BZP: Modernizacja sali gimnastycznej w LO Syców
10.06.2025
2025/BZP 00271927/01
LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCE IM. TADEUSZA KOŚCIUSZKI W SYCOWIE
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Modernizacja sali gimnastycznej w LO Syców
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCE IM. TADEUSZA KOŚCIUSZKI W SYCOWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000229547
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kościelna 12
1.5.2.) Miejscowość: Syców
1.5.3.) Kod pocztowy: 56-500
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ksiegowosc@losycow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://losycow.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja sali gimnastycznej w LO Syców
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-131554e4-dd30-45ab-960b-7b61503d1ff8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00271927
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00158420/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Modernizacja sali gimnastycznej w LO Syców
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-131554e4-dd30-45ab-960b-7b61503d1ff83.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między
Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem
https://ezamowienia.gov.pl
2. W uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-
Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail:
sekretariat@losycow.pl (nie dotyczy składania ofert)
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-
Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-
Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz
informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
2. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do
komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji”
odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do
komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”).
3. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz
informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
4. W celu złożenia oferty należy zarejestrować (zalogować) się skutecznie na Platformie e- Zamówienia i postępować zgodnie z
instrukcjami dostępnymi u dostawcy rozwiązania informatycznego pod adresem https://ezamowienia.gov.pl/.
5. Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym
lub podpisem osobistym.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna RODO zgodnie z załącznikiem do SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Klauzula informacyjna RODO zgodnie z załącznikiem do SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: LO.323.2.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres prac obejmuje m.in.
1. SALA GIMNASTYCZNA NR 2
1.1 ROBOTY ROZBIÓRKOWE - Rozebranie posadzek z deszczułek drewnianych ok. 404 m2, Zerwanie posadzki cementowej ok. 404 m2, Rozebranie podłoża z betonu żwirowego – ok. 40m3, Wykucie z muru ościeżnic drewnianych, Wykucie z muru stalowych krat - osłony grzejników, Wykucie z muru drabinek drewnianych, Demontaż głośników ściennych z podłoża nie betonowego, Demontaż przewodów kabelkowych nieopancerzonych , Demontaż rur płaszczowych lub karbowanych instalacji wtynkowej, Wywiezienie gruzu z terenu rozbiórki
1.2 MALOWANIE – Zabezpieczenie podłóg folią, Odbicie tynków wewnętrznych z zaprawy cementowo-wapiennej – naprawa odspojonych tynków – ok. 90,5 m2, uzupełnienie tynków wewnętrznych zwykłych kat. III z zaprawy cem.-wap. – ok. 90,5 m2, Dwukrotne malowanie farbą olejną grzejników rurowo-żebrowych, dwukrotne malowanie farbą olejną rur wodociągowych i gazowych, dwukrotne malowanie farbami olejnymi pasów (cokołów), Zeskrobanie i zmycie starej farby w pomieszczeniach – ok. 904,5 m2, Ługowanie farby olejnej z tynków ścian, Przygotowanie powierzchni pod malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków z poszpachlowaniem nierówności – ok. 904,5m2, Dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków wewnętrznych sufitów – ok. 404,7m2, Dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków wewnętrznych – ok. 649 m2, Dwukrotne malowanie farbami olejnymi starych tynków wewnętrznych ścian z dwukrotnym szpachlowaniem – ok. 262m2, czyszczenie i malowani elementów konstrukcyjnych
