BZP: Modernizacja Szkoły w Brzeźcach.
29.05.2025
2025/BZP 00255052/01
Gmina Pszczyna Urząd Miejski w Pszczynie
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Modernizacja Szkoły w Brzeźcach.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Pszczyna Urząd Miejski w Pszczynie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258339
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 2
1.5.2.) Miejscowość: Pszczyna
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-200
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pszczyna@pszczyna.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pszczyna.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja Szkoły w Brzeźcach.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-446c4a1d-50f1-4eb1-98b2-376a44aed10d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00255052
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00031732/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.20 Modernizacja Szkoły w Brzeźcach
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://pszczyna.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Środkiem komunikacji elektronicznej, przy użyciu którego zamawiający będzie
komunikował się z wykonawcami jest platforma (Marketplanet): https://pszczyna.ezamawiajacy.pl i we wszelkiej korespondencji
związanej z niniejszym postępowaniem zamawiający i wykonawcy posługują się nr sprawy IZP.271.1.18.2025
2. Dokumenty elektroniczne, oferta, oświadczenie o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp lub elektroniczne kopie dokumentów
lub oświadczeń, wnioski, informacje, składane są przez wykonawcę za pośrednictwem platformy (Marketplanet)
https://pszczyna.ezamawiajacy.pl
3. Korespondencja elektroniczna (inna niż oferta wykonawcy i załączniki do oferty) odbywa się elektronicznie za pośrednictwem
platformy (Marketplanet) https://pszczyna.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wymagania techniczne i organizacyjne sporządzenia, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej opisane zostały w instrukcji dla wykonawcy dostępnej na platformie Marketplanet: https://pszczyna.ezamawiajacy.pl
2. Wykonawca składający ofertę w formie elektronicznej, musi posiadać konto na platformie e-Zamawiający (Marketplanet), wówczas
ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty.
3. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia akceptuje warunki korzystania z w/w platformy i
obowiązujących Regulaminów dostępnych na stronie https://oneplace.marketplanet.pl/regulamin
4. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na platformie
Marketplanet: https://pszczyna.ezamawiajacy.pl przesłanych przez Zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub
powiadomienie może trafić do folderu SPAM.
5. Ofertę i oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp składa się pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej
lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym zgodnie z art. 63 ust. 2 ustawy Pzp
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje dotyczące RODO zostały opisane w Rozdziale XXII SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacje dotyczące RODO zostały opisane w Rozdziale XXII SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: IZP.271.1.18.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie inwestycji pn. „Modernizacja szkoły podstawowej w Brzeźcach” na podstawie dokumentacji technicznej pn.: "Przebudowa oraz zmiana sposobu użytkowania w ramach zadania pn. Modernizacja Szkoły Podstawowej w Brzeźcach" obejmująca swym zakresem:
a) Przebudowę pomieszczenia punktu żywienia w formie cateringu, wydawania posiłków oraz jadalni zgodnie z załączoną dokumentacją techniczną – Załącznik nr 7 do SWZ pn.: Przebudowa pomieszczenia punktu żywienia w formie cateringu, wydawania posiłków oraz jadalni w Szkole |Podstawowej w Brzeźcach
b) Modernizację pracowni komputerowej wraz z wyposażeniem pomieszczeń Szkoły Podstawowej w Brzeźcach
c) Wykonanie drenażu opaskowego wokół budynku szkoły wraz z izolacją pionową fundamentów i ścian, odwodnienie budynku, remont piwnic.
d) Wykonanie instalacji fotowoltaicznej na dachu istniejącego budynku sali gimnastycznej zgodnie z załączoną dokumentacją techniczną – Załącznik nr 7 do SWZ pn.: „Projekt instalacji fotowoltaicznej”.
e) wykonanie prac remontowych poddasza budynku zgodnie z dokumentacją techniczną – Załącznik nr 7 do SWZ.
