BZP: „Cyberbezpieczny samorząd - Gmina Koczała” – część I, II, III, IV, V
14.05.2025
2025/BZP 00231425/01
Gmina Koczała
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
„Cyberbezpieczny samorząd - Gmina Koczała” – część I, II, III, IV, V
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Koczała
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979677
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Człuchowska 27
1.5.2.) Miejscowość: Koczała
1.5.3.) Kod pocztowy: 77-220
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL637 - Chojnicki
1.5.7.) Numer telefonu: 59 857 42 58
1.5.8.) Numer faksu: 59 857 40 73
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: koczala@koczala.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.koczala.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Cyberbezpieczny samorząd - Gmina Koczała” – część I, II, III, IV, V
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e26a9bff-38b6-4766-956a-5842b49ff4f5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00231425
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00135399/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 „Cyberbezpieczny samorząd - Gmina Koczała” – część I, II, III, IV, V
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Zadanie jest finansowane w ramach Projektu grantowego pn.: „Cyberbezpieczny Samorząd” Priorytet II: Zaawansowane usługi cyfrowe Działanie 2.2. - Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (FERC)
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e26a9bff-38b6-4766-956a-5842b49ff4f53.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Według SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Według SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Według SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RŚ.271.13.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 5
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa opracowania, wdrożenia Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji wraz ze szkoleniem w Urzędzie Gminy Koczała oraz przeprowadzenie audytu Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji Urzędu Gminy Koczała, w ramach projektu grantowego „Cyberbezpieczny Samorząd” Priorytet II: Zaawansowane usługi cyfrowe, Działanie 2.2. - Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa, Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021-2027.
2. Zamówienie obejmuje 2 zadania:
- Opracowanie, wdrożenie, szkolenie z Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji,
- Usługę przeprowadzenia audytu wdrożonego Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 10A do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 72800000-8 - Usługi audytu komputerowego i testowania komputerów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty zamawiający będzie kierował się kryteriami oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji przedmiotu zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przeprowadzenie szkoleń dla administratora sieci informatycznej Urzędu Gminy Koczała.
2. Zamówienie obejmuje 5 zadań:
- Szkolenie Administratora Sieci Informatycznej z zakresu protokołu 802.1x w sieciach LAN,
- Szkolenie z zakresu Disaster Recovery Plan w praktyce,
- Szkolenie z zakresu Data Leak Prevention w praktyce,
- Laboratorium siei LAN, Segmentacja sieci,
- Szkolenie z zakresu analiza ruchu TCP IP,
- Szkolenie z zakresu budowa klastra pracy awaryjnej Hyper-V.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 10B do SWZ.
4. Wykonawca jest zobowiązany do przedłożenia zamawiającemu, w terminie 7 dni od dnia zawarcia umowy, agendę szkolenia wraz z terminem przeprowadzenia szkolenia, która musi zostać zaakceptowana przez zamawiającego.
5. Wykonawca zapewni materiały szkoleniowe oraz odpowiednie środowisko informatyczne potrzebne do przeprowadzenia szkolenia.
6. Zamawiający udostępni miejsce do przeprowadzenia szkoleń.
7. Zamawiający wymaga przeprowadzenia szkoleń w formie stacjonarnej, zgodnie ze specyfikacją szczegółową dla każdego ze szkoleń.
8. Szkolenia powinny zakończyć się imiennym certyfikatem dla uczestnika szkolenia potwierdzającym odbycie szkolenia.
9. Osoby delegowane przez wykonawcę do przeprowadzenia szkolenia powinny spełniać wymagania doświadczenia zawodowego (praktyczne i/lub dydaktyczne) w zakresie wystąpień/szkoleń/prelekcji o tematyce podobnej w zakresie przedmiotu szkolenia (zgodnie ze specyfikacją szczegółową dla danego szkolenia). Na potwierdzenie doświadczenia wykonawca dołączy do oferty referencje potwierdzające realizację minimum 2 wystąpień/szkoleń prelekcji związanych z tematyką szkolenia, przeprowadzonych w okresie ostatnich 3 lat od złożenia oferty, a jeżeli ten okres jest krótszy to w tym okresie.
10. Warunki realizacji zamówienia określone zostały w projektowanych postanowieniach umowy - załącznik nr 4B do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty zamawiający będzie kierował się kryteriami oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji przedmiotu zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkoleń dla administratora sieci informatycznej Urzędu Gminy Koczała.
2. Przedmiot zamówienia podzielony jest na 6 zadań:
- Podstawy zarządzania UTM,
- Firewall,
- Profile UTM,
- Porady dla zaawansowanych administratorów,
- FortiAuthenticator,
- FortiNAC.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 10C do SWZ.
4. Wykonawca jest zobowiązany do przedłożenia zamawiającemu, w terminie 7 dni od dnia zawarcia umowy, agendę szkolenia wraz z terminem przeprowadzenia szkolenia, która musi zostać zaakceptowana przez zamawiającego.
5. Wykonawca zapewni materiały szkoleniowe oraz odpowiednie środowisko informatyczne potrzebne do przeprowadzenia szkolenia.
6. Zamawiający udostępni miejsce do przeprowadzenia szkoleń.
7. Zamawiający wymaga przeprowadzenia szkoleń w formie stacjonarnej, zgodnie ze specyfikacją szczegółową dla każdego ze szkoleń.
8. Szkolenia powinny zakończyć się imiennym certyfikatem dla uczestnika szkolenia potwierdzającym odbycie szkolenia.
9. Osoby delegowane przez wykonawcę do przeprowadzenia szkolenia powinny spełniać wymagania doświadczenia zawodowego (praktyczne i/lub dydaktyczne) w zakresie wystąpień/szkoleń/prelekcji o tematyce podobnej w zakresie przedmiotu szkolenia (zgodnie ze specyfikacją szczegółową dla danego szkolenia). Na potwierdzenie doświadczenia wykonawca dołączy do oferty referencje potwierdzające realizację minimum 2 wystąpień/szkoleń/prelekcji związanych z tematyką szkolenia, przeprowadzonych w okresie ostatnich 3 lat od złożenia oferty, a jeżeli ten okres jest krótszy to w tym okresie.
10. Warunki realizacji zamówienia określone zostały w projektowanych postanowieniach umowy - załącznik nr 4C do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty zamawiający będzie kierował się kryteriami oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji przedmiotu zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę sprzętu wraz z instalacją i montażem (szczegółowe opisy minimalnych parametrów technicznych urządzeń i oprogramowania w ramach zadania zawiera załącznik nr 10D do SWZ):
- Zasilacz serwerowy UPS wraz z kartą sieciową,
- Zasilacz awaryjny stanowiskowy,
- Archiwizator NAS wraz z wyposażeniem,
- Oprogramowanie do zarządzania siecią i komputerami dla 20 licencji wieczystych,
- Dostawa i instalacja klastra pracy awaryjnej urzędu składającego się z
serwerów wraz z systemem operacyjnym.
2. Przedmiot zamówienia musi być dostarczony do siedziby zamawiającego i zainstalowany w miejscu wskazanym przez zamawiającego.
3. Zamawiający wymaga załączenia do formularza ofertowego wykazu oferowanego sprzętu wraz ze szczegółowym opisem technicznym (dla każdej z części na którą jest składana oferta), znajdującego się w załączniku nr 10D - Opis Przedmiotu Zamówienia, w taki sposób aby zamawiający mógł jednoznacznie określić szczególne cechy produktu oraz wymagane prawem certyfikaty, deklaracje zgodności CE, instrukcje obsługi sprzętu, dokumenty gwarancyjne, celem sprawdzenia zgodności oferowanego produktu.
4. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę należy przyjąć, że zamawiający podał taki opis w celu określenia minimalnych parametrów, jakim muszą odpowiadać produkty, aby spełnić wymagania stawiane przez zamawiającego i stanowią one wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia, a nie wskazanie na konkretny wyrób danego producenta. Zgodnie z art. 99 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty równoważnej, jednak pod warunkiem, że zaproponowany przez wykonawcę produkt równoważny będzie spełniał minimum wymogów tej samej klasy jakiej oczekuje zamawiający, tzn. będzie odpowiadał wymaganiom opisanym przez zamawiającego w SWZ wraz z załącznikami. Asortyment zaproponowany jako równoważny nie może odbiegać jakością, standardem, parametrami technicznymi od założonych przez zamawiającego. Za asortyment równoważny zamawiający uzna ten, który posiada te same lub lepsze od opisanych w SWZ parametry techniczne i jakościowe, a jego zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie na prawidłowe funkcjonowanie infrastruktury informatycznej zamawiającego. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Ciężar dowodowy w zakresie udowodnienia równoważności zaoferowanych rozwiązań z rozwiązaniami opisanymi poprzez wskazanie przykładowego znaku towarowego, patentu lub pochodzenia, spoczywa na wykonawcy, składającym ofertę równoważną. Wykonawcy powinni oznaczyć, której części oraz którego punktu tabeli załącznika nr 1A do SWZ - Formularz asortymentowo-ilościowego dokumenty dotyczą. Jeżeli w prospektach brak opisu danego wymogu, dopuszcza się załączenie do oferty innych dokumentów, w których zamawiający będzie w stanie zweryfikować zgodność opisu danego wymogu lub oświadczenie producenta. Zamawiający dopuszcza także oświadczenie własne wykonawcy w przypadku, gdy dany parametr nie można potwierdzić w inny sposób.
5. Wykonawca jest zobowiązany do realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z zasadami i wytycznymi zamawiającego, zapisami OPZ oraz umowy.
6. Wykonawca musi dostarczyć wszelkie urządzenia i elementy, które są niezbędne do prawidłowego funkcjonowania całości na własny koszt. W przypadku, gdy w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia okaże się, że brakuje jakiegokolwiek urządzenia, elementu i/lub licencji, którego brak spowoduje nieprawidłowe funkcjonowanie całości przedmiotu zamówienia, wykonawca dostarczy je na własny koszt.
7. Wszelkie dostarczane urządzenia:
• muszą być fabrycznie nowe, pochodzić z autoryzowanego kanału sprzedaży producenta,
• nie dopuszcza się urządzeń: odnawianych, demonstracyjnych lub powystawowych,
• nie dopuszcza się urządzeń posiadających wadę prawną w zakresie pochodzenia sprzętu, wsparcia technicznego i gwarancji producenta,
• elementy, z których zbudowane są urządzenia, muszą być produktami producenta urządzeń lub być przez niego certyfikowane oraz całe muszą być objęte gwarancją producenta,
• urządzenia i ich komponenty muszą być oznakowane w taki sposób, aby możliwa była identyfikacja zarówno produktu, jak i producenta,
• urządzenia muszą być dostarczone zamawiającemu w oryginalnych opakowaniach producenta.
• do każdego urządzenia musi być dostarczony komplet standardowej dokumentacji użytkownika w języku polskim lub angielskim w formie papierowej lub elektronicznej.
4.2.6.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty zamawiający będzie kierował się kryteriami oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji przedmiotu zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę przełączników sieciowych, aplikacji do uwierzytelniania wieloskładnikowego dla pracowników zdalnych i UTM (szczegółowe opisy minimalnych parametrów technicznych urządzeń w ramach zadania zawiera załącznik nr 10D do SWZ):
- przełącznik sieciowy z portami uplink 10 Gbs z wkładkami oraz 4 wkładkami SPF+ 10Gb.
2. Przedmiot zamówienia musi być dostarczony do siedziby zamawiającego i zainstalowany w miejscu wskazanym przez zamawiającego.
3. Zamawiający wymaga załączenia do formularza ofertowego wykazu oferowanego sprzętu wraz ze szczegółowym opisem technicznym (dla każdej z części na którą jest składana oferta), znajdującego się w załączniku nr 10D - Opis Przedmiotu Zamówienia, w taki sposób aby zamawiający mógł jednoznacznie określić szczególne cechy produktu oraz wymagane prawem certyfikaty, deklaracje zgodności CE, instrukcje obsługi sprzętu, dokumenty gwarancyjne, celem sprawdzenia zgodności oferowanego produktu.
4. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę należy przyjąć, że zamawiający podał taki opis w celu określenia minimalnych parametrów, jakim muszą odpowiadać produkty, aby spełnić wymagania stawiane przez zamawiającego i stanowią one wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia, a nie wskazanie na konkretny wyrób danego producenta. Zgodnie z art. 99 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty równoważnej, jednak pod warunkiem, że zaproponowany przez wykonawcę produkt równoważny będzie spełniał minimum wymogów tej samej klasy jakiej oczekuje zamawiający, tzn. będzie odpowiadał wymaganiom opisanym przez zamawiającego w SWZ wraz z załącznikami. Asortyment zaproponowany jako równoważny nie może odbiegać jakością, standardem, parametrami technicznymi od założonych przez zamawiającego. Za asortyment równoważny zamawiający uzna ten, który posiada te same lub lepsze od opisanych w SWZ parametry techniczne i jakościowe, a jego zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie na prawidłowe funkcjonowanie infrastruktury informatycznej zamawiającego. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Ciężar dowodowy w zakresie udowodnienia równoważności zaoferowanych rozwiązań z rozwiązaniami opisanymi poprzez wskazanie przykładowego znaku towarowego, patentu lub pochodzenia, spoczywa na wykonawcy, składającym ofertę równoważną. Wykonawcy powinni oznaczyć, której części oraz którego punktu tabeli załącznika nr 1A do SWZ - Formularz asortymentowo-ilościowego dokumenty dotyczą. Jeżeli w prospektach brak opisu danego wymogu, dopuszcza się załączenie do oferty innych dokumentów, w których zamawiający będzie w stanie zweryfikować zgodność opisu danego wymogu lub oświadczenie producenta. Zamawiający dopuszcza także oświadczenie własne wykonawcy w przypadku, gdy dany parametr nie można potwierdzić w inny sposób.
5. Wykonawca jest zobowiązany do realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z zasadami i wytycznymi zamawiającego, zapisami OPZ oraz umowy.
6. Wykonawca musi dostarczyć wszelkie urządzenia i elementy, które są niezbędne do prawidłowego funkcjonowania całości na własny koszt. W przypadku, gdy w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia okaże się, że brakuje jakiegokolwiek urządzenia, elementu i/lub licencji, którego brak spowoduje nieprawidłowe funkcjonowanie całości przedmiotu zamówienia, wykonawca dostarczy je na własny koszt.
7. Wszelkie dostarczane urządzenia:
• muszą być fabrycznie nowe, pochodzić z autoryzowanego kanału sprzedaży producenta,
• nie dopuszcza się urządzeń: odnawianych, demonstracyjnych lub powystawowych,
• nie dopuszcza się urządzeń posiadających wadę prawną w zakresie pochodzenia sprzętu, wsparcia technicznego i gwarancji producenta,
• elementy, z których zbudowane są urządzenia, muszą być produktami producenta urządzeń lub być przez niego certyfikowane oraz całe muszą być objęte gwarancją producenta,
• urządzenia i ich komponenty muszą być oznakowane w taki sposób, aby możliwa była identyfikacja zarówno produktu, jak i producenta,
• urządzenia muszą być dostarczone zamawiającemu w oryginalnych opakowaniach producenta,
• do każdego urządzenia musi być dostarczony komplet standardowej dokumentacji użytkownika w języku polskim lub angielskim w formie papierowej lub elektronicznej.
4.2.6.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty zamawiający będzie kierował się kryteriami oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji przedmiotu zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. Zamawiający nie stawia warunków udziału w postępowaniu w zakresie:a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;
b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile nie wynika to z odrębnych przepisów;
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
2. Zamawiający stawia warunki w zakresie:
a) zdolności technicznej lub zawodowej. Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że:
Dla CZĘŚCI I, CZĘŚCI II, CZĘŚCI III:
osoba wskazana przez wykonawcę do prowadzenia szkolenia posiada co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe (praktyczne i/lub dydaktyczne) w zakresie wystąpień/szkoleń/prelekcji o tematyce bezpieczeństwa informacji. Na potwierdzenie doświadczenia wykonawca dołączy do oferty referencje potwierdzające realizację minimum 2 wystąpień/szkoleń/prelekcji związanych z tematyką bezpieczeństwa informacji przeprowadzonych w okresie ostatnich 3 lat od złożenia oferty, a jeżeli ten okres jest krótszy to w tym okresie - załącznik nr 6 do SWZ.
Dla CZĘŚCI IV:
w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co najmniej jedną dostawę obejmującą: serwery fizyczne i serwery fizyczne NAS, przy czym dostawa musi mieć wartości co najmniej 130.000,00 zł brutto - załącznik nr 7 do SWZ.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:
a) oświadczenia o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu o braku podstaw do wykluczenia – załącznik nr 9 do SWZ,
b) oświadczenia wykonawcy o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2024 r. poz. 1616), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - załącznik nr 8 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:
a) wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy, w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy (dotyczy tylko CZĘŚCI IV) - załącznik nr 7 do SWZ,
b) wykazu osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za prowadzenie szkoleń wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (dotyczy tylko CZĘŚCI I, II, III)– załącznik nr 6 do SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie żąda złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych.5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Do oferty wykonawca zobowiązany jest dołączyć:a) formularz asortymentowo-ilościowy dot. CZĘŚCI IV i V – załącznik nr 1A do SWZ,
b) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z postępowania - załącznik nr 2 do SWZ,
c) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 3 do SWZ,
d) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby – załącznik nr 5 do SWZ (jeśli dotyczy),
e) pełnomocnictwo do podpisania oferty wykonawcy, jeżeli w jego imieniu działa osoba, której umocowanie nie wynika z odpisów lub informacji z KRS lub CEIDG,
f) pełnomocnictwo dla lidera, w przypadku podmiotów ubiegających się wspólnie o zamówienie – konsorcja i spółki cywilne,
g) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie wspólnika spółki cywilnej o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – załącznik nr 2 do SWZ (jeśli dotyczy),
h) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie wspólnika spółki cywilnej o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 3 do SWZ (jeśli dotyczy).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo musi być załączone do oferty.2. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia z postępowania, stanowiące załącznik nr 2 do SWZ oraz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu stanowiące załącznik nr 3 do SWZ, składa każdy z wykonawców.
3. W toku prowadzonego postępowania komunikacja pomiędzy zamawiającym a wykonawcami wspólnie ubiegającymi się o udzielenie zamówienia następować będzie za pośrednictwem pełnomocnika, o którym mowa w punkcie 1.
4. Spółka cywilna, jest kwalifikowana jako wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, dlatego jej wspólnicy zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo musi być załączone do oferty. Ponadto, każdy ze wspólników spółki cywilnej zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia z postępowania, stanowiące załącznik nr 2 do SWZ oraz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, stanowiące załącznik nr 3 do SWZ.
5. Wszyscy wykonawcy składający wspólną ofertę będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy. Zamawiający może w ramach odpowiedzialności solidarnej żądać wykonania umowy od wszystkich wykonawców, łącznie lub od każdego z osobna.