BZP: Usługa przeglądów okresowych oraz usługa wzorcowania sprzętu laboratoryjnego dla Zakładu Higieny Weterynaryjnej w Warszawie
13.06.2025
2025/BZP 00278055/01
Wojewódzki Inspektorat Weterynarii z siedzibą w Siedlcach
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Usługa przeglądów okresowych oraz usługa wzorcowania sprzętu laboratoryjnego dla Zakładu Higieny Weterynaryjnej w Warszawie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Inspektorat Weterynarii z siedzibą w Siedlcach
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8212068188
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Kazimierzowska 29
1.4.2.) Miejscowość: Siedlce
1.4.3.) Kod pocztowy: 08-110
1.4.4.) Województwo: mazowieckie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki
1.4.7.) Numer telefonu: 25 632 64 59
1.4.8.) Numer faksu: 25 632 55 84
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: wiw@mazowsze.wiw.gov.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wiw.mazowsze.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00278055
2.2.) Data ogłoszenia: 2025-06-13
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00266783
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
1. Wykonawca spełni warunek jeżeli Wykonawca prowadzący działalność gospodarczą jest wpisany do jednego z rejestrów handlowych prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym posiadają siedzibę lub miejsce zamieszkania.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: zdolności technicznej lub zawodowej: W celu potwierdzenia, że oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał: aktualną akredytację laboratorium wzorcującego wydaną przez Polskie Centrum Akredytacji (PCA) lub inną jednostkę oceniającą zgodność w zakresie spełnienia wymagań normy PN-EN 17025:2018-02 (dokument niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem spełniania przez Wykonawcę określonych norm zapewnienia jakości) - dotyczy Części nr 1 i 2.
Po zmianie:
1. Wykonawca spełni warunek jeżeli Wykonawca prowadzący działalność gospodarczą jest wpisany do jednego z rejestrów handlowych prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym posiadają siedzibę lub miejsce zamieszkania. W przypadku wskazania przez Wykonawcę w Formularzu oferty dostępności dokumentów w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobierze samodzielnie z tych baz danych dokumenty wskazane przez Wykonawcę i nie będzie wymagał ich złożenia.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: zdolności technicznej lub zawodowej: W celu potwierdzenia, że oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał: aktualną akredytację laboratorium wzorcującego wydaną przez Polskie Centrum Akredytacji (PCA) lub inną jednostkę oceniającą zgodność w zakresie spełnienia wymagań normy PN-EN 17025:2018-02 (dokument niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem spełniania przez Wykonawcę określonych norm zapewnienia jakości) - dotyczy Części nr 1 i 2.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.11. Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów Przed zmianą:
1) Pełnomocnictwo lub inny dokument, z którego wynika prawo do podpisania oferty oraz innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile uprawnienie do reprezentacji nie wynika z dokumentów, które Zamawiający może uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty. W przypadku gdy pełnomocnictwo do złożenia oferty lub oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Ustawy, zostało sporządzone jako dokument w postaci papierowej i opatrzone własnoręcznym podpisem, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym - w zależności od tego jakim podpisem opatrzono ofertę, potwierdzającym zgodność odwzorowania cyfrowego z dokumentem w postaci papierowej. Odwzorowanie cyfrowe pełnomocnictwa powinno potwierdzać prawidłowość umocowania na dzień złożenia oferty lub oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp.
2) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo, podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, stosownie do art. 58 ust. 2 ustawy Pzp - jeżeli zachodzi taka okoliczność.
3) Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (dotyczy równie Wykonawców prowadzących działalność w formie spółki cywilnej), z którego wynika, które prace wykonają poszczególni Wykonawcy, którego wzór stanowi Załącznik nr 10 do SWZ - jeżeli zachodzi taka okoliczność.
4) Aktualną akredytację laboratorium wzorcującego wydaną przez Polskie Centrum Akredytacji (PCA) lub inną jednostkę oceniającą zgodność w zakresie spełnienia wymagań normy PN-EN 17025:2018-02 – dotyczy Części nr 1 i 2.
Po zmianie:
1) Pełnomocnictwo lub inny dokument, z którego wynika prawo do podpisania oferty oraz innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile uprawnienie do reprezentacji nie wynika z dokumentów, które Zamawiający może uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty. W przypadku gdy pełnomocnictwo do złożenia oferty lub oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Ustawy, zostało sporządzone jako dokument w postaci papierowej i opatrzone własnoręcznym podpisem, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym - w zależności od tego jakim podpisem opatrzono ofertę, potwierdzającym zgodność odwzorowania cyfrowego z dokumentem w postaci papierowej. Odwzorowanie cyfrowe pełnomocnictwa powinno potwierdzać prawidłowość umocowania na dzień złożenia oferty lub oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp.
2) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo, podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, stosownie do art. 58 ust. 2 ustawy Pzp - jeżeli zachodzi taka okoliczność.
3) Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (dotyczy równie Wykonawców prowadzących działalność w formie spółki cywilnej), z którego wynika, które prace wykonają poszczególni Wykonawcy, którego wzór stanowi Załącznik nr 10 do SWZ - jeżeli zachodzi taka okoliczność.
4) Aktualną akredytację laboratorium wzorcującego wydaną przez Polskie Centrum Akredytacji (PCA) lub dokument wydany przez innną jednostkę oceniającą zgodność w zakresie spełnienia wymagań normy PN-EN 17025:2018-02 – dotyczy Części nr 1 i 2.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2025-06-16 09:00
Po zmianie:
2025-06-18 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2025-06-16 10:00
Po zmianie:
2025-06-18 10:00