BZP: Dostawa drobnego wyposażenia i urządzeń warsztatowych
15.05.2025
2025/BZP 00233611/01
10 Brygada Logistyczna
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa drobnego wyposażenia i urządzeń warsztatowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: 10 Brygada Logistyczna
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 532213882
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. ks. Bolesława Domańskiego 68
1.5.2.) Miejscowość: Opole
1.5.3.) Kod pocztowy: 45-820
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 10blog.zampubliczne@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.10blog.wp.mil.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Jednostka Wojskowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa drobnego wyposażenia i urządzeń warsztatowych
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e34deccd-d2b4-41b2-86e9-76dab63b5630
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00233611
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00130882/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Urządzenia warsztatowe
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/10blog3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za
pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/pn/10blog
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy umieścić na portalu platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/10blog w myśl Ustawy PZP na stronie internetowej prowadzonego postępowania.
2. Do oferty należy dołączyć wszystkie wymagane w SWZ dokumenty.
3. Po wypełnieniu Formularza składania oferty lub wniosku i dołączenia wszystkich wymaganych załączników należy kliknąć przycisk „Przejdź do podsumowania”.
4. Oferta i inne dokumenty składane elektronicznie muszą zostać podpisane elektronicznym podpisem kwalifikowanym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W procesie składania oferty za pośrednictwem platformazakupowa.pl, Wykonawca powinien złożyć podpis bezpośrednio na dokumentach przesłanych za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Zalecamy stosowanie podpisu na każdym załączonym pliku osobno, w szczególności wskazanych w art. 63 ust. 2 ustawy PZP, gdzie zaznaczono, iż oferty, wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu oraz oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust.1 sporządza się, pod rygorem nieważności, w postaci lub formie elektronicznej i opatruje się odpowiednio w odniesieniu do wartości postępowania kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
5. Za datę złożenia oferty przyjmuje się datę jej przekazania w systemie (platformie) w drugim kroku składania oferty poprzez kliknięcie przycisku “Złóż ofertę” i wyświetlenie się komunikatu, że oferta została zaszyfrowana i złożona.
6. Szczegółowa instrukcja dla Wykonawców dotycząca złożenia, zmiany i wycofania oferty znajduje się na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
administratorem Pani/Pana danych osobowych jest 10.Brygada Logistyczna,
z siedzibą ul. Domańskiego 68, 45-820 Opole, nr tel. 261 625 021;
inspektorem ochrony danych osobowych w 10.Brygadzie Logistycznej jest Pan Grzegorz Skoczka, tel. 261 62 55 95, e-mail g.skoczka@ron.mil.pl;
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji;
odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy PZP;
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy PZP;
w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 10/CZ-SAM/2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 327024,53 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 12
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 1: Przedmiotem zamówienia jest drobne wyposażenie i urządzenia warsztatowe
4.2.5.) Wartość części: 27967,16 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 43800000-1 - Urządzenia warsztatowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający przewiduje prawo opcji.a. Wykaz ilościowy i asortymentowy zamówienia opcjonalnego zawierają Formularze asortymentowo-cenowe - załączniki nr 3.1 – 3.12
b. Oferta Wykonawcy powinna przedstawiać cenę zamówienia z uwzględnieniem jego pełnego zakresu (tj. zamówienia podstawowego i opcjonalnego).
c. Zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem zamawiającego. Zamawiający może z prawa opcji nie skorzystać lub skorzystać w części.
d. Nie skorzystanie przez zamawiającego z prawa opcji nie rodzi po stronie wykonawcy żadnych roszczeń w stosunku do zamawiającego.
e. Zamówienie objęte prawem opcji wykonawca będzie zobowiązany wykonać po uprzednim otrzymaniu zawiadomienia, że zamawiający zamierza z opcji skorzystać.
