BZP: DOSTAWA ŚRODKÓW DEZYNFEKCYJNYCH DLA SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZESPOŁU ZAKŁADÓW OPIEKI ZDROWOTNEJ W SIERPCU
16.06.2025
2025/BZP 00280794/01
SAMODZIELNY PUBLICZNY ZESPÓŁ ZAKŁADÓW OPIEKI ZDROWOTNEJ W SIERPCU
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
DOSTAWA ŚRODKÓW DEZYNFEKCYJNYCH DLA SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZESPOŁU ZAKŁADÓW OPIEKI ZDROWOTNEJ W SIERPCU
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZESPÓŁ ZAKŁADÓW OPIEKI ZDROWOTNEJ W SIERPCU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000306762
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: JULIUSZA SŁOWACKIEGO 32
1.5.2.) Miejscowość: Sierpc
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-200
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - Płocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@spzzozsierpc.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.spzzozsierpc.eu/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DOSTAWA ŚRODKÓW DEZYNFEKCYJNYCH DLA SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZESPOŁU ZAKŁADÓW OPIEKI ZDROWOTNEJ W SIERPCU
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6e65d64b-c8cc-4beb-8061-92f7c1544f92
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00280794
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00010762/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.7 Dostawa Środków Dezynfekcyjnych
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6e65d64b-c8cc-4beb-8061-92f7c1544f923.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z rozdziałem XI SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DZP. 382.PN.13.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 5
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Preparaty do dezynfekcji skóry przed zabiegami, odkażania błon śluzowych oraz leczenia ran
4.2.6.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Dostawy będą realizowane do wyczerpania całkowitego wynagrodzenia wskazanego w ust. 2, jednak nie dłużej niż do upływu 12 miesięcy od daty zawarcia Umowy, z zastrzeżeniem, że:a) Zamawiającemu przysługuje prawo do niewykorzystania całego asortymentu określonego w niniejszej Umowie zarówno co do ilości, rodzaju, jak i co do całkowitego wynagrodzenia wskazanego w ust. 1 Umowy; zmniejszenie ilości przedmiotu umowy w toku jej realizacji nie może przekroczyć 30% ilości określonej w niniejszej umowie,
b) Zamawiającemu przysługuje prawo do zmiany ilości zamawianych w poszczególnych pozycjach w ramach kwoty wskazanej w ust. 2.
Z powyższych tytułów Wykonawcy nie przysługuje zarówno roszczenie o zrealizowanie Umowy do pełnego wyczerpania limitów wynikających z Umowy, jak i roszczenie o odszkodowanie lub inne roszczenia.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Preparaty do odkażania błon śluzowych i ran / Preparaty poliheksanidyny
4.2.6.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Dostawy będą realizowane do wyczerpania całkowitego wynagrodzenia wskazanego w ust. 2, jednak nie dłużej niż do upływu 12 miesięcy od daty zawarcia Umowy, z zastrzeżeniem, że:a) Zamawiającemu przysługuje prawo do niewykorzystania całego asortymentu określonego w niniejszej Umowie zarówno co do ilości, rodzaju, jak i co do całkowitego wynagrodzenia wskazanego w ust. 1 Umowy; zmniejszenie ilości przedmiotu umowy w toku jej realizacji nie może przekroczyć 30% ilości określonej w niniejszej umowie,
b) Zamawiającemu przysługuje prawo do zmiany ilości zamawianych w poszczególnych pozycjach w ramach kwoty wskazanej w ust. 2.
Z powyższych tytułów Wykonawcy nie przysługuje zarówno roszczenie o zrealizowanie Umowy do pełnego wyczerpania limitów wynikających z Umowy, jak i roszczenie o odszkodowanie lub inne roszczenia.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Manualna dezynfekcja narzędzi, sprzętu endoskopowego
4.2.6.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Dostawy będą realizowane do wyczerpania całkowitego wynagrodzenia wskazanego w ust. 2, jednak nie dłużej niż do upływu 12 miesięcy od daty zawarcia Umowy, z zastrzeżeniem, że:a) Zamawiającemu przysługuje prawo do niewykorzystania całego asortymentu określonego w niniejszej Umowie zarówno co do ilości, rodzaju, jak i co do całkowitego wynagrodzenia wskazanego w ust. 1 Umowy; zmniejszenie ilości przedmiotu umowy w toku jej realizacji nie może przekroczyć 30% ilości określonej w niniejszej umowie,
b) Zamawiającemu przysługuje prawo do zmiany ilości zamawianych w poszczególnych pozycjach w ramach kwoty wskazanej w ust. 2.
Z powyższych tytułów Wykonawcy nie przysługuje zarówno roszczenie o zrealizowanie Umowy do pełnego wyczerpania limitów wynikających z Umowy, jak i roszczenie o odszkodowanie lub inne roszczenia.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dezynfekcja powierzchni,
4.2.6.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Dostawy będą realizowane do wyczerpania całkowitego wynagrodzenia wskazanego w ust. 2, jednak nie dłużej niż do upływu 12 miesięcy od daty zawarcia Umowy, z zastrzeżeniem, że:a) Zamawiającemu przysługuje prawo do niewykorzystania całego asortymentu określonego w niniejszej Umowie zarówno co do ilości, rodzaju, jak i co do całkowitego wynagrodzenia wskazanego w ust. 1 Umowy; zmniejszenie ilości przedmiotu umowy w toku jej realizacji nie może przekroczyć 30% ilości określonej w niniejszej umowie,
b) Zamawiającemu przysługuje prawo do zmiany ilości zamawianych w poszczególnych pozycjach w ramach kwoty wskazanej w ust. 2.
Z powyższych tytułów Wykonawcy nie przysługuje zarówno roszczenie o zrealizowanie Umowy do pełnego wyczerpania limitów wynikających z Umowy, jak i roszczenie o odszkodowanie lub inne roszczenia.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Mycie i dezynfekcja chirurgiczna rąk przed zabiegami operacyjnymi
4.2.6.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Dostawy będą realizowane do wyczerpania całkowitego wynagrodzenia wskazanego w ust. 2, jednak nie dłużej niż do upływu 12 miesięcy od daty zawarcia Umowy, z zastrzeżeniem, że:a) Zamawiającemu przysługuje prawo do niewykorzystania całego asortymentu określonego w niniejszej Umowie zarówno co do ilości, rodzaju, jak i co do całkowitego wynagrodzenia wskazanego w ust. 1 Umowy; zmniejszenie ilości przedmiotu umowy w toku jej realizacji nie może przekroczyć 30% ilości określonej w niniejszej umowie,
b) Zamawiającemu przysługuje prawo do zmiany ilości zamawianych w poszczególnych pozycjach w ramach kwoty wskazanej w ust. 2.
Z powyższych tytułów Wykonawcy nie przysługuje zarówno roszczenie o zrealizowanie Umowy do pełnego wyczerpania limitów wynikających z Umowy, jak i roszczenie o odszkodowanie lub inne roszczenia.