1.3 Naprawa pęknięcia ściany
1.4 Montaż stolarki drzwiowej
1.5 Montaż wyposażenia – Montaż drabinek sportowych, Montaż tablic do koszykówki na istniejącej konstrukcji wsporczej, Obsadzenie osłon grzejników z płyty HPL, Wymiana opraw oświetleniowych na oprawy LED, Wymiana przewodów kabelkowych w rurach instalacyjnych na przewody samonośne zasilania oświetlenia
1.6 Pętla indukcyjna przenośna dla niedosłyszących
1.7 Roboty zewnętrzne - Wykucie z muru ościeżnic stalowych, Obsadzenie ościeżnic stalowych, Montaż drzwi aluminiowych dwuskrzydłowych oszklonych na budowie dostosowanych dla osób niepełnosprawnych z szyba bezpieczną. min. szerokość w świetle skrzydła głównego 90 cm, samozamykacz do drzwi, Wykucie z podłoża istniejącego stojaka na rowery, Osadzenie tulei do stojaków rowerowych, Ustawienie w gotowych otworach stojaków rowerowych - Stojak na rowery - 9 miejsc rowerowych ocynkowany
2. SIŁOWNIA
2.1. MALOWANIE – Zabezpieczenie podłóg folią, Wykucie z muru ościeżnic drewnianych, Zeskrobanie i zmycie starej farby ok. 87m2, Ługowanie farby olejnej z tynków ścian ok. 32,8 m2, Przygotowanie powierzchni pod malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków z poszpachlowaniem nierówności ok. 87m2, Odbicie tynków wewnętrznych z zaprawy cementowo-wapiennej ok. 14,37m2, Uzupełnienie tynków wewnętrznych zwykłych kat.III z zaprawy cem.-wap. ok. 14,37m2, Dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków wewnętrznych ok. 34,155 m2, Dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków wewnętrznych ok. 20,395 m2, Dwukrotne malowanie farbami olejnymi starych tynków wewnętrznych ścian z dwukrotnym szpachlowaniem ok. 32,82 m2, Dwukrotne malowanie farbą olejną rur wodociągowych i gazowych, Dwukrotne malowanie farbą olejną grzejników rurowo-żebrowych, wywiezienie gruzu
2.2. Montaż stolarki drzwiowej
3. SZATNIA 1
3.1. Roboty rozbiórkowe: Zerwanie posadzek lub okładzin z masy lastrykowej, Wykucie z muru ościeżnic drewnianych, wywiezienie gruzu
3.2. Roboty malarskie: Zabezpieczenie podłóg folią, Zeskrobanie i zmycie starej farby ok. 60m2, Ługowanie farby olejnej z tynków ścian ok. 24 m2, Przygotowanie powierzchni pod malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków z poszpachlowaniem nierówności ok. 60m2, Odbicie tynków wewnętrznych z zaprawy cementowo-wapiennej ok. 9m2, Uzupełnienie tynków wewnętrznych zwykłych kat.III z zaprawy cem.-wap. ok. 9m2, Dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków wewnętrznych ok. 20 m2, Dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków wewnętrznych ok. 16 m2, Dwukrotne malowanie farbami olejnymi starych tynków wewnętrznych ścian z dwukrotnym szpachlowaniem ok. 24 m2, Dwukrotne malowanie farbą olejną rur wodociągowych i gazowych, Dwukrotne malowanie farbą olejną grzejników rurowo-żebrowych,
3.3. Wykonanie posadzki – ok. 16 m2
3.4. Stolarka drzwiowa
3.5. Sanitariaty - Demontaż urządzeń sanitarnych, baterii itp., Rozebranie wykładziny ściennej z płytek – ok. 138 m2, Rozebranie posadzki z płytek na zaprawie cementowej – ok. 28 m2, Wykonanie: posadzki jedno- i dwubarwne z płytek z kamieni sztucznych 30x30 cm – ok. 28m 2, Licowanie ścian płytkami z kamieni sztucznych o wymiarach 20x25 cm – ok. 138m2, przygotowanie powierzchni pod malowanie, naprawa i uzupełnienie tynków, malowanie dwukrotne – ok. 28 m2, roboty instalacyjne – ustępy, brodziki, baterii, umywalki