Zakres rzeczowy robót określają dokumentacja techniczna, przedmiar robót oraz Szczegółowe Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB) stanowiące Załącznik nr 7 do SWZ.
UWAGA:
Zamawiający informuje, że zakres inwestycji nie obejmuje wykonania modernizacji pomieszczeń poddasza w zakresie wykonania okien połaciowych, tym samym rezygnuje z wykonania trzech okien połaciowych w niej określonych, oraz rezygnuje z przystosowania istniejącego strychu poddasza dla potrzeb pomieszczeń biblioteki i archiwum. Ponadto Zamawiający wskazuje, że wszelkie prace prowadzone w obrębie budynku ( w tym poddasza) służą wyłącznie podniesieniu komfortu jego użytkowania, sprawności funkcjonowania oraz podniesieniu efektywności energetycznej budynku i nie polegają na wykonywaniu prac mających znamiona przebudowy obiektu zgodnie z zapisami ustawy Prawo budowlane, nie polegają na wykonywaniu zmian konstrukcyjnych obiektu czy zmian funkcjonalności pomieszczeń obiektu za wyjątkiem punktu żywienia.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-01
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: 1. Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp z uwagi na specyfikę zamówienia oraz charakter budynku, w którym będą prowadzone roboty..
1.1. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp/zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, które stanowić będą nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego.
1.2. Zakres zamówienia na podobne roboty budowlane, w tym:
roboty zbrojarskie, betoniarskie, murarskie, tynkarskie, izolacyjne, odwodnieniowe, wykończeniowe, montażowe oraz związane z instalacjami elektrycznymi, sanitarnymi i teletechnicznymi, wyposażeniem obiektu.
(zamówienie powinno polegać na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych, i powinno być zgodne z jego przedmiotem). Zamawiający uwzględnił całkowitą wartość tego zamówienia przy obliczaniu wartości niniejszego zamówienia publicznego.
1.3. W/w roboty zostaną udzielone w przypadku zaistnienia uzasadnionej potrzeby rozszerzenia zamówienia podstawowego i zostaną zapewnione środki finansowe na ten cel, na podstawie odrębnej umowy lub Aneksu do Umowy podstawowej.
1.4. Prace te będą zlecone na podstawie kosztorysu ofertowego w oparciu o ceny jednostkowe przyjęte w kosztorysie ofertowym zamówienia podstawowego i oddzielnej umowy lub Aneksu do umowy podstawowej zaś dla robót nie występujących w zamówieniu podstawowym kalkulacja będzie oparta na kosztorysie sporządzonym w oparciu o dane wyjściowe do kosztorysowania podanych w ofercie na zadanie podstawowe.
1.5. Jeżeli roboty, przewidziane do wykonania na skutek okoliczności, będących podstawą do zmiany Umowy, nie odpowiadają opisowi pozycji w kosztorysie ofertowym, ale jest możliwe ustalenie nowej ceny na podstawie ceny jednostkowej z kosztorysu ofertowego poprzez analogię, Wykonawca jest zobowiązany do wyliczenia ceny taką metodą i przedłożenia wyliczenia Zamawiającemu .
1.6. W przypadku robót niezbędnych do wykonania zamówienia podstawowego, ale nie przewidzianych w dokumentacji projektowej i nieujętych w kosztorysie złożonym przez Wykonawcę w dacie podpisania umowy, ich ceny jednostkowe zostaną określone na podstawie powszechnie stosowanych Katalogów Nakładów Rzeczowych oraz parametrów cenotwórczych podanych w ofercie (robocizna, koszty pośrednie, koszty zakupu, zysk), natomiast ceny materiałów i sprzętu zostaną przyjęte według średnich krajowych notowań publikacji SEKOCENBUD dla kwartału poprzedzającego wystąpienie konieczności wykonania tych robót.
