BZP: CENTRUM PRZESIADKOWE PRZY DWORCU KOLEJOWYM W MYSZKOWIE W RAMACH ZADANIA INWESTYCYJNEGO PN. REWITALIZACJA CENTRUM MYSZKOWA – CENTRUM PRZESIADKOWE (ETAP 3)
12.06.2025
2025/BZP 00275978/01
Gmina Myszków
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
CENTRUM PRZESIADKOWE PRZY DWORCU KOLEJOWYM W MYSZKOWIE W RAMACH ZADANIA INWESTYCYJNEGO PN. REWITALIZACJA CENTRUM MYSZKOWA – CENTRUM PRZESIADKOWE (ETAP 3)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Myszków
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398497
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kościuszki 26
1.5.2.) Miejscowość: Myszków
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-300
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski
1.5.7.) Numer telefonu: 34 313-26-82
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@miastomyszkow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.miastomyszkow.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
CENTRUM PRZESIADKOWE PRZY DWORCU KOLEJOWYM W MYSZKOWIE W RAMACH ZADANIA INWESTYCYJNEGO PN. REWITALIZACJA CENTRUM MYSZKOWA – CENTRUM PRZESIADKOWE (ETAP 3)
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-20e36999-a295-4b94-8fb4-2ccbfdff39cd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00275978
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00040416/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.10 Centrum przesiadkowe przy dworcu kolejowym w Myszkowie w ramach zadania inwestycyjnego pn. Rewitalizacja centrum Myszkowa – centrum przesiadkowe (etap 3).
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Program Fundusze Europejskie dla Śląskiego 2021 – 2027 Priorytet 3 „Fundusze Europejskie dla zrównoważonej mobilności” Działanie 03.02 „Zrównoważona multimodalna mobilność miejska – ZIT” - Umowa nr FESL.03.02-IZ.01-08CC/23
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://miastomyszkow.eb2b.com.pl/open-preview-auction.html/4785983.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Adres platformy: https://miastomyszkow.eb2b.com.pl
Adres do składania ofert i komunikacji: https://miastomyszkow.eb2b.com.pl/open-preview-auction.html/478598
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wymagania techniczne i organizacyjne korzystania z Platformy Zakupowej określa Regulamin Platformy Zakupowej, który jest dostępny pod adresem internetowym https://miastomyszkow.eb2b.com.pl/user/terms
Wykonawca przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, tj. bezpłatnie rejestrując się lub logując (w przypadku posiadania konta w Platformie Zakupowej), akceptuje warunki korzystania z Platformy, określone w Regulaminie oraz uznaje go za wiążący.
2. Niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie:
1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 4/1 mb/s;
2) komputer klasy PC lub lub Mac, o następującej konfiguracji: pamięć RAM min. 8 GB, procesor Intel IV 4GHz, jeden z systemów operacyjnych: MS Windows 7, Mac OS x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;
3) zainstalowana dowolna najnowsza wersja przeglądarki internetowej, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 11.0;
4) włączona obsługa JavaScript,
5) zainstalowany program obsługujący stosowane przez wykonawcę formaty plików (np. Acrobat Reader dla plików w formacie .pdf).
3. Zalecenia Zamawiającego odnośnie podpisu elektronicznego:
1) odnośnie kwalifikowanego podpisu elektronicznego:
- dla dokumentów w formacie „pdf” zaleca się podpis w formatem PAdES,
- dokumenty w formacie innym niż „pdf” zaleca się podpisywać formatem XAdES.
2) odnośnie podpisu osobistego:
- dla dokumentów w formacie „pdf” zaleca się podpis wewnętrzny (otoczony),
- dokumenty w formacie innym niż „pdf” zaleca się podpisywać podpisem zewnętrznym lub otaczającym;
3) odnośnie podpisu zaufanego:
- wielkość dokumentów nie może przekraczać 10 MB (pojemność pliku wynikowego po jego podpisaniu), dostępny format podpisu „xml”.
