BZP: Świadczenie ochrony ubezpieczeniowej dla pracowników Słowińskiego Parku Narodowego w ramach grupowego ubezpieczenia zdrowotnego
13.06.2025
2025/BZP 00278829/01
Słowiński Park Narodowy
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie ochrony ubezpieczeniowej dla pracowników Słowińskiego Parku Narodowego w ramach grupowego ubezpieczenia zdrowotnego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Słowiński Park Narodowy
1.3.) Oddział zamawiającego: SłowińskiPN
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 221578400
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bohaterów Warszawy 1A
1.5.2.) Miejscowość: Smołdzino
1.5.3.) Kod pocztowy: 76-214
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@slowinskipn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.slowinskipn.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Państwowa Osoba Prawna
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie ochrony ubezpieczeniowej dla pracowników Słowińskiego Parku Narodowego w ramach grupowego ubezpieczenia zdrowotnego
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7d4841d4-6dcf-4a8e-b482-22a7a7e4d953
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00278829
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00054445/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.6 Ubezpieczenia (komunikacyjne, mienia, OC, NNW, pakiet medyczny)
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7d4841d4-6dcf-4a8e-b482-22a7a7e4d9533.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://spn.gov.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Opisane w pkt 6 SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Opisane w pkt 19 SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: SPN.26.13.2025.KK
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 300000,00 PLN
4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 98604,00 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: świadczenie ochrony ubezpieczeniowej dla pracowników Słowińskiego Parku Narodowego w ramach grupowego ubezpieczenia zdrowotnego. Usługa obejmuje ubezpieczenia w zakresie:
1) Opieki medycznej dla pracowników Zamawiającego i członków ich rodzin w następujących wariantach:
a) Wariant Pracowniczy – którym objęty zostaje pracownik Zamawiającego,
b) Wariant Partnerski – którym objęty zostaje pracownik Zamawiającego oraz bliska osoba pracownika, przy czym za osobę bliską uważa się – współmałżonka, konkubenta, konkubinę oraz dzieci własne i przysposobione,
c) Wariant Rodzinny - którym objęty zostaje pracownik Zamawiającego a także osoby bliskie (partner/współmałżonek oraz dzieci).
2. Medycyny pracy dla pracowników Zamawiającego:
a) Ochrona ubezpieczeniowa obejmuje zorganizowanie oraz pokrycie przez Wykonawcę kosztów świadczenia usług medycznych w zakresie medycyny pracy,
b) Realizacja umowy następuje poprzez zapewnienie przez Wykonawcę dostępu do świadczeń zdrowotnych oraz ich zrealizowanie przez świadczeniodawcę,
c) Wykonawca zapewni możliwość wykonywania badań z zakresu Medycyny Pracy w Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym im. Janusza Korczaka w Słupsku Sp. z o.o. ul. Hubalczyków 1, 76-200 Słupsk w formie bezgotówkowej lub na podstawie refundacji faktur powykonawczych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 SWZ.
3. Zamawiający zakłada, że do ubezpieczenia przystąpi minimum 56 osób w wariancie pracowniczym i medycyny pracy, a w przypadku maksymalnej ilości tj. 80 osób w wariancie pracowniczym i medycyny pracy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 66512200-4 - Usługi ubezpieczenia zdrowotnego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Rozszerzenie zakresu
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej tj.: posiadają zezwolenie do prowadzenia działalności ubezpieczeniowej wydane przez organ nadzoru - Komisję Nadzoru Finansowego w zakresie ubezpieczenia dotyczącego przedmiotu zamówienia.5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Dla potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu Wykonawca, Podwykonawca, dalszy Podwykonawca, Podmiot udostępniający zasoby, a w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - każdy z Wykonawców, złożą wraz z ofertą oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, na podstawie którego, Zamawiający wstępnie dokona oceny czy nie zachodzi brak podstaw do wykluczenia.
2. Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona zobowiązany będzie, na wezwanie Zamawiającego, do złożenia oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz oświadczenia o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust.1 p.z.p
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona zobowiązany będzie, na wezwanie Zamawiającego, do złożenia dokumentu potwierdzającego posiadanie zezwoleń na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Wykonawca wraz z ofertą jest zobowiązany złożyć pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania, w przypadku reprezentowania Wykonawcy przez pełnomocnika, a w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, którzy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika - pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy należy złożyć w postaci elektronicznej opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W przypadku dokumentu sporządzonego w postaci papierowej opatrzonej podpisem własnoręcznym, należy złożyć cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.2. Wykonawca przed podpisaniem umowy jest zobowiązany złożyć kopię umowy regulującej współpracę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w przypadku wyboru oferty takich Wykonawców. Niezłożenie dokumentu będzie potraktowane jako uchylenie się od zawarcia umowy.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia każdy z tych wykonawców zobowiązany będzie wykazać spełnianie warunków w zakresie, w którym spełnia określone warunki. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienie solidarnie ponoszą odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia.2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dla potwierdzenia spełniania warunków zobowiązani są do złożenia wraz z ofertą oświadczenia, o którym mowa w art.117 ust.4 p.z.p. Oświadczenie winno wskazywać, które z prac w ramach poszczególnych części będzie wykonywał każdy z Wykonawców.
3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia żaden z Wykonawców nie może podlegać wykluczeniu.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1.Zmianę w zakresie podwykonawstwa pod warunkiem pisemnego poinformowania Zamawiającego przez Wykonawcę o zamiarze wprowadzenia zmian wraz z opisem zdarzenia lub okoliczności stanowiących podstawę do żądania takiej zmiany. Zamawiający w terminie 5 dni roboczych od dnia otrzymania żądania zmiany, powiadomi Wykonawcę o akceptacji zmiany umowy lub odpowiednio braku akceptacji zmiany. Zmiana umowy w zakresie podwykonawstwa wymaga aneksu do umowy.2. W zakresie zmiany ilości osób, tj. zwiększenie w przypadku przystąpienia do ubezpieczenia w danym okresie lub zmniejszenia ilości osób w przypadku rezygnacji z dodatkowej, kompleksowej opieki medycznej, wówczas rata składki opłaconej miesięcznie będzie równa sumie iloczynów składki za dany wariant ubezpieczenia i liczby Ubezpieczonych zgłoszonych do ochrony ubezpieczeniowej w danym wariancie ubezpieczenia w danym okresie ochrony. Zmiany nastąpią w granicach limitu określonego w pkt 3.2 tj. minimum 56 osób, maksimum 80 osób.