BZP: Odkrywcy świata- adaptacja i modernizacja Przedszkola im. Marii Konopnickiej w Jastrowiu- prace adaptacyjno-remontowe, modernizacja i dostosowanie otoczenia
18.06.2025
2025/BZP 00285821/01
Gmina i Miasto Jastrowie
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Odkrywcy świata- adaptacja i modernizacja Przedszkola im. Marii Konopnickiej w Jastrowiu- prace adaptacyjno-remontowe, modernizacja i dostosowanie otoczenia
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina i Miasto Jastrowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791359
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Gdańska 79
1.5.2.) Miejscowość: Jastrowie
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-915
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@jastrowie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://jastrowie.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Odkrywcy świata- adaptacja i modernizacja Przedszkola im. Marii Konopnickiej w Jastrowiu- prace adaptacyjno-remontowe, modernizacja i dostosowanie otoczenia
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-eac5d852-97a5-478e-8d6f-235a175a13be
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00285821
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00064346/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Odkrywcy świata- adaptacja i modernizacja Przedszkola im. Marii Konopnickiej w Jastrowiu- prace adaptacyjno-remontowe, modernizacja i dostosowanie otoczenia
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-eac5d852-97a5-478e-8d6f-235a175a13be3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia odbywa się przy użyciu
środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem strony internetowej prowadzonego postępowania na Platformie e-
Zamówienia pod adresem : https://ezamowienia.gov.pl lub opcjonalnie za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail :
sekretariat@jastrowie.p
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający informuje, że instrukcje
korzystania z Platformy dotyczące w szczególności logowania, pobrania dokumentacji, składania wniosków o wyjaśnienie treści
SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu Platformy znajdują się w
zakładce „Centrum Pomocy” na stronie https://ezamowienia.gov.pl
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zawarto w SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zawarto w SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: GK.7011.9.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem inwestycji jest remont dachu budynku przedszkola, utwardzenie terenu na dziedzińcu oraz utwardzenie terenu placu rekreacji i sportu oraz wykonanie nawierzchni w obrębie projektowanego placu zabaw (zakup i montaż urządzeń placu zabaw poza zamówieniem – objęte innym postępowaniem) przy budynku przedszkola zlokalizowanego na działce nr 1196 w obr. 0001 Jastrowie przy ul. Aleja Wolności 3.
Inwestycja obejmuje również wymianę drzwi wewnętrznych w budynku.
Budynek przedszkola zlokalizowany jest we wschodniej części miejscowości Jastrowie.
Zbudowany bryłą główną na planie prostokąta, z częścią dobudowaną przy północno –wschodniej elewacji zawierającą pomieszczenie kotłowni oraz pomieszczenia gospodarcze. Obiekt posiada wewnętrzny, niezadaszony dziedziniec otoczony z każdej ze stron ścianami zewnętrznymi obiektu. Wejście główne do budynku znajduje się w elewacji bocznej, północno –zachodniej. Budynek skierowany elewacją frontową, południowo – zachodnią w stronę ulicy Al. Wolności. Obiekt posiada dwie kondygnacje nadziemne. Kondygnacja parteru
udostępniona jest osobom niepełnosprawnym poprzez pochylnię zewnętrzną. Działka nr 1196, na której zlokalizowany jest obiekt, posiada kształt czworokąta. Ukształtowanie działki jest umiarkowanie płaskie. Wysokość terenu zmienia się w niewielkim stopniu zarówno w kierunku podłużnym jak i poprzecznym do granicy frontowej działki.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 90
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:1)
Sytuacji ekonomicznej i finansowej Jeżeli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na sumę gwarancyjną co najmniej 200 000,00 zł;
Specyfikacja Warunków Zamówienia dla zadania pn. :
Odkrywcy świata- adaptacja i modernizacja Przedszkola im. Marii Konopnickiej w Jastrowiu- prace
adaptacyjno-remontowe, modernizacja i dostosowanie otoczenia
21
2) Zdolności technicznej lub zawodowej tj.
a) doświadczenie :
posiadają doświadczenie umożliwiające realizację zamówienia tzn. w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali należycie co najmniej dwa zamówienia polegające na budowie/przebudowie/rozbudowie/remoncie dachu lub całego obiektu użyteczności publicznej włącznie z dachem (obiektu kubaturowego) o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto.
Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia oraz wykazu wykonanych robót wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie robót.
Jeżeli wykonawca zamierza potwierdzić spełnianie warunku dokumentami wystawionymi dla konsorcjum, w którym był partnerem, z treści referencji lub innych dokumentów musi wynikać, jakie roboty i o jakiej wartości były wykonane przez wykonawcę składającego ofertę;
b)
Osób zdolnych do wykonania zamówienia - dysponują :
−
kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, na wykonywanie których w aktualnym stanie prawnym pozwalają uprawnienia budowlane w tej specjalności, posiadającym co najmniej 2 letnie doświadczenie ( liczone od daty otrzymania uprawnień ) w kierowaniu budową, rozbudową obiektu kubaturowego w branży konstrukcyjno-budowlanej.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Tak
7.2.) Informacje na temat zaliczek:
Z wybranym wykonawcą zostanie zawarta umowa z wynagrodzeniem ryczałtowym. W ramach wynagrodzenia wykonawca wykona zakres rzeczowy wynikający z SWZ oraz wskazań i wytycznych zawartych w Projekcie umowy – załącznik Nr 6.2)
Wykonawca poniesie wszelkie koszty budowy zaplecza, utrzymania przez cały czas trwania realizacji prac. Zaplecze wykonawcy powinno obejmować również zaplecze magazynowania materiałów.
3)
Wykonawca składając ofertę :
Specyfikacja Warunków Zamówienia dla zadania pn. :
Odkrywcy świata- adaptacja i modernizacja Przedszkola im. Marii Konopnickiej w Jastrowiu- prace
adaptacyjno-remontowe, modernizacja i dostosowanie otoczenia
20
a)
zapewni finansowanie inwestycji ze środków własnych w części niepokrytej udziałem własnym Zamawiającego,
b)
wyrazi zgodę na zapłatę za wykonane roboty po zakończeniu i odbiorze robót wynikających z umowy w terminie nie dłuższym niż 35 dni od dnia podpisania protokołu końcowego odbioru robót bez istotnych wad przez Zamawiającego.
4)
Rozliczenie za wykonane roboty budowlane następować będzie na podstawie 2 faktur VAT.
5)
Zapłata należnego wynagrodzenia nastąpi w terminie do 30 dni, od dnia dostarczenia do Zamawiającego faktury VAT.
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzania zawarto w załączniku nr 6 do SWZ Projekt umowy7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy