BZP: Aktywne Place Zabaw 2025
12.06.2025
2025/BZP 00276470/01
URZĄD MIEJSKI W MIELCU
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Aktywne Place Zabaw 2025
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: URZĄD MIEJSKI W MIELCU
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000524708
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Żeromskiego 26
1.4.2.) Miejscowość: Mielec
1.4.3.) Kod pocztowy: 39-300
1.4.4.) Województwo: podkarpackie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@um.mielec.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.mielec.pl/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00276470
2.2.) Data ogłoszenia: 2025-06-12
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00241923
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 2, Część zamówienia nr 2) Przed zmianą:
Okres realizacji - dni
Po zmianie:
Data do
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Okres realizacji - dni (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 2, Część zamówienia nr 2) Przed zmianą:
150
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Data końcowa okresu obowiązywania (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 2, Część zamówienia nr 2) Przed zmianą:
Po zmianie:
2025-12-08
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 3, Część zamówienia nr 3) Przed zmianą:
Okres realizacji - dni
Po zmianie:
Data do
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Okres realizacji - dni (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 3, Część zamówienia nr 3) Przed zmianą:
170
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Data końcowa okresu obowiązywania (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 3, Część zamówienia nr 3) Przed zmianą:
Po zmianie:
2025-12-08
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
9.1. Informacje dodatkowe Przed zmianą:
Po zmianie:
Nowe terminy realizacji zamówienia:
Część 2:
I etap - wykonanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem w imieniu Zamawiającego pozytywnej decyzji o pozwoleniu na budowę w terminie do 10.11.2025r.
II etap - wykonanie robót budowlanych, zgodnie z opracowaną dokumentację projektową w terminie do 08.12.2025r.
Część 3:
I etap - wykonanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem w imieniu Zamawiającego decyzji o pozwoleniu na budowę w terminie do 24.11.2025r.
II etap - wykonanie robót budowlanych, zgodnie z opracowaną dokumentacją projektową w terminie do 08.12.2025r.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
Dla części 1: Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych zadania pn. „Doposażenie placu zabaw przy filii Żłobka Miejskiego nr 3 w Mielcu:
a)Wykonawca musi wykazać się wiedzą i doświadczeniem w wykonaniu (zakończeniu) w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej jednego zamówienia polegającego na dostawie i montażu* wyposażenia placu zabaw wraz z uzyskaniem certyfikatu bezpieczeństwa z kontroli po montażowej placu zabaw potwierdzającego zgodność wykonanego placu zabaw (urządzenia zabawowe i nawierzchnia bezpieczna) z Normami PN-EN 1176 i PN-EN 1177 wydanego przez akredytowaną jednostkę certyfikującą.
*Wykonawca może wykazać spełnienie warunku, jeżeli zamówienie było realizowane w ramach robót budowlanych lub dostaw.
Dla części 2: Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych zadania pn. „Doposażenie placu zabaw przy żłobu Miejskim nr 7 w Mielcu”:
a)Wykonawca musi wykazać się wiedzą i doświadczeniem w wykonaniu (zakończeniu) w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej jednego zamówienia polegającego na dostawie i montażu* wyposażenia placu zabaw wraz z uzyskaniem certyfikatu bezpieczeństwa z kontroli po montażowej placu zabaw potwierdzającego zgodność wykonanego placu zabaw (urządzenia zabawowe i nawierzchnia bezpieczna) z Normami PN-EN 1176 i PN-EN 1177 wydanego przez akredytowaną jednostkę certyfikującą.
*Wykonawca może wykazać spełnienie warunku, jeżeli zamówienie było realizowane w ramach robót budowlanych lub dostaw.
Dla części 3: Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych zadania pn. „Doposażenie placu zabaw przy Filii Żłobka Miejskiego nr 7 w Mielcu”:
a)Wykonawca musi wykazać się wiedzą i doświadczeniem, w wykonaniu (zakończeniu) w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej jednego zamówienia polegającego na dostawie i montażu* wyposażenia placu zabaw wraz z uzyskaniem certyfikatu bezpieczeństwa z kontroli po montażowej placu zabaw potwierdzającego zgodność wykonywanego placu zabaw z Normą PN-EN 1176 wydanego przez akredytowaną jednostkę certyfikującą.
