BZP: Budowa dróg w sołectwie Wielbark Poligon
28.05.2025
2025/BZP 00251785/01
Gmina Malbork
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa dróg w sołectwie Wielbark Poligon
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Malbork
1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Malbork
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170747856
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ceglana
1.5.2.) Miejscowość: Malbork
1.5.3.) Kod pocztowy: 82-200
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki
1.5.7.) Numer telefonu: +48556472807
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: k.piotrzkowska@gmina.malbork.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ugmalbork.mojbip.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa dróg w sołectwie Wielbark Poligon
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d2bfbb2b-f924-4f9e-bd6c-5c2fd22b5e5d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00251785
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00069797/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Budowa dróg w sołectwie Wielbark Poligon
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d2bfbb2b-f924-4f9e-bd6c-5c2fd22b5e5d3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymóg użycia podpisu elektronicznego
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-fb2b1f37-c7ce-4a0f-b63a-1f5aa7c01869
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia 2016/679 oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że administratorem Państwa danych osobowych jest Wójt Gminy Malbork.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na: Przygotowanie dokumentacji projektowej na zadanie pn. „Budowa dróg w miejscowości Nowa Wieś Malborska (ulice Litewska, Łotewska, Estońska, Fińska, Norweska)”. Odbiorcami Państwa danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu Pzp.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RI.272.3.2025.KP
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 14749078,42 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest budowa dróg w sołectwie Wielbark Poligon, o nawierzchni asfaltowej, przebiegająca przez działki 8/169, 8/186, 8/213, 8/261, 8/272, 8/328, 310/4 w obrębie Nowa Wieś, gmina Malbork, powiat malborski wraz odwodnieniem i budową ciągu pieszo-rowerowego w ciągu ul. Francuskiej i ul. Belgijskiej, celem poprawy jakości komunikacji i bezpieczeństwa na drodze planuje się również budowę bezpiecznych, częściowo wyniesionych przejść dla pieszych.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-11-10
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. Warunki udziału w postępowaniu – uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowejWarunek ten zostanie spełniony na podstawie oświadczenia Wykonawcy, że dysponuje odpowiednimi uprawnieniami do realizacji przedmiotu zamówienia.
2. Warunki udziału w postępowaniu – zdolność techniczna i zawodowa Warunek ten zostanie spełniony na podstawie oświadczenia Wykonawcy, że dysponuje odpowiednią zdolnością techniczną i zawodową
3. Warunki udziału w postępowaniu – sytuacja ekonomiczna i finansowa Warunek ten zostanie spełniony na podstawie oświadczenia Wykonawcy, że dysponuje odpowiednią sytuacją ekonomiczną i finansową.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Nie
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie stanowiącego potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu:
1) dysponuje odpowiednimi uprawnieniami do realizacji przedmiotu zamówienia,
2) dysponuje odpowiednią zdolnością techniczną i zawodową,
3) dysponuje odpowiednią sytuacją ekonomiczną i finansową.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie stanowiącego potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu:
1) dysponuje odpowiednimi uprawnieniami do realizacji przedmiotu zamówienia,
2) dysponuje odpowiednią zdolnością techniczną i zawodową,
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany jest do:1) złożenia umowy regulującej współpracę wykonawców, jeżeli zostanie wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie;
2) przedłożenia umowy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, potwierdzonej polisy lub innego dokumentu, ważną na cały okres wykonywania Przedmiotu
Umowy, na sumę gwarancyjną min. 8.000.000,00 zł (słownie złotych: osiem milionów złotych 00/100).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 100.000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych)2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
3. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu na konto Zamawiającego: ;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299)
4. Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego w Banku Millenium Nr 02 1160 2202 0000 0005 8367 6734 z dopiskiem „Wadium – Budowa dróg w sołectwie Wielbark Poligon”. Za termin wniesienia wadium uważa się datę wpłynięcia środków na konto Zamawiającego
5. Wadium wnoszone w formie lub formach wskazanych w pkt.3 ppkt. 2)÷4) Wykonawca przekazuje Zamawiającemu, w postaci elektronicznej.