4. Zamawiający zaleca wczytywanie na Platformę plików w maksymalnym rozmiarze do 50 MB, z ograniczeniem do 10 MB (pojemność pliku wynikowego po jego podpisaniu), kiedy do podpisywania dokumentów elektronicznych stosuje się podpis zaufany.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna RODO dotycząca postępowania o udzielenie zamówienia nr referencyjny postępowania: ZP.271.14.2025.KM stanowi załącznik nr 14 do SWZ.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
Prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.14.2025.KM
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 22046909,48 PLN
4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 4663371,69 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na budowie centrum przesiadkowego przy dworcu kolejowym w Myszkowie w ramach zadania inwestycyjnego pn. Rewitalizacja centrum Myszkowa – centrum przesiadkowe (etap 3).
2. Podstawowe elementy objęte przedmiotem zamówienia:
1) Infrastruktura – sieci
- Budowa kanału sanitarnego KS5-5A,-S9. Wyburzenie istniejącego kanału sanitarnego Dz. ew. nr 8814/5, 8814/29 między punktami KS5-9. Budowa kanalizacji deszczowej KD12-12C z wpustami odwadniającymi.
- Wykonanie wodociągu W18b-18f,-HP4. Usunięcie odcinka sieci wodociągowej dz. ew. nr 8814/5, 8814/29, 8814/14.
- Likwidacja istniejących słupów oświetleniowych, wykonanie oświetlenia terenu wraz z zasilaniem.
- Wykonanie wyprowadzenia sieci pod realizowany w dalszym etapie budynek C, odcinek kanalizacji deszczowej Tr11a-DC2, sanitarnej KS5-KS5a, wodociągu W18c-18g.
- Wykonanie przyłączy elektroenergetycznych dla stacji ładowania pojazdów elektrycznych.
2) Drogi/Konstrukcja
- Wykonanie jezdni, miejsc postojowych, drogi manewrowej, zjazdu oraz chodników.
- Wykonanie wiaty przystankowej.
- Montaż małej architektury oraz stojaków na rowery w ramach „bike&ride” - 23 szt.
- Wykonanie systemu „park&ride”.
3) Zieleń
- Nasadzenia drzew 11 szt. Nasadzenia zieleni niskiej i rabat kwiatowych z przestrzennymi elementami i dekoracyjnymi. Wycinka 11 szt. drzew.
- Realizacja tymczasowego zagospodarowania na terenie etapu 6 do momentu jego realizacji.
3. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w załączniku nr 1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia oraz w załączniku nr 2 do SWZ - Dokumentacja do realizacji zamówienia.
4. Wykonawca wykonując przedmiot zamówienia zgodnie ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych dostosuje przedmiot zamówienia do potrzeb wszystkich użytkowników, zapewniając jednocześnie dostępność obiektu dla osób niepełnosprawnych.
Planowana inwestycja została przystosowana do użytkowania przez osoby z niepełnosprawnościami poprzez wykonanie:
‒ dwóch miejsc parkingowych dla osób z niepełnosprawnościami – miejsca postojowe dla osób z niepełnosprawnościami na parkingu „park&ride” o równej i gładkiej nawierzchni ze spadkiem,
‒ ciągi piesze o odpowiedniej szerokości, nachyleniu, fakturze, kolorystyce, oznaczeniu;
‒ przejścia dla pieszych o odpowiedniej szerokości, nachyleniu, oznakowaniu, połączeniu z chodnikiem, bez różnicy w wysokości między brzegiem chodnika a poziomem jezdni;
‒ przystanek autobusowy - z zastosowaniem spadków, pól oczekiwania, wiaty, adekwatnej szerokości przejścia pozbawionego przeszkód, zapewnieniem przestrzeni manewrowej dla osób poruszających się na wózku, swobodnego dostępu do tablicy z rozkładem jazdy.