*Wykonawca może wykazać spełnienie warunku, jeżeli zamówienie było realizowane w ramach robót budowlanych lub dostaw.
b) Wykonawca musi wykazać, iż do realizacji przedmiotu zamówienia dysponuje lub będzie dysponował osobą, która pełnić będzie funkcje kierownika budowy posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej.
Po zmianie:
Dla części 1: Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych zadania pn. „Doposażenie placu zabaw przy filii Żłobka Miejskiego nr 3 w Mielcu:
a)Wykonawca musi wykazać się wiedzą i doświadczeniem w wykonaniu (zakończeniu) w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej jednego zamówienia polegającego na dostawie i montażu* wyposażenia placu zabaw wraz z uzyskaniem certyfikatu bezpieczeństwa z kontroli po montażowej placu zabaw potwierdzającego zgodność wykonanego placu zabaw (urządzenia zabawowe i nawierzchnia bezpieczna) z Normami PN-EN 1176 i PN-EN 1177 wydanego przez akredytowaną jednostkę certyfikującą.
*Wykonawca może wykazać spełnienie warunku, jeżeli zamówienie było realizowane w ramach robót budowlanych lub dostaw.
Dla części 2: Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych zadania pn. „Doposażenie placu zabaw przy żłobu Miejskim nr 7 w Mielcu”:
a)Wykonawca musi wykazać się wiedzą i doświadczeniem w wykonaniu (zakończeniu) w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej jednego zamówienia polegającego na dostawie i montażu* wyposażenia placu zabaw wraz z uzyskaniem certyfikatu bezpieczeństwa z kontroli po montażowej placu zabaw potwierdzającego zgodność wykonanego placu zabaw (urządzenia zabawowe i nawierzchnia bezpieczna) z Normami PN-EN 1176 i PN-EN 1177 wydanego przez akredytowaną jednostkę certyfikującą.
*Wykonawca może wykazać spełnienie warunku, jeżeli zamówienie było realizowane w ramach robót budowlanych lub dostaw.
b) Wykonawca musi wykazać, iż do realizacji przedmiotu zamówienia dysponuje lub będzie dysponował osobą, która pełnić będzie funkcje kierownika budowy posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej.
Dla części 3: Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych zadania pn. „Doposażenie placu zabaw przy Filii Żłobka Miejskiego nr 7 w Mielcu”:
a)Wykonawca musi wykazać się wiedzą i doświadczeniem, w wykonaniu (zakończeniu) w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej jednego zamówienia polegającego na dostawie i montażu* wyposażenia placu zabaw wraz z uzyskaniem certyfikatu bezpieczeństwa z kontroli po montażowej placu zabaw potwierdzającego zgodność wykonywanego placu zabaw z Normą PN-EN 1176 wydanego przez akredytowaną jednostkę certyfikującą.
*Wykonawca może wykazać spełnienie warunku, jeżeli zamówienie było realizowane w ramach robót budowlanych lub dostaw.
b) Wykonawca musi wykazać, iż do realizacji przedmiotu zamówienia dysponuje lub będzie dysponował osobą, która pełnić będzie funkcje kierownika budowy posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.7. Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
3) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty – załącznik nr 5 do IDW,
4) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrole jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – załącznik nr 6 do IDW - dotyczy części 3.
Po zmianie:
3) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty – załącznik nr 5 do IDW,
4) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrole jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – załącznik nr 6 do IDW - dotyczy części 2 i dla części 3.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2025-06-17 09:00
Po zmianie:
2025-06-23 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2025-06-17 09:30
Po zmianie:
2025-06-23 09:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2025-07-16
Po zmianie:
2025-07-22