f. Zamawiający jest uprawniony do skorzystania z prawa opcji w ciągu 28 dni kalendarzowych od daty poinformowania przez Zamawiającego o wykorzystaniu zamówienia opcjonalnego, jednak nie później niż do 28 listopada 2025r. (w zależności od tego, który z wyżej wymienionych terminów upłynie wcześniej)
g. Dodatkowe informacje dotyczące prawa opcji zawarto w Projektowanych postanowieniach umowy - załącznik nr 1.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-11-28
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 8. Zamawiający dokona oceny ofert, przyznając 1 pkt za każdy 1 % wagi poniższych kryteriów:
a. Cena oferty suma wartości zamówienia podstawowego oraz opcjonalnego
(C) = najkorzystniejsza oferta / badana oferta x 100 %
9. Za najkorzystniejszą ofertę zamawiający uzna ofertę, która uzyska największą liczbę punktów obliczoną jako suma punktów przyznanych w poszczególnych kryteriach.
a. Wynik końcowy (W) = C
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 2: Przedmiotem zamówienia jest drobne wyposażenie i urządzenia warsztatowe
4.2.5.) Wartość części: 17017,84 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 43800000-1 - Urządzenia warsztatowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający przewiduje prawo opcji.a. Wykaz ilościowy i asortymentowy zamówienia opcjonalnego zawierają Formularze asortymentowo-cenowe - załączniki nr 3.1 – 3.12
b. Oferta Wykonawcy powinna przedstawiać cenę zamówienia z uwzględnieniem jego pełnego zakresu (tj. zamówienia podstawowego i opcjonalnego).
c. Zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem zamawiającego. Zamawiający może z prawa opcji nie skorzystać lub skorzystać w części.
d. Nie skorzystanie przez zamawiającego z prawa opcji nie rodzi po stronie wykonawcy żadnych roszczeń w stosunku do zamawiającego.
e. Zamówienie objęte prawem opcji wykonawca będzie zobowiązany wykonać po uprzednim otrzymaniu zawiadomienia, że zamawiający zamierza z opcji skorzystać.
f. Zamawiający jest uprawniony do skorzystania z prawa opcji w ciągu 28 dni kalendarzowych od daty poinformowania przez Zamawiającego o wykorzystaniu zamówienia opcjonalnego, jednak nie później niż do 28 listopada 2025r. (w zależności od tego, który z wyżej wymienionych terminów upłynie wcześniej)
g. Dodatkowe informacje dotyczące prawa opcji zawarto w Projektowanych postanowieniach umowy - załącznik nr 1.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-11-28
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 8. Zamawiający dokona oceny ofert, przyznając 1 pkt za każdy 1 % wagi poniższych kryteriów:
a. Cena oferty suma wartości zamówienia podstawowego oraz opcjonalnego
(C) = najkorzystniejsza oferta / badana oferta x 100 %
9. Za najkorzystniejszą ofertę zamawiający uzna ofertę, która uzyska największą liczbę punktów obliczoną jako suma punktów przyznanych w poszczególnych kryteriach.
a. Wynik końcowy (W) = C
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Cześć nr 3: Dostawa drobnego wyposażenia i urządzeń warsztatowych
4.2.5.) Wartość części: 72037,06 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 43800000-1 - Urządzenia warsztatowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający przewiduje prawo opcji.a. Wykaz ilościowy i asortymentowy zamówienia opcjonalnego zawierają Formularze asortymentowo-cenowe - załączniki nr 3.1 – 3.12
b. Oferta Wykonawcy powinna przedstawiać cenę zamówienia z uwzględnieniem jego pełnego zakresu (tj. zamówienia podstawowego i opcjonalnego).
c. Zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem zamawiającego. Zamawiający może z prawa opcji nie skorzystać lub skorzystać w części.
d. Nie skorzystanie przez zamawiającego z prawa opcji nie rodzi po stronie wykonawcy żadnych roszczeń w stosunku do zamawiającego.
e. Zamówienie objęte prawem opcji wykonawca będzie zobowiązany wykonać po uprzednim otrzymaniu zawiadomienia, że zamawiający zamierza z opcji skorzystać.
