykluczenia, o których mowa w art. 125 ust. 3 ustawy Pzp
3. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu,
w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia.
4. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. W takim przypadku zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, którą wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm podwykonawców załącznik nr 5.
5. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim wypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Nie
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: oświadczenia
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: oświadczenia
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych – załącznik nr 22. Oświadczenie dotyczące podmiotu, na którego zasoby powołuje się Wykonawca – załącznik 2A
3. Oświadczenie dotyczące podwykonawcy niebędącego podmiotem, na którego zasoby powołuje się Wykonawca – załącznik 2B
4. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych – załącznik nr 3
5. Wykaz usług o tematyce będącej przedmiotem zamówienia lub podobnych – załącznik nr 4
6. Oświadczenie Wykonawcy o zamiarze powierzenia wykonania części zamówienia Podwykonawcom art. 462 – załącznik nr 5
7. Oświadczenie, o posiadaniu specjalistycznego środka transportu– załącznik nr 6
8. Oświadczenie dot. RODO – załącznik nr 7
9. Wzór umowy – załącznik nr 8
10. Wydruk ze strony Ministerstwa Finansów: www.podatki.gov.pl/wykaz-podatnikow-vat-wyszukiwarka#
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
oświadczenie6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień w zawartej umowie wprowadzonych aneksem takich jak:- zmiana osób funkcyjnych – z przyczyn niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy
- zmiana sposobu reprezentacji – z przyczyn niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy
- zmiana adresu siedziby jednej ze stron – z przyczyn zewnętrznych
- zmiana miejsca realizacji zamówienia - na podstawie obiektywnych przesłanek zaakceptowanych
przez Zamawiającego
- zmiana lub wycofanie podwykonawcy – w uzasadnionych przypadkach, za pisemną zgodą Zamawiającego,
- zmiana środka transportu realizowanych dostaw,
- w przypadku zmiany obowiązującej stawki podatku VAT, Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia lub zwiększenia wynagrodzenia o kwotę różnicy w kwocie podatku VAT,
- zmiana asortymentu na podobny o zbliżonej gramaturze i tej samej, jakości ustalonej i zaakceptowanej przez Zamawiającego pod warunkiem zachowania maksymalnej wartości umowy.
Przewidziane powyżej okoliczności stanowiące podstawę zmian do umowy, stanowią uprawnienie Zamawiającego nie zaś jego obowiązek wprowadzenia takich zmian.