BZP: „Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad przebudową dróg dojazdowych do pól na obiekcie scaleniowym "Eliaszuki i inne" odcinki: 3B obr. Eliaszuki, 6 obr. Planta, 1B, 6 obr. Mikłaszewo”
16.06.2025
2025/BZP 00280060/01
Powiat Hajnowski
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad przebudową dróg dojazdowych do pól na obiekcie scaleniowym "Eliaszuki i inne" odcinki: 3B obr. Eliaszuki, 6 obr. Planta, 1B, 6 obr. Mikłaszewo”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Hajnowski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050658580
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleksego Zina
1.5.2.) Miejscowość: Hajnówka
1.5.3.) Kod pocztowy: 17-200
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński
1.5.7.) Numer telefonu: 85 682 27 18
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@powiat.hajnowka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.hajnowka.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad przebudową dróg dojazdowych do pól na obiekcie scaleniowym "Eliaszuki i inne" odcinki: 3B obr. Eliaszuki, 6 obr. Planta, 1B, 6 obr. Mikłaszewo”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dc8d2603-078e-4d84-9421-c60e57fb648b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00280060
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00038987/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Pełnienie fukcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad przebudową dróg dojazdowych na obiekcie scaleniowym "Eliaszuki i inne"
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
„Inwestycje w środki trwałe”, poddziałania „Wsparcie na inwestycje związane z rozwojem, modernizacją i dostosowywaniem rolnictwa i leśnictwa” Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-dc8d2603-078e-4d84-9421-c60e57fb648b3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem: https//ezamowienia.gov.pl
2. Adres strony internetowej prowadzonego postępowania (link prowadzący bezpośrednio do widoku postępowania na Platformie e-Zamówienia):
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-dc8d2603-078e-4d84-9421-c60e57fb648b
Postępowanie można wyszukać również ze strony głównej Platformy e-Zamówienia (przycisk „Przeglądaj postępowania /konkursy”).
3. Identyfikator(ID) postępowania na Platformie e-Zamówienia: ocds-148610-dc8d2603-078e-4d84-9421-c60e57fb648b
4. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia.
5. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust.1 Rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielnie zamówienia publicznego., sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy PZP, ww. regulacje nie będą miały bezpośredniego zastosowania.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str.1), dalej „RODO”, informuję, że:
1. Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Starosta Hajnowski, ul. A. Zina 1 , 17-200 Hajnówka.
2. Do kontaktów w sprawie ochrony danych osobowych powołany został Inspektor Ochrony Danych, adres e-mail: iod@powiat.hajnowka.pl tel. 85 682 45 77
3. Pana/Pani dane osobowe przetwarzane będą w następujących celach:
1) przeprowadzenia postępowania dotyczącego udzieleni zamówienia publicznego,
2) archiwizacji dokumentacji
Podstawa prawna:
a) art. 6 ust. 1 lit c), art. 9 ust. 2 lit. g) i art. 10 RODO, w związku z ustawą z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych - art. 2 ust. 2 pkt 2), w celu realizacji obowiązku prawnego ciążącego na administratorze tj. udzielenia zamówienia publicznego,
b) art. 6 ust. 1 lit b) RODO, w związku z ustawą z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych - art. 2 ust. 2 pkt 2), w celu wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą tj. zawarcie odpłatnej umowy zawieranej między Zamawiającym a Wykonawcą, której przedmiotem jest usługa, dostawa lub robota budowlana (też umowa o podwykonawstwo),
c) art. 6 ust. 1 lit a) RODO na podstawie zgody. Zgoda jest wymagana, gdy uprawnienie do przetwarzania danych osobowych nie wynika wprost z przepisów prawa, a przekaże Pan/Pani administratorowi z własnej inicjatywy więcej danych niż jest to konieczne dla załatwienia Pana/Pani sprawy (tzw. działanie wyraźnie potwierdzające) np. podanie nr telefonu, adresu e-mail i inne.
d) ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.
