BZP: KPO D4-1.1 - BUDOWA ZAKŁADU OPIEKUŃCZO LECZNICZEGO SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZESPOŁU ZAKŁADÓW OPIEKI ZDROWOTNEJ W PRUSZKOWIE W FORMULE „ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ”
30.05.2025
2025/BZP 00256615/01
Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
KPO D4-1.1 - BUDOWA ZAKŁADU OPIEKUŃCZO LECZNICZEGO SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZESPOŁU ZAKŁADÓW OPIEKI ZDROWOTNEJ W PRUSZKOWIE W FORMULE „ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000310290
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Armii Krajowej 2/4
1.5.2.) Miejscowość: Pruszków
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-800
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@szpitalnawrzesinie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalnawrzesinie.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
KPO D4-1.1 - BUDOWA ZAKŁADU OPIEKUŃCZO LECZNICZEGO SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZESPOŁU ZAKŁADÓW OPIEKI ZDROWOTNEJ W PRUSZKOWIE W FORMULE „ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fc2fd040-780d-487c-b09a-2b035b8980ea
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00256615
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Krajowy Plan Odbudowy i Zwiększania Odporności: Komponent D „Efektywność, dostępność i jakość systemu ochrony zdrowia” Inwestycja D4.1.1 „Rozwój opieki długoterminowej poprzez modernizację infrastruktury podmiotów leczniczych na poziomie powiatowym”
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/spzzoz_pruszkow/proceedings3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/spzzoz_pruszkow/proceedings
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/spzzoz_pruszkow/proceedings
Zamawiający wymaga, aby komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane były za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”.
Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do zamawiającego” po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do zamawiającego.
Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego wykonawcy.
Zamawiający jest obowiązany udzielić wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania odpowiednio ofert, pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści SWZ wpłynął do Zamawiającego nie później niż na 4 dni przed upływem terminu składania ofert.
Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści SWZ wpłynął po upływie terminu składania wniosku określonym wyżej w pkt. 7, Zamawiający może udzielić wyjaśnień albo pozostawić wniosek bez rozpoznania.
Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na platformazakupowa.pl przesłanych przez Zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM.
Zamawiający, zgodnie z § 11 ust. 2 ROZPORZĄDZENIE PREZESA RADY MINISTRÓW z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie zamieszcza wymagania dotyczące specyfikacji połączenia, formatu przesyłanych danych oraz szyfrowania i oznaczania czasu przekazania i odbioru danych za pośrednictwem platformazakupowa.pl, tj.:
1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
2) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,
4) włączona obsługa JavaScript,
5)zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
6) Platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,
7) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm: ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.272.21.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na budowie Zakładu Opiekuńczo Leczniczego na terenie kompleksu Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Pruszkowie przy ulicy Armii Krajowej 2/4.
2.Przedmiot zamówienia będzie realizowany w formule zaprojektuj i wybuduj zgodnie Programem Funkcjonalno – Użytkowym wraz z Opisem Przedmiotu Zamówienia, stanowiącymi Załącznik nr 1 do SWZ.
3.W ramach prac budowlanych do Wykonawcy należy wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanej przez Wykonawcę dokumentacji projektowej.
4.Wykonane roboty budowlane muszą być zgodne z PFU i OPZ (stanowiącymi Załącznik nr 1 do SWZ).
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45215140-0 - Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45215100-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy placówek zdrowotnych
45215000-7 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki zdrowotnej i społecznej, krematoriów oraz obiektów użyteczności publicznej
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów
71244000-0 - Kalkulacja kosztów, monitoring kosztów
71327000-6 - Usługi projektowania konstrukcji nośnych
71521000-6 - Usługi nadzorowania placu budowy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-05-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Zamawiający określa następujące wymagania w zakresie warunków udziału w postępowaniu:1) w zakresie zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
2) w zakresie kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej:
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
3) w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej – tj. Wykonawca spełni powyższy warunek, jeżeli wykaże, że:
a) posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 5 000 000,00 złotych brutto (słownie: pięć milionów złotych 00/100), w okresie nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
b) posiada opłaconą polisę ubezpieczeniową OC, a w przypadku jej braku inny dokument, potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia z sumą gwarancyjną na jedno i wszystkie zdarzenia nie mniejszą niż 15 000 000,00 PLN. Polisa powinna potwierdzać ochronę ubezpieczeniową Wykonawcy do wysokości sumy gwarancyjnej z tytułu odpowiedzialności deliktowej, kontraktowej oraz za czyste straty finansowe.
4) w zakresie zdolności zawodowej – Zamawiający wymaga, aby Wykonawca:
w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał:
i) co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie, przebudowie lub rozbudowie budynku użyteczności publicznej w technologii szkieletowej modułowej żelbetowej o wartości nie mniejszej niż 5 milionów zł brutto;
oraz
ii) co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie, przebudowie lub rozbudowie budynku użyteczności publicznej o wartości nie mniejszej niż 5 milionów zł brutto.
UWAGA:
Zamawiający nie dopuszcza wskazania tej samej roboty budowlanej w zakresie warunku udziału w postępowaniu określonym w pkt i) oraz ii) powyżej.
Przez budynek użyteczności publicznej należy rozumieć budynek, o którym mowa w § 3 pkt 6 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz.U. z 2022 r. poz. 1225).
Przez budowę, przebudowę lub rozbudowę należy rozumieć definicje określone w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2025 r. poz. 418).
Zamawiający jako jedną robotę budowlaną w ramach jednego kontraktu rozumie jako jedną, pisemną umowę odpłatną – a nie sumę pojedynczych pisemnych zleceń realizowanych na rzecz tego samego podmiotu.
