BZP: Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania "Rozbudowa systemu ścieżek rowerowych na terenie gm. Kostrzyn wraz z budową zintegrowanego węzła przesiadkowego Gułtowy w formule zaprojektuj i wybuduj"
06.06.2025
2025/BZP 00264279/01
Gmina Kostrzyn
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania "Rozbudowa systemu ścieżek rowerowych na terenie gm. Kostrzyn wraz z budową zintegrowanego węzła przesiadkowego Gułtowy w formule zaprojektuj i wybuduj"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kostrzyn
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631259554
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Dworcowa 5
1.4.2.) Miejscowość: Kostrzyn
1.4.3.) Kod pocztowy: 62-025
1.4.4.) Województwo: wielkopolskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@kostrzyn.wlkp.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kostrzyn.wlkp.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00264279
2.2.) Data ogłoszenia: 2025-06-06
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00235649
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia Przed zmianą:
1. Strony dopuszczają możliwość dokonania zmiany Umowy w trybie przewidzianym art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych w zakresie:
1) zmiany przedmiotu Umowy (poprzez jego ograniczenie) i wysokości wynagrodzenia Wykonawcy (poprzez jego odpowiednie zmniejszenie) w przypadku gdy zmniejszeniu ulegnie zakres Inwestycji w stosunku do zakresów określonych w dokumentach postępowania na roboty budowlane dot. Inwestycji nieprzekraczających jednak 25% wynagrodzenia Wykonawcy:;
2) zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia w przypadku:
a) przedłużającej się procedury wyłonienia Wykonawcy, powodującej konieczność przedłużenia ostatecznego terminu realizacji przedmiotu niniejszej Umowy,
b) działań organów administracji, w szczególności: przekroczenia zakreślonych przez prawo terminów wydania przez organy administracji decyzji, zezwoleń, uzgodnień itp. lub odmowy ich wydania przez organy administracji,
c) opóźnień Wykonawcy w realizacji Zadania inwestycyjnego, powodujących konieczność przedłużenia ostatecznego terminu realizacji przedmiotu niniejszej Umowy, w tym również opóźnienia spowodowanego koniecznością wykonania robót dodatkowych lub zamiennych,
d) odstąpienia od Umowy lub wypowiedzenia umowy z Wykonawcą,
e) wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej realizację Inwestycji (przez siłę wyższą należy rozumieć zdarzenie bądź połączenie zdarzeń obiektywnie niezależnych od Wykonawcy i Zamawiającego, które zasadniczo i istotnie utrudniają wykonanie części lub całości zobowiązań wynikających z niniejszej Umowy, których Wykonawca ani Zamawiający nie mogli przewidzieć i którym nie mogli zapobiec, ani ich przezwyciężyć i im przeciwdziałać poprzez działanie z należytą starannością ogólnie przyjętą dla stosunków zobowiązaniowych),
3) wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku konieczności przedłużenia ostatecznego terminu realizacji przedmiotu niniejszej Umowy, ponad okres dodatkowych 6 miesięcy przedłużenia pełnienia usług wliczonych w wynagrodzenie Wykonawcy, z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcy, w tym ze względu na opóźnienia Wykonawcy w realizacji Zadania inwestycyjnego,
4) sposobu płatności wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku gdy konieczność danej zmiany wynika z dokonanych przez Strony zmian Umowy dotyczących zakresu zamówienia, terminu wykonania Umowy lub wynagrodzenia Wykonawcy,
5) zmian osobowych - zmiana osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami i kwalifikacjami, o których mowa w ustawie Prawo budowlane lub innych ustawach, a także SWZ, będzie wymagała również zaakceptowania przez Zamawiającego.
2. Inne zmiany – strony dopuszczają możliwość zmiany osób upoważnionych do koordynowania realizacji przedmiotu Umowy w imieniu stron, korygowania oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści Umowy oraz zmiany redakcyjne umowy, które mogą polegać m.in. na zmianie tytułu projektu poprzez dostosowanie nomenklatury do faktycznego zakresu prac realizowanych na podstawie niniejszej umowy, w odniesieniu do pojęć zgodnych z ustawą Prawo budowlane.
3. Przyczyny dokonania zmian postanowień umowy oraz uzasadnienie takich zmian należy opisać w stosownych dokumentach (notatka służbowa, pismo Wykonawcy, protokół konieczności itp.).