4. Pana/Pani dane osobowe możemy ujawniać, przekazywać i udostępniać wyłącznie podmiotom uprawnionym na podstawie obowiązujących przepisów prawa są nimi m.in. Wykonawcy, podmioty świadczące usługi pocztowe, bankowe, telekomunikacyjne oraz inne podmioty, gdy wystąpią z takim żądaniem oczywiście w oparciu o stosowną podstawę prawną, pracownikom oraz współpracownikom administratora.
5. Pana/Pani dane osobowe możemy także przekazywać podmiotom, które przetwarzają je na zlecenie administratora tzw. podmiotom przetwarzającym, są nimi m.in. podmioty świadczące usługi informatyczne i inne jednakże przekazanie Pana/Pani danych nastąpić może tylko wtedy, gdy zapewnią one odpowiednią ochronę Pana/Pani praw.
6. Pana/Pani dane osobowe przetwarzane będą do czasu istnienia podstawy do ich przetwarzania, w tym również przez okres przewidziany w przepisach dotyczących przechowywania i archiwizacji dokumentacji.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: OA.272.42.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 21764,59 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji przebudowa dróg dojazdowych do pól na obiekcie scaleniowym "Eliaszuki i inne" gm. Narewka, pow. hajnowski, woj. podlaskie, odcinki: 3B obr. Eliaszuki, 6 obr. Planta, 1B, 6 obr. Mikłaszewo”
2. Nadzór inwestorski dotyczy:
1) Odcinek 3B obr. Eliaszuki
Przebudowa drogi gminnej nr 155679B zlokalizowanej na działce nr geod. 2160 obr. Eliaszuki w gminie Narewka, powiat hajnowski,
Planowany do przebudowy odcinek drogi ma swój początek od pasa drogowego drogi gminnej nr 155728B, dz. nr geod. 2133, a swój koniec na połączeniu z drogą powiatową nr 1635B (dz. nr geod. 1923).
2) Odcinek 6 obr. Planta
Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej zlokalizowanej na działkach nr ew. 599, 601, 558, 639 we wsi Planta, w gminie Narewka, powiat hajnowski. Zakres obejmuje przebudowę drogi gminnej wraz ze zjazdami oraz przebudowę istniejących rowów i przepustów.
Planowana do przebudowy drogi składa się z dwóch odcinków: odcinek „A” ma swój początek na dz. nr geod. 601 obr. Planta, na wysokości dz. nr geod. 433/28, a swój koniec na dz. nr geod. 643 na wysokości dz. nr geod. 613. Odcinek „B” ma swój początek na dz. nr geod. 599 na wysokości dz. nr geod. 433/29, natomiast swój koniec na dz. nr geod 601 (skrzyżowanie dróg).
3) Odcinek 1B obr. Mikłaszewo
Przebudowa drogi gminnej Nr 107100B zlokalizowanej na działce nr ew. 1173 w obr. Mikłaszewo, w gminie Narewka, powiat hajnowski.
Planowany do przebudowy odcinek drogi ma swój początek na skrzyżowaniu z drogą powiatową Nr 1561B, dz nr geod 1090 obr. Mikłaszewo, a swój koniec na kontynuacji drogi gminnej Nr 107100B, na granicy dz. nr geod. 1183 obr. Olchówka.
4) Odcinek 6 obr. Mikłaszewo
Przebudowa drogi gminnej Nr 155541B, zlokalizowanej na działkach nr ew. 1217 i 1220
w obr. Mikłaszewo, w gminie Narewka, powiat hajnowski. Zakres inwestycji obejmuje przebudowę dwóch odcinków: odcinek I – rozpoczyna się w km 0+007,04 na skrzyżowaniu
z drogą na działce nr geod. 1173, zaś koniec w km 0+286,50 lokalizowany w miejscu przecięcia osi dróg, odcinek II – rozpoczyna się w km 0+000,00 placem manewrowym
o wymiarach 9,28m x 18,54m, zaś koniec zlokalizowany jest w km 0+505,51.
