BZP: Kompleksowa usługa serwisowa aparatu TK używanego w ramach pracowni diagnostyki obrazowej SPZZOZ w Sierpcu
10.06.2025
2025/BZP 00270436/01
SAMODZIELNY PUBLICZNY ZESPÓŁ ZAKŁADÓW OPIEKI ZDROWOTNEJ W SIERPCU
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Kompleksowa usługa serwisowa aparatu TK używanego w ramach pracowni diagnostyki obrazowej SPZZOZ w Sierpcu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZESPÓŁ ZAKŁADÓW OPIEKI ZDROWOTNEJ W SIERPCU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000306762
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: JULIUSZA SŁOWACKIEGO 32
1.5.2.) Miejscowość: Sierpc
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-200
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - Płocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@spzzozsierpc.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.spzzozsierpc.eu/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kompleksowa usługa serwisowa aparatu TK używanego w ramach pracowni diagnostyki obrazowej SPZZOZ w Sierpcu
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2e6ac0da-9879-49c9-9378-8d40fd0a2298
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00270436
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00010762/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Usługa Serwisowa, Przegląd Techniczny i Konserwacja Sprzętu Medycznego
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2e6ac0da-9879-49c9-9378-8d40fd0a22983.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z rozdziałem XI SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DZP.382.PN.12.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: Kompleksowa usługa serwisowa aparatu TK używanego w ramach pracowni diagnostyki obrazowej SPZZOZ w Sierpcu rozumiana jako:
• Przeglądy techniczne
• Dojazdy, diagnozy, naprawy oraz kalibracje sprzętu
• Diagnostyka, monitoring i naprawa zdalna przez Internet
• Priorytetowa obsługa zgłoszeń
• Wymiana wszystkich uszkodzonych części zamiennych (w tym detektor i lampa (minimalnie 2 w okresie obowiązywania umowy))
• Modyfikacje oprogramowania i konstrukcji zalecane przez producenta, poprawiające wydajność i bezpieczeństwo
• Proaktywny monitoring systemu
• Czas reakcji wstępnej: 8 godziny w dni robocze
• Wsparcie zdalne "Remote Service"** (konieczna konfiguracja po stronie użytkownika)
• Godziny pracy serwisu: 8:00 – 17:00, poniedziałek – piątek (z wyłączeniem dni świątecznych)
• Wsparcie telefoniczne Helpdesk
• Minimalny czas trwania umowy: 36 miesięcy
• Uszczegółowienie znajduje się w Załączniku nr 2 i 3.