4. Wszystkie zmiany umowy dokonywane są w formie pisemnej pod rygorem nieważności i muszą być dokonane przez upoważnionych przedstawicieli obu stron.
Po zmianie:
1. Strony dopuszczają możliwość dokonania zmiany Umowy w trybie przewidzianym art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych w zakresie:
1) zmiany przedmiotu Umowy (poprzez jego ograniczenie) i wysokości wynagrodzenia Wykonawcy (poprzez jego odpowiednie zmniejszenie) w przypadku gdy zmniejszeniu ulegnie zakres Inwestycji w stosunku do zakresów określonych w dokumentach postępowania na roboty budowlane dot. Inwestycji nieprzekraczających jednak 25% wynagrodzenia Wykonawcy:;
2) zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia w przypadku:
a) przedłużającej się procedury wyłonienia Wykonawcy, powodującej konieczność przedłużenia ostatecznego terminu realizacji przedmiotu niniejszej Umowy,
b) działań organów administracji, w szczególności: przekroczenia zakreślonych przez prawo terminów wydania przez organy administracji decyzji, zezwoleń, uzgodnień itp. lub odmowy ich wydania przez organy administracji,
c) opóźnień Wykonawcy w realizacji Zadania inwestycyjnego, powodujących konieczność przedłużenia ostatecznego terminu realizacji przedmiotu niniejszej Umowy, w tym również opóźnienia spowodowanego koniecznością wykonania robót dodatkowych lub zamiennych,
d) odstąpienia od Umowy lub wypowiedzenia umowy z Wykonawcą,
e) wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej realizację Inwestycji (przez siłę wyższą należy rozumieć zdarzenie bądź połączenie zdarzeń obiektywnie niezależnych od Wykonawcy i Zamawiającego, które zasadniczo i istotnie utrudniają wykonanie części lub całości zobowiązań wynikających z niniejszej Umowy, których Wykonawca ani Zamawiający nie mogli przewidzieć i którym nie mogli zapobiec, ani ich przezwyciężyć i im przeciwdziałać poprzez działanie z należytą starannością ogólnie przyjętą dla stosunków zobowiązaniowych),
3) wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku konieczności przedłużenia ostatecznego terminu realizacji przedmiotu niniejszej Umowy, ponad okres dodatkowych 6 miesięcy przedłużenia pełnienia usług wliczonych w wynagrodzenie Wykonawcy, z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcy, w tym ze względu na opóźnienia Wykonawcy w realizacji Zadania inwestycyjnego,
4) sposobu płatności wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku gdy konieczność danej zmiany wynika z dokonanych przez Strony zmian Umowy dotyczących zakresu zamówienia, terminu wykonania Umowy lub wynagrodzenia Wykonawcy,
5) zmian osobowych - zmiana osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami i kwalifikacjami, o których mowa w ustawie Prawo budowlane lub innych ustawach, a także SWZ, będzie wymagała również zaakceptowania przez Zamawiającego.
2. Inne zmiany – strony dopuszczają możliwość zmiany osób upoważnionych do koordynowania realizacji przedmiotu Umowy w imieniu stron, korygowania oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści Umowy oraz zmiany redakcyjne umowy, które mogą polegać m.in. na zmianie tytułu projektu poprzez dostosowanie nomenklatury do faktycznego zakresu prac realizowanych na podstawie niniejszej umowy, w odniesieniu do pojęć zgodnych z ustawą Prawo budowlane.
3. Przyczyny dokonania zmian postanowień umowy oraz uzasadnienie takich zmian należy opisać w stosownych dokumentach (notatka służbowa, pismo Wykonawcy, protokół konieczności itp.).
4. Wszystkie zmiany umowy dokonywane są w formie pisemnej pod rygorem nieważności i muszą być dokonane przez upoważnionych przedstawicieli obu stron.
Zamawiający przewiduje zmianę wysokości wynagrodzenia Wykonawcy na zasadach określonych w art. 439 ustawy Pzp, tj. w przypadku zmiany cen materiałów lub kosztów oraz zmiany wysokości wynagrodzenia w przypadkach określonych w art.436 pkt 4 lit b ustawy pzp.Szczegółowe zapisy w zał nr 2 do SWZ- projektowanych postanowieniach umowy
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2025-06-06 10:30
Po zmianie:
2025-06-09 10:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2025-06-06 11:00
Po zmianie:
2025-06-09 11:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2025-07-05
Po zmianie:
2025-07-08