4.2.6.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-08-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:
1 „Cena brutto” – C;
2 „Ilość kontaktów” – K
2. Powyższym kryteriom Zamawiający przypisał następujące znaczenie:
Kryterium
Waga [%]
Liczba punktów
Sposób oceny wg wzoru
Cena brutto
60%
60
Cena brutto najtańszej oferty
C = ----------------------------------------- x 60 pkt
Cena brutto badanej oferty
Kontakty inspektora nadzoru z Wykonawcą inwestycji objętej nadzorem
40%
40
Minimalna wymagana ilość kontaktów z Wykonawcą – 5 kontaktów
w miesiącu, które zostaną zapisane w comiesięcznych sprawozdaniach sporządzonych dla Zamawiającego.
Zamawiający przyzna punkty wg następującego klucza :
- w przypadku zaoferowania przez Wykonawcę 5 kontaktów w miesiącu – 0 pkt ,
- w przypadku zaoferowania przez Wykonawcę 7 kontaktów w miesiącu – 20 pkt ,
- w przypadku zaoferowania przez Wykonawcę 9 kontaktów w miesiącu – 40 pkt ,
łącznie jednak nie więcej niż 40 pkt.
UWAGA:
1. Wskazanie w Formularzu ofertowym oferowanej ilości kontaktów mniejszej niż 5 w miesiącu spowoduje odrzucenie przez Zamawiającego oferty.
2. W sytuacji, gdy Wykonawca nie wskaże w formularzu ofertowym ilości – liczby kontaktów w miesiącu, inspektora nadzoru z Wykonawcą Zamawiający przyjmie, że zaoferował minimalną ilość kontaktów, tj. 5 w miesiącu . Tacy Wykonawcy w kryterium oceny ofert „Kontakty inspektora nadzoru z Wykonawcą inwestycji objętej nadzorem” uzyskają 0 punktów.
3. Wskazane w tabeli informacje w zakresie ilości kontaktów inspektora należy zamieścić w odpowiedniej pozycji formularza oferty, stanowiącego Załącznik Nr 1 do SWZ oraz potwierdzić w sposób tam wskazany.
3. Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wg poniższego wzoru:
S = C + K
gdzie:
S – całkowita liczba punktów,
C – punkty uzyskane w kryterium „Cena brutto”,
K – punkty uzyskane w kryterium „Ilość kontaktów”
Ocena punktowa w kryterium „cena brutto” dokonana zostanie na podstawie łącznej ceny ofertowej brutto wskazanej przez Wykonawcę w ofercie i przeliczona według wzoru opisanego w tabeli powyżej.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: ilość kontaktów inspektora na budowie
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia określonego w niniejszej SWZ mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu określone przez zamawiającego, dotyczące:1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
- Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2. kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej
- Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
- Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
4. zdolności technicznej lub zawodowej:
- Wykonawca spełni warunek, jeśli wykaże, że:
1) w okresie ostatnich 5 lat, licząc od upływu terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – wykonał zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej i ukończył w terminie co najmniej 1 usługę polegającą na sprawowaniu nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji polegającej na budowie, przebudowie drogi publicznej o wartości robót budowlanych nie mniejszej niż 500.000,00 zł brutto, oraz załączy dowody określające czy usługi te zostały wykonane należycie lub w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych – są wykonywane należycie (wypełnić w tabeli zawartej w Załączniku Nr 7 do SWZ.)
2) dysponuje co najmniej 1 osobą, która pełnić będzie obowiązki Inspektora Nadzoru, posiadająca uprawnienia budowlane do nadzorowania robót budowlanych w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń oraz co najmniej 3 lata doświadczenia (licząc od dnia uzyskania uprawnień) na stanowisku Inspektora Nadzoru albo Kierownika robót/budowy co najmniej jednej (od rozpoczęcia do zakończenia) roboty budowlanej – o wartości nie mniejszej niż 500.000,00 zł brutto. (wypełnić w tabeli zawartej w Załączniku Nr 6 do SWZ.)
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, wobec których nie występują przesłanki wykluczenia określone w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r., o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Załącznik Nr 8 do SWZ)
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
a) nie podlegają wykluczeniu; (Załącznik Nr 4 do SWZ)
b) spełniają warunki udziału w postępowaniu (Załącznik Nr 5 do SWZ)
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniualbo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane/dostawy/usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 5.1 do SWZ.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.