4. SZATNIA 2
4.1. Roboty rozbiórkowe: Zerwanie posadzek lub okładzin z masy lastrykowej, Wykucie z muru ościeżnic drewnianych, wywiezienie gruzu
4.2. Roboty malarskie: Zabezpieczenie podłóg folią, Zeskrobanie i zmycie starej farby ok. 60m2, Ługowanie farby olejnej z tynków ścian ok. 24 m2, Przygotowanie powierzchni pod malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków z poszpachlowaniem nierówności ok. 60m2, Odbicie tynków wewnętrznych z zaprawy cementowo-wapiennej ok. 9m2, Uzupełnienie tynków wewnętrznych zwykłych kat.III z zaprawy cem.-wap. ok. 10m2, Dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków wewnętrznych ok. 20 m2, Dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków wewnętrznych ok. 16 m2, Dwukrotne malowanie farbami olejnymi starych tynków wewnętrznych ścian z dwukrotnym szpachlowaniem ok. 24 m2, Dwukrotne malowanie farbą olejną rur wodociągowych i gazowych, Dwukrotne malowanie farbą olejną grzejników rurowo-żebrowych,
4.3. Wykonanie posadzki – ok. 16 m2, posadzki jednobarwne z płytek kamionkowych GRES o wym. 30x30 cm – ok. 16 m2
4.4. Stolarka drzwiowa
5. SZATNIA 3
5.1. Roboty rozbiórkowe: Wykucie z muru ościeżnic drewnianych, wywiezienie gruzu
5.2. Roboty malarskie: Zabezpieczenie podłóg folią, Zeskrobanie i zmycie starej farby ok. 60m2, Ługowanie farby olejnej z tynków ścian ok. 24 m2, Przygotowanie powierzchni pod malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków z poszpachlowaniem nierówności ok. 60m2, Odbicie tynków wewnętrznych z zaprawy cementowo-wapiennej ok. 9m2, Uzupełnienie tynków wewnętrznych zwykłych kat.III z zaprawy cem.-wap. ok. 10m2, Dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków wewnętrznych ok. 20 m2, Dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków wewnętrznych ok. 16 m2, Dwukrotne malowanie farbami olejnymi starych tynków wewnętrznych ścian z dwukrotnym szpachlowaniem ok. 24 m2, Dwukrotne malowanie farbą olejną rur wodociągowych i gazowych, Dwukrotne malowanie farbą olejną grzejników rurowo-żebrowych,
5.3. Stolarka drzwiowa
5.4. Sanitariaty - Demontaż urządzeń sanitarnych, baterii itp., Rozebranie wykładziny ściennej z płytek – ok. 99 m2, Rozebranie posadzki z płytek na zaprawie cementowej – ok. 28 m2, Wykonanie: posadzki jedno- i dwubarwne z płytek z kamieni sztucznych 30x30 cm – ok. 28m 2, Licowanie ścian płytkami z kamieni sztucznych o wymiarach 20x25 cm – ok. 98 m2, przygotowanie powierzchni pod malowanie, naprawa i uzupełnienie tynków, malowanie dwukrotne – ok. 28 m2, roboty instalacyjne – ustępy, brodziki, baterii, umywalki
6. SALA GIMNASTYCZNA 1
6.1. ROBOTY ROZBIÓRKOWE - Wykucie z muru ościeżnic drewnianych, Zerwanie posadzki z tworzyw sztucznych – ok. 10 m2, wywiezienie gruzu,
6.2. MALOWANIE – Zabezpieczenie podłóg folią, , Zeskrobanie i zmycie starej farby w pomieszczeniach – ok. 46 m2, Ługowanie farby olejnej z tynków ścian, Przygotowanie powierzchni pod malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków z poszpachlowaniem nierówności – ok. 46 m2, Odbicie tynków wewnętrznych z zaprawy cementowo-wapiennej, uzupełnienie tynków wewnętrznych zwykłych kat. III z zaprawy cem.-wap., Dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków wewnętrznych – ok. 26 m2, Dwukrotne malowanie farbami olejnymi starych tynków wewnętrznych ścian z dwukrotnym szpachlowaniem – ok. 11 m2, dwukrotne malowanie farbą olejną grzejników rurowo-żebrowych, dwukrotne malowanie farbą olejną rur wodociągowych i gazowych,
6.3. Montaż stolarki drzwiowej, Naświetla stałe,
6.4. Posadzki z wykładzin z tworzyw sztucznych bez warstwy izolacyjnej rulonowe – ok. 24 m2
UWAGA: PRZEDMIOTEM ZAMOWIENIA NIE SĄ OBJETE PRACE WYMIENIONE W PROJEKCIE, A DOTYCZĄCE PRZEBUDOWY DACHU.
7. Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa opracowana przez: „JACAK STUDIO PROJEKTOWE Marek Jacak”, ul. Ogrodowa 4/4 56-500 Syców – załącznik nr 8 do SWZ
8. Gwarancja i rękojmia na wykonane zadanie obejmuje wszystkie elementy wykonanych robót.
9. Załączone do przetargu przedmiary robót należy traktować jako materiały uzupełniające i pomocnicze. W ofercie należy wycenić wszystkie roboty ujęte w dokumentacji projektowej, będącej załącznikiem do przetargu.
10. Zamawiający dołożył wszelkich starań żeby opis przedmiotu zamówienia był zgodny z ustawą. W przypadku określenia w dokumentacji projektowej nazwy, marki itp. wskazań, należy traktować je jako rozwiązania przykładowe, wzorcowe, a Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne.
11. Wszelkie prace winny być każdorazowo zgłaszane i ustalane na bieżąco z Zamawiającym. Prace należy prowadzić w dniach roboczych, w godzinach funkcjonowania szkoły (7:30-15:30) po uzgodnieniu z Zamawiającym – o ile nie będzie to kolidowało z ciągłością funkcjonowania jednostki – możliwe będzie prowadzenie prac także w innych godzinach
Ze względu na ograniczoną liczbę znaków pola – ciąg dalszy w polu Informacje dodatkowe – ostatnia sekcja ogłoszenia
4.2.6.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia
45262000-1 - Specjalne roboty budowlane inne niż dachowe
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 90
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rękojmi na pełny zakres prac
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:1. nie podlegają wykluczeniu, zgodnie z rozdz. XI SIWZ i ogłoszeniem
2. spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
Warunki udziału w postępowaniu, opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków
3. Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie stawia w tym zakresie warunku
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie stawia w tym zakresie warunku
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie stawia w tym zakresie warunku
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
a) Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże się wykonaniem w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie: przynajmniej 1 zadania polegającego na budowie, przebudowie lub remoncie dowolnego budynku, o wartości co najmniej 700 tys. PLN oraz 1 zadania polegającego na budowie, przebudowie lub remoncie sali (lub hali) gimnastycznej lub sportowej o wartości min 200 tys. PLN. Zamawiający dopuszcza również wykonanie powyżej wskazanego zakresu i wartości prac w ramach jednego zadania.
b) Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże że dysponuje lub będzie dysponował (wraz z podstawą do dysponowania):
kierownik budowy posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno–budowlanej
kierownik robót z uprawnieniami do kierowania robotami w specjalności elektrycznej w zakresie sieci i instalacji, bez ograniczeń
kierownik robót z uprawnieniami do kierowania robotami w specjalności sanitarnej w zakresie sieci i instalacji, bez ograniczeń
c) Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej dopuszcza łączne spełnianie warunków przez Wykonawców, z zastrzeżeniem, że warunek określony w pkt. a powyżej, musi spełniać przynajmniej jeden z Wykonawców samodzielnie
5) Zamawiający może na każdym etapie postępowania uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia
6) Zgodnie z art. 118 pzp, wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: o3. Zamawiający wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych:
1) W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu:
a) Oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – według załącznika nr 6 do SWZ;
b) Odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych:
2) W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu określonych w rozdz. XII SWZ:
a) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty – według załącznika nr 3 do SWZ;
b) Wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami ¬– według załącznika nr 4 do SWZ;
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Do oferty należy dołączyć:1) Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik;
2) Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
3) Oświadczenie Wykonawcy/Wykonawcy występującego wspólnie/Podmiotu trzeciego udostępniającego zasoby, o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – wzór oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków stanowi Załącznik nr 2 do SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców lub udostępniania zasobów przez podmiot trzeci, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu składa każdy z Wykonawców, podmiot trzeci;
4) Następujące podmiotowe i przedmiotowe środki dowodowe: zgodnie z rozdz. XIV SWZ (nie dotyczy dokumentów wymaganych jedynie od najkorzystniejszego Wykonawcy).