5. Rodzaj zamówienia: robota budowlana.
6. Kody CPV:
1) Główny kod CPV:
45233140-2: Roboty drogowe;
2) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7: Roboty budowlane;
45111000-8: Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne;
45111200-0: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne;
45110000-1: Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne;
45111291-4: Roboty w zakresie zagospodarowania terenu;
45233200-1: Roboty w zakresie różnych nawierzchni;
45231300-8: Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków;
45310000-3: Roboty instalacyjne elektryczne;
45330000-9: Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne;
45232130-2: Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej;
45262350-9: Betonowanie bez zbrojenia
45200000-9: Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej;
45223100-7: Montaż konstrukcji metalowych;
45223810-7: Konstrukcje gotowe;
45260000-7: Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych
i inne podobne roboty specjalistyczne;
45261000-4: Wykonanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty;
45261210-9: Wykonanie pokryć dachowych;
45262000-1: Specjalne roboty budowlane inne niż dachowe;
45262300-4: Betonowanie;
45262310-7: Zbrojenie;
45262311-4: Betonowanie konstrukcji;
45262400-5: Wnoszenie konstrukcji ze stali konstrukcyjnej;
45320000-6: Roboty izolacyjne.
7. W każdym przypadku, gdy opis przedmiotu zamówienia będzie odnosił się do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.
Pozostałe informacje w zakresie rozwiązań równoważnych zostały opisane w Rozdziale 5 SWZ.
8. Zgodnie z art. 121 pkt 1) ustawy Pzp Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań dotyczących układania nawierzchni z prefabrykowanych elementów betonowych wraz z podbudową, na której te nawierzchnie są układane.
W kontekście takiego zastrzeżenia oraz opisanych przez Zamawiającego w Rozdz. 8 SWZ warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego występują dla Wykonawcy następujące ograniczenia:
- brak możliwości powołania się Wykonawcy na doświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby,
- brak możliwości powierzenia przez Wykonawcę podwykonawcy wykonania kluczowych zadań, które zostały zastrzeżone do osobistego wykonania przez Wykonawcę.
9. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia (zakresu zamówienia) podwykonawcy - tych, które nie zostały zastrzeżone przez Zamawiającego w ust. 15 Rozdziału 5 SWZ.
10. Wykonawca, który zamierza wykonywać zamówienie przy udziale podwykonawcy/ów, musi wyraźnie w ofercie wskazać, jaką część (zakres zamówienia) wykonywać będzie w jego imieniu podwykonawca oraz podać nazwę ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani. Należy w tym celu wypełnić odpowiedni punkt formularza oferty, stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ.
W przypadku, gdy Wykonawca nie zamierza wykonywać zamówienia przy udziale podwykonawców, należy wpisać w formularzu „nie dotyczy” lub inne podobne sformułowanie lub pozostawić niewypełnione pole.
11. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie zamówienia.
12. Powody braku podziału udzielanego zamówienia na części.
Budowa centrum przesiadkowego stanowi część (etap 3) dokumentacji projektowej sporządzonej w ramach realizacji zadania pn. Rewitalizacja centrum Myszkowa. Zamawiający wskazuje, że całe zadanie zostało podzielone na części stanowiące przedmioty odrębnych postępowań, w ramach których zgrupowane są etapy realizacji zadania inwestycyjnego pn. Rewitalizacja centrum Myszkowa. W przedmiotowym postępowaniu nie został dokonany dalszy podział zamówienia umożliwiający składanie ofert częściowych, gdyż takie działanie skutkowałby nadmiernymi kosztami wykonania zamówienia lub też skomplikowanym skoordynowaniem działań różnych Wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia, które mogłyby poważnie zagrozić należytemu wykonaniu zamówienia objętego przedmiotowym postępowaniem.