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji jakości
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie;2. Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie;
3. Sytuacja ekonomiczna lub finansowa: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
4. Zdolność techniczna lub zawodowa
4.1. Doświadczenie zawodowe:
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert o
udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie wykonał (czyli zakończył i odebrał
protokołem częściowym lub końcowym) w sposób należyty, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo
ukończył co najmniej dwie roboty budowlane polegającą na budowie, przebudowie, rozbudowie lub remoncie budynku użyteczności
publicznej o wartości wykonanych robót budowlanych minimum 500 000,00 zł brutto (słownie: pięćset tysięcy złotych brutto)
każda.
W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, warunek zostanie
uznany za spełniony, jeżeli jeden z Wykonawców spełni warunek samodzielnie lub Wykonawcy łącznie spełnią warunek.
Uwaga: Pojęcie budowa, przebudowa, rozbudowa, remont należy rozumieć zgodnie z definicjami zawartymi w ustawie
Prawo Budowlane (t.j. Dz. U. z 2025 r. poz. 418 z późn.zm.).
Uwaga: a) jeżeli Wykonawca wykazuje doświadczenie nabyte w ramach kontraktu (zamówienia/umowy) realizowanego
przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) Zamawiający nie dopuszcza by
Wykonawca polegał na doświadczeniu grupy Wykonawców, której był członkiem, jeżeli faktycznie i konkretnie nie wykonał
wskazanego zakresu prac. Zamawiający zastrzega możliwość zwrócenia się do Wykonawcy o wyjaśnienia w zakresie
faktycznie konkretnie wykonanego zakresu prac oraz przedstawienia stosownych dowodów.
b) Mając na uwadze art. 117 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający zastrzega, że w sytuacji składania oferty przez Wykonawców
wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz analogicznie w sytuacji, gdy Wykonawca będzie polegał za
zasobach innego podmiotu, na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp, warunek o którym mowa wyżej, musi zostać
spełniony w całości przez Wykonawcę (jednego z Wykonawców wspólnie składających ofertę) lub podmiot, na którego
zdolności w tym zakresie powołuje się Wykonawca – brak możliwości tzw. sumowania zasobów w zakresie doświadczenia.
Uwaga: Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych wspólnie z innymi
Wykonawcami, należy wykazać roboty budowlane, w których Wykonawca bezpośrednio uczestniczył.
4.2. Kadra techniczna:
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał dysponowanie:
- jedną osobą, która będzie pełniła funkcje kierownika budowy, posiadającą uprawnienia w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,
- jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń
elektrycznych i elektroenergetycznych
lub odpowiadające im uprawnienia równoważne, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,
w rozumieniu przepisów Rozporządzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania
zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zrzeszonych we właściwym
samorządzie zawodowym zgodnie z przepisami ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów,
inżynierów budownictwa oraz urbanistów lub spełniającą warunki, o których mowa w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994r.
Prawo budowlane lub spełniającej warunki, o których mowa w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania
kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej.
UWAGA:
1. Zamawiający informuje, że wskazane wymogi dotyczące potencjału kadrowego służą do wykazania spełniania przez
Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu. Wykonawca powinien w trakcie realizacji zamówienia zapewnić na własny
koszt kadrę, która będzie w stanie wykonać zamówienie i sprostać wymaganiom zawartym w opisie przedmiotu
zamówienia, także w zakresie zapewnienia osób posiadających uprawnienia, jakie okażą się konieczne na etapie realizacji
prac do ich prawidłowej weryfikacji i odbioru
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub
ewidencji;
2. Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i
opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku
zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że
odpowiednio przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami
lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności; ;
3. Zaświadczenie albo inny dokument właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub
właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego
potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust.
1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na
ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem, albo innym dokumentem zamawiający żąda złożenia dokumentów
potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych składek na
ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych
należności ;
4. Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w
rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021r. poz. 275), z innym wykonawcą,
który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o
przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty
częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej
grupy kapitałowej.