f. Zamawiający jest uprawniony do skorzystania z prawa opcji w ciągu 28 dni kalendarzowych od daty poinformowania przez Zamawiającego o wykorzystaniu zamówienia opcjonalnego, jednak nie później niż do 28 listopada 2025r. (w zależności od tego, który z wyżej wymienionych terminów upłynie wcześniej)
g. Dodatkowe informacje dotyczące prawa opcji zawarto w Projektowanych postanowieniach umowy - załącznik nr 1.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-11-28
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 8. Zamawiający dokona oceny ofert, przyznając 1 pkt za każdy 1 % wagi poniższych kryteriów:
a. Cena oferty suma wartości zamówienia podstawowego oraz opcjonalnego
(C) = najkorzystniejsza oferta / badana oferta x 100 %
9. Za najkorzystniejszą ofertę zamawiający uzna ofertę, która uzyska największą liczbę punktów obliczoną jako suma punktów przyznanych w poszczególnych kryteriach.
a. Wynik końcowy (W) = C
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 4: Dostawa drobnego wyposażenia i urządzeń warsztatowych
4.2.5.) Wartość części: 3517,60 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 43800000-1 - Urządzenia warsztatowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający przewiduje prawo opcji.a. Wykaz ilościowy i asortymentowy zamówienia opcjonalnego zawierają Formularze asortymentowo-cenowe - załączniki nr 3.1 – 3.12
b. Oferta Wykonawcy powinna przedstawiać cenę zamówienia z uwzględnieniem jego pełnego zakresu (tj. zamówienia podstawowego i opcjonalnego).
c. Zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem zamawiającego. Zamawiający może z prawa opcji nie skorzystać lub skorzystać w części.
d. Nie skorzystanie przez zamawiającego z prawa opcji nie rodzi po stronie wykonawcy żadnych roszczeń w stosunku do zamawiającego.
e. Zamówienie objęte prawem opcji wykonawca będzie zobowiązany wykonać po uprzednim otrzymaniu zawiadomienia, że zamawiający zamierza z opcji skorzystać.
f. Zamawiający jest uprawniony do skorzystania z prawa opcji w ciągu 28 dni kalendarzowych od daty poinformowania przez Zamawiającego o wykorzystaniu zamówienia opcjonalnego, jednak nie później niż do 28 listopada 2025r. (w zależności od tego, który z wyżej wymienionych terminów upłynie wcześniej)
g. Dodatkowe informacje dotyczące prawa opcji zawarto w Projektowanych postanowieniach umowy - załącznik nr 1.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-11-28
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 8. Zamawiający dokona oceny ofert, przyznając 1 pkt za każdy 1 % wagi poniższych kryteriów:
a. Cena oferty suma wartości zamówienia podstawowego oraz opcjonalnego
(C) = najkorzystniejsza oferta / badana oferta x 100 %
9. Za najkorzystniejszą ofertę zamawiający uzna ofertę, która uzyska największą liczbę punktów obliczoną jako suma punktów przyznanych w poszczególnych kryteriach.
a. Wynik końcowy (W) = C
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 5: Dostawa drobnego wyposażenia i urządzeń warsztatowych
4.2.5.) Wartość części: 9947,96 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 43800000-1 - Urządzenia warsztatowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający przewiduje prawo opcji.a. Wykaz ilościowy i asortymentowy zamówienia opcjonalnego zawierają Formularze asortymentowo-cenowe - załączniki nr 3.1 – 3.12
b. Oferta Wykonawcy powinna przedstawiać cenę zamówienia z uwzględnieniem jego pełnego zakresu (tj. zamówienia podstawowego i opcjonalnego).
c. Zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem zamawiającego. Zamawiający może z prawa opcji nie skorzystać lub skorzystać w części.
d. Nie skorzystanie przez zamawiającego z prawa opcji nie rodzi po stronie wykonawcy żadnych roszczeń w stosunku do zamawiającego.
e. Zamówienie objęte prawem opcji wykonawca będzie zobowiązany wykonać po uprzednim otrzymaniu zawiadomienia, że zamawiający zamierza z opcji skorzystać.