W ocenie Zamawiającego obiektywne i zasadne powody przemawiają za udzieleniem przedmiotowego zamówienia jednemu Wykonawcy, a brak dalszego podziału na części przedmiotowego etapu trzeciego nie spowoduje utrudnienia uczciwej konkurencji skutkującej zmniejszeniem udziału małych i średnich przedsiębiorstw w postępowaniu.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej
45262350-9 - Betonowanie bez zbrojenia
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45223100-7 - Montaż konstrukcji metalowych
45223810-7 - Konstrukcje gotowe
45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych
45262000-1 - Specjalne roboty budowlane inne niż dachowe
45262300-4 - Betonowanie
45262310-7 - Zbrojenie
45262311-4 - Betonowanie konstrukcji
45262400-5 - Wnoszenie konstrukcji ze stali konstrukcyjnej
45320000-6 - Roboty izolacyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Oferta nieodrzucona w ramach poszczególnych kryteriów będzie oceniana następująco:
1) w kryterium 1: cena, w którym jednemu procentowi wagi tego kryterium odpowiada jeden punkt (max 60 pkt), zgodnie z nw. wzorem:
PC=C*Cn/Co, w którym poszczególne symbole oznaczają:
PC – liczba pkt wyliczona w kryterium: cena;
C – max ilość pkt dla kryterium ceny - 60 pkt;
Cn – najniższa cena spośród ocenianych ofert, w zł;
Co – cena oferty ocenianej, w zł;
2) w kryterium 2: okres gwarancji na wykonane roboty budowlane, w którym jednemu procentowi wagi tego kryterium odpowiada jeden pkt (max 30 pkt), zgodnie z opisanym sposobem oceny:
PG – liczba pkt uzyskana w kryterium okres gwarancji na wykonane roboty budowlane - w miesiącach, przyznawana w następujący sposób:
0 pkt – za oferowany minimalny okres gwarancji na wykonane roboty budowlane, wynoszący 60 miesięcy,
po 1 pkt – za każdy dodatkowo zaoferowany miesiąc gwarancji na wykonane roboty budowlane, powyżej 60 - miesięcznego minimalnego okresu gwarancji na wykonane roboty budowlane, co oznacza:
1 pkt – za oferowany 61 - miesięczny okres gwarancji na wykonane roboty budowlane,
2 pkt – za oferowany 62 - miesięczny okres gwarancji na wykonane roboty budowlane,
… dalej, aż do 30 pkt – za oferowany 90 – miesięczny okres gwarancji na wykonane roboty budowlane.
Minimalny okres gwarancji na wykonane roboty budowlane wynosi: 60 miesięcy.
Maksymalny okres gwarancji na wykonane roboty budowlane wynosi: 90 miesięcy.
W przypadku, gdy Wykonawca nie zaoferuje albo zaoferuje krótszy niż 60 - miesięczny okres gwarancji na wykonane roboty budowlane, Zamawiający dokona odrzucenia oferty Wykonawcy.
W przypadku, gdy Wykonawca zaoferuje dłuższy niż 90 – miesięczny okres gwarancji na wykonane roboty budowlane, Zamawiający do oceny oferty przyjmie 90 – miesięczny okres gwarancji, natomiast do umowy zostanie wówczas wpisany oferowany okres gwarancji.
3) w kryterium 3: termin usuwania wad w okresie gwarancji lub rękojmi na wykonane roboty budowlane, w którym jednemu procentowi znaczenia tego kryterium odpowiada jeden punkt (max 10 pkt), zgodnie z opisanym sposobem oceny:
PTUW – liczba pkt uzyskana w kryterium termin usuwania wad w okresie gwarancji lub rękojmi na wykonane roboty budowlane, przyznawana w następujący sposób:
0 pkt – za oferowany najdłuższy termin usuwania wad w okresie gwarancji lub rękojmi na wykonane roboty budowlane, wynoszący 15 dni,
po 1 pkt – za każde dodatkowo zaoferowane (w dniach) skrócenie terminu usuwania wad w okresie gwarancji lub rękojmi na wykonane roboty budowlane, poniżej 15 - dniowego najdłuższego terminu usuwania wad w okresie gwarancji lub rękojmi na wykonane roboty budowlane, co oznacza:
- 1 pkt – za oferowany 14 - dniowy termin usuwania wad w okresie gwarancji lub rękojmi na wykonane roboty budowlane,
- 2 pkt – za oferowany 13 - dniowy termin usuwania wad w okresie gwarancji lub rękojmi na wykonane roboty budowlane,
… dalej, aż do 10 pkt – za oferowany 5 - dniowy termin usuwania wad w okresie gwarancji lub rękojmi na wykonane roboty budowlane
Najdłuższy termin usuwania wad w okresie gwarancji lub rękojmi na wykonane roboty budowlane wynosi 15 dni.
Najkrótszy termin usuwania wad w okresie gwarancji lub rękojmi na wykonane roboty budowlane wynosi 5 dni.
W przypadku, gdy Wykonawca nie zaoferuje albo zaoferuje dłuższy niż 15-dniowy termin usuwania wad w okresie gwarancji lub rękojmi na wykonane roboty budowlane, Zamawiający dokona odrzucenia oferty Wykonawcy.
W przypadku, gdy Wykonawca zaoferuje krótszy niż 5-dniowy termin usuwania wad w okresie gwarancji lub rękojmi na wykonane roboty budowlane, Zamawiający do oceny oferty przyjmie 5-dniowy termin usuwania wad w okresie gwarancji lub rękojmi na wykonane roboty budowlane. Natomiast do umowy z Wykonawcą zostanie wówczas wpisany oferowany termin usuwania wad.
2. Oferta Wykonawcy otrzyma łączną (końcową) liczbę punktów, wyliczoną w następujący sposób: SP = PC + PG + PTUW
SP – suma punktów uzyskanych podczas oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na wykonane roboty budowlane
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin usuwania wad w okresie gwarancji lub rękojmi na wykonane roboty budowlane
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu, w zakresie:1) sytuacji finansowej lub ekonomicznej:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową, w wysokości nie mniejszej niż 1 500 000,00 zł.
Wykonawcy wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej lub finansowej winni spełniać przynajmniej na wymaganym poziomie: łącznie. W tym celu Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wykazują spełnianie tego warunku w wielkościach podlegających sumowaniu dotyczących wielkości posiadanych przez nich środków finansowych lub posiadanej przez nich zdolności kredytowej.
2) zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że wykonał należycie w ramach jednego zamówienia/umowy, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie roboty budowlane polegające na wykonaniu nawierzchni z prefabrykowanych elementów betonowych wraz z podbudową, na której te nawierzchnie są układane – o pow. min. 800 m2.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej winien spełniać co najmniej jeden z tych Wykonawców, który zrealizuje roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane.
2. Zgodnie z art. 58 ustawy Pzp Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia publicznego. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do oferty oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy. Obowiązek złożenia oświadczenia, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, odnosić należy również do wykonawców, prowadzących działalność w formie spółki cywilnej. Wzór tego oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do SWZ.
3. W przedmiotowym postępowaniu w odniesieniu do warunku udziału w dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej (ust. 1 pkt 1) Wykonawca zgodnie z art. 118 ust. 1 ustawy Pzp może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polegać na sytuacji ekonomicznej lub finansowej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Natomiast w odniesieniu do warunku udziału w dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej (ust. 1 pkt 2) Wykonawca nie może polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, gdyż Zamawiający w ust. 15 Rozdz. 4 SWZ dokonał zastrzeżenia polegającego na obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań dotyczących układania nawierzchni z prefabrykowanych elementów betonowych wraz z podbudową, na której te nawierzchnie są układane.
4. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa wraz z ofertą zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów (tylko w zakresie warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej).
5. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w ust. 4, potwierdza, że stosunek łączący Wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności:
1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;
2) sposób i okres udostępnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
Wzór zobowiązania podmiotu udostępniającego zasoby stanowi załącznik nr 7 do SWZ (wzór został opracowany dla jednego podmiotu, bowiem każdy podmiot udostępniający zasoby składa odrębne zobowiązanie).