W przypadku podania kwot w walutach obcych Zamawiający dokona ich przeliczenia według średniego kursu Narodowego Banku Polskiego (NBP) z dnia opublikowania ogłoszenia o zamówieniu. Jeżeli w dniu opublikowania ogłoszenia o zamówieniu, NBP nie opublikuje informacji o średnim kursie walut, Zamawiający dokona odpowiednich przeliczeń wg średniego kursu z pierwszego, kolejnego dnia, w którym NBP opublikuje ww. informacje.
W przypadku udziału konsorcjum w postępowaniu dotyczącego warunku zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie doświadczenia przynajmniej jeden z członków konsorcjum lub podmiot udostępniający zasoby w postaci doświadczenia musi samodzielnie spełniać warunek w tym zakresie.
5) w zakresie zdolności technicznej – Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował osobami, które będą uczestniczyły w wykonywaniu zamówienia, legitymującymi się odpowiednimi kwalifikacjami zawodowymi, wykształceniem i doświadczeniem, niezbędnymi do wykonania przedmiotu zamówienia:
5.1) Zespół projektowy:
a) projektant w branży architektonicznej, który posiada:
wykształcenie wyższe,
uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności architektonicznej bez ograniczeń,
aktualny wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego,
zaprojektował co najmniej 3 projekty o wartości minimum 100 000 zł brutto, polegające na budowie, przebudowie lub rozbudowie budynku użyteczności publicznej, w tym jeden obiekt realizowany w technologii konstrukcji prefabrykowanej modułowej żelbetowej;
b) projektant w branży konstrukcyjno-budowlanej, który posiada:
wykształcenie wyższe,
uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń,
aktualny wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego,
przygotował co najmniej 1 dokumentację projektową w branży konstrukcyjno-budowlanej polegającej na budowie, przebudowie lub rozbudowie budynku użyteczności publicznej, w technologii konstrukcji prefabrykowanej modułowej żelbetowej;
c) projektant w branży instalacyjnej w zakresie instalacji sanitarnych, który posiada:
wykształcenie wyższe,
uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń,
aktualny wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego,
przygotował co najmniej 1 dokumentację projektową w branży instalacyjnej w zakresie budowy, przebudowy lub rozbudowy budynku użyteczności publicznej;
d) projektant w branży instalacyjnej w zakresie instalacji elektrycznych
i elektroenergetycznych, który posiada:
wykształcenie wyższe,
uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń,
aktualny wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego,
przygotował co najmniej 1 dokumentację projektową w branży instalacyjnej w zakresie instalacji elektrycznych i elektroenergetycznych w dotyczącą budowy, przebudowy lub rozbudowy budynku użyteczności publicznej;
e) projektant w branży instalacyjnej w zakresie instalacji telekomunikacyjnych, który posiada:
wykształcenie wyższe,
uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń teletechnicznych bez ograniczeń,
aktualny wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego,
przygotował co najmniej 1 dokumentację projektową branży instalacyjnej w zakresie instalacji teletechnicznych dotyczącą budowy, przebudowy lub rozbudowy budynku użyteczności publicznej;
f) projektant w branży drogowej, który posiada:
wykształcenie wyższe,
uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności drogowej bez ograniczeń,
aktualny wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego,
przygotował co najmniej 1 dokumentację projektową branży drogowej w zakresie budowy, przebudowy lub rozbudowy budynku użyteczności publicznej;
5.2) Zespół wykonawczy:
a) Kierownik budowy, który posiada:
wykształcenie wyższe,
uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń,
aktualny wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego.
minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe przy kierowaniu robotami budowlanymi (licząc od dnia uzyskania uprawnień).
w tym:
nadzorował co najmniej jedną budowę polegającą na budowie, przebudowie lub rozbudowie budynku użyteczności publicznej, o wartości minimum 5 000 000 zł brutto, w technologii konstrukcji prefabrykowanej modułowej żelbetowej;
b) Kierownik robót sanitarnych, który posiada:
wykształcenie wyższe,
uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń,
aktualny wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego.
minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe przy kierowaniu robotami branży sanitarnej (licząc od dnia uzyskania uprawnień),
kierował robotami budowlanymi w zakresie sieci, instala cji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych na przynajmniej 1 budowie, przebudowie, rozbudowie budynku, użyteczności publicznej;
c) Kierownik robót elektrycznych, który posiada:
wykształcenie wyższe,
uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
aktualny wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego.
minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe przy kierowaniu robotami branży elektrycznej (licząc od dnia uzyskania uprawnień).
kierował robotami budowlanymi w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych na przynajmniej 1 budowie, przebudowie, rozbudowie budynku użyteczności publicznej;
d) Kierownik robót drogowych, który posiada:
wykształcenie wyższe,
uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej,
aktualny wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego,
minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe przy kierowaniu robotami branży drogowej (licząc od dnia uzyskania uprawnień),
kierował robotami budowlanymi w zakresie robót drogowych na przynajmniej 1 budowie, przebudowie, rozbudowie budynku użyteczności publicznej;
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Podmiotowe środki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmują:
1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w zakresie dotyczącym podstaw wykluczenia wskazanych w art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp sporządzona nie wcześniej niż 3 miesięcy przed jej złożeniem.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Podmiotowe środki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmują:
1) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem,
2) dokumenty potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia,
3) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - zgodny z Załącznikiem nr 8 SWZ,
4) wykaz wykonanych robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty - zgodny z Załącznikiem nr 7 SWZ,
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w kwocie 200 000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych 00/100 groszy.2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej, jako ostateczny termin składania ofert).
3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2024 r. poz. 419).
4. Wadium wniesione w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego - nr konta 81 1130 1017 0020 0789 1520 0006, z dopiskiem – nr postępowania ZP.272.21.2025.