f. Zamawiający jest uprawniony do skorzystania z prawa opcji w ciągu 28 dni kalendarzowych od daty poinformowania przez Zamawiającego o wykorzystaniu zamówienia opcjonalnego, jednak nie później niż do 28 listopada 2025r. (w zależności od tego, który z wyżej wymienionych terminów upłynie wcześniej)
g. Dodatkowe informacje dotyczące prawa opcji zawarto w Projektowanych postanowieniach umowy - załącznik nr 1.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-11-28
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 8. Zamawiający dokona oceny ofert, przyznając 1 pkt za każdy 1 % wagi poniższych kryteriów:
a. Cena oferty suma wartości zamówienia podstawowego oraz opcjonalnego
(C) = najkorzystniejsza oferta / badana oferta x 100 %
9. Za najkorzystniejszą ofertę zamawiający uzna ofertę, która uzyska największą liczbę punktów obliczoną jako suma punktów przyznanych w poszczególnych kryteriach.
a. Wynik końcowy (W) = C
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 6: Dostawa drobnego wyposażenia i urządzeń warsztatowych
4.2.5.) Wartość części: 93542,52 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 43800000-1 - Urządzenia warsztatowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający przewiduje prawo opcji.a. Wykaz ilościowy i asortymentowy zamówienia opcjonalnego zawierają Formularze asortymentowo-cenowe - załączniki nr 3.1 – 3.12
b. Oferta Wykonawcy powinna przedstawiać cenę zamówienia z uwzględnieniem jego pełnego zakresu (tj. zamówienia podstawowego i opcjonalnego).
c. Zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem zamawiającego. Zamawiający może z prawa opcji nie skorzystać lub skorzystać w części.
d. Nie skorzystanie przez zamawiającego z prawa opcji nie rodzi po stronie wykonawcy żadnych roszczeń w stosunku do zamawiającego.
e. Zamówienie objęte prawem opcji wykonawca będzie zobowiązany wykonać po uprzednim otrzymaniu zawiadomienia, że zamawiający zamierza z opcji skorzystać.
f. Zamawiający jest uprawniony do skorzystania z prawa opcji w ciągu 28 dni kalendarzowych od daty poinformowania przez Zamawiającego o wykorzystaniu zamówienia opcjonalnego, jednak nie później niż do 28 listopada 2025r. (w zależności od tego, który z wyżej wymienionych terminów upłynie wcześniej)
g. Dodatkowe informacje dotyczące prawa opcji zawarto w Projektowanych postanowieniach umowy - załącznik nr 1.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-11-28
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 8. Zamawiający dokona oceny ofert, przyznając 1 pkt za każdy 1 % wagi poniższych kryteriów:
a. Cena oferty suma wartości zamówienia podstawowego oraz opcjonalnego
(C) = najkorzystniejsza oferta / badana oferta x 100 %
9. Za najkorzystniejszą ofertę zamawiający uzna ofertę, która uzyska największą liczbę punktów obliczoną jako suma punktów przyznanych w poszczególnych kryteriach.
a. Wynik końcowy (W) = C
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 7: Dostawa drobnego wyposażenia i urządzeń warsztatowych
4.2.5.) Wartość części: 36706,36 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 43800000-1 - Urządzenia warsztatowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający przewiduje prawo opcji.a. Wykaz ilościowy i asortymentowy zamówienia opcjonalnego zawierają Formularze asortymentowo-cenowe - załączniki nr 3.1 – 3.12
b. Oferta Wykonawcy powinna przedstawiać cenę zamówienia z uwzględnieniem jego pełnego zakresu (tj. zamówienia podstawowego i opcjonalnego).
c. Zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem zamawiającego. Zamawiający może z prawa opcji nie skorzystać lub skorzystać w części.
d. Nie skorzystanie przez zamawiającego z prawa opcji nie rodzi po stronie wykonawcy żadnych roszczeń w stosunku do zamawiającego.
e. Zamówienie objęte prawem opcji wykonawca będzie zobowiązany wykonać po uprzednim otrzymaniu zawiadomienia, że zamawiający zamierza z opcji skorzystać.
f. Zamawiający jest uprawniony do skorzystania z prawa opcji w ciągu 28 dni kalendarzowych od daty poinformowania przez Zamawiającego o wykorzystaniu zamówienia opcjonalnego, jednak nie później niż do 28 listopada 2025r. (w zależności od tego, który z wyżej wymienionych terminów upłynie wcześniej)
g. Dodatkowe informacje dotyczące prawa opcji zawarto w Projektowanych postanowieniach umowy - załącznik nr 1.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-11-28
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 8. Zamawiający dokona oceny ofert, przyznając 1 pkt za każdy 1 % wagi poniższych kryteriów:
a. Cena oferty suma wartości zamówienia podstawowego oraz opcjonalnego
(C) = najkorzystniejsza oferta / badana oferta x 100 %
9. Za najkorzystniejszą ofertę zamawiający uzna ofertę, która uzyska największą liczbę punktów obliczoną jako suma punktów przyznanych w poszczególnych kryteriach.
a. Wynik końcowy (W) = C
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 8
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 8: Dostawa drobnego wyposażenia i urządzeń warsztatowych
4.2.5.) Wartość części: 7996,62 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 43800000-1 - Urządzenia warsztatowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający przewiduje prawo opcji.a. Wykaz ilościowy i asortymentowy zamówienia opcjonalnego zawierają Formularze asortymentowo-cenowe - załączniki nr 3.1 – 3.12
b. Oferta Wykonawcy powinna przedstawiać cenę zamówienia z uwzględnieniem jego pełnego zakresu (tj. zamówienia podstawowego i opcjonalnego).
c. Zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem zamawiającego. Zamawiający może z prawa opcji nie skorzystać lub skorzystać w części.
d. Nie skorzystanie przez zamawiającego z prawa opcji nie rodzi po stronie wykonawcy żadnych roszczeń w stosunku do zamawiającego.
e. Zamówienie objęte prawem opcji wykonawca będzie zobowiązany wykonać po uprzednim otrzymaniu zawiadomienia, że zamawiający zamierza z opcji skorzystać.
f. Zamawiający jest uprawniony do skorzystania z prawa opcji w ciągu 28 dni kalendarzowych od daty poinformowania przez Zamawiającego o wykorzystaniu zamówienia opcjonalnego, jednak nie później niż do 28 listopada 2025r. (w zależności od tego, który z wyżej wymienionych terminów upłynie wcześniej)
g. Dodatkowe informacje dotyczące prawa opcji zawarto w Projektowanych postanowieniach umowy - załącznik nr 1.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-11-28
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 8. Zamawiający dokona oceny ofert, przyznając 1 pkt za każdy 1 % wagi poniższych kryteriów:
a. Cena oferty suma wartości zamówienia podstawowego oraz opcjonalnego
(C) = najkorzystniejsza oferta / badana oferta x 100 %
9. Za najkorzystniejszą ofertę zamawiający uzna ofertę, która uzyska największą liczbę punktów obliczoną jako suma punktów przyznanych w poszczególnych kryteriach.
a. Wynik końcowy (W) = C
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 9
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 9: Dostawa drobnego wyposażenia i urządzeń warsztatowych
4.2.5.) Wartość części: 32963,72 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 43800000-1 - Urządzenia warsztatowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający przewiduje prawo opcji.a. Wykaz ilościowy i asortymentowy zamówienia opcjonalnego zawierają Formularze asortymentowo-cenowe - załączniki nr 3.1 – 3.12
b. Oferta Wykonawcy powinna przedstawiać cenę zamówienia z uwzględnieniem jego pełnego zakresu (tj. zamówienia podstawowego i opcjonalnego).
c. Zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem zamawiającego. Zamawiający może z prawa opcji nie skorzystać lub skorzystać w części.
d. Nie skorzystanie przez zamawiającego z prawa opcji nie rodzi po stronie wykonawcy żadnych roszczeń w stosunku do zamawiającego.
e. Zamówienie objęte prawem opcji wykonawca będzie zobowiązany wykonać po uprzednim otrzymaniu zawiadomienia, że zamawiający zamierza z opcji skorzystać.
f. Zamawiający jest uprawniony do skorzystania z prawa opcji w ciągu 28 dni kalendarzowych od daty poinformowania przez Zamawiającego o wykorzystaniu zamówienia opcjonalnego, jednak nie później niż do 28 listopada 2025r. (w zależności od tego, który z wyżej wymienionych terminów upłynie wcześniej)
g. Dodatkowe informacje dotyczące prawa opcji zawarto w Projektowanych postanowieniach umowy - załącznik nr 1.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-11-28
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 8. Zamawiający dokona oceny ofert, przyznając 1 pkt za każdy 1 % wagi poniższych kryteriów:
a. Cena oferty suma wartości zamówienia podstawowego oraz opcjonalnego
(C) = najkorzystniejsza oferta / badana oferta x 100 %
9. Za najkorzystniejszą ofertę zamawiający uzna ofertę, która uzyska największą liczbę punktów obliczoną jako suma punktów przyznanych w poszczególnych kryteriach.
a. Wynik końcowy (W) = C
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 10
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 10: Dostawa drobnego wyposażenia i urządzeń warsztatowych
4.2.5.) Wartość części: 41196,36 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 43800000-1 - Urządzenia warsztatowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający przewiduje prawo opcji.a. Wykaz ilościowy i asortymentowy zamówienia opcjonalnego zawierają Formularze asortymentowo-cenowe - załączniki nr 3.1 – 3.12
b. Oferta Wykonawcy powinna przedstawiać cenę zamówienia z uwzględnieniem jego pełnego zakresu (tj. zamówienia podstawowego i opcjonalnego).
c. Zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem zamawiającego. Zamawiający może z prawa opcji nie skorzystać lub skorzystać w części.
d. Nie skorzystanie przez zamawiającego z prawa opcji nie rodzi po stronie wykonawcy żadnych roszczeń w stosunku do zamawiającego.
e. Zamówienie objęte prawem opcji wykonawca będzie zobowiązany wykonać po uprzednim otrzymaniu zawiadomienia, że zamawiający zamierza z opcji skorzystać.
f. Zamawiający jest uprawniony do skorzystania z prawa opcji w ciągu 28 dni kalendarzowych od daty poinformowania przez Zamawiającego o wykorzystaniu zamówienia opcjonalnego, jednak nie później niż do 28 listopada 2025r. (w zależności od tego, który z wyżej wymienionych terminów upłynie wcześniej)
g. Dodatkowe informacje dotyczące prawa opcji zawarto w Projektowanych postanowieniach umowy - załącznik nr 1.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-11-28
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 8. Zamawiający dokona oceny ofert, przyznając 1 pkt za każdy 1 % wagi poniższych kryteriów:
a. Cena oferty suma wartości zamówienia podstawowego oraz opcjonalnego
(C) = najkorzystniejsza oferta / badana oferta x 100 %
9. Za najkorzystniejszą ofertę zamawiający uzna ofertę, która uzyska największą liczbę punktów obliczoną jako suma punktów przyznanych w poszczególnych kryteriach.
a. Wynik końcowy (W) = C
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 11
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 11: Dostawa drobnego wyposażenia i urządzeń warsztatowych
4.2.5.) Wartość części: 29511,50 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 43800000-1 - Urządzenia warsztatowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający przewiduje prawo opcji.a. Wykaz ilościowy i asortymentowy zamówienia opcjonalnego zawierają Formularze asortymentowo-cenowe - załączniki nr 3.1 – 3.12
b. Oferta Wykonawcy powinna przedstawiać cenę zamówienia z uwzględnieniem jego pełnego zakresu (tj. zamówienia podstawowego i opcjonalnego).
c. Zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem zamawiającego. Zamawiający może z prawa opcji nie skorzystać lub skorzystać w części.
d. Nie skorzystanie przez zamawiającego z prawa opcji nie rodzi po stronie wykonawcy żadnych roszczeń w stosunku do zamawiającego.
e. Zamówienie objęte prawem opcji wykonawca będzie zobowiązany wykonać po uprzednim otrzymaniu zawiadomienia, że zamawiający zamierza z opcji skorzystać.
f. Zamawiający jest uprawniony do skorzystania z prawa opcji w ciągu 28 dni kalendarzowych od daty poinformowania przez Zamawiającego o wykorzystaniu zamówienia opcjonalnego, jednak nie później niż do 28 listopada 2025r. (w zależności od tego, który z wyżej wymienionych terminów upłynie wcześniej)
g. Dodatkowe informacje dotyczące prawa opcji zawarto w Projektowanych postanowieniach umowy - załącznik nr 1.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-11-28
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 8. Zamawiający dokona oceny ofert, przyznając 1 pkt za każdy 1 % wagi poniższych kryteriów:
a. Cena oferty suma wartości zamówienia podstawowego oraz opcjonalnego
(C) = najkorzystniejsza oferta / badana oferta x 100 %
9. Za najkorzystniejszą ofertę zamawiający uzna ofertę, która uzyska największą liczbę punktów obliczoną jako suma punktów przyznanych w poszczególnych kryteriach.
a. Wynik końcowy (W) = C
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 12
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 12: Dostawa drobnego wyposażenia i urządzeń warsztatowych
4.2.5.) Wartość części: 4552,88 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 43800000-1 - Urządzenia warsztatowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający przewiduje prawo opcji.a. Wykaz ilościowy i asortymentowy zamówienia opcjonalnego zawierają Formularze asortymentowo-cenowe - załączniki nr 3.1 – 3.12
b. Oferta Wykonawcy powinna przedstawiać cenę zamówienia z uwzględnieniem jego pełnego zakresu (tj. zamówienia podstawowego i opcjonalnego).
c. Zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem zamawiającego. Zamawiający może z prawa opcji nie skorzystać lub skorzystać w części.
d. Nie skorzystanie przez zamawiającego z prawa opcji nie rodzi po stronie wykonawcy żadnych roszczeń w stosunku do zamawiającego.
e. Zamówienie objęte prawem opcji wykonawca będzie zobowiązany wykonać po uprzednim otrzymaniu zawiadomienia, że zamawiający zamierza z opcji skorzystać.
f. Zamawiający jest uprawniony do skorzystania z prawa opcji w ciągu 28 dni kalendarzowych od daty poinformowania przez Zamawiającego o wykorzystaniu zamówienia opcjonalnego, jednak nie później niż do 28 listopada 2025r. (w zależności od tego, który z wyżej wymienionych terminów upłynie wcześniej)
g. Dodatkowe informacje dotyczące prawa opcji zawarto w Projektowanych postanowieniach umowy - załącznik nr 1.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-11-28
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 8. Zamawiający dokona oceny ofert, przyznając 1 pkt za każdy 1 % wagi poniższych kryteriów:
a. Cena oferty suma wartości zamówienia podstawowego oraz opcjonalnego
(C) = najkorzystniejsza oferta / badana oferta x 100 %
9. Za najkorzystniejszą ofertę zamawiający uzna ofertę, która uzyska największą liczbę punktów obliczoną jako suma punktów przyznanych w poszczególnych kryteriach.
a. Wynik końcowy (W) = C
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia:
oświadczenie - załącznik nr 4, składa wykonawca lub wykonawca planujący realizację zamówienia z udziałem podwykonawców (podwykonawcy nie składają oświadczenia);
oświadczenie - załącznik nr 5, składa odrębnie każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
oświadczenie - załącznik nr 6, składa każdy podmiot udostępniający zasoby.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Przedmiotowe środki dowodowe – np. karty katalogowe lub inne dokumenty (jeśli w formie elektronicznej, np. link do strony internetowej – ogólnodostępne) potwierdzające, że oferowany asortyment odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego dotyczącym wydajności lub funkcjonalności asortymentu5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Przedmiotowe środki dowodowe – np. karty katalogowe lub inne dokumenty (jeśli w formie elektronicznej, np. link do strony internetowej – ogólnodostępne) potwierdzające, że oferowany asortyment odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego dotyczącym wydajności lub funkcjonalności asortymentuSEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie zgodnie z Załącznikiem do SWZ, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
3. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.