6. Wykonawca, w przypadku polegania na sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia oświadczenia podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby, których wzory stanowią odpowiednio załączniki nr 8 i 9 do SWZ.
7. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu spełniania warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, którego wzór stanowi załącznik nr 5 do SWZ.
8. Zarówno Wykonawca jak i podmiot udostępniający zasoby w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia jest zobowiązany do złożenia oświadczenia o aktualności informacji zawartych w składanych przez nich wcześniej oświadczeniach o niepodleganiu wykluczeniu. Wzory oświadczeń o aktualności informacji na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia, opisane w rozdziale 9 SWZ, stanowią odpowiednio do podmiotu je składającego załączniki nr 10 i 11 do SWZ.
9. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, odpowiada solidarnie z Wykonawcą, który polega na jego sytuacji finansowej lub ekonomicznej, za szkodę poniesioną przez Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów podmiot ten nie ponosi winy.
10. Jeżeli sytuacja ekonomiczna lub finansowa podmiotu udostępniającego zasoby nie potwierdza spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, Zamawiający żąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami albo wykazał, że samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu.
11. Wykonawca nie może, po upływie terminu składania ofert, powoływać się na sytuację podmiotów udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania ofert nie polegał on w danym zakresie na sytuacji podmiotów udostępniających zasoby.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Podmiotowe środki dowodowe na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia, składane przez Wykonawcę na wezwanie Zamawiającego na podstawie art. 274 ust. 1 ustawy Pzp:
1) oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia – podmiotowy środek dowodowy, które zostały wskazane przez Zamawiającego w SWZ i zawarte w złożonym wcześniej oświadczeniu Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu. Wzór tego oświadczenia stanowi załącznik nr 10 do SWZ;
2) oświadczenia podmiotów udostępniających zasoby o aktualności informacji na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia – podmiotowy środek dowodowy, które zostały wskazane przez Zamawiającego w SWZ i zawarte w złożonych wcześniej oświadczeniach tych podmiotów o niepodleganiu wykluczeniu, jeżeli Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zasobach tych podmiotów. Wzór tego oświadczenia stanowi załącznik nr 11 do SWZ (wzór został opracowany dla jednego podmiotu, bowiem każdy podmiot udostępniający zasoby składa odrębne oświadczenie).
2. W wezwaniu dokonywanym na podstawie art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Podmiotowe środki dowodowe na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, składane przez Wykonawcę wraz z ofertą w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu:
1) oświadczenie Wykonawców występujących wspólnie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, którego wzór stanowi załącznik nr 6 do SWZ;
2) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, którego wzór stanowi załącznik nr 7 do SWZ.
2. Podmiotowe środki dowodowe na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu składane przez Wykonawcę na wezwanie Zamawiającego na podstawie art. 274 ust. 1 ustawy Pzp:
1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat (liczonych wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.
Wzór tego wykazu stanowi załącznik nr 12 do SWZ;
2) informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem.
Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może złożyć wymaganego podmiotowego środka dowodowego, o którym mowa powyżej, Wykonawca składa inne podmiotowe środki dowodowe, które w wystarczający sposób potwierdzają spełnianie opisanego przez Zamawiającego warunku udziału w postępowaniu dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
Wartości podane w informacji, o której mowa powyżej, w walutach innych niż PLN, zostaną przeliczone według średniego kursu NBP na dzień składania ofert.
3. W wezwaniu dokonywanym na podstawie art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 30 000,00 zł (słownie złotych: trzydzieści tysięcy 00/100).2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwalnie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.
3. Zgodnie z art. 97 ust. 7 pkt 1 - 4 ustawy Pzp wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o którym mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
4. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w ust. 3 pkt 2 – 4 SWZ, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej.
5. Wadium w formach niepieniężnych przekazywane jest Zamawiającemu przed upływem terminu składania ofert wyłącznie przy użyciu Platformy pod adresem: https://miastomyszkow.eb2b.com.pl poprzez zakładkę: „Załączniki”, korzystając z bezpośredniego linku do przedmiotowego postępowania:
https://miastomyszkow.eb2b.com.pl/open-preview-auction.html/478598
6. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na wskazany rachunek bankowy Zamawiającego: BNP Paribas Bank Polska S.A. Nr konta: 92 1600 1462 1746 4218 1000 0004 z dopiskiem na przelewie: ZP.271.14.2025.KM – Centrum przesiadkowe przy dworcu kolejowym w Myszkowie w ramach zadania inwestycyjnego pn. Rewitalizacja centrum Myszkowa – centrum przesiadkowe (etap 3)
7. Wniesienie wadium w pieniądzu na ww. rachunek bankowy będzie skuteczne z chwilą uznania tego rachunku bankowego kwotą wadium, jeżeli wpływ środków pieniężnych na ww. rachunek bankowy nastąpi przed upływem terminu składania ofert.
8. Zaleca się w celu informacyjnym, aby skan wydruku wadium wnoszonego w pieniądzu, Wykonawca załączył do oferty.
9. Zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli Wykonawca nie wniósł wadium, lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp.
Pozostałe informacje zostały opisane w Rozdziale 13 SWZ.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Zgodnie z art. 58 ustawy Pzp Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia publicznego. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do oferty oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy. Obowiązek złożenia oświadczenia, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, odnosić należy również do wykonawców, prowadzących działalność w formie spółki cywilnej. Wzór tego oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do SWZ.
2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki, bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę).
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są złożyć wraz z ofertą stosowne pełnomocnictwo (nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki, bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę). Pełnomocnictwo, o którym mowa powyżej, może wynikać z dokumentu pod taką samą nazwą, albo z umowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
4. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie (przez każdego z Wykonawców lub upoważnionego pełnomocnika).
5. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez Wykonawców:
1) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
2) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składają Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia w zakresie jakim każdy z tych Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Dopuszcza się możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy (w znaczeniu art. 454 ustawy Pzp) bez przeprowadzania nowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, wg zasad określonych w umowie, jeżeli konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z następujących okoliczności:1) Zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy - szczegółowo opisane w § 15 ust. 2 pkt 1 załącznika nr 13 do SWZ.
2) Zmiany spowodowane zmianami w dokumentacji projektowej (w tym w zakresie materiałów, parametrów technicznych, technologii wykonania robót budowlanych, sposobu i zakresu wykonania) - szczegółowo opisane w § 15 ust. 2 pkt 2 załącznika nr 13 do SWZ.
3) Zmiany wysokości wynagrodzenia Wykonawcy, o którym mowa w § 6 ust. 1 niniejszej umowy - szczegółowo opisane w § 15 ust. 2 pkt 3 załącznika nr 13 do SWZ.
4) Zmiany, rezygnacji, bądź wprowadzenia Podwykonawcy w trakcie realizacji Umowy - szczegółowo opisane w § 15 ust. 2 pkt 4 załącznika nr 13 do SWZ.
5) Zastąpienia Wykonawcy, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, nowym wykonawcą w wyniku połączenia, przejęcia, podziału, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, lub w wyniku przekształcenia Wykonawcy będącego następstwem sukcesji uniwersalnej, w związku z sukcesją generalną, dziedziczeniem lub dziedziczeniem spółek handlowych zgodnie z KSH, a także sukcesją z mocy prawa, (następstwa prawne, wstępując w prawa i obowiązki Wykonawcy) - szczegółowo opisane w § 15 ust. 2 pkt 5 załącznika nr 13 do SWZ.