5. Oświadczenie o aktualności informacji zawartych we wstępnym oświadczeniu w zakresie podstaw wykluczenia a dotyczących
braku podstaw wykluczenia na podst. art. 7 ust. 1 ustawy z 13 kwietnia 2022r o szczególnych rozwiązaniach w zakresie
przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służącym ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2024 r. poz. 507 z
późn. zm.), oraz w art. 5k rozporządzenia Rady UE nr 833/2014 z 13 lipca 2014 roku – Załącznik nr 13 do SWZ
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli
okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, daty, miejsca wykonania i podmiotów na rzecz których te roboty zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego
roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnych charakterze wykonawca nie jest w stanie
uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty - potwierdzających spełnienie warunku opisanego w Rozdziale IV pkt 3.4.1 – Załącznik
nr 5 do SWZ
2. Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji
zawodowych, uprawnień i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych
przez nie czynności oraz informacji o podstawie do dysponowania tymi osobami - potwierdzających spełnienie warunku opisanego w
Rozdziale IV pkt 3.4.2.; - Załącznik nr 4 do SWZ.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówieniapublicznego. Pełnomocnictwo pod rygorem nieważności składa się w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej
opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
2. Dokument (np. zobowiązanie) innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na
potrzeby realizacji, o ile Wykonawca korzysta ze zdolności lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art.
118 ustawy (jeżeli dotyczy).
3. Oświadczenie z art. 117 ust. 4 ustawy Pzp w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia.
4. Potwierdzenie wniesienia wadium
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
5 000,00 (słownie: pięć tysięcy złotych i 00/100)6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Wzór przyszłej umowy z wybranym w wyniku przetargu Wykonawcą stanowi Załącznik nr 6 do niniejszej SWZ.2. Zmiana postanowień niniejszej Umowy może nastąpić za zgodą obydwu Stron wyrażoną na piśmie w formie aneksu do
umowy z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności takiej zmiany, na zasadach przewidzianych w art. 455 ust.
1 pkt 2) – 4), ust. 2 Pzp.
3. Nie stanowią zmiany umowy w rozumieniu art. 454 oraz 455 Pzp następujące zmiany:
1) danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy, w szczególności zmiana numeru rachunku
bankowego,
2) danych teleadresowych,
3) danych rejestrowych,
4) będące następstwem sukcesji uniwersalnej po jednej ze stron Umowy
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-06-13 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: 1. Ofertę należy złożyć w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem osobistym lub popisem zaufanym za pośrednictwem Platformy pod adresem: https://pszczyna.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-06-13 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-07-12
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. Obligatoryjne przesłanki wykluczenia: z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawcę w stosunku, doktórego zachodzi którakolwiek z okoliczności, o których mowa w art. 108 ust.1 pkt 1-6 ustawy Pzp, oraz art. 7 ust. 1 ustawy z
13 kwietnia 2022r o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służą-cym
ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2025, poz. 337), oraz w art. 5k rozporządzenia Rady UE nr 833/2014 z 13
lipca 2014 roku.
2. Finansowanie inwestycji: Środki własne; Środki zewnętrzne z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program
Inwestycji Strategicznych, nr wniosku o dofinansowanie Edycja6PGR/2023/562/PolskiLad, zgodnie z dokumentami
programu dostępnymi pod linkiem https://www.bgk.pl/polski-lad/edycja-szosta-pgr/, w tym również określających zasady
finansowania inwestycji i wypłaty środków finansowych Wykonawcy realizującemu zadania inwestycyjne.
UWAGA:
Z uwagi na zakres rzeczowy prac przewidzianych do wykonania, w pierwszej kolejności, w okresie trwania przerwy wakacyjnej, tj. do 31.08.2025 roku, Wykonawca zobowiązany jest do wykonania w maksymalnym zakresie rzeczowym roboty budowlane wewnątrz budynku, a dotyczące prowadzonych prac w salach lekcyjnych, jadalni oraz w pozostałych pomieszczeniach wewnątrz budynku.