5) Dokument wadium.
6) Zobowiązanie podmiotu(ów) trzeciego(ich) – jeśli dotyczy
7) Pozostałe dokumenty wskazane w SWZ – jeśli dotyczy
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 12 000,00 PLN (dwanaście tysięcy), w formie zgodnej z art. 97 ust. 7 ustawy, tj.:1) w pieniądzu;
2) w gwarancjach bankowych;
3) w gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
2. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr 11 9584 0008 2006 0600 4567 0009 wpisując tytuł przelewu: wadium i numer (sygnaturę) lub nazwę postępowania
3. Zaleca się dołączenie do oferty dokumentu potwierdzającego dokonanie przelewu.
4. Wadium winno być na koncie Zamawiającego nie później niż przed upływem terminu składania ofert.
5. Spory z tytułu wadium wniesionego w gotówce, będą rozstrzygane przez sąd miejscowo właściwy dla Zamawiającego i będą podlegać prawu polskiemu, na co Wykonawca składając ofertę, wyraża zgodę.
6. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez gwaranta. Wadium wniesione w formie gwarancji i poręczeń musi spełniać co najmniej poniższe warunki:
1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 98 ust.6 ustawy Pzp;
2) z jego treści powinno jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta;
3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;
4) musi obejmować cały okres związania ofertą, począwszy od dnia, w którym upływa termin składania ofert;
5) nie może zawierać postanowień uzależniających jego dalsze obowiązywanie od zwrotu oryginału dokumentu gwarancyjnego do Gwaranta;
6) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;
7) Beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest Zespół Szkół Ponadpodstawowych w Sycowie.
8) Gwarancja lub poręcznie będą podlegać prawu polskiemu, a spory z tytułu gwarancji lub poręczenia będą rozstrzygane przez sąd miejscowo właściwy dla Zamawiającego.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadkuWykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie
zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp składa każdy z Wykonawców.
Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w
postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału
w postępowaniu.Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia z
postępowania, w tym oświadczenie dotyczące przynależności lub braku przynależności do tej
samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o
zamówienie.W przypadku wyboru oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia:a) Zamawiający, zgodnie z art. 59 ustawy Pzp, żąda kopii umowy regulującej
współpracę tych Wykonawców przed zawarciem umowy,b) Wykonawcy ponoszą solidarną
odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania
umowy.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
wskazano we wzorze umowy - załącznik do SWZ7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-06-27 14:30
8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-131554e4-dd30-45ab-960b-7b61503d1ff8
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-06-27 15:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-07-26
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Opis przedmiotu zamówienia cd.12. Wykonawca zobowiązany jest do zachowania najwyższego standardu:
a) organizacji i zabezpieczenia placu budowy,
b) utrzymania w czystości i w porządku terenu swoich robót oraz otoczenia, na bieżąco, w tym w szczególności zabezpieczenia części budynku nie objętych pracami, przed oddziaływaniem placu budowy (zabezpieczenie przed zniszczeniem, brudem, kurzem, obowiązek sprzątania itp.)
c) utrzymania terenu robót w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych,
d) zabezpieczenia terenu robót przed wstępem osób nieuprawnionych,
e) zapewnienia bezpieczeństwa w trakcie wykonywania robót, min. Wynikających z obowiązujących przepisów prawa, dotyczących ochrony przeciwpożarowej, bezpieczeństwa i higieny pracy – dotyczy zarówno pracowników Wykonawcy jak i osób trzecich.
13. Zamawiający nie przewiduje podziału zamówienia na części i nie dopuszcza składania ofert częściowych, przyczyny niedokonania podziału na części: jednolity zakres zamówienia, zapewnienie gwarancji i rękojmi na cały zakres prac oraz ewentualne komplikacje i możliwość opóźnień w przypadku współdzielenia prac pomiędzy kilku wykonawców.
14. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia wizji lokalnej. Zamawiający nie przewiduje możliwości składania ofert wariantowych. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.
15. Zamawiający nie przewiduje zaliczek ani płatności częściowych