6) Zmiany nazwy Wykonawcy. W takim przypadku, Wykonawca, winien zwrócić się z wnioskiem do Zamawiającego wskazując podstawę dokonania zmiany i dołączając stosowne dokumenty;
7) Zmiany umowy, jeżeli konieczność zmiany umowy, w tym w szczególności zmiany wysokości ceny spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający działając z należytą starannością nie mógł przewidzieć, o ile zmiana nie modyfikuje ogólnego charakteru umowy a wzrost ceny spowodowany każdą kolejną zmianą nie przekracza 50% wartości pierwotnej umowy;
8) Dopuszczalnych zmian umowy, których łączna wartość jest mniejsza niż progi unijne oraz jest niższa niż 15% wartość pierwotnej Umowy a zmiany te nie powodują zmiany ogólnego charakteru umowy;
9) Z powodu zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa mających wpływ na treść złożonej oferty, w takim zakresie w jakim będzie to niezbędne w celu dostosowania postanowień umowy do zaistniałego stanu prawnego.
2. Procedura wprowadzania zmiany umowy - szczegółowo opisane w § 15 ust. 6 załącznika nr 13 do SWZ.
3. Zmiana umowy podlega unieważnieniu, jeżeli została dokonana z naruszeniem art. 454 i art. 455 ustawy Pzp. W takim przypadku stosuje się postanowienia umowne w brzmieniu obowiązującym przed tą zmianą.
4. Umowa podlega unieważnieniu w przypadkach wymienionych w art. 457 ust. 1 ustawy Pzp.
Pozostałe informacje znajdują się w § 15 załącznika nr 13 do SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-07-01 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Oferty należy złożyć przy użyciu Platformy pod adresem: https://miastomyszkow.eb2b.com.pl poprzez zakładkę: „Załączniki”, bezpośredni link do przedmiotowego postępowania: https://miastomyszkow.eb2b.com.pl/open-preview-auction.html/478598
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-07-01 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-07-30
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. Do oferty należy dołączyć:1) w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania - odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia ww. dokumentów, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów;
2) jeżeli w imieniu Wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt 1) - pełnomocnictwo lub inny dokument (np. akt powołania na stanowisko prezesa zarządu, członka zarządu spółki lub, w przypadku spółek działających w systemie common law, członka rady dyrektorów spółki, a także umowa spółki cywilnej lub uchwała jej wspólników, wskazująca jednego ze wspólników jako umocowanego do reprezentacji spółki), potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy;
3) pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
4) oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu. Wzór oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu stanowi załącznik nr 4 do SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o niepoleganiu wykluczeniu składa każdy z Wykonawców;
5) oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Wzór oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu stanowi załącznik nr 5 do SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składa podmiot, który w odniesieniu do danego warunku udziału w postępowaniu potwierdza jego spełnianie;
6) oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia. Z treści oświadczenia wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy występujący wspólnie. Obowiązek złożenia oświadczenia, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, odnosić należy również do wykonawców, prowadzących działalność w formie spółki cywilnej. Wzór oświadczenia Wykonawców występujących wspólnie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, stanowi załącznik nr 6 do SWZ;
7) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, w sytuacji, gdy Wykonawca polega na sytuacji ekonomicznej lub finansowej innych podmiotów przy spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Wzór zobowiązania podmiotu udostępniającego zasoby stanowi załącznik nr 7 do SWZ;
8) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu podmiotu udostępniającego zasoby, w sytuacji, gdy Wykonawca polega na sytuacji ekonomicznej lub finansowej innych podmiotów przy spełnianiu warunków udziału w postepowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Wzór oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu podmiotu udostępniającego zasoby stanowi załącznik nr 8 do SWZ;
9) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu podmiotu udostępniającego zasoby, w sytuacji, gdy Wykonawca polega na sytuacji ekonomicznej lub finansowej podmiotów przy spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego Wzór oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu podmiotu udostępniającego zasoby stanowi załącznik nr 9 do SWZ;
10) oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej, jeżeli wadium jest wnoszone w formie innej niż w pieniądzu, z uwzględnieniem postanowień Rozdziału 13 SWZ.
2. Wymagania w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy Pzp zostały określone w Rozdziale 21 SWZ.